15a Cursa de Sant Quirze. 22 de maig. Organitza corredors.cat

15a Cursa de Sant Quirze. 22 de maig. Organitza corredors.cat

15 Mai 2022 22:18 #61 per Natxo (Associat/da)
38 correcats apuntats/apuntades :thumbup:

01 - 10 Joan3, Sergi42195, cristina, Manel, gparralo, pluvinet, teresa, fandes, Josep80, Mona
11 - 20 mònica Xavier, mickymache, XaviCht, Rosado83, ToniP, mario.cat, Barcia, dekard, Nolo58
21 - 30 kiske, Hansi, Juanma, Arcadi, Cris, juanjokyokushin, NACHOSBOYS, PERATOTO, jaume86, JJ_SBD
31 - 40 Concha. JORDI/SBD, Grampy. Ricard, Boix, Joan33, rularo86, Fede, Antirco

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2022 22:26 - 15 Mai 2022 22:27 #62 per Jorfer (Associat/da)
39 correcats apuntats/apuntades :thumbup:

01 - 10 Joan3, Sergi42195, cristina, Manel, gparralo, pluvinet, teresa, fandes, Josep80, Mona
11 - 20 mònica Xavier, mickymache, XaviCht, Rosado83, ToniP, mario.cat, Barcia, dekard, Nolo58
21 - 30 kiske, Hansi, Juanma, Arcadi, Cris, juanjokyokushin, NACHOSBOYS, PERATOTO, jaume86, JJ_SBD
31 - 40 Concha. JORDI/SBD, Grampy. Ricard, Boix, Joan33, rularo86, Fede, Antirco, Jorfer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2022 18:42 - 16 Mai 2022 18:42 #63 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Al final faré la cursa de 10km de guia del Teo :party: :party: estíc apuntat com CNS peró sóc CorreCat

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2022 22:31 #64 per Natxo (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Al final faré la cursa de 10km de guia del Teo :party: :party: estíc apuntat com CNS peró sóc CorreCat


Tens tota la raó, Miguel :great:

41 correcats apuntats/apuntades


01 - 10 Joan3, Sergi42195, cristina, Manel, gparralo, pluvinet, teresa, fandes, Josep80, Mona
11 - 20 mònica Xavier, mickymache, XaviCht, Rosado83, ToniP, mario.cat, Barcia, dekard, Nolo58
21 - 30 kiske, Hansi, Juanma, Arcadi, Cris, juanjokyokushin, NACHOSBOYS, PERATOTO, jaume86, JJ_SBD
31 - 40 Concha. JORDI/SBD, Grampy. Ricard, Boix, Joan33, rularo86, Fede, Antirco, Jorfer
41 - 50 MIGUEL SBD,

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2022 10:23 #65 per Natxo (Associat/da)
Sisplau, necessitem més voluntaris correcats pel muntatge i desmuntatge

És un punt clau per l'èxit de la Cursa i el prestigi del segell 'correcat' què hi va associat

Atès que cada vegada menys associats accedeixen regularment a la nostra web i als fils del fòrum, us prego que si llegiu això, mireu de fer-ne difusió i engrescar altres companys

i sobretot apuntar-se a la llista oficial, que està al fil:
www.corredors.cat/forum/4-actualitat/960...-22?start=20#1003254

Recordeu que els que s'apuntin els obsequiem sempre amb el record commemoratiu de la Cursa, enguany una bossa d'esports xulissima

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2022 07:23 #66 per Natxo (Associat/da)
42 correcats apuntats/apuntades


01 - 10 Joan3, Sergi42195, cristina, Manel, gparralo, pluvinet, teresa, fandes, Josep80, Mona
11 - 20 mònica Xavier, mickymache, XaviCht, Rosado83, ToniP, mario.cat, Barcia, dekard, Nolo58
21 - 30 kiske, Hansi, Juanma, Arcadi, Cris, juanjokyokushin, NACHOSBOYS, PERATOTO, jaume86, JJ_SBD
31 - 40 Concha. JORDI/SBD, Grampy. Ricard, Boix, Joan33, rularo86, Fede, Antirco, Jorfer
41 - 50 MIGUEL SBD, Pirata Agus

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2022 18:11 #67 per fandes (Associat/da)
Finalment... Som baixa aquest diumenge :(. Tot i la il·lusió que ens feia repetir els 3 (més sortint al cartell de la cursa :P) toca complir amb obligacions atlètiques aquest cap de setmana.

Espero que tot vagi fantàstic! Especialment la part organitzativa. I que xaleu molt l'esportiva i social!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2022 17:53 - 22 Mai 2022 17:54 #68 per No Surrender (Associat/da)
Vaig a confessar una cosa molt greu que potser provoca la meva expulsió directe i immediata de Corredors.Cat :

Avui ha estat la meva primera participació a la cursa Sant Quirze. He debutat com voluntària i com corredora.

"Odio" una mica bastant els 10.000 i els "repetxoneros" encara més, mai m'he sentit còmode en aquesta distància. Però des del maig del 2020 que he fet un canvi de vida i de pensament, i ara prioritzo les curses per altres coses que no siguin la meva comoditat. Que sigui una cursa nostra, idò ara per mi és prioritati.

Si després d'aquesta terrrible confessió encara formo part de l'Associació, he de dir que m'ho he passat d'allò més bé!!! La veritat que mica en mica anar retrobant-nos tots dona molta satisafcció.

La meva cursa bé....la idea era intentar rondar els 55'-60' i com a número ha sortit, però com a sensacions no gaire per un flato que no he sabut gestionar....perquè no seria ni la primera ni la última vegada que corria amb flato. Mira, idò avui no ho he fet bé. El que si he gestionat bé, són els ritmes de sortida, que darrerament me costa bastant fer-ho. Una no està en forma i s'ha d'adaptar a uns ritmes diferents, i avui això m'ha sortit bé.

Una alegria immensa trobar-vos a molts avui, tot i que no cal m'aneu recordant el meu fatal estat de forma, perquè en serio....una ja n'és conscient :laughing:

Moltíssimes felicitats a les correcats :heart: que han fet podi avui i als correcats també.

Ens veiem a la propera!!!! :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2022 19:38 #69 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda,
Avui, la meva participació, igual que la de molts/tes companys/yes, ha començat amb feina de voluntariat per ajudar amb els preparatius de la cursa. Muntar carpes, situar tanques i cadires o organitzar avituallaments son tasques necessaries per al correcte desenvolupament de la cursa. Per cert, veure la implicació de tanta gent no te preu. Un cop fetes, les llebres hem fet el reconeixement del darrer km i ens em situat a la sortida. Sabiem que faria calor, però m'ha sorprès la presència de vent. En totes dues voltes, he mirat de gestionar el ritme tenint en compte una característica que esmenta No surrender, el circuit diguem que no es gaire planer :wonder: . La primera volta ha sortit a 25:00 i la segona a 24:53, fent un temps final de 49:53. Independentment de l'assoliment de l'objectiu que m'havia encomanat l'associació (i que també han aconseguit la resta de companys), rebre l'agraïment d'un corredor tot just creuar l'arc d'arribada no te preu. Be, tampoc el te que un veí del carrer Pallars ruixés els participants amb una mànega quan fèiem la segona volta :great: o, voluntaris/es animant el pas de participants, o veure familiars d'en David just abans del pas per el km 3/8, o el nostre speaker donant ànims també. Ara, m'ha fet llàstima veure que a una noia li hagin caigut els auriculars a la baixada de l'avinguda Pallars i no poder fer res per ajudar-la.
Resumint, moltes gràcies per deixar-me participar en aquesta prova i poder ajudar a altres amants d'aquest esport. Ens tornem a veure aviat :party:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2022 21:07 #70 per Antirco (Associat/da)
Doncs aquí un altre pecador, que després de 15 anys com associat aquesta era la meva primera participació en aquesta cursa. :666:

Ja me havien comentat que el circuit era divertit i que la calor jugaria un plus. Però la avantatge de ser a doble volta te que que el reconeixement de la primera pots calibrar molt be a la segona.

Com a llebre de 60’ me ha sortit prou be, 29.47 la primera volta i 59:50 meta.
Els immediats per davant meu per sota de 60’ i els immediats per darrera unes dècimes per sobre de 60’. Així que el tall a estat mil·limètric.

La resta de llebres Jaume86, Joan33, rularo86, Fede uns craks, EQUIPAZO ¡¡¡

La organització i serveis un 10. Gracies. :heart:

I el que me ha agradat molt avui a estat trobar-me en cursa a molts de vosaltres que darrerament no se per que quasi no trobava pastanagues.

La pega es que els darrers quatre km. Anava mes sol que la una. Jo i al meu crono. nomes de tant en tant podia animar algú.

El millor de tot la arribada amb aquest fabulós spiker Debutante que anava anunciant la arribada de les llebres. Que grande eres Juan. Me has sacado la mayor de mis sonrisas. I els aplaudiments del públic i els agraïments a la arribada no te preu.

Ara si que si que si a descansar i recuperar-me de aquesta petita lesió que arrossego.

Ens veiem a els propers reptes. :muscle:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2022 22:34 #71 per mickymache (Associat/da)
Hola, un altre que ha estat a Sant Quirze aquest matí! :smirk:

Una cursa magnífica, amb un recorregut divertit, una organització excel·lent, un bon rotllo permanent, un obsequi (per què no dir-ho) molt interessant ;) i... un misteri també per resoldre: com és possible que l'entrepà de butifarra de la Cursa de Sant Quirze sigui sempre el que està més bo de tots els entrepans de butifarra del món? :laughing:

rularo86, és que has fet una feina, com a llebre, fabulosa, era impossible no felicitar-te i agrair-t'ho. :great:
Hehehe, sí, he estat jo. ;) Aquest any no estava per intentar baixar de 45 minuts i t'he seguit en plan "entrenament de qualitat". Gairebé tota la cursa darrera teu, regulant molt bé per no embogir en les baixades i patint el necessari a les pujades. :thumbup:
Ah, no pateixis per la noia a qui li ha caigut un auricular; ha estat rapidíssima, en dos segons ja l'havia recuperat i ens seguia a cinc metres. :clap: :clap: Al final de la baixada ha contactat però de seguida ha vingut un tram de pujada i ja ha quedat més enrera.

En definitiva, una cursa maquíssima i motivadora, tant si surts al màxim com si la fas més suament simplement per gaudir de l'ambient.
Moltes gràcies a tothom que feu la possible la cursa, molt especialment als/les voluntaris/es. :great: :clap: :clap: :clap:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2022 10:06 #72 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola,

Doncs jo que voleu que us digui de la cursa memorial del David ... he estat a totes les edicions, i no penso faltar-hi.

1. El David, el Natxo, Anni i Anna s'ho mereixen tot i més.
2. És cursa correcat, per tant, més motiu.
3. Fantàstica organització (el detall de la samarreta infantil als nens amb el logo de corredors.cat i Kids and us) i felicitar una vegada més els voluntaris que fan possible que aquesta cursa sigui una realitat. Sóc coneixedor que abans tot era més fàcil, al haver més participació per part de tots els associats. Per tant, moltes i moltes gràcies per la vostra tasca impagable.
4. És un 10.000 m exigent, i que com entrenament de qualitat, no té preu. Si vols fer marca, mira un altre cursa ...

Em va saber greu haver de marxar, al tenir compromís familiar, però propera edició, penso ajudar e implicar-me molt més, per tal que pugui ser possible una edició més.

Respecte ahir. Doncs molta calor, un que li pesen els quilos i els anyets, doncs sabia del meu estat de forma, vaig regular de forma quasi perfecte. O sigui la primera volta, regulant, i la segona donant-ho tot per sumar mig minut més que a la primera volta. 53:57 temps total (26:48 primera volta 27:19 segona volta).

Encantatat de retrobar tants amics i coneguts. I sí, sóc jo que participo molt menys a curses, i quan em dieu: "no coincidim o no et veiem", teniu raó. A veure si aconsegueixo capgirar aquesta situació, i al menys seguir participant com ho feia abans, o una mica més, però amb més continuitat.

Salut i ens veiem aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2022 11:24 #73 per XaviCht (Associat/da)
Bon dia.

M'alegro que anés molt bé i em sap greu haver-me-la perdut... però divendres estava amb una sensació de febre fortíssima (tot i que el termòmetre marcava normal, i el test donava negatiu). Dissabte una mica millor, però al vespre estava clar que ni de conya estava per poder córrer diumenge...

En fi. A la que obrim inscripcions per la propera, m'hi torno a apuntar!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2022 16:59 #74 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Només dir una cursa molt maca con sempre vui felicitar als voluntaris l'organització i al Debu et notaba a falta 🥰👏👍👍

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2022 20:10 #75 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona nit!

Doncs un que debutava i ho va fer amb tot

Aixecant-me a les 5:30h, per passar a buscar al company Fede (que feia de llebre de 55') i arribar abans de les 7h, per posar-nos a les ordres del Josep58

Em va agradar conèixer d'aprop els entresijos de montar una cursa

Abans de les 8h ja estava quasi tot fet i vam poder passar a recollir el dorsal i l'obsequi

Foto amb els companys correcats i amb els de #KMSxELA i després a buscar a les llebres que ja havien sortit a fer l'últim km.

Sort que ho vaig fer, per ficar la última rampa al cap.

Anava per fer 5k en 22' (sabent que podia estar a prop de 21' llargs), però abans de començar el Mario.cat em va dir que l'any passat havia fet 21' i pico i em vaig venir a dalt.

Vaig sortir entre el Jaume86 (llebre 40') i el Joan (llebre 45')

Sorpresa que el primer kilòmetre vaig poder aguantar el ritme del Jaume, tot i que a la pujada fins al km 1.9 el vaig deixar anant. Sabia que no era la meva llebre, però m'agradava tenir-la tant aprop. Aprofitant la baixada, vam arribar al tram que haviem fet amb les llebres i faltava arribar fins al voluntari i ja estaria.

Al final 20'45" el 11º de la classificació i 3º de categoria (encara que al 5k no hi havia premi)

Vaig recuperar uns 6' i després em vaig enganxar amb el Fede, el Mario i 2 corredors més en la segona bona. Van ser 5 kilòmetres molt divertits i distrets i animant a tots els corredors que teniem pel voltant.

Després entrepà de botifarra (boníssim) i xerrada amb molts companys que feia temps que no veia (Jorfer, Joan, ...)

Tot i el recorregut, la calor, va ser bona decisió vindrà a debutar

Ah! I escoltar al Debu dir el teu nom i nombrar a #KMSxELA va ser molt gran

Ens veiem a la propera

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2022 21:21 #76 per Jorfer (Associat/da)
Un més que va estar ahir a SQV donant un cop de mà i passejant la samarreta pastanaga pels carrers de SQV.
Donar les gràcies a totes les mans que apareixen per a donar un cop de mà i que tot estigui al seu lloc quan toca.

Una vegada més, ho hem fet de quasi deu, que sempre es pot millorar.

Bona feina CoRReDoRS.CaT!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2022 09:56 #77 per rularo86 (Associat/da)
Bones,
mickymache. M'alegro que t'hagi servit per fer l'entrenament de qualitat. Així dona gust fer de llebre. La idea era guanyar uns segons camí del km1, que s'utilitzarien camí del km2 (pujada avinguda Can Pallàs), tornar a tenir marge en passar per el km 3 (aprofitant la baixada d'avinguda Can Pallàs), per utilitzar-lo camí del km 4 (gestionar la sortida del Parc de Sant Feliu), tornar a gestionar una mica a la pujada del carrer Barcelona i a partir de carrer Sabadell recuperar ritme de cursa i mirar de quadrar temps de pas per primera/segona volta.
Respecte a la noia, si no ha perdut gaire temps també me n'alegro.
Jorfer. Bon progressiu millorant 2 minuts a la segona volta.
MIGUEL SBD. No pares quiet...:laughing: No tenint suficient amb les pujades a La Mola, en aquesta ocasió vas tornar a fer de guia :great: . Per cert, ja he vist que hi ha un vídeo de la teva participació fent de guia.
NACHOSBOYS. Mantenir contacte visual amb en Jaume86 ja deu ser força exigent. Vas fer cursa de 5 km i uns altres 5 d'animador. Bona elecció.
Sergi42195. Independentment de la teva edat i pes, fer aquesta cursa amb la calorada que feia ja es per estar orgullós.

Per cert, gràcies a tots/tes que en creuar-se amb companys/yes (avinguda Can Pallàs) els hi donaveu ànims.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2022 13:17 - 27 Mai 2022 19:24 #78 per Natxo (Associat/da)

Natxo va escriure: 42 correcats apuntats/apuntades


01 - 10 Joan3, Sergi42195, cristina, Manel, gparralo, pluvinet, teresa, fandes, Josep80, Mona
11 - 20 mònica Xavier, mickymache, XaviCht, Rosado83, ToniP, mario.cat, Barcia, dekard, Nolo58
21 - 30 kiske, Hansi, Juanma, Arcadi, Cris, juanjokyokushin, NACHOSBOYS, PERATOTO, jaume86, JJ_SBD
31 - 40 Concha. JORDI/SBD, Grampy. Ricard, Boix, Joan33, rularo86, Fede, Antirco, Jorfer
41 - 50 MIGUEL SBD, Pirata Agus


Como mola veure algunes cròniques. Em recorden els temps d’esplendor de la web com a lloc de trobada dels correcats.
Bé per tancar aquest fil, alguns agraïments:

- :point_up: A tots els què heu vingut a córrer . :clap: :clap: :clap: Es molt reconfortant veure samarretes pastanagues. Especial esment al Joan3 i Sergi42195, què no s’han perdut ni una sola Edició, i per això tenen la condició de corredors honoraris.
- Als què, a més, heu vingut a voluntariar. Ja he fet un llarg post al fil corresponent sobre això
- Al Josep58. Quan el Barceruel i la Judith em van comunicar que no podien venir, em va entrar el pànic. Però el Josep58 de seguida es va oferir a agafar el rol de coordinador general, i ha estat impecable en la part tècnica de l’Organització
- També al Jorfer i al jaume86 per incorporar-se a la Comissió. M’han fet sentir molt acompanyat
- Als clàssics: Debu, ànima i veu de la Cursa, un any més gràcies :hearteyes: per acompanyar-nos i fer que l'ambient sigui alegre i divertit; l'Alèxia, que va arribar com un àngel per fer-se càrrec del lio dels dorsals quan jo començava a col·lapsar; i al Hansi, què un any més ens va preparar el circuit, malgrat que la policia local a vegdaes li posa problemes :wonder: , per desconeixement tècnic
- A l’Albert Morera, de l’Ajuntament, incansable per organitzar tota la logística
- A la meva filla Anna, que ja està implicada a full, portant tot el disseny i les XXSS; és sorprenent la quantitat de feina que això genera amb les actuals formes de comunicació.
- I al Victor Barceruel, què va ser clau per revitalitzar aquesta cursa, en nom de corredors.cat quan fa 5 anys vaig estar a punt de plegar veles
- I bé, també la meva gratitud i emoció a tots aquells que ens teniu al pensament i a les vostres cròniques, sobretot al David. La Cursa és de corredors.cat, de l’ajuntament de St.Quirze, i també és clar, del David i la seva família

Us passo un parell de links a les fotos d’aquesta edició. Trobo que han quedat molt maques:
drive.google.com/drive/u/1/folders/1qJva...AM_ZmLcpALvTftUqrCYY
www.flickr.com/photos/santquirzevalles/a...32/with/52093109668/

Vinga, us esperem l’any vinent!

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.