- Missatges: 529
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
joregar, ara sí estic preocupat!
joregar va escriure:
joregar, ara sí estic preocupat!
era el que volia... és broma.
Ni de conya soc més ràpid que tu!! ja m'agradaria tindre la teva marca de 10km. Però això és un altre rotllo. La vaig fer amb 2 amics (el 201 i 202), objectivament més lents que nosaltres, p.ex. Pablo estarà en 50' en un 10k però ell entrena molt per muntanya i al final aquí camines més que corres. Així arribarem els 3 més o menys igual de cardats jeje, i no sé si sortint al meu ritme hagués millorat molt o hagués pegat un bon pet.
Depèn del que hagis entrenat en muntanya i sembla que tu ho has fet molt bé ànims!! i a gaudir. És molt maca. Maca però també lo més dur que he fet mai. Que es faci de nit també te quelcom especial...
bebop va escriure: Felicitats a tots els que heu acabat aquesta cursa tan dura. Jo, desgraciadament no puc dir el mateix. Vaig plegar al km 40, després de haver fet uns 3500 m de desnivell positiu. La segona part de l´Olla va ser massa fer a mi (i per molta gent que va plegar). Entre la calor i el fet de no haver cap avituallament vaig arribar deshidratat i una mica "grogui". Tots els que van arribar amb mi van plegar i tenir Núria tant a prop era una temptació massa forta. No vaig tenir temps de recuperar-me de la "pájara" ja que anava al límit del temps del control. La expectativa de tirar pràcticament sol, ja que darrera era segur que no sortiria ningú mes, juntament amb que si continuava i no recuperava sensacions no podia plegar fins a Pardines, era difícil de gestionar per a mi.
Així que vaig decidir plegar, Ha sigut la primera vegada que ho he fet des-de que sóc corredor i després de completar 86 curses i marxes de muntanya. En fi, alguna vegada havia de ser. En aquesta ocasió la cursa ha pogut amb mi.
Se, que en las condicions en les que estava, vaig prendre la millor decisió però tot i així, las meves sensacions avui son de frustració. Quan vaig arribar a Ribes a recollir la bossa de vida i dutxar-me em trobava molt bé, sense cap molèstia. També, reconec que la segona part de l´Olla m´ha agafat una mica per sorpresa, no sé per qué, no contava fer.la sencera. I molta altre gent tampoc.
Pensava que aquesta seria la meva última cursa d´aquest tipus (ho havia decidit abans de la cursa) però ara mateix m´agradaria tornar a fer-la, ara ja sé el que hi ha i la podria afrontar millor. Potser he pecat d´un excés de confiança en mi mateix. Realment jo no participo en aquestes proves pel repte esportiu, que també, sinó per tot el que em fa aprendre de mi mateix. Em quedo amb la experiència viscuda i la bellesa dels paratges. També m´agradat molt l´ambient de la cursa.