Bastions 1/6/2019

Bastions 1/6/2019

02 Jun 2019 17:41 #41 per jaume86 (Associat/da)
Moltíssimes felicitats a tots els que ahir us vau posar a la sortida d'aquesta cursa duríssima! Hagueu participat en una o altra cursa i amb les diferents sorts que heu anat explicant (inclòs gairebé un podi del Bern!) per mi sou tots herois!!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 19:25 #42 per bebop (Associat/da)
Dennis, el meu nom real és José Luis Alonso. Jo tampoc penso mai en plegar, de fet, no m´ho vaig plantejar fins que vaig arribar a l´avituallament. Des-de Núria vaig trigar 4h i mitja aproximadament, no sé si el desnivell total positiu és de "només" 1100 m. com surt al perfil de la cursa.

No sé mirar les classificacions. A la web em diu que no son disponibles les de 2019.

Gràcies per les fotos, realment l´ambient era espectacular.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 19:53 #43 per Dennis Teuling (Associat/da)
http://www.evorama.com/ca/live/els-bastions-skyraces-2019

Aquí ho veus tot!

Ara ja veig que vas passar per Noucreus (realment era després del Pic de la Fossa Gegant) en 9h19.
Hauria sigut complicat.. només 5 persones darrera teu van acabar la cursa... la gran majoria va plegar.

A mí també em semblava molt més desnivell...
Queda't amb això... jo vaig 'gaudir' la teva cursa (els primers 40 kms) i fent el tràmit la segona part.
No t'has perdut res!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 21:27 #44 per pinelli (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Enhorabona Pinelli !!!

Veig pels temps que has corregut, i molt, del Balandrau a Pardines! 1h16?!? (jo vaig passar com a mínim 10 corredors, i vaig trigar 1h27).


efectivament , després de pujar el balandrau sabia que tenia la marató al sac i vam anar tirant fort amb prudència perquè no em pases lo mateix que al Pirineu ( quàdriceps súper carregats ) .. va sortir un parcial guapo , es Veritat .. tu Portaves uns quants kms mes a aquest parcial ..
lo de la trail no ho veig ? .. sincerament no trobo molta diversió a aquestes curses tant i tant llargues .. tampoc estic preparat .. si per una marató quasi em foten de casa .. ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 21:30 #45 per pinelli (Associat/da)

jaume86 va escriure: Moltíssimes felicitats a tots els que ahir us vau posar a la sortida d'aquesta cursa duríssima! Hagueu participat en una o altra cursa i amb les diferents sorts que heu anat explicant (inclòs gairebé un podi del Bern!) per mi sou tots herois!!!

gràcies jaume86 , si quasi fa podi flipas el nivell de bern ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2019 09:00 #46 per gorka (Associat/da)
Enhorabona valents! Finishers i no finishers, de totes les distàncies. Les curses són així i cal saber gestionar-les: no acabar sempre és una opció, una opció millor que no poder-la repetir. Així que, bebop, enhorabona i ànims!
I enhorabona als altres valents: Denis Teuling i pinelli.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 00:11 #47 per Dennis Teuling (Associat/da)
Aquí la crònica del Trail els Bastions!

Crònica Bastions

Com sempre, massa llarga, però un cop agafo el teclat ja no hi ha forma de parar.

El resum curt és que he arribat bé, és molt, molt, molt dur, però alhora (gràcies al temps tan fantàstic) magnífica.

Ho faig al meu blog, doncs és l'única forma de posar més fotos :oops:

Bona nit,
Dennis.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 13:48 #48 per pinelli (Associat/da)
Bona crònica dennis .. ?
Contaré una mica pel damunt el que va ser la meva tercera marató de muntanya ..
objectiu ? punts ITRA ( 3 points ) la marató elegida del 2019 serà Bastions ..
una cursa de 50 km i 2800+ .. i molt semblant a marató Pirineu , amb les seves diferències .. els entrenos que he fet no es que siguin la ostia Però he fet un parell o tres molt bons , pujant cap a Núria i fer alguns trams ..
L’objectiu de la marató es acabarla en unes 9:30h i sobretot no cremar-se en els dos primers talls , ja que pensàvem que eren justets ..
Després d’un sopar amb en tonibeltran , ori , dennis i la meva família ? , preparo tota la motxilla i la alimentació .. aquesta vegada faré servir alimentació maurten drink que de moment es l’única alimentació que soporto ..
la idea es anar tots tres ( tonibeltran , dion i jo fins a Núria i a partir d’aquí qui es trobi bé que tiri ..

Ribes - Collet 8k 985+ 18- ( 2h de tall )

Comencem la cursa molt tranquils però als dos kms un tap de collons .. sabem que no pasa res .. però estem mes de 5’ parats arrancats .. es lo que hi ha .. comencem a pujar amb bastons i em sobte el nivell que te la gent amb bastons , una tècnica flipant , jo soc torpe no , lo següent .. continuem pujant i les gracietes i bromes s acaben .. silenci sepulcre l .. la gent no diu ni mu i jo estic buscant les meves cames .. no estic agust .. les cames no van com sempre ..
arribem a Collet en 1:43 molt bé .. en ha passat com una bala la Olga olimpicgames que va fer una cursa impecable ?? ..
ens trobem a vicenç que ens dona ànims ? ..
anem bé ..

Collet -Fontalba 6k 313+ 132- (3:30h de tall )

Comencem una lleugers baixada i comencem a pujar lentament .. anem trotant i a vegades accelero per veure com responen les cames .. vaig millor .. arribem a Fontalba en 2:54h

Fontalba - Núria 5km 138+ 278- ( 5:45h de tall )
Terreny molt mes favorable i comencem a donar-li mes canya a les cames .. ja tenim assegurat el tall i tot es veu d’una altre manera , ara les cames van mes ràpid i el coco també .. tenim que arribar a Núria i valorar .. aquest tram amaga pujadetes que fan molt mal , petó les tenie totes al cap .. baixem cap a Núria en 3:48h de cursa .. està molt bé .. dintre de l’objectiu .. ara parem 20’ per hidratarnos , treure pedres , menjar i descansar uns mica .. ja tenim molt guanyat .. els temps de tall ara ja son mes light ..

Núria - coll de tres pics 12km ( 1010+ 608 - )
Aquest tram comença amb la pujada al refugi niu d’àliga amb un avituallament molt catxondo .. em van fer unes tostadetes amb mer mels fa de maduixes que tela .. tots els voluntaris molt simpàtics fem broma amb el torreneules i el balandrau ..
comencem la pujada per la vora del riu , pont i a pujar .. aquí si que es fa pesada .. aquesta la havia entrenat però amb la calda que fotia no les tenia totes .. portava els bidons plens feia 10’ i ja em quedava mig litre per fer els pitjors 10 kms .. calma i a pujar .. pujar i pujar .. arribem al punt on ens vam quedar a l entreno , gir i meeees pujada .. aquí trobo un grup i amb ells pujo molt animat .. m animo tant que fins i tot puc trotar per avançar gent .. això rutlla .. arribem a dalt del torreneules , reunificació i baixada perillosa per clapes de gel .. després baixada fins el refugi Coma de vaca molt guapa .. el paisatge es molt guapo .. arribem al Coma de vaca i creuar el riu sense mullarse es impossible .. així que aprofito per refrescar el cap i cames .. comencem novament a pujar , aquesta vegada el balandrau , molt llarga .. molta calda , poso música i va genial .. estic content .. les cames estan bé , i el coco també .. arribem al avituallament del tres pics i tranquil·lament menjem , perquè encara queda pujada de 222+ fins el cim del balandrau (l’any passat no el vam fer per mal temps , per això el temps sens va una mica ) ..
arribem al balandrau en 7:41h
.. fotos espectaculars i ràpid comencem a baixar perquè fa fred ..


Balandrau - pardines 11 km 8+ 1374 -

Tram de pura baixada al principi tècnica i a mesura que va baixant es fa mes fàcil .. aquest tram jo li tenia una mica de por perquè a la marató de del Pirineu el tram
Semblant de pas de Gosolans a martinet em va deixar fet caldo de cuadriceps i ho vaig pagar .. aquests vegada en trobava molt millor i confiat però anava molt al loro , cada vegada les cames en demanen mes i mes velocitat .. els bastons molestan tant que els tinc que portar a les mans com un cavernícola atrapant una presa ? .. ens junten amb un paio i anem parlant .. els kms van caient i cada vegada em trobo millor .. l’alimentació avui a sigut perfecta ? , la hidratació també , i el cap a funcionat .. de cop veiem el poble de pardines , que amb una ovació ens rep ?? .. em sentim con el kilian ? .. aquí parem molta estona també .. ja ho teníem i faltaven 7 kms amb Moltes puja baixa que hores d’ara tocaven els collons bastant .. canvi de samarreta per la Xipirun que el Francesc m’havia deixat .. ? .. dutxa d’aigua fresqueta i cap a l’últim i gloriós tram ..

Pardines - Ribes de Freser 7km 157+ 415-

Tram ja en festivitat .. tots tres anem parlant i de conya .. una festa .. ens ho mereixem .. aquestes curses tenen això .. des-de el balandrau avançàvem cadàvers tota l’estona .. i això et fa créixer .. ànims que ja queda poc ..
les pujadetes tenen tela , ja amb els bastons guardats però encara amb forces .. un km per meta i se escolta la música i tal .. ostia que guai .. a la arribada ens esperen el manu , Rosa Mari , Oriol , la meva família .. això no te preu .. ultima pujada i meta en 10:14h .. abraçada enorme medalla i cap al avituallament final ..
objectiu assolit i acabant amb molta força .. collonut ..
la organització de la cursa m’ha agradat i molt .. recorregut ben marcat ( em consta que uns quants de la marató es van perdre ) , jo sempre porto el track per si de cas ..
avituallaments perfectes i voluntaris lo millor .. han dormit en tendes de càmping allà dalt ?
Si no pasa res , aquesta m’agradaria repetirla d’aquí uns anys ..
La recomano 100x100

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 15:27 #49 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bona cursa i crònica Pinelli :trophy: :trophy: :trophy:

No tenia cap dubte que passaries el tall.
Jo sempre em perdo, però el dissabte era gairebé impossible, i he fet molts trams sol. Estava molt ben marcada!
(a vegades és més fàcil perdre't en grup, doncs vas parlant...)

Com vaig posar en la crònica, l'únic punt fluix era la falta de una cosa calenta (butifarra, p.e.) a mitja cursa, i la gran distància entre avituallaments degut als bucles d'alta muntanya.
I també el tema pàrquin (ja de per si impossible a Ribes).
A qualsevol altre cursa sempre hi ha gent al dematí indicant-te on aparcar... aquí ens van deixar amb el cul a l'aire.
De fet, a 300 metres de la cursa no semblava que hi havia una cursa.

Per contra, els voluntaris maquíssims!!

Tornarem, però pujant un esglaó, veritat?

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 19:54 #50 per Dennis Teuling (Associat/da)


Surtiu a la primera plana del Facebook de Bastions :muscle: :muscle: :muscle: :muscle:

:trophy: :trophy: :trophy:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 21:57 #51 per Jorfer (Associat/da)
ToniBeltran, Dion, Dennis, Pinelli...que passada el que feu. És admirable, lluitar contra la distància, el desnivell i patint per passar els talls.

A poc a poc us esteu convertint en uns experts de les curses de muntanya i no n'hi ha qui us pari. Bravo!!! :raised: :clap: :raised: :muscle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 22:37 - 04 Jun 2019 22:38 #52 per aurelian (Associat/da)
Felicitats companys, sous unes makkines. Moltes gracies per les croniques.

Gairabe m'entran ganes de fer una d'aquestes un dia.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 22:49 #53 per pinelli (Associat/da)

aurelian va escriure: Felicitats companys, sous unes makkines. Moltes gracies per les croniques.

Gairabe m'entran ganes de fer una d'aquestes un dia.

lo veo venir ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 22:51 #54 per pinelli (Associat/da)
Eppp .. guapa la foto .. per lá neva Filla ? .. no es veu el dion .. el Alma del trio ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 22:56 #55 per pinelli (Associat/da)

Jorfer va escriure: ToniBeltran, Dion, Dennis, Pinelli...que passada el que feu. És admirable, lluitar contra la distància, el desnivell i patint per passar els talls.

A poc a poc us esteu convertint en uns experts de les curses de muntanya i no n'hi ha qui us pari. Bravo!!! :raised: :clap: :raised: :muscle:

gràcies jorfer .. nosaltres som molt i molt aficionats comparat amb lo que es veu per aquestes curses o lo que tenim amagat a la associació .. tenim veritables monstres del trail i no diré noms .. el que si que es veritat es que li posem molta Il·lusió ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 09:43 #56 per aurelian (Associat/da)

pinelli va escriure:

aurelian va escriure: Felicitats companys, sous unes makkines. Moltes gracies per les croniques.

Gairabe m'entran ganes de fer una d'aquestes un dia.

lo veo venir ?


llevare palos

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 10:35 #57 per RugbyMan (Associat/da)

pinelli va escriure:

Jorfer va escriure: ToniBeltran, Dion, Dennis, Pinelli...que passada el que feu. És admirable, lluitar contra la distància, el desnivell i patint per passar els talls.

A poc a poc us esteu convertint en uns experts de les curses de muntanya i no n'hi ha qui us pari. Bravo!!! :raised: :clap: :raised: :muscle:

gràcies jorfer .. nosaltres som molt i molt aficionats comparat amb lo que es veu per aquestes curses o lo que tenim amagat a la associació .. tenim veritables monstres del trail i no diré noms .. el que si que es veritat es que li posem molta Il·lusió ?


Ho dius per mi oi? :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 12:00 #58 per pinelli (Associat/da)

RugbyMan va escriure:

pinelli va escriure:

Jorfer va escriure: ToniBeltran, Dion, Dennis, Pinelli...que passada el que feu. És admirable, lluitar contra la distància, el desnivell i patint per passar els talls.

A poc a poc us esteu convertint en uns experts de les curses de muntanya i no n'hi ha qui us pari. Bravo!!! :raised: :clap: :raised: :muscle:

gràcies jorfer .. nosaltres som molt i molt aficionats comparat amb lo que es veu per aquestes curses o lo que tenim amagat a la associació .. tenim veritables monstres del trail i no diré noms .. el que si que es veritat es que li posem molta Il·lusió ?


Ho dius per mi oi? :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

i taaant .. saps que ets el meu ídol i encara conservo el pòster teu signat a casa ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 17:38 #59 per OLympicGAmes (Associat/da)
Molt bones cròniques!! dennis, pinelli :) :)
em va agradar coincidir amb vosaltres i compartir els nervis pre-cursa...

pinelli va escriure: .. en ha passat com una bala la Olga olimpicgames que va fer una cursa impecable ?? ..

:scream: com una bala diu...! :laughing: gràcies :P enhorabona a vosaltres també!! :muscle:

La cursa em va agradar moooolt, tot i que jo vaig ser de les que es van perdre passat el Pic de L'Àliga :coldsweat: després de l'avituallament vam seguir les marques que no tocaven... :confounded: per sort erem un grupet i ho vam poder "arreglar" prou bé... només van sortir uns 2 km de més i calculo que vam perdre uns 30 minuts

Jo ja.. enganxadíssima a la muntanya! :hearteyes:
Ens veiem a la propera!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 23:30 #60 per tonivet (Associat/da)
Dennis Teuling molt xula la crònica! Segur que si haguessis agafat els diners no t'hagués sortit tan bona cursa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.