- Missatges: 1401
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Si tinc temps i la situació laboral m'ho permet, pels propers 2-3 anys m'agradaria dur a terne un projecte d'escriure sobre les primeres maratonianes catalanes de finals dels 70 i principis dels 80. Les fotos segur que les veurem també passades de moda!
No me lo vas a creer Danili, pero yo hace poco, en agosto del año pasado, le recomendaba a nuestro compañero correcat El Deibid, que llevara en la mano alguna ramita de arbol, precisamente por estos motivos que nos indicas.Mirant amb la d'alta ressolució que he adquirit es veuen també uns cilindres de bambú que es feien servir a l'època per ajudar a mantenir la posició dels braços correctament. S'aprecia fins i tot un tatuatge d'estrella a la cama d'un dels que portava aquests estris.
No me lo vas a creer Danili, pero yo hace poco, en agosto del año pasado, le recomendaba a nuestro compañero correcat El Deibid, que llevara en la mano alguna ramita de arbol, precisamente por estos motivos que nos indicas.
Se lo recomendé porque en las fotos de las cursas lo veía muy tenso, casi a punto de reventar las arterias y los musculos y las venas. Eso de llevar una ramita en la mano la usábamos en mi equipo en México para las series o para cuando haciamos Tempo.
Ahora veo que no es nada nuevo.
Molt bona imatge Danili, no sóc cap expert, ni tant sols aficionat a la fotografia; però trobo que tè "massa" bona qualitat per l'època en que va ésser feta.
No estarà pas retocada?
Hola Danili
Fantàstica aquesta foto,impactan la mirada dels corredors, el vestuari,l ´entorn tot, he llegit que vols fer un treball de camp de les primeres maratonianes catalanes, dir que per Sabadell ebcara entrena la Mati Gómez, dona del Pep Molins, penso que la primera dona en guanyar la marató a Catalunya i també va guanyar la marató de Madrid, es penso l´unica a aconseguir-lo.
Bona feina.
No me lo vas a creer Danili, pero yo hace poco, en agosto del año pasado, le recomendaba a nuestro compañero correcat El Deibid, que llevara en la mano alguna ramita de arbol, precisamente por estos motivos que nos indicas.Mirant amb la d'alta ressolució que he adquirit es veuen també uns cilindres de bambú que es feien servir a l'època per ajudar a mantenir la posició dels braços correctament. S'aprecia fins i tot un tatuatge d'estrella a la cama d'un dels que portava aquests estris.
Se lo recomendé porque en las fotos de las cursas lo veía muy tenso, casi a punto de reventar las arterias y los musculos y las venas. Eso de llevar una ramita en la mano la usábamos en mi equipo en México para las series o para cuando haciamos Tempo.
Ahora veo que no es nada nuevo.
Ferny :glasses:
A França especialment sí i m'atreveixo a dir que per mimetisme també a Catalunya. Com en aquell període es pot dir que no hi ha maratons regulars a Catalunya em baso només en les fotos de les curses com aquesta, que podria ser França o com és en realitat, la Barcelona de 1917.