- Missatges: 18727
Doncs espero que hi hagi quedada en algun lloc en concret de la barqueta 3:10 perquè jo no conec a ningú ni tinc la equipació encara
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
DortCe, però això serà fàcil, que nosaltres sí portem l'equip Correcat :yipi: :yipi:
![]()
Doncs espero que hi hagi quedada en algun lloc en concret de la barqueta 3:10 perquè jo no conec a ningú ni tinc la equipació encara
A en curat i a mi encara que no ens coneguis ens reconeixeras per la cara, que ens han fet l'entrevista correcat :he:Doncs espero que hi hagi quedada en algun lloc en concret de la barqueta 3:10 perquè jo no conec a ningú ni tinc la equipació encara
A mi si que em coneixes coi! :grrrrrr: :grrrrrr:
Ja et presentaré al personal de la mega barqueta durant la foto correcat
las liebres oficiales de la maratón no son de corredors.cat....Hola Correcats, haré la maratón de Barna, y en principio quiero intentar bajar de las 3 horas, estaba pensando en seguir las liebres vuestras, pero tengo una pregunta: las liebres van a doblar el mismo tiempo???? es decir hacen las dos medias en 1.30 horas????? no es recomendable, pasar la primera un poco más rápida, en torno a 1.28 o 1.29 y luego tener un poco de margen para la segunda???? Gracias por la info y mucha suerte para todos!!!!!
Del piramidal, o de l'ala?Doncs jo estic una mica tocat del piramidal, demà vaig al fisio a veure si m'aregla...
Tot i així espero afegir-me a la mega barqueta 3h 25'
Ànims que ja ho teniu!!
Hola Correcats, haré la maratón de Barna, y en principio quiero intentar bajar de las 3 horas, estaba pensando en seguir las liebres vuestras, pero tengo una pregunta: las liebres van a doblar el mismo tiempo???? es decir hacen las dos medias en 1.30 horas????? no es recomendable, pasar la primera un poco más rápida, en torno a 1.28 o 1.29 y luego tener un poco de margen para la segunda???? Gracias por la info y mucha suerte para todos!!!!!
Això ja ve de serie xDDel piramidal, o de l'ala?Doncs jo estic una mica tocat del piramidal, demà vaig al fisio a veure si m'aregla...
Tot i així espero afegir-me a la mega barqueta 3h 25'
Ànims que ja ho teniu!!
Hola Correcats, haré la maratón de Barna, y en principio quiero intentar bajar de las 3 horas, estaba pensando en seguir las liebres vuestras, pero tengo una pregunta: las liebres van a doblar el mismo tiempo???? es decir hacen las dos medias en 1.30 horas????? no es recomendable, pasar la primera un poco más rápida, en torno a 1.28 o 1.29 y luego tener un poco de margen para la segunda???? Gracias por la info y mucha suerte para todos!!!!!
Algú ha anat algún any a la Pasty party?
Moltes Gràcies!
Jordi