zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

29 Mar 2017 20:05 #621 per M@rcus (Associat/da)
:rofl: :rofl: :rofl:

Que grans que sou tots plegats!!! :love:

Moltes gràcies amics!

La veritat Dani, es que sempre acabo patint com un Kbr :666:  com dius tu.
No sé com m´ho faig però sempre pillo  :intello:
Es més... est diré que com més en forma estic, menys pateixo tot i anar a ritmes moooolt més ràpids. T´asseguro que per fer aquesta PMP he patit molt per no deixar-me anar  (Retirar-me no és una opció  :neutral: (sempre sense posar en risc la salut evidentment)).

Merci Jordi per l´oferiment però no cal que em busquis motivació que m´espantes. Si de cas ja la trobaré  :rofl:

Enfí! que moltes gràcies per recolzarme en la meva PMP   :rofl: :rofl: :rofl:

Una abraçada a tots

Salut!  :yipi:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2017 08:25 #622 per Karnaplosky (Visitant)
Alguien puede compartir ¿la foto "correcat"? :whistle:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

01 Abr 2017 08:37 #623 per xevifisio (Associat/da)

Vaig acabar la marató i sentia dolor al lateral del peu dret. He estat dues setmanes descansant. Ahir vaig sortir a trobar i em va tornar el dolor. Crec q tinc algun tendó  però el inflamatòries  :money: Em tocarà  fer repòs. El dolor és intens....
Si algú pot aconsellar-me quelcom, gràcies

Lateral del peu vols dirzona externa? Si és així, acap a on base del dit petit? Només fa mal corrent? Tocant fa mal?

01 Abr 2017 10:52 #624 per Antirco (Associat/da)
Calla calla M@rcus y deja de llorar. Que te tuve a tiro durante muuuuchos kilómetros yo xreo que desde el litoral y no había forma de atraparte. Al fin  cuando ya lo daba por imposible te veo a  mi lado en Colón. Pero solo duró justo para una pequeña conversación.  Al enfilar Paralelo te fuiste como una moto y cada vez te hacías más pequeño.  Hasta perderte de vista

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

01 Abr 2017 20:22 #625 per Jorfer (Associat/da)
Vinc de la plana trenta-set  :whistle: :whistle:

Xevifisio, veig que al 2016 vas aprendre algunes cosetes  :wink2: que ja has aplicat. Felicitats per aquesta MMP i al 2018 cau el sub 3h20 si o si.  :great:

JoandeGracia, m'ha encantat la teva crònica del vailet. Una història de superació de perseverança. Molt bonic el relat.  :great:

Tiny, molt bo el títol de la teva marató barcelonina i felicitats per la bona gestió de les teves forces i coneixement de tu mateix que t'ha protat quasi a clavar el teu pronòstic de temps.  :party:

Guiri, gran marató que vas fer. Segur que has aprés moltes coses que t'ajudaran a millorar en el futur i apropar-te al sub 3.  :yes:

Jordi40, felicitats per la VII.

Karnaplosky, si que le has sacado jugo a tu viaje. Que vitalidad y que alegría tienes. Eres una caña. Felicidades por ser capaz de disfrutar cada momento de tu vida con tanta alegría.  :yipi: :yes:

02 Abr 2017 09:49 #626 per Karnaplosky (Visitant)

Karnaplosky, si que le has sacado jugo a tu viaje. Que vitalidad y que alegría tienes. Eres una caña. Felicidades por ser capaz de disfrutar cada momento de tu vida con tanta alegría.  :yipi: :yes:

Gracias  :smile: Hay que aprovechar a tope los buenos momentos  :smile:

02 Abr 2017 13:37 #627 per ecopac (Associat/da)
M@rcus

ole tu!! M'he pixat de riure amb la teva crònica. :rofl:

I no sé si felicitar-te per la marató acabada o per la teva PMP. 

Com a mínim tu l'has acabat, que jo ara com estic no acabo decentement ni una mitja ;)

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

02 Abr 2017 19:53 #628 per M@rcus (Associat/da)

M@rcus

ole tu!! M'he pixat de riure amb la teva crònica. :rofl:

I no sé si felicitar-te per la marató acabada o per la teva PMP. 

Com a mínim tu l'has acabat, que jo ara com estic no acabo decentement ni una mitja ;)

Cesc! mes val prendrens-ho amb humor  :rofl: me´n alegro que t´hagi fet riure.
Però vinga va!!! no siguis ploraner que segur que "No estamos tan mal"  :mdr:

Jo avui he fet ECI amb la familia  (si si la Marató ElCorteInglés)  en una hora i m´ho he passat d´allò més bé... li estic agafant el gustillo a les curses a trote cochinero  :beurk:

Va ens apuntem a la mitja de Montornès i la fem xerrant que segur que ens ho passem bé  :great:

Salut! :yipi:

02 Abr 2017 21:27 #629 per M@rcus (Associat/da)
Per cert!

Ningú ha penjat foto oficial de grup???  :surprised:  A una que no arrivo tard... :he:

Vinga! algún fotògraf d´aquell dia...  :intello:

14 Abr 2017 18:40 #630 per Jorfer (Associat/da)
:oops: :oops:
Ara he tingut una estoneta i he llegit la 38 i 39, això sembla una marató doncs el fil té quaranta-dues planes, quina casualitat no?  :666: :666:

Karnaplosky y yo que pensaba que ya había acabado de leer tu crónica y resulta que lo que he leído ha sido la previa. Felicidades por esa gran maratón y por la gracias que le pones para explicárnoslo.  :great:

Fiber, moltes gràcies per les fotografies.  :great:

Juanjo, gran debut. Les muntanyes t'estan posant molt fort. Quan vulguis seràs sub 3. Bon debut crack.  :great:

Grampy t'has currat una bona marató, sens dubte, un bon entreno de cara a la TW que has fet no fa gaire.

JoseCarnero bona feina a la marató, si senyor.

SergioCb, Karnaplosky, Toci BDN, Jrdi69, ManoloM, Sandmann, Antirco..moltes gràcies per els vostres paraules.  :love: :love:

14 Abr 2017 18:55 #631 per Karnaplosky (Visitant)

:oops: :oops:
Ara he tingut una estoneta i he llegit la 38 i 39, això sembla una marató doncs el fil té quaranta-dues planes, quina casualitat no?  :666: :666:

Karnaplosky y yo que pensaba que ya había acabado de leer tu crónica y resulta que lo que he leído ha sido la previa. Felicidades por esa gran maratón y por la gracias que le pones para explicárnoslo.  :great:

:mdr: es un palizón, el leerla enhorabuena  :mdr:
(De nada  :wink2:)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats