bé , aqui un que feia la seva segona marató ..
després de la patacada de l'any passat , des del min 1 després de creuar la linea de meta 2016 , ja pensava en la del 2017 .. aquell dia vaig sentir ràbia , impotència i no podia entendre el que em va passar .. amb una preparació collonuda .. vaig entendre que la marató és una prova tan bonica com a injusta de vegades ..
aquesta vegada , per la meva situació familiar especial i per temes laborals em poso en mans del guru aurelian .. un company i amic molt clar i concís que sempre li troba una solució a les teves inquietuds .. es tracta d'un pla de 8 setmanes però amb una bona càrrega de volum .. i amb molta flexibilitat d'exercicis .. .. ni una sèrie .. les que feia eren per variar alguna cosa el pla ..
aquesta vegada en la preparació , encara que estic fort em prenc les curses i tirades llargues amb mes cap .. no faig ninguna bogeria i sempre pensant en el dia D .. faig 3 tiratges de 30 kms .. la primera en terrassa que l'escurcem 4 kms , la segona amb
barcia a la platja que em deixa unes boníssimes sensacions i la tercera , la maratest .. que crec que és el parany mes gran si fas la marato .. la maratest , si no la planteges com un entreno pot espatllar-te la marató .. i a mi no em va deixar un bon sabor de boca ..tot i fer un bon entrenament , conclusio .. anar a la marató pel sub 4h .. i si tènia forces , tirar.. ultima setmana alguna cosa nerviós per un catarro , que es va solucionar abans del dijous ..
la cursa :
parlo amb
darkfenris de passar la mitja en 1:58:30 aprox .. i veure com es desenvolupa el tema ..
jordi mas ens acompanyará des del 18 .. la nit anterior no dormo gens , fins i tot m'aixeco a les 5:00 per esmorzar i tirar per bcn ..
cortadito amb
thuile , obadia , carsobe , jonnybegut i a la foto .. cagontooot .. arribo tard .. parlo amb alguns companys i al calaix amb
darkfenris .. pel camí , la grata sorpresa de conèixer al jgrande
karnaplosky , quina alegria nanu .. un crack ..
una vegada en el calaix salutació a un altre gran , que aquesta vegada serà llebre 4h
korfbaler .. a qui li desitjo que no ens vegem ..
musica de barcelona , emocionat solament de pensar el que he treballat per estar aquí i sortida .. embravit per l'ambient i en baixada .. veig el rellotge a 5 pelaos ... quietorrrrr .. calma que això és molt llarg .. a mesura que passen els kms vaig mes tranquil .. flipante l'ambient .. brutal .. en les pujades calma i en les baixades ens deixem portar una mica , així , arribem al km 5 en 28:20 (5:40) , clavat .. enfilem la pujada al camp nou i diagonal , les cames sembla que comencen a funcionar amb soltesa .. km 10 en 28:20 (5:40) , ara ve la part de gran via , em menjo el primer gel en el 10 i comença el dolor de panxa .. apareixen els fantasmes de l'any passat , intento mantenir la calma , noto els gasos però no puc expulsar-los .. alla pel km 14 per fi puc expulsar els gasos i em sento súper alleujat .. pujada per pg de gràcia i res a veure amb l'any passat .. vaig còmode i
darkfenris igual .. pas per la sagrada família i aquest any si que m'entretinc a mirar l'obra de gaudi i gaudir de l'ambient .. una passada .. km 15 a 27:44 (5:33) .. comencem a tenir una mica de marge i anem bé .. sabem que en el 18 s'incorpora
jordi mas i la seva dona
mari luz .. i ja tinc ganes que arribi .. per fi ho veig i s'uneix .. tenim 50'' en el 18 .. a partir d'aquí solament serveix la llibreta del jordi .. passem pel 20 a 27:50 (5:34) .. la mitja en 1:58:17 ,perfecte .. segon gel .. i res a veure amb l'any passat .. m'animo i segueixo marcant el ritme .. ara es tracta d'intentar mantenir aquest ritme fins al final .. fins a on arribi .. del 21 al 25 passen volant , saludo als meus germans que han vingut a veure'm :love: .. ambient impresionant en la meridiana quan gira per navas crec :surprised: .. el 25 en 27:43 (5:33) i 1:45'' de marge , ara toca la part mes dura .. la que mes temia , la que he assajat en diversos entrenos , la pujada a la torre agbar i baixada .. segueixo marcant el ritme i em dic que no ... que avui no... avui no em vas a tombar .. avui és el meu dia .. intent no forçar molt i arribem al gir .. es fa molt pesada la pujada ,, en la baixada segueixo comode , passem el 30 en 27:49 ( 5:34) i 2:17'' de marge .. tercer gel .. just en passar pel 31 noto un petit baixó ..
jordi em diu que mantingui la calma .. m'acordo dels entrenos que m'he pegat i és quan haig de tirar-li collons .. si o si .. aquesta crisi és passatgera .. just en aquest moment pel 32/33 , estan el
jordi69 fent fotos i el
mr aurelian .. que em diu que ho estic fent de p mare .. això m'anima a creuar el pont amb ganes i enfilar el litoral , i així arribem al 35 en 28:01 ( 5:36) i 2:35'' de marge ,
darkfernis va molt bé també .. vinga .. 3 kms mes i el millor gel que et puguis menjar .. la catedral .. per la ronda sant pere torno a tenir un petit baixó .. el
jordi em radigrafia el traçat , al final corba esquerra i a recuperar en la baixada .. que maco .. zona plena de gent , s'estreny i t'arribes a sentir important .. em vinc a dalt .. es posa pla i al final ja veig la pancarta de corredors.cat .. semblarà una jilipollez però m'emociono per primera vegada .. veure la cara de
wolves era un objectiu .. després record a
xavher , alfons99 , null0 , i jo que se .. ,,, em vaig veure enmig del passeig amb gent cridant-me , animant .. amb una birra a la mà , en l'altra oferien aigua i
mariona76 corrent amb un plat de fruita seca .. una situació còmica que mai hi havia previst .. li vaig donar un parell de glops al la raddler i em va començar a asseure malament .. la vaig haver de tirar .. ho sento
null0 :arf: , surto d'allí amb les piles carregades i marco un 5:28 .. vaig súper bé una altra vegada .. girem i veig un arc blanc i al fons colom .. portem marge però no em vull confiar .. els km plans els faig al que dono i el paral·lel és pujada però tinc marge .. girem al paral·lel i veig el 40 que ho passo en 28:26 (5:41) i 2:25'' de marge .. vinga que ho tinc .. aquí em giro i veig que darkfernis no ve i em temo el pitjor (minutada ) .. veig molta gent caminar i això fa que no em confie .. tiro amb tot però les meves forces comencen a dir prou .. , intento no anar a mes de 6/km , torno a veure a
sancho amb una cara de felicitat i és aquí quan començo a veure que ho tinc .. em començo a emocionar i em costa respirar .. intento calmar-me .. segueixo pujant i es va palpant el final .. música .. festa .. gent abraçada corrent .. escolto , dale pinelli dale que lo tienes .. daleee .. és
pablo villalobos .. el mateix
pablo animant com un mes .. que gran ..

, mes a dalt un altre no menys gran .. que després de fer la seva marató es posa a fer fotos perquè els menys ràpids com jo , tinguin el seu premi .. que gran ets
maldito .. aquí si que ja veig la corba i comença a sortir tota la merda que portava dins des de fa un any .. tot un any esperant aquest moment.. et vaig dir que tornaria i aquí estic .. i aquesta vegada vencent .. una abraçada amb el
jordi mas i
mari luz que m'ajudat moltissim en moments de crisis i animant a tot moment .. ets un crack :glasses:.. entrada en meta en 3:57:08 i mmp .. contentíssim però amb la preocupació de la minutada que li podia caure a
darkfenris .. però no .. en pocs segons entra i sub 4h també .. abraçada de les que es recorden i a intentar assimilar la gesta .. si , perquè avui tot ,tot ha sortit bé .. avui era el dia ..
despres xerradeta i bona birra amb la colla i cap a casa .. contentissim ...
- tenim una marató de 10 amb un public de 10 .. avui ho he pogut gaudir mes que l'any passat .. l'any que ve encara estara mes animada ...

- agrair el treball dels fotògrafs .. no té preu el que feu .. gràcies .. també als molts correcats que havien animant ..
som , kim , , vladi , ivanko , rugbyman, carles22, em vas sorprendre tiu .. danili , que feia temps que no ho veia i em va fer il·lusió veure-ho ,
wei pujada a una escala o alguna cosa així ,
sancho i tete xavi , que els vaig veure en innombrables ocasions .. i segur que em deixo , i espero em perdonin ,, però em van venint coses al cap sobre la marxa ..
- felicitar tant als quals han fet marca , com els quals no , com els quals han anat a ajudar a algun company , com els quals s'han tingut de retirar .. estar en la linea de sortida és molt dificil .. mes del que sembla ..
- gràcies al avituallamient correcat .. sou l'hòstia .. com dic , el millor gel .. gràcies ..
-tambien vull agrair a
jordi mas i darkfenris a acompanyar-me a aquest llarg i excitant viatge de 4h .. a estat emocionant ..ho recordare sempre .. i com no . a
som .. el meu compi de entrenos que s'a xuclat tota la meva preparació en els meus pitjors entrenos , amb calor , fred , pluja amb 16/18 kms a les 14:03 .. i que una inoportuna lesió li ha deixat fora .. aquesta marató va per tu amic :love:..
i per acabar donarli les gracies a l'
aurelian , el meu mister , per soportar-me , animar-me i fotre clatallops alguna vegada

ah , se m'oblidava de la colla d'strava donant anims i els col.legues xipiruneros .. un estimu kbrns :love:
ara a buscar nous reptes però mes de tranki eh .. sense pressió .. i sense garmin .. caguntoooott ..