zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

13 Mar 2017 22:06 #521 per Toni VLC (Associat/da)
Enhorabona als que es plantàreu em la línia d'eixida, fora quin fora el resultat final. Especials ànims als que no pugueren acabar o als que no comoliren objectius. I felicitacions cordials als que estrenen marques o han signats grans maratons.
Sou tots molts grans.
Llegint-vos les grans històries de la marató fa que el run run de tornar a córrer Barcelona comence a remoure's. Tot arribarà.
Les woldams d'esta setmana us sentaran millor.
Amunt!
:yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2017 22:26 #522 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Nosaltres vem fer de guia l'Elisabeth i jo de dos corredors de discapacitat visual el Teo Marco i el Jaume Bajo en la marató el nosre proposit era fer Finischer ja que el Teo era la seva primera marató l'Elisabeth també i la preparació que em fet amb ells ha sigut fer només mitja maratons com entrenament ja que ells no poden entrenar el Teo sortia un dia més a la setmana en Manresa pagan a una persona el Jaume fent spenning entre setmana  vem fer el Maratest per tindre una petita referència per el dia de la marató

La marató vem començar molt bé cada un amb el seu corredor jo amb el Jaume i l'Elisaberth amb el Teo

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17264872_1344704058920474_6530870868603586879_n.jpg?oh=eeb1f5349deab9653e8274c21e744c59&oe=596185F4

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17155329_1344704055587141_3911354068374149950_n.jpg?oh=d404439956a0eacb9ff8840664f04909&oe=5965683B

Peró el Jaume avanç de passar la mitja em anavar dient que no les tenia totes ambl els genolls i jo li deia que és concentressi només en córrer peró cada quilomètre és queixavar fins arrivar al km 30 on hi havia la creu roja li van ficar amb spay en els dos genolls força carrègar però en el km32 no podia llavors volia abandonar li vaig dir d'esperar a l?elisabeth que venia per enrrera amb el Teo i el seu marit el Manolo l´hi vaig dir al Manolo que portessi al Jaume a meta en metro llavors jo vaig agafar al Teo per intentar fer podi de corredors de discapacitat visual i vaig llibera a l'Elisabeth del Teo per acavar ella la seva primera marató vem fer una canvi radical de ritme el km 34 per sota de 5' fins que anavan agafam corredors de discapacitat fins arrivar al km 37 on em agafar als Francessos alkm38 parada obligatoria ens vem prendre les Voll's que em va donar la Socanna  :love: deprès de beure sortim en lel km39 torno a veure els Francessos li dic al Teo que apretem una mica per pasar-los els passem al km39,50 al km40 l'hi dic al Teo que no podem baixar la guardia fins arrivar al km 41 que apretem fins arrivar a meta amb un temps de 3h52'39'' i l'elisabeth amb un temps de 3h55'25''  lo millor que vem fer podi quedant segons de la general
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17203238_10211915167572946_2016779081578360558_n.jpg?oh=1d3993186303bf6f274053e11b765e86&oe=5972DB22

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17264485_1367492369956698_248544219288831000_n.jpg?oh=ee80c9c92c75c2a325de697cfd09e97c&oe=596DCD02

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

13 Mar 2017 23:00 #523 per Dani (Associat/da)

:surprised: :surprised:
catalunyadiari.cat/noticia/23842/tres-co...pp&utm_source=mobile

Aquest diari es fa ressó d'un article del Periódico, que ha fet dos versions. La segona ho explica millor. Eren amics amb pitrall legal que feien de llebre a un amic. El xip va amb el pitrall i per això donen com a finalitzat. Però a les classificacions finals ja no surten. El millor en aquests cassos és arrencar el xip i fora problemes. Parlem de gent que va PAGAR el seu pitrall i poden perfectament fer de llebre, agafar avituallament i fins i tot agafar la seva medalla. Altra cosa és tema dels pirates.

http://www.elperiodico.com/es/noticias/deportes/periodico-descubre-maratonianos-con-dorsal-metro-5893771

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

13 Mar 2017 23:13 - 14 Mar 2017 12:31 #524 per pinelli (Associat/da)
bé , aqui un que feia la seva segona marató  ..
després de la patacada de l'any passat , des del min 1 després de creuar la linea de meta 2016 , ja pensava en la del 2017 .. aquell dia vaig sentir ràbia , impotència i no podia entendre el que em va passar .. amb una preparació collonuda .. vaig entendre que la marató és una prova tan bonica com a injusta de vegades ..
aquesta vegada , per la meva situació familiar especial i per temes laborals em poso en mans del guru aurelian .. un company i amic molt clar i concís que sempre li troba una solució a les teves inquietuds .. es tracta d'un pla de 8 setmanes però amb una bona càrrega de volum .. i amb molta flexibilitat d'exercicis .. .. ni una sèrie .. les que feia  eren per variar alguna cosa el pla ..

aquesta vegada en la preparació , encara que estic  fort em prenc les curses i tirades  llargues amb mes cap .. no faig ninguna  bogeria i sempre pensant en el dia D .. faig 3 tiratges de 30 kms .. la primera en terrassa que l'escurcem 4 kms , la segona amb barcia  a la platja que em deixa unes boníssimes sensacions i la tercera , la maratest .. que crec que és el parany mes gran si fas la marato .. la maratest , si no la planteges com un entreno pot espatllar-te la marató .. i a mi no em va deixar un bon sabor de boca ..tot i fer un bon entrenament , conclusio .. anar a la marató pel sub 4h .. i si tènia forces , tirar..  ultima setmana alguna cosa nerviós per un catarro , que es va solucionar  abans del dijous ..

la cursa :
parlo amb darkfenris de passar la mitja en 1:58:30 aprox .. i veure com es desenvolupa el tema .. jordi mas ens  acompanyará  des del 18 ..  la nit anterior no dormo gens  , fins i tot m'aixeco a les 5:00 per esmorzar i tirar per bcn ..
cortadito amb thuile , obadia , carsobe , jonnybegut i a la foto .. cagontooot .. arribo tard .. parlo amb alguns companys i al calaix amb darkfenris .. pel camí , la grata sorpresa de conèixer al jgrande karnaplosky , quina alegria nanu .. un crack ..
una vegada en el calaix salutació a un altre gran , que aquesta vegada serà llebre 4h korfbaler .. a qui li desitjo que no ens vegem ..  :whistle:

musica de barcelona , emocionat solament de pensar el que he treballat  per estar aquí i sortida .. embravit per l'ambient i en baixada .. veig el rellotge a 5 pelaos  ... quietorrrrr .. calma que això és molt llarg .. a mesura que passen els kms vaig mes tranquil  .. flipante l'ambient .. brutal .. en les pujades calma i en les baixades ens deixem portar una mica , així , arribem al km 5 en 28:20 (5:40) , clavat .. enfilem  la pujada al camp nou i diagonal , les cames sembla que comencen a funcionar amb soltesa .. km 10 en 28:20 (5:40) , ara ve la part de gran via , em menjo  el primer gel en el 10 i comença el dolor de panxa .. apareixen els fantasmes de l'any passat , intento mantenir la calma , noto els gasos però no puc expulsar-los .. alla pel km 14 per fi puc expulsar els gasos i em sento súper alleujat .. pujada per pg de gràcia i res a veure amb l'any passat .. vaig còmode i darkfenris igual .. pas per la sagrada família i aquest any si que m'entretinc a mirar l'obra de gaudi i gaudir de l'ambient .. una passada .. km 15 a 27:44 (5:33) .. comencem a tenir una mica de marge i anem bé .. sabem que en el 18 s'incorpora jordi mas i la seva dona mari luz .. i ja tinc ganes que arribi .. per fi ho veig i s'uneix .. tenim 50'' en el 18 .. a partir d'aquí solament serveix la llibreta del jordi .. passem pel 20 a 27:50 (5:34) .. la mitja en 1:58:17 ,perfecte .. segon gel .. i res a veure amb l'any passat .. m'animo i segueixo marcant el ritme .. ara es tracta d'intentar mantenir aquest ritme fins al final .. fins a on arribi .. del 21 al 25 passen volant , saludo als meus germans que han vingut a veure'm  :love: .. ambient impresionant  en la meridiana quan gira per navas crec  :surprised: .. el 25 en 27:43 (5:33) i 1:45'' de marge , ara toca la part mes dura .. la que mes temia , la que he assajat en diversos entrenos , la pujada a la torre agbar i baixada .. segueixo marcant el ritme i em dic que no ... que avui no... avui no em vas a tombar .. avui és el meu dia .. intent no forçar molt i arribem al gir .. es fa molt pesada la pujada ,, en la baixada segueixo comode , passem el 30 en 27:49 ( 5:34) i 2:17'' de marge .. tercer gel .. just en passar pel 31 noto un petit baixó .. jordi em diu que mantingui la calma .. m'acordo dels entrenos que m'he pegat i és quan haig de tirar-li collons .. si o si .. aquesta crisi és passatgera .. just en aquest moment pel 32/33 , estan el jordi69 fent fotos i el mr aurelian .. que em diu que ho estic fent de p mare .. això m'anima a creuar el pont amb ganes i enfilar el litoral , i així arribem al 35 en 28:01 ( 5:36) i 2:35'' de marge ,darkfernis va molt bé també .. vinga .. 3 kms mes i el millor gel que et puguis menjar .. la catedral .. per la ronda sant pere torno a tenir un petit baixó .. el jordi em radigrafia el traçat , al final corba esquerra i a recuperar en la baixada .. que maco .. zona plena de gent , s'estreny i t'arribes a sentir important  .. em vinc a dalt .. es posa pla i al final ja veig la pancarta de corredors.cat .. semblarà una jilipollez però m'emociono per primera vegada .. veure la cara de wolves era un objectiu .. després record a xavher , alfons99 , null0 , i jo que se ..  ,,, em vaig veure enmig del passeig amb gent cridant-me , animant .. amb una birra a la mà , en l'altra oferien aigua i mariona76 corrent amb un plat de fruita seca .. una situació còmica que mai hi havia previst .. li vaig donar un parell de glops al la raddler i em va començar a asseure malament .. la vaig haver de tirar .. ho sento null0   :arf: , surto d'allí amb les piles carregades i marco un 5:28 .. vaig súper bé una altra vegada .. girem i veig un arc blanc i al fons colom .. portem marge però no em vull confiar .. els km plans els faig al que dono i el paral·lel és pujada però tinc marge .. girem al paral·lel i veig el 40 que ho passo en 28:26 (5:41) i 2:25'' de marge .. vinga que ho tinc .. aquí em giro i veig que darkfernis no ve i em temo el pitjor (minutada ) .. veig molta gent caminar i això fa que no em confie .. tiro amb tot però les meves forces comencen a dir prou ..  , intento no anar a  mes de 6/km , torno a veure a sancho amb una cara de felicitat i és aquí quan començo a veure que ho tinc  .. em començo a emocionar i em costa respirar .. intento calmar-me .. segueixo pujant i es va palpant el final .. música .. festa .. gent abraçada corrent .. escolto , dale  pinelli  dale que lo tienes  .. daleee .. és pablo villalobos .. el mateix pablo animant com un mes .. que gran .. :great: , mes a dalt un altre no menys gran .. que després de fer la seva marató es posa a fer fotos perquè els menys ràpids com jo , tinguin el seu premi .. que gran ets maldito .. aquí si que ja veig  la corba i comença a sortir tota la merda que portava dins des de fa un any .. tot un any esperant aquest moment.. et vaig dir que tornaria i aquí estic .. i aquesta vegada vencent  .. una abraçada amb el jordi mas i mari luz  que m'ajudat moltissim en moments de crisis i animant a tot moment .. ets un crack  :glasses:..  entrada en meta en 3:57:08 i mmp .. contentíssim però amb la preocupació de la minutada que li podia caure a darkfenris .. però no .. en pocs  segons entra i sub 4h també .. abraçada de les que  es recorden i a intentar assimilar la gesta .. si , perquè avui tot ,tot ha sortit bé .. avui era el dia ..

despres xerradeta i bona birra amb la colla i cap a casa .. contentissim  ...

- tenim una marató de 10 amb un public de 10 .. avui ho he pogut gaudir mes que l'any passat .. l'any que ve encara estara mes animada ...  :666:
- agrair el treball dels fotògrafs .. no té preu el que feu  .. gràcies .. també als molts correcats que havien animant .. som , kim , , vladi , ivanko , rugbyman,  carles22, em vas sorprendre tiu  .. danili , que feia temps que no ho veia i em va fer il·lusió veure-ho , wei pujada a una escala o alguna cosa així ,sancho i tete xavi , que els vaig veure en innombrables ocasions .. i segur que em deixo , i espero em perdonin ,, però em van venint coses al cap  sobre la marxa ..

- felicitar tant als quals han fet marca , com els quals no , com els quals han anat a ajudar a algun company , com els quals s'han tingut  de retirar .. estar en la linea de sortida és molt dificil .. mes del que sembla ..
- gràcies al avituallamient correcat  .. sou l'hòstia .. com dic , el millor gel .. gràcies ..

-tambien vull agrair a jordi mas i darkfenris a acompanyar-me a aquest llarg i excitant viatge de 4h .. a estat emocionant ..ho recordare  sempre .. i com no . a som .. el meu compi de entrenos que s'a xuclat tota la meva preparació en els meus pitjors entrenos , amb calor , fred , pluja amb 16/18 kms a les  14:03 .. i que una inoportuna lesió li ha deixat fora .. aquesta  marató  va per tu amic  :love:.. 
i per acabar donarli les gracies a l'aurelian , el meu mister , per soportar-me , animar-me i fotre clatallops alguna vegada  :whip:
ah , se m'oblidava de la colla d'strava donant anims i els col.legues xipiruneros .. un estimu kbrns  :love:

ara a buscar nous reptes però mes de tranki eh .. sense pressió .. i sense garmin .. caguntoooott ..

14 Mar 2017 11:01 #525 per aurelian (Associat/da)
Molt bona marató Pinelli31, has sapigut molt bé llegir el teu estat de forma, la teva preparació i alinear tot aixo amb el objectiu que era el més importat per tu: cobrir la mitica distancia de 42,195m en menys de 4h.
Enhorabona amic. La propera a 5:20/km.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

14 Mar 2017 11:18 - 14 Mar 2017 11:24 #526 per Antirco (Associat/da)
7 de la mañana Plaza España camino del bar me cruzo con ManoloM todo animado en su debut de liebre 3:30, ya nos contarás que tal, que conociéndote seguro ha estado genial.

En el tradicional café se me presenta  Karnaplosky que aun no tenía el gusto de conocer en persona, un fenómeno, ahí también veo a Pablo Villalobos y unos pocos correcats menos de lo habitual en otras ocasiones. Pronto se hace la hora y hay que ir a la foto, ahí también por fin conozco a Kanu mi compañera de ritmo para 3:50:00 pero que no va a poder ser ir juntos pues esta vez solicité inscripción como discapacitado visual, tras varios emails no se me hizo el cambio pero al fin en incidencias acredité mi condición y me cambiaron el cajón de salida a sub 3 pero creo que no participaba como disminuido.

La foto se hace muy lejos del guardarropía quizás por eso hay menos gente de lo habitual, a mí también me preocupa eso y me cambio ahí mismo para ganar tiempo, mecahis me dejé la camiseta de tirantes, y con el calor que se presenta tendré que salir con la de manga corta.

Salida, me pongo a la derecha para no molestar a nadie, ese ritmo de salida es demasiado rápido para mí, la ventaja es que no tengo que hacer eslalon ni tropiezo con nadie, y cuando llegue a meta el reloj será casi el real, en contrapartida tendré que sufrir el desgaste sicológico de ser avanzado constantemente por miles de corredores pero eso ya lo tenía asumido, lo otro malo es no poder acoplarse a ningún grupo así que estoy solo muy pendiente de ser fiel a mi ritmo.

Todo va correcto y controlado, comiendo kilómetros y disfrutando de esta maratón maravillosa, mientras vais avanzándome recibo saludos y ánimos de muchos de vosotros, recuerdo bien a Xevifisio allá por el campo del Barcelona a Kurt y Polgi bajando por la diagonal en la calle Paris es Tiny quien me avanza y va muy bien colocado, AnRoL58 en las Arenas que fuerte esta el tio, coincido con Boix en la calle Rosellón hasta Sagrada Familia, gracias por la compañía, y en la media maratón me avanzan las liebres de 3:30, hago un esfuerzo y busco a ManoloM para cruzarnos unas palabras,, el ritmo de 5’ y el acelerón para alcanzarle me ahoga así que lo dejo pronto y vuelvo a mi 5:20.

Subo y bajo la Diagonal y me digo a mi mismo que si llego al 30 la maratón está hecha. Me pongo a modo resistencia, el foreruner me marca un ritmo medio de 5:19, no llevo chuleta de tiempos ni memorizado los pasos kilométricos así que me fio de que voy sobrado, atenúo el paso y aseguro llegar vivo, en el km 34 me saluda sandmannn que me comenta algo que ha tenido, ya lo comentará él en su crónica, luego se me junta Jaume86 que va justito,, en el 35 decido hacer cálculos mentales pero la sangre no riega demasiado bien mi cerebro pues me cuesta hacer cálculos matemáticos sencillos, así que hago el cuento la vieja en el supuesto que  bajase el ritmo a 6’ el kilometro, 6 x 6 = 36 mas el tiempo que llevo aun sumando los 195 metros bajo de 3:50:00 segurísimo, grave fallo no eran 6 sino 7 los que faltaban, así que voy falsamente confiado. Y tan alegre…

En Arco triunfo coincidimos de nuevo con Boix y Kurt parece que llevamos carreras paralelas, en plaza Catalunya me adelanta como una moto DiegoDL y por fin oxigeno en el km 38 mil gracias.  :love:

Llegando a  Colon coincido con M@rcus el sigue ritmo pero yo ya voy muy tocado, confiado con mi teórico margen decido bajar ritmo para no petar y tener que caminar quiero llegar 100% corriendo, recta final piso meta y paro crono, rabia y decepción se me han ido 2 minutos, el fore me marcó 43 km y ritmo medio de 5:24 (yo debía ir a 5:27), para que te fíes, maldita sea.

Al final 3:52:15 , lo doy por bueno, la verdad es que llegué bastante exprimido así que tampoco podría asegurar haberlo podido hacer mejor, en realidad es lo que marcaba sobre el papel por ritmos entrenados y volumen de kilómetros realizados.

Luego me entero que podía haber hecho podio segundo clasificado, bueno, quizás la próxima.  :beurk:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

14 Mar 2017 11:52 #527 per Angel.gd (Visitant)

:surprised: :surprised:
catalunyadiari.cat/noticia/23842/tres-co...pp&utm_source=mobile

Aquest diari es fa ressó d'un article del Periódico, que ha fet dos versions. La segona ho explica millor. Eren amics amb pitrall legal que feien de llebre a un amic. El xip va amb el pitrall i per això donen com a finalitzat. Però a les classificacions finals ja no surten. El millor en aquests cassos és arrencar el xip i fora problemes. Parlem de gent que va PAGAR el seu pitrall i poden perfectament fer de llebre, agafar avituallament i fins i tot agafar la seva medalla. Altra cosa és tema dels pirates.

http://www.elperiodico.com/es/noticias/deportes/periodico-descubre-maratonianos-con-dorsal-metro-5893771

La noticia de que hacían trampa es mentira, ya se sabe que es " El Periodico" un diario sensacionalista que exagera los hechos, ellos publican una noticia falsa y luego rectifican, eso no es periodismo. Encima que pagan por el dorsal y que quieren ayudar a un amigo encima les culpan de tramposos, por dios que vergüenza!!!!

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

14 Mar 2017 12:23 #528 per bebop (Associat/da)
Bon dia a tothom.

Per a mi ha estat una molt bona marató ja que les meves expectatives no eren gaire altes per les marques fetes a les mitges anteriors i pels temps que feia a les sèries. Tot i així, decideixo ajuntar-me a la barqueta sub 3:20 i veure que passa. El meu problema a les maratons és que sempre he sortit massa ràpid aprofitant les bones sensacions dels primers quilòmetres i ho he acabat pagant a partir del 30. De totes formes alguna vegada m´ha sortit bé i he baixat 3 vegades de 3:15 (amb un 3:10:46 com a MMP) i 5 vegades més de 3:20, inclosa la passada edició amb 3:19:56. Però aquest any volia fer-ho millor i ser capaç de sortir més conservador i sé que sol no ho faria així que decideixo unir-me a la barqueta i seguir el seu ritme.

No em costa gaire trobar als integrants de la barqueta al calaix de sortida. Mica a mica van arribant tots i també hi son en polgi i anrol que pensen anar més a poc a poc. Sortim enmig de la eufòria pròpia de les maratons i de seguida el grup es forma amb xevifisio com a alma mater de la barqueta, josecarnero, mona, koose, guillem gandol i jo mateix, acompanyats durant uns quants quilómetres per polgui i ignaci..

Tot va bé, anem una mica més lents del ritme objectiu i anem recuperant aquest segons mica en mica fins pràcticament clavar el temps a la mitja i portar uns segons de marge al km. 25. Jo em trobo molt bé i encara que és en xevifisio qui més tira del grup jo també ho faig a estones. No recordo en quin quilòmetre el grup comença a perdre unitats però primer van ser la mona i el josecarnero, més tard en koose encara que recupera i ens torna a engantxar i finalment el guillem gandol i un altre vegada en koose. fins que ens quedem sols en xevifisio i jo.

Passem el 35 encara dins de temps en 2:45:24. Jo ja començava a baixar el ritme i en xevi s´avança uns metres però el torno a engantxar. Em diu que s´haurà d´aturar uns segons amb la seva família i efectivament ho fa.

Entre Arc de Triomf i Plaça Catalunya passo un moment molt dolent però desprès amb la baixada fins la Catedral i l´avituallament correcat em recupero i aguanto bé fins al 40 però ja no anem dins del temps. A Colom un munt de gent aprofita per travessar el carrrer al nostre pas i en xevi agafa un emprenyament de l´hòstia i es que pràcticament ens vam haver d´aturar.

A partir d´aquí ja sé el que toca: patir la pujada del Paral.lel encara que ajuda molt el pùblc i el fet de saber què ja la tens. No buscava marca i estic content amb el que estic fent. Tot i així del 41 al 42 pateixo més que a tota la resta de cursa. En xevifisio s´ha quedat enrederit uns metres i jo finalment he acabat en 3:21:20,pitjor temps que l´any passat però amb unes sensacions molt millors que m´han fet gaudir molt més de la cursa i he acabat molt content.

A l´arribada hi havia en Jorfer i amic esperant que arribèsim més corredors. Parlant amb ells arriba en xevifisio que ha fet MMP i al poc en koose. També ho fa l´Albert (no recordo el teu nick alva qué) company de fa uns quants anys i que ha estones ha estat amb nosaltres. Al poc ho fa la Mona i tant del josecarnero com del guillem gandol no en sé res.

Ha gaudit molt de la cursa i ha estat gràcies a la barqueta. He corregut més regular que mai i no hem parat d´avançar gent en tota la cursa. Entre el km 5 i l´arribada més de 1100 corredors.

Ha estat la meva marató num. 21 i la 9 a BCN.  

¡¡¡Gràcies!!!

14 Mar 2017 13:03 - 14 Mar 2017 13:05 #529 per SOM (Visitant)
MOLTES FELICITATS A TOTS !! ! ... ... un autentic goig començar a llegir les primeres cròniques.

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

14 Mar 2017 13:16 #530 per SOM (Visitant)

.. i com no . a som .. el meu compi de entrenos que s'a xuclat tota la meva preparació en els meus pitjors entrenos , amb calor , fred , pluja amb 16/18 kms a les  14:03 .. i que una inoportuna lesió li ha deixat fora .. aquesta  marató  va per tu amic  :love:.. 

Javi, moltissimes felicitats perquè t`hagi sortit la marató tal com la tenies planejada i haver aconseguit el teu objectiu !!  :party:

Te l'has currat molt i t'ho tens més que merescut !!  :yes:

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

14 Mar 2017 13:31 - 14 Mar 2017 13:34 #531 per Buff! (Associat/da)
Continuem... llegint  :eyes:
Gràcies per les vostres explicacions/sensacions, :great: que engresquen a tornar-hi algun dia, :he: i felicitar a tots el que éreu darre la línia de sortida diumenge passat celebrant la festa.  :party:

Milers de kilòmetres

14 Mar 2017 13:56 #532 per Angel.gd (Visitant)
Bueno aquí va la meva crónica: Després de tindré que abandonar a Donostia vaig prendre seriosament la preparació d´aquesta Marató per arribar bé, vaig fer 1.37 a la Mitja de Barcelona, la Maratest se´n va fer dura però em va servir per saber on estava i em va servir per millorar molt ( sobre tot en sensacions l tirada llarga següent la vaig fer a un ritme semblant però vaig acabar molt millor) les setmanes següents, no podria anar a pel sub 3.30 però estaria molt a prop.
Va sortir una dia assolellat, el diumenge, però tenia esperances de que arribessin els núvols, sortida neta i tranquil.la vaig marcant uns parcials molt regular 25.09-25.10-25.08, passo la mitja 1.46.05, arriben els núvols jejeje a la Meriadiana, continuo amb molt bones sensacions parcials a 24.55-25.13-25.10…amb l´arribada al litoral arriba el sol i el vent i amb la pujada per Arc de Triomf començo a notar els primers símptomes de cansament a les cames tot i i això aprofito el km 38 per recuperar, Passeig de Colon es fa molt etern i arriben al Paral·lel, 19º sol i vent en contra decideixo pujar a ritme tranquil de 5.25 per acabar bé, ja se sap que a Barcelona els kms finals sempre penalitzen bastant al final molt content per poder acabar la meva sisena marató a Barcelona amb un temps de 3.33.38 la meva segona millor marca i per sota dels 3.34 que m´havia marcat potser amb un altre final hagués fet algun minut menys però molt content de tornar a acabar una marató sense haver-me trobat al famós mur  :biggrin: :biggrin:

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

14 Mar 2017 15:46 - 14 Mar 2017 15:54 #533 per Manu 1.1 (Visitant)
Eppp Companys !! bones cròniques per aquí fins al moment, la de Mario.cat molt bonica la història, felicitats crack !!  :love:

Moltes felicitats Pinelli31 per la teva MMP i sobretot per la marató que t'has currat, molt treballada, amb cap, "desquitandote" del teu debut l'any passat i sobretot gaudint-la molt important.

Felicitats al Carsobe que també ha fet MMP i fent sub.3: 50 :yipi:

Felicitacions a Wallaby MARKOTE, TIU

Felicitacions també a la resta de companys correcats que han aconseguit fer MMP que crec que hi ha hagut alguns més i a tots els que diumenge vau sortir a córrer pels carrers de la ciutat en aquest dia tan especial, Salutacions a Som que ha últim moment no ha pogut córrer per lesió i desitjar que es recuperi el més aviat possible.

Molts agraïments a l'avituallament del km.38 "SOU MOLT GRANS COMPANYS"

La meva marató en principi quan vaig arribar, vaig pensar que era per oblidar i no l'ha vaig valorar res. Però passant les hores l'he anat valorant molt, molt més... Primer per acabar-la i no tenir el ressentiment de llençar la tovallola, sobretot gràcies a l'empenta i ànims del públic un "10" quan vaig pensar moltes vegades en deixar-ho estar i agafar el metro.

Segon, com una experiència més i saber el que passa quan es gestiona malament des del principi i ja veus que no és el teu dia per diversos factors.

Tercer, per l'emoció que vaig sentir en veure la cara de la meva dona i la meva filla quan m'estaven esperant a plaça Espanya, tot i que no és la meva primera marató no vaig poder contenir les llàgrimes i vaig començar a aplaudir al públic que hi havia al voltant un cop més, agraint tot el suport i la calor que havia estat sentint durant uns qunats kms. enrera.

Resumint ... el meu objectiu eren Sub.3:10 i la garantia que dóna sortir al costat del Jorfer però ja de molt aviat  vaig sentir una mica de malestar i mal de panxa amb l'aigua d'un dels primers avituallaments i que el ritme potser era una mica superior a lo previst per mi abans de comencar.. la mitja vam passar a 1:33:50 més o menys. Encara així fins al km.27 podia anar mantenint el ritme però aqui ja vaig haver d'afluixar, ja feia estona que no anava bé del tot i que tocaria patir de valent, fins que Km.30 va venir la petada total, primer de panxa i ja seguidament de cames i cap. Ultims 12kms, mig caminant, mig corrent i un públic que m'animava a córrer, a continuar cap al davant mentres cridaven el meu nom amb alguna empenta inclosa. Ja l'avituallament del km38 en veure als companys i amics em vaig animar una mica i em va servir d'empenta final per afrontar el paral·lel, arribar a Mª Cristina però amb molta decepció perquè les expectatives eren més grans, finalment 3:41:01.  Ara com ja he dit abans ho valoro molt més i dóno per bó el conjunt de tot.

Gràcies Arelian pels teus ànims al km32 i per tota la resta

Gràcies amics pels vostres seguiments, suport i ànims  :love:

14 Mar 2017 17:34 #534 per TOCIBDN (Associat/da)
Hola.

Aqui un altre del grupet sub 3h 10', savia que anava molt curt de quilometres pero encara aixi, volia acompanyar a en Jorfer fins on pugues, els primers quilometres em trobu una mica fred, pero ja a partir del km 10, anava comode, no se si aguantaria fins el final, pero bueno, m'ho passava de conya, pero abans de arribar a la mitja, el grupet acceleraba i jo que ja anava just a 4' 30", començo anar forçat, pasem la mitja per sota temps, pero ja anava fent la goma, i aixo desgasta molt.

Va ser arribar a rambla Prim i em despenjo, anava molt just, i les forces ja anaven justes per acabar, aixi que aixeco el peu, i vui anar mes comode, a partir del km 33, vaig a pitjor, tornu afluixar una mica mes, el objectiu havia cambiat feia estona, pero ara mes que mai, era acabar amb un temps decent.

Arribem al paralel, i es fa etern, pero nomes volia acabar, ja no em podia parar, miro el relotje als ultims metres i veig que encara puc fer un sub 3h 18' per acabar en 3h 17' 56", molt content per acabar.

Al arribar em trobu a molts companys de la barqueta, ho sento Jorfer, pensava que et podria acompanyar mes estona, almenys fins al km 30, pero no vaig poder.

En fi, la 14a Marato a la saca.

Fins la propera. :yipi:

14 Mar 2017 19:53 #535 per sandmannn (Associat/da)
Doncs jo m'ho vaig passar "teta".

Com li vaig dir a algun company, diumenge em va passar el que mai en 33 maratons m'havia passat: em cagava viu  :he:

Abans de prendre la sortida ja tenia clar que no intentaria fer MMP, 1er pq el Paral.lel és el Paral.lel i, després, perquè desde dijous arrossegava una "mitja-grip" i vaig estar a base de Frenadols. Sentia feblesa i, tot i no impedir-me còrrer, no estava al 100%.
Sortida tranquil i pas per la mitja en 1h47', prop dels 3h35' que m'havia fixat com a objectiu realitzable.

Però al km22 i pico arriba el "gran retortijón", que fins i tot em va obligar a parar de còrrer del mal que em feia. Tenia 2 opcions: a) tirar enrera 1 km i pico on havia passat els lavabos o b) entrar a algún lloc i fer-ho. Al final, la Granier de Navas/Meridiana va ser el lloc escollit i allá que hi vaig anar.
Òbviament ja després vaig canviar l'objectiu de la cursa i em vaig dedicar a gaudir-la al màxim.
Diria que és la Marató de BCN que he fet més "sobrat" i he pogut dedicar-me a gaudir-la 100%

A això li haig de sumar que al km 22 s'em va acabar la bateria del Fore  :he:

Al final temps de 3h 39', gens malament tenint el compte les vicisituds del dia i lo bé que vaig acabar.

Un plaer saludar a tots els companys i milers de gràcies als fotògrafs!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

14 Mar 2017 20:03 #536 per grimi (Associat/da)
Ei penya
Enhorabona a tots i a totes  :love: :love:
i gràcies per aqeustes crónicques tant viscudes i emotives algunes escatológiques i tot  :whistle:
Els que aqeust any no hem pogut correr disfrutem amb la lectura de les vostres sensacions
que guapo aquest fil!
salut i cames companys!!!
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

14 Mar 2017 20:52 #537 per Chute (Associat/da)
Al finalitzar la marató de San Sebastián al mes de novembre en marca personal després de 6 anys, vaig començar a valorar la posibilitat de fer una altre marató aquesta mateixa temporada. Només ho havia fet un cop, i no va anar gens be la cosa, problemes musculars, cansament arrossegat, etc. A més a més la Marató de Barcelona mai m'havia deixat content amb el resultat, doncs els dos intents de sub3 que havia fet havien acabat en 3h.02' i 3h08'.

No va ser fins després de la cursa de Nassos, que vaig decidir-me definitivament a inscriure'm. La preparació va anar molt be, i després d'un gran resultat a la Mitja de Barcelona (1h.15'), vaig veure que tenia opcions de tornar a fer marca, si les coses anaven be.

Va arribar el dia D. La temperatura era bastant bona per córrer una marató, vent fluixet. Després d'uns minuts al calaix amb els nervis a flor de pell, es va donar la sortida. Surto una mica per endavant de les llebres de 2h45', al meu costat el company Wallaby :yipi:, i el Raul Martinez 8) que li feia de llebre. Faig uns km. amb ells, però cap al km.5 soc engullit pel gran grup. Ells queden una mica per endavant, i jo decideixo quedar-me de moment allà.

Van passant els km., em sento còmode. D'això es tracta, d'anar sumant distància però no cansament. Sense ser un circuit dur, la majòria de pujades es troben a la primera part del circuit, Numancia, Camp Nou, Passeig de Gràcia, Meridiana. Per això quan vaig passar la mitja en 1h.22'11", amb les forces bastant senceres, vaig pensar que m'havia de plantejar accelerar una mica el ritme. El problema principal, es que per davant del grup de 2h.45' és difícil trobar grups, per tant fer 21k en solitari, tampoc era una bona idea. Decideixo aguantar al grup del 2h.45' fins al km.25, i al encarar la Diagonal, començo a progressar. El primer objectiu es enllaçar amb el Wallaby, que va acompanyat pel David77 8) i el Boris 8). Cap al km.27 aconsegueixo arribar fins a ells. Porten molt bon ritme, i tant bona companyia, m'anima molt.

Els kms. continuen passant i tot i que les cames ja no estan tant fresques, em sento fort i amb confiança. Cap al km.32, arriba el moment de posar tota carn a la graella, i abandono el grup del Wallaby. A partir d'aquí ja serà una cursa en solitari fins al final. La única companyia serà atletes sols que vas passant, i els ànims del públic.

Tot i entrar en la zona més solitaria del recorregut, allà vaig trobar uns quants correcats animant. Jaumet, Kasumei, Ivanko, Wai-Shan, Xavi Papell. Cadascú era una injecció de moral. Però el que vaig sentir al passar per l'avituallament correcat no ho puc descriure amb paraules. Entrava a l'avinguda de la Catedral en solitari, quan la cridòria que va fer tothom va ser impressionant. La Cristina, la Soccana, el CarlosHB que em va donar l'aigua, i tots els que estaven allà. Aquell km. em vaig passar de ritme, però que més dona, ja quedava molt poc.

Al entrar al Paral.lel veus la llarga recta que tens per endavant i en lleugera pujada i pot resultar molt dur. Tinc a la vista al company Oriol, al passar-lo l'animo, tot i que ha punxat una mica farà un bon temps. Al km.41 tinc a la meva parella, la Laura :love:, acompanyada per la Zaldivia 8), que em donen l'empenta final. A la recta d'arribada veig que tornaré a fer marca i em deixo totes les forces que em queden, parant el crono en 2h.43'00". Em sento inmensament cansat alhora que feliç. M'ha sortit una marató millor del que podiar somiar, la segona mitja en 1h.20'49". Quan surten així les coses veus que entrenar de forma constant val la pena, doncs et produeix una gran satisfacció.

Tant sols em queda felicitar a tots el que van aconseguir acabar la competició, i agrair a tots els que van estar diumenge animant, fent fotos, voluntaris, llebres, etc. Sou magnífics. Fins la propera.

14 Mar 2017 21:02 #538 per Jorfer (Associat/da)
Tinc pendent molt per llegir i estic preparant la meva crònica a estones i m'està coincidint amb uns dies molt liats.
Espero a poc a poc posar-me al dia.

Passo per qui per a felicitar a tothom que va intentar ballar amb la senyora marató, tant a les persones que van sortir airoses, com les que van sortir malparades. Tanmateix vull donar les gràcies a la quantitat de públic que ens va animar per tot arreu i als voluntaris del recorregut, especialment, els nostres estimats companys de l'avituallament del km 38.

Quan pugui escric i llegeixo.

Continuem  :wink2: :yes:

14 Mar 2017 21:34 #539 per Jordi (Associat/da)
Quines cróniques  :party: :party:

Felicitats  :yes: i gracies  :love:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

14 Mar 2017 22:21 - 14 Mar 2017 22:23 #540 per No Surrender (Associat/da)
Que bé!!! Les cròniques ja comencen a sortir del forn  :yes:, mil gràcies companys per compartir-les, així els que estam afamagats de lectura maratoniana ens ho passam pipa!  :party:
Carai Chute, moltes felicitas!!! Quin marcón i depsrés de Donosti, molt bé, me n'alegro molt per tu...juaria haver-te vist animant, però anava tant fotuda que no record ben bé si eres tu o no... :beurk:. No te quedares sol amb un marcón espectacular en wallaby i les seves llebres, també feren un gran paper, això si que és treballar en equip!  :yes:
TOCIBDN, 14...ja són moltes, almenys per mi!!! Enhorabona!!!
Felicitats als debutants, entramuntanat, felicitats!!...la primera no s'oblida mai!!!....les altres tampoc!  :he:
Pensau que si aquesta ha estat la vostra pitjor Marató, és una bona notícia, vo dir que totes les properes, serà millor, a que si Frank63 i Sergi42195?..Felicitats per haver acabat!!!!  :great:.
Miguelón i Jaume, ja sou un super equip...ara ja fa una temporadeta que no vos acab de seguir, ahir tampoc, i menys sortint del calaix de davant!!!
Pinelli31, molt conetnta per tu, tot i que crec que podies haver fet menys temps, entenc perfectament la teva estrategia conservadora, ho vas fer molt bé i te va sorit rodó!!! A la propera hauràs de donar una miqueta més de canya!!!
Karnaplowsky, a veure que tardes en fer una super crònica....el teu petit comentari,no val!!!  :666:
sandmannn, molt bé...i això que no t'acabaves de trobar bé!!! Felicitats!!!
Moltes felicitats peer tu també dabit, ets d'un altre planeta, després de l'esforc, a sobre enfilat a la barrera fent fotos a tots....me vares enganxar completament petada...a les fotos surt a dues morta i a la tercera quan et vaig veure tope somrient, això vol dir que els teun ànims valen molllt!!!!!  :love:
angel, controlant i al final bon temps!! Enhorabona!!!
Bepop, bona barqueta!, felicitats per la fita!!!
ERIC, un altre sub3h, fantàstic!!!...carsobe, a tu et vaig pode felicitar en persona per la teva MMP, gaudeix del núvol!!!
Ironxevi, gran calcul...ara a per la 1000!!...Oriol, moltes felicitats!!!!
Manu 1.1, a tots ens maltarcta un dia la Marató, diumenge ens va tocar viure la part amarga....queda't amb la foto dels ànims de l'aurelian i se te passarà tot!!!
Jaume86, entre tu i jo no en feim un de bó....que tal si ens començam a posar les piles? Igualment enhorabona, que aquest, també l'has acabada....
I veig per aquií molt gent calladeta, a veure si acabeu d'escriure les cròniques i ens anau deleitant amb les vostres paraules!!!!  :love:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats