zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

18 Mar 2017 19:59 #581 per TOCIBDN (Associat/da)
Gran marato i disfruto molt quan compartim barqueta i mateix objectiu.

Felicitats!

Gracies Jorfer :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2017 22:55 #582 per Antirco (Associat/da)
Molt bona marató Jorfer demostrant el que ja sabem de tu, intel·ligència i bon fer, no es fàcil mantenir aquest 3:10 enhorabona  :great: 

I qui sap si en alguna de aquestes poguessis baixar de les 3h, difícil si, però impossible no es i menys en la "facilitat" com has aconseguit aquesta.  :yes:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

19 Mar 2017 01:48 #583 per ManoloM (Associat/da)
Que buenas crónicas :surprised:, cada vez que me voy a poner a escribir la mía leo una diferente, pero igual a la vez, sois geniales. La mía no es tan épica como algunas, pero la escribiré cuando tenga un rato  :love:.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

19 Mar 2017 07:04 #584 per Jordi (Associat/da)
Al dia i amb mono de més  :love: :love:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

19 Mar 2017 07:27 #585 per sandmannn (Associat/da)
Enhorabona Jorfer !!
Ara, a per 51 més!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

19 Mar 2017 08:15 #586 per Tiny (Associat/da)
Fantàstic Jorfer! També penso que tens la MMP a tiro!  ;)
També felicitar els teus "escuderos"  :rofl:

També vull agraïr a tots els fotògrafs com Carlescat, Dabit, Juan, Fiber, JRDi69, XaviPapell, aurelian, wolves....

mario.cat et desitjo que facis mooooooltes maratons per gaudir amb les teves històries  :party:

Fiber, he recorda't que et vaig veure en un xamfrà a má dreta, podria ser al km 11-12?  ja que voldria afegir-te a la meva crònica :great:

Per últim, hi ha algú que pugui penjar la foto correcat d'abans de la sortida?

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

19 Mar 2017 12:34 #587 per Fiber (Associat/da)

També vull agraïr a tots els fotògrafs com Carlescat, Dabit, Juan, Fiber, JRDi69, XaviPapell, aurelian, wolves....
Fiber, he recorda't que et vaig veure en un xamfrà a má dreta, podria ser al km 11-12?  ja que voldria afegir-te a la meva crònica :great:

Gracies Tiny, i si, estaba al xanfrà del km.11-12, al donar la volta al Arenas, en Diputació amb Llança... Despres em vaig anar movent per gran via...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

19 Mar 2017 12:59 - 19 Mar 2017 17:58 #588 per JoanDeGracia (Associat/da)

JoanDeGracia, Oh qué buena tu crónica, me alegro que el chavalín ya no esconda las piernas ;)

Y muy orgulloso de enseñarlas!!!   8) 8)
Por cierto, espectacular tu crónica!!! No te has dejado ningún detalle!!    :great: :great:  Qué pasada. La próxima vez editas una enciclopedia y nos lo traes en trailer   :mdr:
Y en general flipo con la cantidad de detalles que recuerda la gente de este día.
Creo que esto confirma que cuando una experiencia se siente de verdad y se vive con intensidad, los detalles relacionados con esa experiencia se recuerdan mucho mejor, es como si quedaran bien "grabados" en nuestro particular disco duro.

JoanDeGracia espectacular la crònica, moltes felicitats per tanta perseverància i lluitar per les coses que creus i felicitar-te també per aconseguir arribar a la meta en una marató que se't va posar molt coll amunt.  :yes: :yipi:

Exacte Manu 1.1, penso que això ens caracteritza als corredors de fons, i d'altres també, que sabem que en algun moment, les coses es poden posar coll amunt, es just en aquests moments on penso que sorgeix el millor de nosaltres: la nostra capacitat de superació a les adversitats. I això em val molt més que una millor marca. Si aconsegueixo una mmp, llavors es com la guinda del pastís  ;) ;)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

19 Mar 2017 14:09 #589 per ERIC (Associat/da)
Molt bé  jorfer, et felicito; has demostrat que la lessió es aigua passada i sobretot mantens intacta la motivacio tot i els molts anys que portes en aquest mundillo, Jo també crec que pots baixar la marca de fet ho tens a tir; i molt acertat el canvi de plantejament dels entrenos introduint sesions de core i un dia de btt.

fins aviat

19 Mar 2017 14:29 #590 per aurelian (Associat/da)
Companys, moltes gracies per les cròniques.. Antirico, bebop, Tiny, grampy, josecarnero
Jorfer -- fantastic sempre lliutat per millorar
xevifisio - casi-casi  :yes:
JoanDeGracia - molt emotiva, endevant atleta
Guiri - ... "volíem sortir a 4:20 de Garmin" ... pero els primers 14km a 4:15 ja intuiva on anaba  :oops:
Karnaplosky muchas palabras pero he leido todo
Juanjokyokushin molt bon debut  :party:

SOU MOLT GRANS

Moltes felicitats Carsobe per la MMP. 21x400 ahí lo dejó. :whistle:
Molts anims obadia

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

19 Mar 2017 18:08 #591 per Jorfer (Associat/da)
I avui he començat a llegir per la plana 33... :whip: :whip:

Xevifisio, doncs si passar la línia d'arribada d'una marató, més o menys sencer, i amb una MMP és una sensació propera a la felicitat.  :great: :great: Bravo per la teva marca crack, el millor de la teva barqueta  :great: :great:

Jrdi69, moltes gràcies pels ànims i per les fotos.  :yes:
Guillem Gandol, t'he vist arribar a la meta i ens has fet patir. Has arribat fotut i sort que vas frenar a temps per a arribar-hi. Ja spas, a dormir més, que l'entrenament invisible també és important.  :wink2:
Carles.cat, gràcies per les fotografies. Idem per en XaviPapell, que per cert, ell també t'ha retratat.  :yes: :wink2:
Mario.cat, ja tenim una crònica candidata pel proper premi pastanaga a la millor crònica. Sensacional crònica i sensacional marca personal. Moltes felicitats artista.  :party: :party:

19 Mar 2017 18:16 #592 per Tiny (Associat/da)
Modificat afegint al Fiber...

Bones! Aquí va una petita crònica de la meva marató

LA MARATÓ DE BARCELONA AMB 81 CORRECATS

Aquest any em presentava a la línia de sortida amb molts dubtes ja que el meu estat de forma ha baixat el darrer any. En la mitja de BCN vaig  fer 1h39’45” i fent càlculs era difícil córrer per sota de 3h 35’. Finalment, el test del Gavela va sortir una mica millor i això em va fer decidir a anar al ritme de 3h30’ (com sempre...) a la primera mitja marató.

Vull explicar com vaig viure la marató relacionant un munt de correcats que vaig saludar, veure o simplement vaig notar els seus ànims.  Perdoneu, si no recordo tots ja que els últims quilòmetres anava una mica zombi!   :whistle:

Vaig arribar justet a la foto en un metro atestat d’estrangers on vaig coincidir amb en Manel59 que anava amb moltes precaucions (felicitats per acabar-la!).  Els moments previs a la foto són màgics i sempre es fan curts. Saludo al Xavinad  (va anar bé? No t’he vist a la classificació...), crica (amb pancarta),  No surrender (molt tranquil·la , per fora?), xevifisio, Guillem Gandol, krlos, koose, Mona, Josecarnero, apintu, ...
Després de la foto encara saludo a la ELA (magnífic debut!), Jaume86 (ànims per Manchester!), carsobe (que sempre està bé!), pinelli31 (que vols sortir conservador)  i em quedo amb les ganes de parlar amb companys que veig com la Teresa57...

Pujant cap la zona d’escalfament em trobo al Carlescat que arriba tard però després de fer unes fotos  penso que ara ja hi som tots! També parlo amb el JoandeGràcia a qui veig molt il·lusionat. Trotant una mica coincideixo amb en Polgi (a qui veig molt seré!), raulsan, sandmann, antirco...Em quedo uns minuts assegut gaudint d’una certa tranquil·litat .
Anant cap al calaix de sortida coincideixo amb les llebres oficials ManoloM, Barceruel, Joan3, korbaler (felicitats a tots!) i comento amb ells que sortiré per davant de les llebres de 3h30’ i jugaré a que no m’atrapin...Després trobo al capità Jorfer que va amb  l’amic i el danabold disposats a llebrejar el que calgui...

Entro en el calaix amb en Karnaplosky arribat de Sevilla.  Saludo al dion i ens quedem a uns metres dels components de la barqueta de 3h20 on crec que hi ha també el Kurt, Ignasi  i el bebop. Enveja sana de la barqueta de 3h20’ , ja que la barqueta de 3h30’ es va diluir perquè molts companys volien anar més conservadors... :whip:

Km. 0-5   Parcial : 24’42
La sortida la vaig fer amb en Karnaplosky i amb molta tranquil·litat. Va ser un luxe fer els primers kms. per la carretera de Sants sense aglomeracions ni entrebancs. Com sempre, alguns corredors pujant aceres intentant esgarrapar segons...Em va xocar veure 2 corredors que de manera preparada agafaren un carrer de pujada des de la carretera de Sants...Comentem amb altres corredors lo absurd de fer trampes en una marató... :frown:
Un moment després tinc el plaer d´enxampar el final de la barqueta de 3h20’ i saludar a la Mona, que va contenta com sempre 8). Afluixo una mica i els veig marxar ...En el primer revolt veig al Sancho                                                                        

Km. 5-10    Parcial : 24’34
Pujada controlada fins la Diagonal i prenc un ritme còmode sense apretar.  Veig al RamonB animant...El sol es comença a fer sentir. Crits d’ànims que ajuden molt.  Avanço a l’antirco que va content i amb un ritme tranquil. Pico de mans amb la zaldibia..com es nota que encara anem pletòrics i amb perfil favorable! :party:

Km.10-15     Parcial : 24’43
El pas per les Arenas m’encanta! Gent a dojo animant de valent. De cop veig en un xamfrà entre un munt de públic veig una barba coneguda i es en Fiber qui m'anima!  :winktongue:
Arribo a la Gran Via i em poso a pensar que és molt d’hora però ja em sento els peus bullint i que avui patirem.  :beurk:
Rebo els ànims del Ferry i Josep58...En la pujada del Pg. de Gràcia no vaig còmode. En les darreres maratons sempre  em trobo malament en aquestes alçades (cap al 15). Espero recuperar sensacions.                                                                        

Km.15-20    Parcial : 24’41
Trobada amb la Peti i el Lluís95 que em donen una mica de moral. Em poso ulleres de sol i em trobo millor. M’avança  l’alvaxx que va a un ritme molt bo... Passo per la Sagrada Família amb molt d’ambient, carrer València i cap a la Meridiana  sense accelerar el pas. S’ennuvola una mica i això m’encanta! A l’arribar a la Meridiana sento a la Laura10 i el Jordi mas que em fan un crit i jo imagino que estan esperant per llebrejar.  Immediatament  apareix en danili que també anima de valent. Al altra banda crec veure a l’Eric i al RafaB al voltant de les llebres de 3h. Acte seguit apareix el grupet del Jorfer amb l’amic  tirant..   

Km.20-25    Parcial : 24’47
Un dels moments emotius: em trobo al solteron al que saludo amb un “Tocayo!!!” i pel lloc en que es troba em fa pensar en el Zenón! :love:
Després de girar a Sant Andreu em trobo al kim (per mi, el rei del animadors!) :yes:. Torno a trobar la family i els hi torno les ulleres sol i em donen més isotònic. Passo la mitja en 1h 44’08” i faig un reality check: veig impossible baixar de 3h30’ i passo al pla B: intentar fer les 3h 32’ ja que ja  tinc un 3h31 i un 3h33’.

Km.25-30     Parcial : 25’13
Començo la davallada del ritme poquet a poquet. Coincideixo amb una corredora a la que li prenc l’última ampolla d’aigua de l’avituallament . Naturalment l’acabem compartint i anirem molt propers uns quinze km. Al fer el gir de les Glòries veig una pancarta que m’encanta. Diu: This was a good idea  three months ago! O sigui, això era una bona idea fa tres mesos! Faig la tercera parada amb la Peti i el Lluís95 i encaro la part més complicada del recorregut.               

Km.30-35     Parcial : 25’44
Començo a córrer pel litoral i em trobo al pucurull que m’anima dient que vaig molt bé...Una mica més enllà està (com sempre!) l’aurelian amb el Jrdi69. Gràcies pels ànims i les fotos...    i just abans de la pujadeta al pont de la ronda també em fa un crit la kasumei! I finalment uns metres més enllà hi el Carles22 i el Carlog; tots ajuden molt en aquesta part antipàtica on es nota una mica el vent.

Km.35-40     Parcial : 26’31
Quan prenc  el carrer Marina estic content pensant que aviat arribarem a l’Arc del Triomf que per mi marca el punt en que ja saps que acabaràs la marató.  De cop, el corredor que tinc al davant frena en sec per prendre un gel i haig de fer un salt per evitar la caiguda ja que em  desplaça lateralment.  :grrrrrr: Els isquios gemeguen i en surto ben adolorit...Intento no pensar-hi, i em distreu el XaviPapell molt ben situat i fent fotos. Quan arribo a la plaça Catalunya  vaig ben fos... Arribo a l’avituallament i mentalment  repasso un munt de cares animant i cridant. No tinc esma ni per parlar.. Veig  o crec veure al wolves, cristina, Pereboss, xavher (que em dona aigua, gràcies!), Alfons99, agus, Mireia76 (reconeguda pel cabell!), socanna (m’anima molt i li dic: Estic a les últimes!..),Ferrun, Sufridor, Richy, CarlosHB,...Moltes gràcies a tots el que hi éreu!  :love:
Quan prenc Via Laietana veig al Manu 1.1 que va caminant. Li dic si es vol enganxar a mi i em diu que tiri, que té mal a la panxa...Felicitats Manu per acabar-la després de caminar una bona estona!         

Km.40-42,195      Parcial : 12’10
Finalment  arribo al Paral·lel i ja tiro només amb el cap...Calculo que encara puc fer 3h32’ si no afluixo  i em ric recordant que al fil del Meu temps a la marató de BCN vaig posar 3h32’57. Veig que m’animen i crec identificar al esrafiqui en un grup amb més gent i no puc ni contestar. Més a dalt em sembla veure al wallaby i podrien ser els seus companys, el David77, el Raul i el Brhyz. També he vist que en Dabit em va fer una foto per aquí... Arribo a la recta final, veig la família cridant  i tinc que apretar per baixar de 3h33’. Canvio una mica el ritme i llavors un corredor amb dos nens(grandets) es creuen i em fan frenar.. :grrrrrr:.
Xoco mans amb el gran waterpoler que diu el meu nom i paro el crono: 3h33’01... Son quatre segons més que el que vaig prediure al fil i quatre segons menys que l’any passat.  Si segueixo millorant així, d'aquí uns 30 anys tornaré a baixar de 3h 30  :rofl:

Em costa una mica recuperar-me i trobo fluixet l’avituallament  final; en canvi, m’agrada la medalla. Abraçada familiar i trobada amb en Rugbyman al que li comento a veure quan es decideix a baixar la seva marca en marató.

Perdoneu tots els companys que m’he descuidat però ha estat una marató en la que heu participat TOTS els mencionats!
Finalment afegeixo unes fotos fetes pel Lluís95  en tres llocs diferents
photos.google.com/share/AF1QipN395YT80AS...bUFWTVU0bUdFeXJ6TjNR

Moltes gràcies a fotògrafs, animadors i voluntaris!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

19 Mar 2017 19:50 #593 per Karnaplosky (Visitant)

Y muy orgulloso de enseñarlas!!!   8) 8)
Por cierto, espectacular tu crónica!!! No te has dejado ningún detalle!!    :great: :great:  Qué pasada. La próxima vez editas una enciclopedia y nos lo traes en trailer   :mdr:
Y en general flipo con la cantidad de detalles que recuerda la gente de este día.
Creo que esto confirma que cuando una experiencia se siente de verdad y se vive con intensidad, los detalles relacionados con esa experiencia se recuerdan mucho mejor, es como si quedaran bien "grabados" en nuestro particular disco duro.

Hay quien con menos ha escrito un libro  :mdr: :mdr: :mdr: gracias por leerla.

Exacto... en mi caso están vivas, en mi blog "runero" he añadido detalles que me he acordado... me dejé un para mí, detallazo, cuando pasaba por el Clot la banda de rock que tocaba, le estaban dando a una de Loquillo, vale poco improvisado pero no dejaba de ser una puta pasada.

Karnaplosky muchas palabras pero he leido todo

Gracias por leerla :mdr: más de 3000, tela.  :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

19 Mar 2017 19:51 #594 per Jorfer (Associat/da)
Comentaris de la pàgina 34:

Juan ànims pel mal regust que t'ha deixat la marató i gràcies per els fotos de tus chicas  :yes:
Mk30&Josep80 gràcies per les vostres felicitacions.  :great:
Frank63 felicitats per a tindre una més a la saca després d'unes setmanes de dubtes.
Oriol, impressionant marató la teva i patint a la segona part de valent. Felicitats pel marcote.

Sergi42195, amic meu, ha sigut un mal dia per tu i no li donis més voltes, segur que la marató et retornarà el que et deu. Amunt!!
Aurelian gràcies pels ànims al Litoral i gràcies per els fotos.

Eric, impressionant MMP que has fet amb tota la tensió que suposa anar al mig d'un pilotó de gent darrera una llebre. No em crec que no tornis a fer més maratons.  :no: :no:

Ironxevi, brutal 98 maratons  :surprised: :surprised: i aviat les 100. Ets molt gran i ajudant als amics, si senyor  :yes: :yes:

19 Mar 2017 20:16 #595 per jb (Associat/da)
Bona crònica, ja, ja tant llarga com la marató!

Sobre lo de la Donutmania, però la resta ho dono per apte!  ja, ja,ja.

Sempre Jorfer.

jb  (el mister).

20 Mar 2017 00:35 #596 per mas (Visitant)
Hola a totes i tots!

He tardat en aparèixer i donar senyals de vida, però val més tard que mai, o això diuen  :whistle:  Bé, una setmana després des dia de sa marató, ja es veu diferent tot plegat també. S'objectiu era fer sa marató i passar-ho bé, dins es patiment que implica sa distància des 42 km. A part, és cert que me feia il·lusió provar d'esgarrapar temps a sa meua marca, i fins i tot si s'hagués donat es cas, provar d'atacar ses 4 hores. A més, aquesta marató me feia especial il·lusió perquè era sa meua 10a marató i 5a de Barcelona, a més, consecutiva… qui m'anava a dir a jo que faria una marató, i després de fer-ne una, que repetiria i en faria dos… i si algú m'hagués dit no fa tant que en faria 10, li hauria dit que s'havia begut s'enteniment  :rofl:

Vaig començar sa cursa amb n'Olga i en Vicenç… però bé, ells duien un ritme molt superior as meu i ja cap as km.5 vaig decidir deixar-los marxar, crec que aquesta va ser una bona decisió. Cap as km.7 vaig trobar-me amb en Josep (Footing) i com compartíem objectiu vam córrer junts ja fins es final de sa marató, tot i que es últims 6-7 km sí que és ver que ja no anàvem tant de bracet com fins aquell punt. Vam córrer a un ritme de 5'35"-5'40" fins es km.30, i partir d'aquell moment es ritme va decaure fins a 6'/km, que vaig intentar aguantar com fos per intentar arribar a bon port. S'objectiu de ses 4 hores es desfeia per segons, i bé ja es tractava de fixar nous objectius i intentar acabar amb bones sensacions i per què no, intentar rebaixar segons o minuts a sa meua marca. Finalment vaig arribar en un temps de 4h10'28" (rebaixant sa meua marca en 2'46"), però quedant-me realment lluny de s'objectiu utòpic de ses 4 hores… haurà d'esperar.

Molt content, i molt i molt feliç d'haver corregut sa meua desena marató i fer-ho a casa, s'única marató que he repetit i cinc vegades…  :great: :yes: :^^:

Mos veim al Maresme!!  :yes:

Salut i km!!!  :great:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

20 Mar 2017 17:57 #597 per darkfenris (Associat/da)
Bona tarda a tots/es,

Aqui us deixo la crònica de la meva segona marató.

"Després d'un final de 2016/principi de 2017 ple de lesions, em planto a la línia de sortida amb només 5 setmanes de preparació, per tant intentar rebaixar la marca de l'any passat és impossible. Així que aquesta edició em toca agafar-me-la amb calma i sense cap objectiu, simplement gaudir i acabar.

Durant la setmana parlo amb en Pinelli per veure com encarem la cursa, ell l'any passat no va poder baixar de les 4 hores i aquest any el vull acompanyar perque ho aconsegueixi, com aixi va ser  :party: :party:

Despres de la foto i de saludar a molts correcats (no posaré noms per no deixar-me a ningú) ens dirigim cap al calaix de sortida, van passant els minuts i ja s'escolta el "Barcelona" interpretat per en Freddi i la Caballé, gallina de piel!!!

Sortim conservadors, al principi costa agafar el ritme desitjat, però poc a poc ho anem aconseguint i cap al km 10 ja comencem a agafar uns segons de marge cada km.

Al km 18 ens espera en Jordi Mas, i la seva dona, que ens farà de llebre des d'aquest punt, moltes gràcies Jordi, ens vas fer la feina bruta  8) 8)

Arribem al km 19 i no podem deixar de pensar en el gran Zenon, no cal dir res, però la mirada dels tres ho diu tot

A cada km en Jordi ens diu els segons que portem de marge, anem acumulant i em trobo força bé

Passem Diagonal, km 31 i ja ens fiquem al litoral, aqui ja començo a sentir la falta d'entrenos, cada cop em costa més seguir el ritme dels companys, aixi que he de canviar d'estratègia per no arribar fos al Paral.lel i quan passem l'Arc del Triomf decideixo baixar una mica el ritme i deixar que en Jordi i en Pinelli marxin, queden 6 km i penso, en aprofitar Portal de l'Angel i Via Laietana per descarregar una mica les cames, però no em vull cremar abans d'hora.

Ara toca fer la cursa amb el cap, arribo a Plaça Catalunya, molt d'ambient i em deixo anar per Portal de l'Angel, se que quan giri a l'esquerra vindrà el "subidon", i efectivament arribo a l'avituallament Correcat i començo a veure samarretes pastanaga, veig en wolves amb una ampolla d'aigua i vaig cap a ell, quan estic a punt d'arribar aixeca la camara i, primer plano!!!  :rofl: :rofl:
Moltes gràcies company, em vas arrencar un somriure en un moment complicat.
També sento com m'anima en xavher i la socanna i segur que em deixo molts, però el meu cervell ja no podia processar tanta informacio, això si, vaig agafar Via Laietana amb les piles carregades a tope.

Ja queda poc, i vaig millor del que em pensava, passo per Colom i enfilo cap el Paral.lel, passo per l'arc del km 40 i em dic, ara o mai, intento incrementar una mica el ritme i vaig passant corredors, passo el km 41, i segueixo passant gent, en Dabit està fent fotos però soc incapaç de veure'l i ja veig el km 42, giro a l'esquerra i 195 metres d'inmensa alegria.

Aixeco els braços, paro el crono i han estat 3h57m49s, només 36 segons més que l'any passat, tot un éxit per a mi.

Una mica més endevant veig en Jordi Mas i en Pinelli, inolvidable abraçada amb aquest últim per celebrar el moment, Javi ets molt gran, gràcies per deixar-me compartir aquests moments.

Despres cerveseta i, fins l'any que ve Marató de Barcelona"

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

20 Mar 2017 19:49 #598 per curat (Associat/da)
Enhorabona a tot@s els maratonian@s que vàreu enfrentar-vos a la senyora marató. :party: :party:

Tot@s sou guanyador@s  :yes: :great:

Poc a poc, aniré llegint cròniques  :yes:

salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

21 Mar 2017 11:38 #599 per Jordi (Associat/da)
Al dia amb les últimes  :love: :love:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

21 Mar 2017 13:37 #600 per ManoloM (Associat/da)
Está claro que cada crónica es especial para cada uno que ha disfrutado/sufrido una maratón y no os pasa que al leerlas no os fijáis en el tiempo real que se ha hecho para acabarla? Es como un cuento que no sabes si quien lo ha escrito a hecho 2h43’ como el más grande Chute o más de 5 horas como el Presi Manel59. Después de leer una a una todas las crónicas e intentar empezar a escribir la mia, por fin me pongo con ella.
Pero antes quiero agradecer a todos los animadores y acompañantes que nos hemos encontrado por estos 42kms de recorrido los ánimos y fuerzas que nos han transmitido, a los fotógrafos por dejar inmortalizada esta Maratón (especialmente a David que después de casi bajar de 3h es capaz de hacer otra maratón de más de 3h haciendo fotos, increíble  :surprised:) y como no a ese avituallamiento del km38 que es tan especial para nosotros los correcats  :love: :love: :love:.

Mi Maratón empezó en Marzo del 2016, que por un accidente de bici no pude hacer, por undécima vez consecutiva la Maratón de Barcelona.
Sobre octubre del 2016 me dijeron que era liebre de la mitja de Barcelona de 1h40’ y podía ser de la Maratón de 3h15’ o 3h30’. En noviembre acompañé a mi amigo Jordi (Jorfer) en su 50 maratón a Valencia y cumplimos con un meritorio 3h19’, pero esa misma tarde avisé a quien lleva las liebres de la Maratón que me pusiera de liebre (pacemakers) de 3h30’. Es sencillo, en 2015 hice 3h07’ y bien, pero entre los meses de lesión del 2016 y que en Valencia lo pasé mal, no quería sacrificarme tantísimo entrenando y que luego no cumpliera perfectamente. Quería ayudar a mucha gente a conseguir la ansiada 3h30’ y quería hacerlo muy bien 8).
Después de 15 semanas 859kms y una media de 57km/semana llegó el gran día:
Con Albert (Stone_Apo) llegamos a las 6:45 a tomar el cortadito y después de cruzarme con antirco nos encontramos con Sergi42195, oriol_TBID y Felip (antiguo compi de 10de 1000 que volvía hacer una Maratón). A las 7 tengo que ir con los liebres y también me pierdo la foto correcat :'(.
Somos 5 que haremos de liebre de 3h30’ Víctor (Barceruel), 3 que conozco ese día y yo mismo. La mayoría son veteranos, uno lleva 10 años de liebre en la Maratón  ;) y en principio me siento novato ya que debuto en esta distancia  :oops:. Hablamos de la estrategia, ir 3 y 2 o 2 y 3 para no colapsar la calzada, pasar un pelín más rápida la mitja, pero ir clavando el ritmo 4’58” 4’59”km. Dicen que mejor nos centremos cada 5kms y pasarlos entre 24’40” a 25’. Voy preparado con varias chuletas del ritmo por cada km (aunque lo sé de memoria), también llevo un par de copias de un folio con chistes  :surprised: :party: , por si acaso.
Hacemos foto de los liebres (pacemakers) y cada grupo nos colocamos en el cajón que nos toca y con tiempo. Ahí saludo a muchísima gente que quiere hacer ese tiempo y empezamos a dar ánimos y que solo se preocupen de correr (que no es poco), que los ritmos nos encargamos nosotros.

Km 0-5 24’54” Posición 5376
Al estar delante en la tercera salida, salimos sin dificultad (7’40” desde que salieron los primeros) y el primer km lo pasamos en 4’50” y rodeados de muchísimos corredores. Ya hemos comentado que en las zonas de subida (Camp Nou, Pg.Grácia, Meridiana, Arc.de Triunf etc…) bajaremos ritmo y recuperaremos en las bajadas (diagonal, Valencia, Prim Diagonal Glories, Via Laietana etc…) pero siempre poco a poco.

Km 5-10 24’54” Posición 5206
Subimos a la diagonal y luego vienen unos kms de bajada hasta llegar al 12 en Gran Vía. Es curioso, vamos al mismo ritmo, pero la sensación que tiene la gente es de ir lentos porque nos adelantan muchos corredores. Les digo que tranquilos, lo que ocurre es que ellos aceleran en las bajadas y parece que vayamos más despacio.

Km 10-15 24’57” Posición 5042
Pasamos Gran Vía, aflojamos en Pg.Grácia y encaramos Rosellón. La sensación para mi es muy buena, pero esta Maratón yo no cuento. Voy más pendiente de los de mi alrededor, que no les falte de ná y marcando ritmos (bueno y algún que otro chiste malo).

Km15-20 24’47” Posición 4938  1h39’29”
Hay que decir que Barcelona cada vez es más grande en animación, como lo demuestra por todas sus calles, Sagrada familia abarrotada de gente, el giro a Valencia, la meridiana etc… y da gusto correr por estas calles. Además avituallamiento cada 2,5km que van de maravilla.
Al entrar en Meridiana solo tengo un pensamiento, este año no veré a mi amigo Zenón :love:. En el km19 meridiana/Espronceda veo a Solteron, le hago un gesto como diciendo que falta alguien y levanto los barzos al cielo... sé que desde donde sea, nuestro amigo Zenón nos estará viendo :yes:.
Al hacer los laps del garmin cada km (la mitad se me olvidan) y como no estoy acostumbrado, sobre el 20 creo que lo paro unos 6’  :whip:. Menos mal que vamos varios y a partir de ahora de mi reloj le sumaré 6’.

Km 20-25 24’52” Posición 4764
Pasamos la mitja en 1h44’57” perfectos de ritmo, aunque yo hubiera preferido tener un poco de margen de cara a la segunda mitad. Pero los otros liebres me dijeron que ya estaba bien :whistle:. El grupo es muy numeroso y la gente va bastante bien, veo muchas caras aún de los que estaban al empezar.  Corro un rato de espaldas y a grito informo a la gente que si consiguen llegar al final con nosotros serán del 5 o 10% solo que son capaces en doblar en una Maratón, creo que hay estadísticas de ello.
Además hasta Diagonal vienen unos kms de bajada que les digo a la gente que no se emocionen y guarden fuerzas ya que luego se necesitarán.
Por Bac de Roda/Gran vía veo a mi family, mi madre, mi mujer Mary  :love: :love:  :love:, mi cuñada, sobrina etc.. y luego las veré otra vez en la diagonal un par de veces…subidón de moral  :party: :party: :party:.

Km 25-30 25’01” Posición 4561  2h29’22”
Del km5 al 30 hemos adelantado a casi 1000 corredores  :surprised: y lo que queda. Si os fijáis, siempre al mismo ritmo, lo que demuestra que la maratón pone a cada uno en su lugar. Ahora toca subir y bajar diagonal. Este trozo creo que es más mental que físico, hay que estar muy fuerte de coco para no perder ritmo y también para no acelerar bajando.

Km 30-35 24’56” Posición 4202 
Llegamos al km 30 y al girar en Diagonal Mar parece que empiece otra Maratón. Ya nos estamos acercando al km32, el grupo es muy numeroso la diferencia es que la gente no es la misma que al principio, empiezan a quedarse algunos y vamos cogiendo a otros que intentan integrarse.
Por el litoral veo a Elurian y Jrdi69   8)animando y me da mucha alegría  ver a Susana (Kasumei)  :love: al girar hacia el 33. Antes pude ver a danili   8) por meridiana, fiber y RamónB  ;) en los primeros kms, STELVIO  ;) en varios puntos etc…

Km 35-40 24’35” Posición 3737 3h18’52”
Estos Kms como ya imaginaba son un no parar de pasar corredores. Animamos lo máximo posible, pero se ve a la gente muy tocada, por Pujades está a grito pelao el gran Xavi Papell   8)(merci amigo), subimos Arc de Triunf y Rda.Sant pere hasta llegar a Pl.Catalunya.
Ahora la siguiente meta es NUESTRO AVITUALLAMIENTO CORRECAT,  les digo a mis compis liebres que me adelanto un poco para disfrutar con toda la esencia de nuestros amigos  :love: :love: :love: :party: :party: :party:. Paso exultante y como en otras ocasiones, veo a todo el mundo y me da tal subidón que sin querer en Via Laietana he acelerdado un poquito más de la cuenta  :whistle:.
Nos volvemos a juntar, vamos 3 liebres delante, el 4 a pocos metros y Víctor a unos 10m (no sé que le pasa o está recogiendo gente descolgada?).

Km 40-Final 11:12 Posición 3432  3h30’03”
Y entramos en el paralelo. Ahora SI, las 3 “Cs” hemos utilizado “les Cames”, luego “el Cap” pués ahora falta “El Cor” (que esta última la cambio por Collons/Ovaris). Antes de pasar por la alfombra del km40, corro de espaldas y a grito pelado digo a los que me pueden oir hay que echarlo todo y que aquí están todos estos meses de entreno para conseguir vuestro objetivo y ahora es el momento de darlo todo  :great:.
Es increíble la animación que hay en el Paralelo, parece una cursa ciclista de montaña donde no dejan espacio para correr, adelantamos a muchísimos corredores. En el km41 vuelvo a insistir que no vamos más rápido (el ritmo es 5’05”km) pero que el resto va más despacio y nos da la sensación de volar.
Ya giramos  al km42, y enseguida oímos al amigo Albert (Waterpoler)  :great: como anuncia la llegada de los liebres de 3h30’. Uno de los liebres quiere entrar con sus hijos y al final entramos en 3h30’03”.
Unos segundos después entra Víctor, pero también en tiempo, aunque ha sufrido para conseguirlo por unos problemas musculares. Hemos cumplido y solo espero que hayamos ayudado a alguien a conseguir su objetivo que sería nuestro mejor premio :yes:.
Y perdón por los chistes malos (solo fueron unos 10-15), lo hago con la mejor intención  :oops:.

Después de la meta me llevo la grata sorpresa de encontrarme a mi hermano  :love:, que me ha visto llegar y lo celebramos tomando una cervecita y unas tapas.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats