zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

12 Mar 2017 21:40 #501 per Josep80 (Associat/da)
gran matí correcat!!!

enhorabona a tots, companyes i companys!!! :yipi: :yipi: :yipi:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2017 21:41 #502 per Frank63 (Visitant)
Hola
Avui ha estat la meva pitjor marató, però en canvi ès de la que més content estic.
Feia 15 dies que no podia entrenar per diverses molesties.
Finalment avui he sortit a veure que pasava.
A partir del 35 molt mal de cames però al final, una més al sac en 4h 04'
Felicitats a tots els que la heu fet i menció especial al gran avituallament dels correcats.

:yipi: :yipi: :yipi:

10 k: 43:17 Cursa Nassos 2009
21 k: 1:37:46 Gava 2010
42 k: 3:34:43 Barcelona 2013

12 Mar 2017 21:59 #503 per OriolPA34 (Visitant)
Moltes moltes gràcies a tots i totes pels ànims, fotos i crits!!! De veritat, molt grans 8) :party: a tots els girs, valles, avituallaments...
Anava rebentat, i el km 38 ha sortit el més ràpid i amb diferència dels últims 10km  :love:  ;)

12 Mar 2017 22:06 #504 per Sergi42195 (Associat/da)
Bona nit correcats,

Títol, la pitjor marató de la meva vida com a corredor popular.

Primera part conservadora, passant la mitja en 1:45 i segona part que quan he pres un gel, m’ha sentat molt malament al estomac i ha estat impossible córrer decentment. Al quilòmetre 25 ja estava tot el peix venut. Temps final 3:54.

Arribar al guarda-roba, recollir la bossa, i sortir ràpid per vomitar tot el que havia al meu regirat estomac

Sincerament, decebut per el esforç i dedicació feta. El dia clau, llufa de les grosses. Gràcies senyora marató.

No vull plorar més, ha estat el resum del dia d’avui i punt.

Lo millor, trobar-me a la meva filla gran a Pl. Espanya, cridant. Evidentment he anat a abraçar-la i això no es pot pagar amb diners.

També als voluntaris al avituallament correcat. Insuperables !!! Ja els hi podeu donar les gràcies al seu fil.

Lo pitjor, arriba a casa i no funcionar el ascensor. Pujar 5 pisos després de la marató ... ja m’enteneu.

La marató de Barcelona em deu una, serà l’any 2018?

Fins aviat,

NOTA: Ja podem agrair al Arcadi, tota la propaganda que ha fet de l’associació al llarg de la retransmissió. Semblava que els càmeres cerquessin samarretes taronges amb la senyera, i ell fer el comentari adient.

12 Mar 2017 22:21 #505 per aurelian (Associat/da)
12 fotos, no tinc mes  :beurk: ...

www.amazon.es/clouddrive/share/Ts8uI9gG1...d_ph_share_link_copy

Un día una mica estrany i dificil de llegir avui, enhorabona sous uns valents/valentas

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

12 Mar 2017 22:40 #506 per Jorfer (Associat/da)
És un orgull córrer pels carrers de Barcelona amb la samarreta pastanaga fet que provoca crits d'ànims per tot arreu.
Tenim una gran marató i una gran claca.
Moltes gràcies a tothom

12 Mar 2017 23:50 #507 per ERIC (Associat/da)
Bona nit un altre que ha estat a la linia de sortida;

el temps crec que ens ha respectat i crec que ha sigut un factori mportant, si arriba haver fet calar com altres anys jo crec que haguès sigut un escabachina;  inici de carrera i primer contratemps, ja que esperant com altres carreres el arc de championchip no el veig i tardo uns segons en clikar el rellotge ( badada de les bones) seguidament  surto rapidet amb la idea de clavar el ritme que volia seguir durant la primera mitja 4:14; ho he fet durant els 3 primers Km , pero ja en en quart s´ha unit el grup de les sub 3h  i amb la manada de gent que duia al seu voltant,  honestament, ha sigut un agobi total; els avituallaments han sigut una guerra, amb risc de caiguda, evitar entrebancar-te amb les botelles de terra, m´ha donat la sensacio que els carrers eren estrets per la gentada que erem ( passeig de gracia) , en suma, tensio stress, i gens còmode, volia gaudir de la ciutat, del ambient els primers 15 KM I HA SIGUT PURA TENSIO;

si això li afegim un chaval que portava un noi amb disminució psquica a un ritme sub 3h( a una gran velocitat, per el meu parer, possant en risc la integritat seva i dels participants del seu voltant )  i que el xaval suposo que per la seva discapacitat anava fotent crits a la gent que anava per davant,  i que en ocasions si no  estaves  prou concentrat, et podies dur un bon ensurt doncs tot plegat  ha sigut un altre factor per estar amb mil ulls  ( qui ha viscut la situació avui, sap el que dic i del que parlo).  D´AVITUALLEMENTS m´ha n´he saltat un quants pels motiis esmentats. passo la mitja en 1h 29;25 , segons el diploma virtual en 1h 29 min 27 segons

Del 20 al 30 es perden algunes unitats però el grup sub 3h encapçalat pel Joan 3 ( gran feina) i secundat per Guissona marcaven el ritme, ara amb menys gent, pero jo segueixo estressat una mica menys, pero buno xino xano anavem fent, passo ekl Km 25 en 1h 45 54, , anem bé, del 25 al 29 també els superem , però tinc la sensació que Joan 3 incrementa algo el ritme, en el meu interior, penso si el segueixes reventaràs, però els acabo seguint, pero hi ha un moment de dubte; i arribem al fatidic Km 30 quines eren les sensacions, doncs més o menys bones, jo seguia agobiat, pero cansat, defallit, doncs la resposta era no; ara bé els cuadriceps, molts durs, i amb sensacio de mal de cames, imagino que normal; canvio de ritme del 30 al 32 i m´escapo del grup, però en el Km 32 els sub 3 em cacen i allà entenc, que entre el vent que feia i anar solet era un suicidi i decideixo anar amb la dupla joan 3 i guissona i la gent del voltant, passo el Km 35 ( 2h 28 14); clarament és un temps per a fer 2h 58´45 segons que era el que tenia marcat en la pulsereta asics, per tant s´estava apretant per arribar amb marge al paralel; superat el dificil arxc de triomf i passat ronda de sant pere , passem el Km 37 de baixxada i amb trobo jo en un canto, moto organitzatció en un extrem i a tota castanya el corredor que portava el xaval disminuit psiquic que s´estava fent espai i jo arrinconat, un altre moment de tensió, el supero, i després de recuperar-me del ensurt baixada abans d´enfilar colon,  km 40 en 2h 49´19 i decideixo canviar no tinc amago de rampes, m´escapo del grup sunb 3h  i faig els dos ultims, Km lo millor que puc, i acabo en 2h 58´38 segons,  39 segons per sota de la meva millor marca personal.

felicito a Joan 3 per la gran feina realitzada, també al guissona que l´arropat molt bé, segona mitja 1h 29 11 , es a dir, 16 segons més rapida i del Km 30 al 40 he avançat a 282 persones., dada que acredita que la marató causa estralls del Km 30 al 40, vaja res que ningú no sapiga; satisfet pel resultat, probablement serà la marca que romandrà per sempre i que no crec que ja millori,( si es que torno a fer alguna marato),  pero ara bé no he disfrutat gens, avui anava amb la ilusió de disfrutar de la carrera més enlla del resultat, i m´he anat amb mal sabor de boca,

13 Mar 2017 09:42 #508 per ironxevi226 (Associat/da)
Un any més ha estat un plaer poder córrer pels carrers de Barcelona, gaudir de la ciutat per nosaltres, els maratonians. Aquesta era la meva 97, i la majoria d'edat a BCN (corria per 18a vegada aquí), i avui tocava fer un feina que m'agrada molt, acompanyar a 2 amics que debutaven, en Met i en Joan, amb qui he compartit alguns entrenaments aquestes últimes setmanes..
El temps més o menys previst que crec que podien fer era sobre les 4h15', però el més important era que arribessin. Junts fins al km25, on en Joan ha tingut un enfonsament. A partir d'aquí, li he dit a en Met que anès fent, i jo m'he quedat al costat d'en Joan.
I així, caminant i corrent, i tot el dolor que a ell li feia el genoll, hem anat avançant fins la magnífica línia de meta a l'Avinguda Maria Cristina. Al final 4h43' amb la satisfacció de veure feliç als dos amics debutants.
Molt ambient, molts amics que he pogus saludar pel camí, i agrair la feina dels voluntaris, sense ells rel de tot això seria possible. Com a crítica, als últims 15 kms ens ha estat impossible aconseguir Reflex pel genoll d'en Joan, l'havien acabat a tots els punts de socors.
Ara la següent havia de ser Empúries..,. però que carai!!! He colocat 2 maratons al mig, el 26 de març a Montauban (al costat de Toulouse) i el 8 d'abril de l'Eivissa... i d'aquesta forma faig la 100 d'aquí a 7 setmanes al costat de casa  :love: :love:

Felicitats a tots  :party:

www.ironxevi.blogspot.com/   JJOO París 24 10k open 157 Maratons 150 Mitges 153 Triatlons  1306 curses

13 Mar 2017 09:52 - 13 Mar 2017 10:07 #509 per Jordi (Associat/da)
Gracies per anar deixant cròniques  :love:

Menció especial pel mario.cat, crònica/conte excel·lent  :great:

Retransmissió de TV3:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/zurich-marato-de-barcelona/zurich-marato-de-barcelona/video/5655513/
Minut 2h58min10s fins 2h58min40s gallina de piel  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:; "el más grande"  :party: :party: :party: :party:

2h59min14s fins 3h01min00s més correcats  :yes:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

13 Mar 2017 10:34 #510 per Antirco (Associat/da)
Guillem Gandol Felicitats encara que se han escapat uns minutets, però les lluitat i es vençut el mur i això es el que te has de portar de aquesta marató.  :great:

jaume86 si, es així si no entrenes com cal no surten les coses, pren-lo com un entrenament ara a per Manchester, molta sort  :great:

No Surrender lo important es acabar-la, decepciona molt quan camines però una vegada cicatritzada la ferida et fa mes forta com a maratoniana, ara a per la següent campiona  :great:

mario.cat brutal conte i bona marca enhorabona  :great:

JRDi69, CarlesCat, XaviPapell, Moltes gracies per les fotos  :love:

Frank63 Una mes el sac  :great:

Sergi42195 molts ànims company, mira per on has pogut fallar, a passar pagina i pensar en la següent que segur serà la bona  :yes:

ERIC Veus ? jo estava segur del teu sub 3, enhorabona, i quin extres ¡¡¡ , totalment d'acord en les ampolles, he vist caure a mes de un a terra , doncs imaginat les que trobem els que anem mes enrera. Les pell de platan me estresaven bastan tambe a mi.  :great:

Esperant mes histories  :party: :party: :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

13 Mar 2017 10:37 #511 per guissona (Visitant)

felicito a Joan 3 per la gran feina realitzada, també al guissona que l´arropat molt bé, segona mitja 1h 29 11 , es a dir, 16 segons més rapida i del Km 30 al 40 he avançat a 282 persones., dada que acredita que la marató causa estralls del Km 30 al 40, vaja res que ningú no sapiga; satisfet pel resultat, probablement serà la marca que romandrà per sempre i que no crec que ja millori,( si es que torno a fer alguna marato),  pero ara bé no he disfrutat gens, avui anava amb la ilusió de disfrutar de la carrera més enlla del resultat, i m´he anat amb mal sabor de boca,

Enhorabona ERIC, ho vas fer de collons. Vas controlar la marató en tot moment i a més, al Paral.lel, encara vas tenir força per incrementar el ritme.

Moltes felicitats!

13 Mar 2017 12:02 #512 per Dabit (Associat/da)
Bon dia,

Encantat sempre de ser-hi aquí, i mentre les cames aguantin repetiré cada any. Una Marató que aquest any m'ha donat just el que tenia entrenat, així que ja sortia, com sempre, amb el meu kamikaze sub3h (ja fa cinc anys de l'última vegada que ho vaig aconseguir... snifff) però conscient de que estaria més a prop del 3h05 que d'aquesta marca. Al final sorprés amb la marca final 3h01'49' tenint en compte que no vaig gaudir de les millors sensacions (massa cansat pels nervis i dormir poquíssim els úlims dies) i deixar-me anar una mica en els quilòmetres finals per disfrutar de l'ambient i no arribar amb mala cara a meta, ja quan vaig vure en el 30 que se m'escaparia l'objectiu. Agraïr els ànims del guissona quan em va atrapar la llebre de 3h (ah, magnífic treball), l'ampolla d'aigua de l'Eric (moltes felicitats per la MMP, ho vas petar!) i tots els que vau animar pels carrers.

Us deixo les fotos que vaig fer després (que són un munt, a parti de aprox. 3h12 en endavant)).

goo.gl/photos/HmbpWVjcse5ryD2P7

goo.gl/photos/ycpm8HDmKPzf9gwT8

goo.gl/photos/k23P6fmT7Ecc3L28A

goo.gl/photos/7gNQkWA1uqoQkRX9A

goo.gl/photos/kdZ2H3Y8qrhxvm1c6

goo.gl/photos/dnGw8ru8QCZYLzEcA

goo.gl/photos/vTHxvkdtD84sih8A9

goo.gl/photos/51RojM5mWvsmvpvVA

goo.gl/photos/fGK3eaQpAe4xLPKC8

goo.gl/photos/c7DoJTqg2sfctadG8

goo.gl/photos/B8HayF56DfYQ66q87

goo.gl/photos/7Zi17xunAgsiRkvk8

goo.gl/photos/wdCvuFHbzsB7Dgpt6

goo.gl/photos/aFEAHST2RkLYur7b6

goo.gl/photos/y5RrkWCzkBnwwyUs6

goo.gl/photos/ZvjHtbr3SEsYMhRA9

goo.gl/photos/9ivghrBMV9urtP3aA

goo.gl/photos/Ct5Q5dsQMh3yYRoAA

goo.gl/photos/ALgw4dSAunfGKZ4N8

Salut i moltes felicitats a tots els maratonians!

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

13 Mar 2017 12:27 - 13 Mar 2017 12:29 #513 per CarlesCat (Visitant)
Ese Dabit como mola se merece una ola!!! :love: :love: :love:
Moltes gràcies crack 8)

13 Mar 2017 12:52 #514 per carsobe (Visitant)
Muchas gracias a todos los voluntarios, fotógrafos y a todas las personas que estaban ayer ahí animando y ayudándonos a cumplir nuestros sueños. :great:
Lo del Dabit es de traca y mocador, después de cascarse su maratón en 3.01, ahí es ná, se casca casi 3 horas más haciendo fotos hasta que pasa el último corredor.......que grande.
Gracias Dabit :love:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

13 Mar 2017 13:42 #515 per entramuntanat (Associat/da)
Hola!

Ahir va ser la meva primera marató, el meu objectiu era sub 3h 30 però no anava obsessionat amb el temps, volia gaudir-la i sentir el que tants amics m'havien explicat abans, sabeu però que per molt que t'expliquin no et pots imaginar mai el que significa fer la marató de Barcelona.

Pell de gallina a la sortida, ritme de 1h 44 a laprimera mitja i al km 34 la devallada, em va pillar la "pàjara" i vaig haver d'arribar als últims 8km superant el 6min/km, en el primer moment ho vaig considerar un fracàs, vaig arribar a meta una mica emprenyat i havent patit moltíssim, amb algun tram apeu i tot...però avui quan m'he aixecat...què cullons, que ja sóc maratonià!

Avui estic molt més satisfet que ahir i suposo que demà més que avui, la marató és la marató i jo ja la tinc.

De pell de gallina la gent que t'animava: "Va correcat"! Per enmarcar l'avituallament de la Catedral i inoblidable el pas per paral·lel, allà gairebé em vaig oblidar que duia la "pajara" a sobre (no).

Un cap de setmana amb la dona i la nena de suport (quanta paciència que han tingut amb el corredor pesat de la familia) que no oblidaré mai, i com us dic, ja no me'n recordo de la patacada del km34 si no de tota la resta.

Felicitats a tots i ahir més que mai orgullós de ser un correcat, tot i que fa poc temps que formo part de la familia ho trobo quelcom collonut.

Salut!

13 Mar 2017 15:15 #516 per wolves (Associat/da)
Penjo fotos, poquetes, del pas per l´avituallament del qm38.

goo.gl/photos/NvV2qmNiipDdwFKf8

Vagi bé,

wolves

13 Mar 2017 17:22 #517 per Karnaplosky (Visitant)
Ya en casa

Acabo de pasar por el topic del 38 para agradecer a los compañeros el trabajo y antes de ponerme a recopilar foto y luego escribir mi crónica (no sé sí seré capaz de transmitir lo vivido) solo quería deciros que me encantó veros a los que vi durante todo el recorrido, antes, después, dentro y fuera de la carrera.

Gracias por los saludos, animos, la sonrisas desde las aceras o el recorrido, sois la hostia.

:smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

13 Mar 2017 18:25 #518 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitatsb a totes i tots per les vostres maratons també al que heu animat i als fotograf i especialemnt al km38  :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

13 Mar 2017 19:37 #519 per danili (Associat/da)

Gracies per anar deixant cròniques  :love:

Menció especial pel mario.cat, crònica/conte excel·lent  :great:

Retransmissió de TV3:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/zurich-marato-de-barcelona/zurich-marato-de-barcelona/video/5655513/
Minut 2h58min10s fins 2h58min40s gallina de piel  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:; "el más grande"  :party: :party: :party: :party:

2h59min14s fins 3h01min00s més correcats  :yes:

Salut!
Jordi

Enllaç de descàrrega: mp4-high-dwn.media.tv3.cat/4/8/1489322080684.mp4

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

13 Mar 2017 21:45 #520 per footing (Visitant)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats