zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

09 Mar 2017 22:35 #401 per Jorfer (Associat/da)
Atmos esperem que vagi la febre a menys i et permeti córrer, però si no ho tens clar i no estàs segur no t'arrisquis.

Gorka, moltes gràcies :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2017 22:36 #402 per M@rcus (Associat/da)

Hola, desde "un maratón x el cáncer infantil" us anunciem que a última hora disposem d'un dorsal per la Marató

tinc un dorsal per la Marató de Barcelona, és promocional i es pot posar el nom que es vulgui. El deixo a 30 euros, que anirien a la recaptació del repte
Màxim demà al matí per posar nom

Aviseu-me per privat màxim al matí

Hola Tenista!

Encara tens el dorsal disponible?
Encara que sigui sense posar nom o amb un altre nom.
Tinc un company que vol acompanyar un altre i busca dorsal per anar "legal".

Si el tens em dius algo.

Si algú té un pitrall que no faci servir...  s´agraeix.

Salut!

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

09 Mar 2017 22:56 #403 per pinelli (Associat/da)

Tinc febre desde ahir, no sé com afectarà això L entreno fet fins ara  :grrrrrr:

quina mala pota atmos ,.. jo l'any passat a una setmana estava igual .. pero tan sols vaig tenir febre una nit .. de diumenge a dilluns .. vaig estar tota la setmana amb farmacs fins dijous  .. a la marato em van fallar les forces massa rapid .. i vaig petar abans del previst  :yes: , curiosament a la tarda nit vaig tornar a tenir una mica de febre .. espero et recuperis crack  :great:

09 Mar 2017 23:02 #404 per xevifisio (Associat/da)

Tinc febre desde ahir, no sé com afectarà això L entreno fet fins ara  :grrrrrr:

atmos, no ens posem nerviosos, queden hores per davant.  ;)

09 Mar 2017 23:58 #405 per joregar (Visitant)
Quins nervis, quina emoció, això ja està ahí!!!  Molta sort i cuide-vos per estar perfectes en la línia de eixida.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

09 Mar 2017 23:59 #406 per Jorfer (Associat/da)
He acabat de fullejar La Vanguardia d'avui dijous i, estic trist, doncs trobo molt malament que no n'hi hagi cap article ni cap anunci publicitari de la marató de Barcelona. Ni ahir, ni abans d'ahir, ni...
Després volem que sigui una festa a la ciutat i, pel que sembla ser, no es fa gaire difusió.
Setmanes enrrera he vist anuncis a la tv de la marató de Sevilla.
Recordo a la tardor publicitat pràcticament setmanal a diaris esportius de la marató valenciana.
I la nostra? On es publicita? On es fa difusió?
A les xarxes socials si, però els mas media tradicionals no gaire :erf:
Crec que és un tema a millorar.

I sembla que tindrem un bon dia per a córrer.
Moltes gràcies joregar

10 Mar 2017 01:51 #407 per JoanDeGracia (Associat/da)
Completament d'acord, Jorfer,  la difusió als grans mitjans hauria de millorar força per aquesta marató, pero de momen, agradi o no, és el que hi ha.
Malgrat tot, no estic trist, tot el contrari, em sento motivadíssim a unes hores vista d'aquesta gran cita. La marató serà principalment per nosaltres, els corredors, sense els quals, no ho oblidem, no existiria. Nosaltres la viurem, la gaudirem, la patirem, ens emocionarem amb ella, la viurem de múltiples maneres i l'explicarem com una gran experiència de vida que pot ser exemple per molts dels que no la fan.
Diumenge, quan prenguem la sortida ja haurem assolit la primera victòria del dia, la d'estar allà. Enrera quedaràn centenars de kilòmetres entrenats, dies que haurem matinat, algun que altre sacrifici, haurem restat algunes estones d'estar amb la família, haurem tingut dubtes, il.lusions alhora, pero devant nostre tindrem ni més ni menys que 42.195 metrassos.... amb aquesta perspectiva estic entusiasmat i confiat de viure una gran aventura.
Ara..... ja la tenim aquí !!  8)
Bona marató a tots!!

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

10 Mar 2017 07:22 - 11 Mar 2017 21:44 #408 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

[move]Tic, Tac, Tic,Tac...2 dies ... [/move]

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

10 Mar 2017 07:31 #409 per atmos (Visitant)

Quina mala sombra !

Si només tens unes dècimes, encara. Si tens febre mitja/alta a 3 dies de la marató malament.

Jo vaig córrer la primera marató amb grip, foten-me frenadols i va ser una decissió horrible. Vaig acabar totalment grogui, amb descomposició i per la tarda em pensava morir. Mai més. Amb febre no es córrer la marató. Si demà ja no tens febre endavant les atxes, però valora molt si te la vols jugar.

Espero que no sigui res !

Gràcies Dani ho tindré en comte, però es febre..... :grrrrrr:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

10 Mar 2017 07:34 #410 per NACHOSBOYS (Associat/da)

He acabat de fullejar La Vanguardia d'avui dijous i, estic trist, doncs trobo molt malament que no n'hi hagi cap article ni cap anunci publicitari de la marató de Barcelona. Ni ahir, ni abans d'ahir, ni...
Després volem que sigui una festa a la ciutat i, pel que sembla ser, no es fa gaire difusió.
Recordo a la tardor publicitat pràcticament setmanal a diaris esportius de la marató valenciana.

Moltes gràcies joregar

Avui hi ha mitja pàgina, però si la idea es moure la gent i que visqui la Marató desde fora (i no ho vegin com una tocada de c.....), estaria bé que es fes més propaganda.

Suposo que ja tenen els seus números i no els hi cal la difusió d'altres.

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

10 Mar 2017 08:31 #411 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Molta sort a tothom! Espero que diumenge tingueu una gran marató! :great:

Jordi

10 Mar 2017 09:03 #412 per quimg (Associat/da)

Hola  :party:

[move]Tic, Tac, Tic,Tac...2 dies ... [/move]

Continuem

Nervis en augment!!!!!

10 Mar 2017 09:21 #413 per pluvinet (Associat/da)

Moltes gràcies joregar

Avui hi ha mitja pàgina, però si la idea es moure la gent i que visqui la Marató desde fora (i no ho vegin com una tocada de c.....), estaria bé que es fes més propaganda.

Xavi

La rueda de prensa del la marató se realizó el jueves (ayer al medio día) por eso no salió nada en prensa y la verdad que fue mejor ya que la remontada del Barça lo tapó todo. Hoy toda la prensa recoge la noticia del 25 aniversario de la marató olímpica.

www.lavanguardia.com/vida/20161128/41223...os-de-barcelona.html

De todos modos yo hace mucho tiempo que dejé de pensar en los reyes magos así que como "amo" la Marató de Barcelona, lo que suelo hacer es aportarle valor y difusión yo mismo sin esperar que lo hagan ellos, aquí os dejo mi pequeña aportación

www.elperiodico.com/es/entre-todos/parti...ampaign=EPentretodos

Una abraçada Jorfer!

10 Mar 2017 09:27 #414 per sergio (Associat/da)
Moltíssima sort a tots!!!
Sembla que diumenge farà menys calor  ;)

El placer de correr porque sí.

10 Mar 2017 09:29 #415 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molt bona marató a totes i tots :great: :party: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

10 Mar 2017 09:43 #416 per Jorfer (Associat/da)
Pluvinet, Pablo, el teu té un gran mèrit, després de passar el que et va tocar viure, la voluntat de seguir cap endavant diu molt de tu. Ens veiem diumenge.

JoandeGracia, jo estic també molt content per poder córrer, una vegada més, i porto vint-i-tres consecuitves la marató de la meva ciutat, però no m'agrada que les persones que viuen a la ciutat i no tenen cap conegut, famliar o amic que la corri, quan sortint pel pa o el diari desconeixin  que a la seva ciutat s'està fent una de les maratons més importants d'Europa.

I a gaudir a tooooope!!!

Moltes gràcies a tothom pels vostres ànims!! Sou i som molt grans!!!  :love: :love:

10 Mar 2017 10:22 #417 per jaume86 (Associat/da)

Moltes gràcies joregar

Xavi

La rueda de prensa del la marató se realizó el jueves (ayer al medio día) por eso no salió nada en prensa y la verdad que fue mejor ya que la remontada del Barça lo tapó todo. Hoy toda la prensa recoge la noticia del 25 aniversario de la marató olímpica.

www.lavanguardia.com/vida/20161128/41223...os-de-barcelona.html

De todos modos yo hace mucho tiempo que dejé de pensar en los reyes magos así que como "amo" la Marató de Barcelona, lo que suelo hacer es aportarle valor y difusión yo mismo sin esperar que lo hagan ellos, aquí os dejo mi pequeña aportación

www.elperiodico.com/es/entre-todos/parti...ampaign=EPentretodos

Una abraçada Jorfer!

Enorme Pluvinet!!!! Conozco de cerca lo que comentas, mi tío sufrió su segundo ictus este verano y ahora se le ha puesto en la cabeza correr una maratón así que pronto le tendremos por aquí  :party: :party:

Sobre el què apunta el mestre Jorfer, cada cop tinc més clar que la marató de Barcelona busca més el corredor forani que el local. Només cal comparar una mica amb la de València per veure les grans diferències que hi ha, i no parlo de qualitat sinó dels munts de coses que fan que cada any més la ciutat es volqui amb la seva marató i aquí costa molt més.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

10 Mar 2017 10:23 #418 per Tiny (Associat/da)
Moltes gràcies a tots pels ànims!  :love:

He mirat els entrenaments realitzats i em surt:

Novembre:  133 km
Desembre:    134 km
Gener:          173 km
Febrer:          173 km

el millor és la sensació d'haver anat millorant poc a poc i sobretot, no tenir molèsties importants  :yes:

Molt bona marató a tots!  :party: :party: :party: 

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

10 Mar 2017 10:31 #419 per Guillem Gandol (Visitant)
Casun tot... al final m'has picat xevifisio!  :sarcastic: va, m'apunto a la barqueta de 3h20m i que passi el que hagi de passar.  Intentaré aguantar tot el que pugui i sino em veig en cor ja em despenjaré fins trobar els companys de la de 3h30m. Igualment faré tot el possible perquè ens tornem a trobar a l'últim Km al Paral·lel eh!  :yipi: A l'aventura!  :yes: :yipi:

Edito barquetes afegint-me  ;):

Barquetes Marató
Sub 03:00:00: Joan3 (Liebre-Pacemaker Oficial)
Sub 03:09:59: Jorfer, TociBdn, Reina, Manu1.1, amic (llebre la segona mitja), Oriol_TBID (llebre la segona mitja)
Sub 03:19:59: Xevifisio, Koose, Mariona, josecarnero, Polgi, AnRoL58, Danalbod (llebre la segona mitja), Guillem Gandol
Sub 03:29:59; ManoloM y Barceruel (Liebres-Pacemakers Oficiales) smile , raulsan, SergiCB, Tiny, Sergi42195 (intentaré anar 4: 55 per fer 3:28), Thierri
Sub 03:45:00; Nachosboy, Fede (amic Nachosboy), Jaume (amic Nachosboy), quimg
Sub 03:50:00: Kanu, Antirco
Sub 03:59:59: korfbaler (Liebre-Pacemaker Oficial) , Darkfenris, JoanDeGracia, mas, footing,R61

Com ja és tradició un any més fent un dels últims entrenos ja m'he trobat una vella coneguda que ens acompanyarà tot el viatge!

Ara sí que ja va de debò! Som-hiiii!!

P.D. Encara estic decidint si arrisco i vaig a la barqueta suïcida de 3h20m o sóc coherent amb la forma que vaig aquest any i em quedo amb uns gens despreciables 3h30m  :whistle:

Guillem Gandol, qui no arrisca no pisca :666:

Marató: 3h37m45s (BCN11 - debut!)
Marató: 3h29m22s (BCN12)
Marató: 3h26m36s (BCN13)
10km: 41m20s (L'H Nocturna13)
Marató: 3h38m22s (BCN14)
Marató: 3h27m12s (BCN15)
Mitja:1h33m42s (BCN16)
Marató: 3h23m46s (BCN16)
10K: 41m01s (DIR G.Urbana 16)

10 Mar 2017 10:58 #420 per Guillem Gandol (Visitant)
Per cert! Molt d'acord amb el que esteu apuntant respecte al tema de la difusió.

Molts molts ànims a tots i a totes! Hem treballat moltíssim per ser diumenge a la línia de sortida. Realment l'encant d'aquesta prova és aconseguir l'objectiu marcat superant els infinits entrebancs que poden tirar per terra l'objectiu inicial en una prova com aquesta.

Hauré entrenat prou? La molèstia aquesta que ha aparegut? Encostipat mal curat? Dècimes de febre? M'ha sentat alguna cosa malament del menjar d'ahir o d'avui al matí? He begut prou aigua? Gel o no gel? Massa fred, massa calor? Començo fort o vaig progressiu? No acabaríem mai...  :no: Algunes són qüestió de l'atzar però la majoria estan mooolt mooolt treballades en els entrenaments.

Aquesta prova precisament té aquest encant: els objectius es poden girar com un mitjó el mateix dia de la prova.

Per mi també té molt de mèrit saber fer això durant la prova. Autodiagnosticar-se, coneixe's a un mateix i adaptar el ritme a més o a menys en funció de com et vagis trobant. Són aquells moments clau que tots alguna vegada hem tingut i que a partir de llavors és quan diem "a aquí comença una nova marató per mi".

Cap fred en certs moments i rauxa (controlada) en aquells trams replets de gent que tanta energia ens aporten.

Moltíssima sort a tots i a totes!!  :yipi:

Marató: 3h37m45s (BCN11 - debut!)
Marató: 3h29m22s (BCN12)
Marató: 3h26m36s (BCN13)
10km: 41m20s (L'H Nocturna13)
Marató: 3h38m22s (BCN14)
Marató: 3h27m12s (BCN15)
Mitja:1h33m42s (BCN16)
Marató: 3h23m46s (BCN16)
10K: 41m01s (DIR G.Urbana 16)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats