- Missatges: 18727
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola, desde "un maratón x el cáncer infantil" us anunciem que a última hora disposem d'un dorsal per la Marató
tinc un dorsal per la Marató de Barcelona, és promocional i es pot posar el nom que es vulgui. El deixo a 30 euros, que anirien a la recaptació del repte
Màxim demà al matí per posar nom
Aviseu-me per privat màxim al matí
quina mala pota atmos ,.. jo l'any passat a una setmana estava igual .. pero tan sols vaig tenir febre una nit .. de diumenge a dilluns .. vaig estar tota la setmana amb farmacs fins dijous .. a la marato em van fallar les forces massa rapid .. i vaig petar abans del previst :yes: , curiosament a la tarda nit vaig tornar a tenir una mica de febre .. espero et recuperis crackTinc febre desde ahir, no sé com afectarà això L entreno fet fins ara :grrrrrr:
atmos, no ens posem nerviosos, queden hores per davant.Tinc febre desde ahir, no sé com afectarà això L entreno fet fins ara :grrrrrr:
Tinc febre desde ahir, no sé com afectarà això L entreno fet fins ara :grrrrrr:
Quina mala sombra !
Si només tens unes dècimes, encara. Si tens febre mitja/alta a 3 dies de la marató malament.
Jo vaig córrer la primera marató amb grip, foten-me frenadols i va ser una decissió horrible. Vaig acabar totalment grogui, amb descomposició i per la tarda em pensava morir. Mai més. Amb febre no es córrer la marató. Si demà ja no tens febre endavant les atxes, però valora molt si te la vols jugar.
Espero que no sigui res !
He acabat de fullejar La Vanguardia d'avui dijous i, estic trist, doncs trobo molt malament que no n'hi hagi cap article ni cap anunci publicitari de la marató de Barcelona. Ni ahir, ni abans d'ahir, ni...
Després volem que sigui una festa a la ciutat i, pel que sembla ser, no es fa gaire difusió.
Setmanes enrrera he vist anuncis a la tv de la marató de Sevilla.
Recordo a la tardor publicitat pràcticament setmanal a diaris esportius de la marató valenciana.
I la nostra? On es publicita? On es fa difusió?
A les xarxes socials si, però els mas media tradicionals no gaire :erf:
Crec que és un tema a millorar.
I sembla que tindrem un bon dia per a córrer.
Moltes gràcies joregar
Hola
[move]Tic, Tac, Tic,Tac...2 dies ... [/move]
Continuem
He acabat de fullejar La Vanguardia d'avui dijous i, estic trist, doncs trobo molt malament que no n'hi hagi cap article ni cap anunci publicitari de la marató de Barcelona. Ni ahir, ni abans d'ahir, ni...
Després volem que sigui una festa a la ciutat i, pel que sembla ser, no es fa gaire difusió.
Recordo a la tardor publicitat pràcticament setmanal a diaris esportius de la marató valenciana.
Moltes gràcies joregar
Avui hi ha mitja pàgina, però si la idea es moure la gent i que visqui la Marató desde fora (i no ho vegin com una tocada de c.....), estaria bé que es fes més propaganda.
Suposo que ja tenen els seus números i no els hi cal la difusió d'altres.
Xavi
Moltes gràcies joregar
Avui hi ha mitja pàgina, però si la idea es moure la gent i que visqui la Marató desde fora (i no ho vegin com una tocada de c.....), estaria bé que es fes més propaganda.
Suposo que ja tenen els seus números i no els hi cal la difusió d'altres.
Xavi
La rueda de prensa del la marató se realizó el jueves (ayer al medio día) por eso no salió nada en prensa y la verdad que fue mejor ya que la remontada del Barça lo tapó todo. Hoy toda la prensa recoge la noticia del 25 aniversario de la marató olímpica.
www.lavanguardia.com/vida/20161128/41223...os-de-barcelona.html
De todos modos yo hace mucho tiempo que dejé de pensar en los reyes magos así que como "amo" la Marató de Barcelona, lo que suelo hacer es aportarle valor y difusión yo mismo sin esperar que lo hagan ellos, aquí os dejo mi pequeña aportación
www.elperiodico.com/es/entre-todos/parti...ampaign=EPentretodos
Una abraçada Jorfer!
Com ja és tradició un any més fent un dels últims entrenos ja m'he trobat una vella coneguda que ens acompanyarà tot el viatge!
![]()
Ara sí que ja va de debò! Som-hiiii!!
P.D. Encara estic decidint si arrisco i vaig a la barqueta suïcida de 3h20m o sóc coherent amb la forma que vaig aquest any i em quedo amb uns gens despreciables 3h30m
Guillem Gandol, qui no arrisca no pisca