- Missatges: 1465
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Pep_e va escriure:
jaume86 va escriure: Setmana 14/15
Setmana que va començar molt bé i ha acabat sent molt dura, corrent només 3 dies.
Dilluns rodatge suau, dimarts mitja que em va donar molta energia positiva doncs sol vaig poder rodar per sota de RM alegrament però la setmana es va torça i fins avui no he pogut tornar a sortir. Visitant uns amics per Alacant, he fet 18km al voltant del poble que m'ha costat horrors agafar el ritme de la mitja de dimarts. Segurament masses dies parat... i males sensacions!! Si avui hagués tocat marató, res de baixar de 3h
Ja nomes em queda rodar 60' dimarts, 40' dijous i 20' per activar cames dissabte!!
Sembla que de moment la climatologia ens respetar però queden masses dies i tot pot canviar. Avui que estic per allà, si fa el mateix temps serà per mi perfecte per córrer!
Moltes ganes ja de que sigui el 2 de desembre a les 8:30h!!
KMS SETMANALS: 53
KMS ACUMULATS: 1065
MITJANA SETMANAL: 76
Jaume, et sortirà una marató brutal. Has fet una molt bona preparació i sortirà.
XarlieOne1 va escriure: Setmana 16.
Doncs aquesta setmana després d´estar parat tota la setmana passada, vull pensar que ha estat un punt d´inflexió.
De molts dubtes inicials sobre si calia córrer o no, vaig acabar fent una tiradeta de 14k que va servir per aixecar els ànims (gràcies "mosqueters" Jorfer, Rugbyman i Sr.Door).
Així que preparació acabada, de més a menys (totalment cert) però amb tota l´ilusió d´anar a per la segona a València.
Segur que passarem un cap de setmana increible i amb tota l´esperança de debutar amb èxit a València.
(hi trobaré a faltar el Dennis!!).
#arribem
#roadtoValencia (ara sí!!!).
Jorfer va escriure: Dennis la clau per perdurar amb el temps es buscar petites il·lusions assumibles i creure't les teves possibilitats.
stone_apo va escriure: Bones,
Aquí un altre amb molts pocs kms les últimes dues setmanes i aquesta que se'm va ocórrer sortir ahir de bon matí a les 6:30am a córrer amb la mala pata de ficar un peu en un forat al parking de la marbella i torçar-me una mica el turmell.
collons si ho arribo a saber quedem per entrenar plegats, que menjar-se tota la preparació (o la part que he fet que és bastant menys) tot sol és un bon palaco...sanguita va escriure:
stone_apo va escriure: Bones,
Aquí un altre amb molts pocs kms les últimes dues setmanes i aquesta que se'm va ocórrer sortir ahir de bon matí a les 6:30am a córrer amb la mala pata de ficar un peu en un forat al parking de la marbella i torçar-me una mica el turmell.
MarBella, 6:30AM... jo sóc abonat a aquest lloc i hora (excepte aquesta setmana que sortiré al migdia per dormir una mica més...).
Segur que ens hem creuat algun dia! I, per cert, fa dos anys em vaig perdre Valencia per un esguinç de turmell en un forat que no vaig veure corrent per la zona...
Cuida't!
Avui, 4x1000 controlant molt (i rodant 3k abans i 3k despres). Tot i mirar de no anar a tope, m'he sorprés de fer la darrera a 3:45 sense gairebé suar la samarreta. Crec que la més ràpida que havia fet mai era en 3:43 així que he tingut un "subidon" d'ànims increible ("con que poco se conforma uno!").
No puc aguantar les ganes de correr... Serà la meva 5ena marató però tinc la sensació del debutant...
Jorfer va escriure: Sanguita, aquesta és l'actitud, sempre com el primer dia.
I Stone, no m'enganyis al Sanguita que encara marxarà amb vosaltres amb la barqueta dels 180 minuts.