Marató València 2-12-2018

Marató València 2-12-2018

26 Nov 2018 13:43 #621 per aurelian (Associat/da)
Com gairabe sempre amb el plan de marató correcat hi han moltes illusions i moltissíma KANYA però amb 2-3 exceptions pocs kilometres.

Molta sort diumege!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2018 15:26 #622 per XarlieOne1 (Associat/da)
Setmana 16.
Doncs aquesta setmana després d´estar parat tota la setmana passada, vull pensar que ha estat un punt d´inflexió.
De molts dubtes inicials sobre si calia córrer o no, vaig acabar fent una tiradeta de 14k que va servir per aixecar els ànims (gràcies "mosqueters" Jorfer, Rugbyman i Sr.Door).

Així que preparació acabada, de més a menys (totalment cert) però amb tota l´ilusió d´anar a per la segona a València.

Segur que passarem un cap de setmana increible i amb tota l´esperança de debutar amb èxit a València.
(hi trobaré a faltar el Dennis!!).

#arribem
#roadtoValencia (ara sí!!!).

26 Nov 2018 16:46 #623 per jaume86 (Associat/da)

Pep_e va escriure:

jaume86 va escriure: Setmana 14/15

Setmana que va començar molt bé i ha acabat sent molt dura, corrent només 3 dies.

Dilluns rodatge suau, dimarts mitja que em va donar molta energia positiva doncs sol vaig poder rodar per sota de RM alegrament però la setmana es va torça i fins avui no he pogut tornar a sortir. Visitant uns amics per Alacant, he fet 18km al voltant del poble que m'ha costat horrors agafar el ritme de la mitja de dimarts. Segurament masses dies parat... i males sensacions!! Si avui hagués tocat marató, res de baixar de 3h :(

Ja nomes em queda rodar 60' dimarts, 40' dijous i 20' per activar cames dissabte!!

Sembla que de moment la climatologia ens respetar però queden masses dies i tot pot canviar. Avui que estic per allà, si fa el mateix temps serà per mi perfecte per córrer!
Moltes ganes ja de que sigui el 2 de desembre a les 8:30h!!

KMS SETMANALS: 53
KMS ACUMULATS: 1065
MITJANA SETMANAL: 76

Jaume, et sortirà una marató brutal. Has fet una molt bona preparació i sortirà.

Moltes gràcies pels ànims i la confiança! La veritat és que dimarts vai acabar amo sensacional boníssimes però agir em va costar horrores i em dona inseguretat de cada diumenge haver estat parat tants dies. Tan de bo ens trobem a la part final i lluitem per una bona marató :)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

26 Nov 2018 16:47 #624 per jaume86 (Associat/da)

XarlieOne1 va escriure: Setmana 16.
Doncs aquesta setmana després d´estar parat tota la setmana passada, vull pensar que ha estat un punt d´inflexió.
De molts dubtes inicials sobre si calia córrer o no, vaig acabar fent una tiradeta de 14k que va servir per aixecar els ànims (gràcies "mosqueters" Jorfer, Rugbyman i Sr.Door).

Així que preparació acabada, de més a menys (totalment cert) però amb tota l´ilusió d´anar a per la segona a València.

Segur que passarem un cap de setmana increible i amb tota l´esperança de debutar amb èxit a València.
(hi trobaré a faltar el Dennis!!).

#arribem
#roadtoValencia (ara sí!!!).

Feliç que el #cholisme que tant pel sac ens va donar dissabte, avui ens doni aquesta alegria!!!

Volem un submorilla sí o sí:muscle: :muscle:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

26 Nov 2018 22:00 #625 per Jorfer (Associat/da)
XarlieOne1 una gran alegria que estiguis a la línia de sortida amb tots nosaltres. Anem per la segona i el submorilla està sobrevalorat.

27 Nov 2018 15:30 #626 per Dennis Teuling (Associat/da)
Vinga nois ho teniu ja molt a prop!!

I llegint les últimes informacions de les vostres setmanes, pinta tot molt, i molt bé.
Una alegría enorme de veure que ha "tornat" el Xarlie, després de una penúltima setmana horríbilis.
Et diré lo mateix que el Jaume... Volem veure un sub-Morilla d'aquí 5 dies.

Jaume, Ha sigut només 1 entrenament sense forces.. que no et doni senyals falses, que segueixes fort i segur que el domingo donaràs una sorpresa!! A nosaltres no, doncs ja ho tenim assumits, però potser a tu mateix sí ;) :sunglasses:

Gràcies Jorfer i Xarlie per les vostres paraules. No hi seré, però pensaré en tots vosaltres, i desitjant que puguis fer marca sub 3h07... que sería un èxit enorme amb 54 anys. Això ens dona motius a tots nosaltres de seguir somiant amb MMPs per molts anys!
(Jo de gran...)

Tots els demés: estaré pendent de tots vosaltres... Aneu amb compte aquesta setmana, amb calma però sense oblidar fer algunes sèries per donar força a les cames, i us vull a tots a tope el diumenge.

Serà un gran dia a València :party: :party: :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

27 Nov 2018 17:06 #627 per Willy (Associat/da)
Setmana 13/14

Setmana de 5 dies amb 3 dies de rodatge i dos de qualitat. Ja amb molt poques molèsties, però amb la sensació que vaig curt de kms i que buscar el sub 3h es potser massa arriscat... Tot i així, decidit a provar-ho i a arribar fins on pugui! :muscle:

Kms Setmanals: 67
Kms Acumulats: 852
Mitjana Setmanal: 65’5

Ja hi som! :great:

Salut,
Willy

Salutacions,

Willy_DePu

27 Nov 2018 17:19 #628 per Jorfer (Associat/da)
Dennis la clau per perdurar amb el temps es buscar petites il·lusions assumibles i creure't les teves possibilitats. Sóc conscient que em queden pots cartutxos a la recàmera, però vull provar doncs no tinc res a perdre i, passar la línia d'arribada per mi, ja ès una victòria.

Willy, fas bé en provar. Ets carn de sub3. Aquestes darreres setmanes has baixat el volum, però la qualitat la tens. Mai podràs dir: "que hauria passat si...". La solució diumenge. :thumbup: :thumbup:

27 Nov 2018 17:20 #629 per stone_apo (Visitant)
Bones,
Aquí un altre amb molts pocs kms les últimes dues setmanes i aquesta que se'm va ocórrer sortir ahir de bon matí a les 6:30am a córrer amb la mala pata de ficar un peu en un forat al parking de la marbella i torçar-me una mica el turmell.
Avui he suat de les sèries i veurem demà.
Tot i així diumenge sortiré a RM amb el Jaume fins que el cos aguanti.

27 Nov 2018 17:23 #630 per squash (Associat/da)

Jorfer va escriure: Dennis la clau per perdurar amb el temps es buscar petites il·lusions assumibles i creure't les teves possibilitats.

Jorfer Coelho !!!

Fins ara.

Jordi

27 Nov 2018 17:32 #631 per Jorfer (Associat/da)
Squash, catxondu :kissheart:

27 Nov 2018 17:41 #632 per sanguita (Associat/da)

stone_apo va escriure: Bones,
Aquí un altre amb molts pocs kms les últimes dues setmanes i aquesta que se'm va ocórrer sortir ahir de bon matí a les 6:30am a córrer amb la mala pata de ficar un peu en un forat al parking de la marbella i torçar-me una mica el turmell.

MarBella, 6:30AM... jo sóc abonat a aquest lloc i hora (excepte aquesta setmana que sortiré al migdia per dormir una mica més...).
Segur que ens hem creuat algun dia! I, per cert, fa dos anys em vaig perdre Valencia per un esguinç de turmell en un forat que no vaig veure corrent per la zona...
Cuida't!

Avui, 4x1000 controlant molt (i rodant 3k abans i 3k despres). Tot i mirar de no anar a tope, m'he sorprés de fer la darrera a 3:45 sense gairebé suar la samarreta. Crec que la més ràpida que havia fet mai era en 3:43 així que he tingut un "subidon" d'ànims increible ("con que poco se conforma uno!").

No puc aguantar les ganes de correr... Serà la meva 5ena marató però tinc la sensació del debutant...

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

27 Nov 2018 18:31 #633 per stone_apo (Visitant)

sanguita va escriure:

stone_apo va escriure: Bones,

MarBella, 6:30AM... jo sóc abonat a aquest lloc i hora (excepte aquesta setmana que sortiré al migdia per dormir una mica més...).
Segur que ens hem creuat algun dia! I, per cert, fa dos anys em vaig perdre Valencia per un esguinç de turmell en un forat que no vaig veure corrent per la zona...
Cuida't!

Avui, 4x1000 controlant molt (i rodant 3k abans i 3k despres). Tot i mirar de no anar a tope, m'he sorprés de fer la darrera a 3:45 sense gairebé suar la samarreta. Crec que la més ràpida que havia fet mai era en 3:43 així que he tingut un "subidon" d'ànims increible ("con que poco se conforma uno!").

No puc aguantar les ganes de correr... Serà la meva 5ena marató però tinc la sensació del debutant...

collons si ho arribo a saber quedem per entrenar plegats, que menjar-se tota la preparació (o la part que he fet que és bastant menys) tot sol és un bon palaco...

jo tenia les sèries avui però como que no...ja estic a casa amb el pijama...:whistle:

27 Nov 2018 18:44 #634 per Jorfer (Associat/da)
Sanguita, aquesta és l'actitud, sempre com el primer dia.
I Stone, no m'enganyis al Sanguita que encara marxarà amb vosaltres amb la barqueta dels 180 minuts.

27 Nov 2018 18:48 #635 per stone_apo (Visitant)

Jorfer va escriure: Sanguita, aquesta és l'actitud, sempre com el primer dia.
I Stone, no m'enganyis al Sanguita que encara marxarà amb vosaltres amb la barqueta dels 180 minuts.

no home que em referia als entrenos...:666:

27 Nov 2018 18:52 #636 per Jorfer (Associat/da)
Ets una mala influència i ho saps. :666: :666:

27 Nov 2018 22:26 #637 per JJ_SBD (Associat/da)
Hola companys de viatge...molts anims i força a tots aquesta darrera setmana.
Jo aquesta setmana tocant fusta..:dry:
Diumenge em vaig aixecar amb febre, i tot el diumenge destrossat, res d'entreno.
Ahir vaig fer bondat, res de febre però no volia forçar no vaig fer entreno.
Avui ja amb mes bon cos he fet l'escalfament i un 5x6`a RM. Sensacions correctes.
Sembla que la baixada gradual d'entreno, ha anat acompanyada d'una baixada defenses ( pinta un refredat).:cheer:
Però bueno tot son ànims per Valencia,
Amunt!

28 Nov 2018 08:48 #638 per Jorfer (Associat/da)
Arribem justets i en forma,així que tot a punt pel dia desitjat durant tantes setmanes. JJ_SBD segur que no afectarà al teu rendiment el refredat. :thumbup:

28 Nov 2018 13:39 #639 per MiguelReiser (Associat/da)
Buenas, me añado a la barqueta sub 3:30h. Siendo este un objetivo ambicioso lo vamos a intentar

Barquetes :

Sub 3:00:00 : Carlos (18729), jaume86 (1031), stone (1514), willy, (35143) Pep_e (18868), CRESPO (35678)

Sub 3:07:00 : Jorfer (3185), Dennis (1268), Sanguita(2655), Vay (19443)

Sub 3:25:00 : JJ_SBD (5758)

Sub 3:30:00 : OscarBolo75 & Cia (35784), Miguel alias "spikerbcn" (8159)

Sub 3:38:00 : Nachosboys (20922),

GAME OVER :Rugbyman (15491)

Sub 3:50:00 : Xarlieone1(17304), XaviCht (36189)

10km: 43' 03" (Cursa dels Nassos 2018)
Mitja Marató: 1h 36' 27'' (Barcelona 2019)
30km: n/a
Marató: 3h 31' 39'' (Valencia 2018)

28 Nov 2018 16:48 #640 per Toni VLC (Associat/da)
Bé, amics, s'acosta l'hora de la veritat per a la muntanya de marques personals que van a caure. Toca gaudir de l'entrenament fet i visualitzar una arribada perfecta. Igualment, als companys que han hagut de desistir per qüestions físiques: molta tranquil·litat i a fer bondat per no recaure (jo estic en eixe grup, lamentablement :( ).

La ciutat està preparada per rebre els corredors, des de la Mitja del passat mes d'octubre els carrers están replets de reclams animant a animar, cartells als autocars, publicitat a la ràdio, els comerços i les falles s'han volcat i inclós s'ha avançat els adornos nadalencs en honor dels herois de la marató… Esta nit pintaran la línia daurada (ací a València no és blava, sinó d'or) i ja estarà tot preparat… El tito Roig duu idea de baixar de sub2h05m (vorem si s'ha gastat els duros o no amb keniates i etíops).

I, per si no hi havia prou, sembla que sant Pere té en ment que diumenge és la marató i la climatologia s'ha al·lïat també (gens de vent, entre 10 i 20 graus i sol).

Finalment, un event familiar ineludible al meu poble no em permetrà anar al km 32 previst, així que avance anar a donar ànims entre el 7 i el 8 (així us voré fresquets i amb ganes)…

Amunt :thumbup: :muscle: i compte amb la carretera per als que baixeu en cotxe.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats