Marató València 2-12-2018

Marató València 2-12-2018

02 Des 2018 18:11 #701 per Pescallunes (Associat/da)
Moltes felicitats a tots/es!!!! Sou tots/es molt grans!!!! Esperem cròniques amb candeletes...

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2018 19:34 #702 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a totes i tots :fu: :fu: :fu:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2018 19:59 #703 per Dabit (Associat/da)
Veig un munt de MMP i molts que s'han quedat molt a prop d'elles. Enhorabona a tots!

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2018 22:17 #704 per sergicb (Associat/da)
Enhorabona a tots!! Als que heu assolit objectius i als que us heu quedat a prop!!
Amb ganes de llegir cròniques i desitjant poder estar a València l'any que ve ;)

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2018 22:55 - 02 Des 2018 22:57 #705 per Josep58 (Associat/da)
Moltes felicitats per les vostres maratons :clap: :clap: :clap:

Ara a recuperar-se de l'esforç realitzat i no deixeu de fer cròniques ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 09:30 #706 per Angel.gd (Visitant)
Bon dia,

Ahir el meu objectiu era fer sub 3.30 però a partir del km 20 ja he vist que seria complicat, molt de dolor a les cames encara no sé la raó. He disminuit el ritme per intentar acabar bé però he arribat totalment deshidratat a la part final, he notat la mancança d´avituallaments cada 5kms però en alguns punts era pràcticament al 6. Al final 3.35.57 molt content per poder acabar la meva 12ª Marató ara a descansar i a preparar la següent.
Marató molt planera i amb força ambient sobre tot a la part final.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 09:51 #707 per kilometer (Associat/da)
Moltes felicitats nois. De tot cor. Estic molt content per vosaltres, per que en línies generals, a quí li ha anat pitjor ha fet un gran registre. Aixó ja diu molt. Per un altre costat, com sempre, una gran enveja d'aquestes expedicions valencianes, peró aquest any menys, je je, per que en la que estem immersos per dintre d'uns mesos, també farà molt goig, segur.
Felicitar de nou atots els maratonians, a molts dels quals us trobaré a les 24 h. Recupereu-vos...i mentre, aneu cuinant aquestes cròniques que estem àvids de llegir...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 10:38 #708 per Zguillez (Associat/da)
Bon dia..
Doncs jo vaig fer fallida... :sob:
Vaig començar a ritme lent però estable fins al km 18 on ja començava a tenir les cames bastant carregades... entre el km 22 i 25 en vam agafar un parell de rampes que em van fer tindre que para i fer estiraments... Vaig intentar seguir una mica però, veia que encara em faltava molt de camí per continuar en aquelles condicions, així que em vaig anar caminant fins a la meta :cry:

Ja sabia que no aguantaria tota la marató, ja que l'últim mes vaig tenir moltes molèsties a un turmell i vaig entenar molt suau, i la tirada més llarga que vaig fer va ser els 20km de la Behobia que ja en van costar, però pensava fer millor paper :pensive:

5k - 0:24:46 - Cursa popular de Calafell 2017
10k - 0:45:38 - Cross popular de Sants 2016
21k - 1:44:00 - Mitja Marató de Barcelona 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 18:43 - 03 Des 2018 18:44 #709 per No Surrender (Associat/da)
Quina gran Marató que fan a València....la tercera pegada que hi vaig i de cada vegada ho munten millor i arreglen les errades anteriors.

Felicitats a tots els que heu assolit el que volieu! Enhorabona especial a en jaume86 i a n'Stone_apo, vos ho havieu currat molt i vos mereixieu la marca....stone, el sub3h ja caurà, però fes el favor de gaudir del super-marcón d'aquest cap de setmana.

Per la meva banda, m'havia inscrit a aquesta Marató amb molta il·lusió, les tres darreres, tot i que havia baixat de les 4h, havien estat una :shit: ...i necessitava tornar a fer-ne una i acabar com havia acabat les 3 primeres. Al no haver fet bé els deures que tocaven fer per una Marató, vaig decidir sortir a un ritme molt còmode i a veure-les venir...la cosa va sortir bé...la segona mitja una mica més lenta, però sense cap petada monumental i arribant a meta amb un somriure...tot i que a partir del 38km vaig patir de debò. Per tant el meu objectiu més que assolit...ara m'agradaria tornar-ne a entrenar una com cal, però com no sé si serà possible, de moment em conform en poder-ne fer una altre com aquesta.

Havia dit que aquesta era la meva darrera Marató d'asfalt...però no, ahir només en arribar ja pensava quan i on la propera....quina merda....com enganxa la malparida....

Millons de gràcies als correcats i correcats-xipiruns que estaveu animant a València, aquesta vegada anava sense claca pròpia i una sopresa familiar i els vostres ànims, me varen donar la força suficient per tirar endavant i que ni se me passas pel cap en cap moment tirar la tovallola. Sou molt collonuts!!!! :heart:

Una llàstima no haver vist a en ToniVLC, això si que m'ha fotut!
I ara, per favor, aneu escrivint cròniques, que jo no tenc gaire cosa per explicar, però tenc moltes ganes de llegir les vostres!!!

Aishhhh...que bones son les agulletes post-Marató quad estas contenta!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 19:08 #710 per Hansi (Associat/da)
Correcats valencians, us felicito a totes i a tots!! Els vostres esforços ho mereixen, hagi sortit com hagi sortit! :clap: :clap: :clap:

HelenaNo Surrender, me n'alegro molt de llegir aquesta valoració teva...pensar en la propera és dels millooors símptomes que em podies explicar! :party: :party:

Esperarem que trobeu temps per les cròniques, som-hi! :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 20:14 - 03 Des 2018 20:21 #711 per stone_apo (Visitant)
Gràcies a tots pels missatges de felicitació.

Per la meva part, diria que estic com tristalegre, guanyant més la part alegre que aquell tros que em menja el cap per dins...
I si Helena, i tant que ho he celebrat, llàstima no veure't allà per fer-te una bona abraçada.... jo també he pensat molt si tornar a entrenar un altre, se m'ha fet molt dur entrenar 4 mesos tot sol per una marató, sempre amb algun problema per entrenar però al final això és el que ens toca vivir a tots els mortals, oi ?

seguim, propera parada maratoniana BCN19 com a llebre sub3h15' (si no passa res....)

En quant a la crònica, no en sóc gaire de fer-ne però intentaré resumir els meus estats d'ànim durant la cursa:
- Abans de l'inici: Cagat i dubtant de tot :dry: :shit: :S
- Entro al calaix: M'ajunto amb el Jaume, el Carlos i el Willy.... baixem segur de 3h tots...:party: :sunglasses:
- Km 21: Algo passa aquí, no em trobo com m'hauria de trobar ... :(
- Km 25: Em despenjo del willy i del Jaume, i del Crespo que em saluda en passar-me... :grrr: :pensive:
- Km 26-27: El Dennis em crida com un boig i m'uneixo al grup un altre cop :thumbup: :muscle: :triumph:
- Km 32: Se m'han anat el Jaume i el Crespo i el Willy està darrera, estic en "tierra de nadie" :? Veig al rellotge que encara és possible
- Km 37: Això ja no ho arreglo ni corrent como el Kipchoge (bueno potser com ell si) :laughing:
- Km 41: Veig l'arribada, apreta el cul kbron :sick:
- Linia d'arribada: Avanço la llebre sub3h (està clar que no és correcat) i entro en 3h01'15''... :wonder: :party: :silly:

I això és lo que vindria sent la meva marató ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 20:23 #712 per stone_apo (Visitant)
Por sierto, ahí lo dejo... marató de valència 2019 a 42€ fins cap d'any pels que vulguin repetir... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 20:31 - 03 Des 2018 20:32 #713 per Hansi (Associat/da)
Stone, no crec que jo tingui autoritat com perquè et convenci, però ahir vas fer una actuació grandíssima :clap: :raised: i pots estar més que content, sense regust agre. A més, la teva preparació ha sigut també de chapeau. Estàs en procés de millora i ja faràs sub3h (tant de bo estigués tan segur que el faré jo algun dia com ho estic que tu el faràs si t'ho proposes). Gaudeix del molt que tens a les mans, no del poquet que aquest cop ha volat :kissheart: .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 20:46 #714 per Jorfer (Associat/da)
No he llegit res al fil des d'abans del viatge a València, així que tinc uns quants comentaris pendents així que em posaré quan pugui.
Ha sigut un cap de setmana espectacular envoltat d'amics i bona gent.
Quan pugui, faré la crònica.
Això si, avui escric el resum final de la darrera setmana.
I continuem, com no. :thumbup: :thumbup:

Setmana 17/17 resten 0 (del 27 de novembre al 2 de desembre)

La darrera setmana ha tingut tres dies d'entreno de cursa suau i el ball amb la marató.
He fet el previst excepte el quilòmetre a ritme marató en pista que el vam canviar per exercicis de mobilitat i core.

I diumenge doncs a recollir els fruits d'aquestes disset setmanes d'entrenament que, em diuen que en aquest moment, el meu temps maratonià és de 3:11:48 la vuitena de les cinquanta-cinc maratons fetes.

Estic content de la feina feta i content de provar el sub 3:07-

Anem pels números:

Total setmanal: 63.59 quilòmetres.
Total acumulat: 1.138.78 quilòmetres (mitja 66,987 kms total preparació 1.138,78).
Pes actual: 74.7 (setmana anterior 75.5). Volia arribar amb menys de 74 però no ha pogut ser.
Pronòstic de cursa a aquestes alçades segons el Jorfer: 3:06:47.
Temps real i final de l'objectiu: 3:11:48 (8/55).

Gràcies per llegir el toston setmana darrera setmana.
Ara per Bcn 2019 (la XXVena) ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 21:01 #715 per Carlos (Associat/da)
Primer de tot felicitar a tots els maratonians que veu correr ahir a Valencia.

Acabar una marato sempre requereix un esforç superior i ahir vem demostrar , independentenment de les marques, que estem preparats per asolir els objectius que ens marquem.

3 0 4 mesos dentreno i el gran lestat de forma que agafem es lo que ens emportem, i la marato es la guinda del pastis i ens la juguem tot a 1 carta.

Per la meva part vaig conseguir MMP Que no tenia coll.... de destronar desde BCN 08. 2:57:41 mantenint un ritme molt estable durant tota la marato i molt alerta de no veure apareixer lhome del mazo.

Mot content i ara aviam que faig. Posiblement BCN 19 de rodatge i Ampuries a ritme... De moment el nadal per reflexionar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 21:02 #716 per stone_apo (Visitant)

Hansi va escriure: Stone, no crec que jo tingui autoritat com perquè et convenci, però ahir vas fer una actuació grandíssima :clap: :raised: i pots estar més que content, sense regust agre. A més, la teva preparació ha sigut també de chapeau. Estàs en procés de millora i ja faràs sub3h (tant de bo estigués tan segur que el faré jo algun dia com ho estic que tu el faràs si t'ho proposes). Gaudeix del molt que tens a les mans, no del poquet que aquest cop ha volat :kissheart: .

Aquí no calen autoritats company, a més els consells sempre són ben rebuts...
M'aniré mirant si hi ha algun grupet d'entrenament per la Mar Bella per tal de fer menys pesats certs entrenos...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 23:00 #717 per JJ_SBD (Associat/da)
Hola companys,
moltes felicitats a tots el companys que ho em intentat.!:cheer: Ànims i per la propera marató.
la meva marató d'ahir.....bueno al final 3h26'15'', esperava tenir un millor resultat aixií que una mica decebut.
Vaig correr regular com mai fins al km30, clavant tots els quilometres. Però a València vaig decidir arriscar i buscar un 3h23'-3h22´...
Com dic, tot bé fins al 30, però al 32 es va acabar la benzina, i ja no podia aguantar el ritme i em vaig deixar 4' a la segona mitja del 30 al 42.:whip: :whip: km mes lent de cursa el 41 a 5,07.
Del 32 al final, tot s'ha de dir vaig patir la marató pel fet de no poder donar mes, i no poder apretar.
En especial a Dennis i Rugbyman animant com mai em va fer molta ilusió que estàveu per allà.Em trec el barret.
@Dennis al km39 deuries flipar al que careto meu, portava un globus considerable :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 23:01 #718 per jaume86 (Associat/da)
Hola hola!!

Moltíssimes moltíssimes gràcies a totes i tots pel seguiment i les felicitacions :hearteyes: :hearteyes:

Disculpeu que no hagi piulat abans però ahir va ser un dia de bojos i a l'arribar a Vilanova estava fos. He anat llegint els vostres comentaris que m'arriben al mail i m'heu fet emocionar varies vegades en les darreres 36h!!

Ahir va ser una marató duríssima per mi, crec que la más lluitada que he fet. Molt resumidamente (al pont faré crònica), vam trobar-nos al calaix amb el Willy, Stone i Carlos (no el Carlos que ha anat escrivint ni tampoc el pep_e ni el Raul Crespo malauradament). Comencem la marató darrera la llebre de 3h i es forma una macrobarqueta on era molt molt molt difícil de córrer. Però de ritme va bé, a embranzides, però a 4:15/16 i anem agafant pocs segons de coixí. Passem la mitja en temps però un pel més lents del que m'hagués agradat (1:29:30, com vaig dir, no més ràpid). Pocs kms més tard ja tinc assumit que avui serà impossible canviar de ritme i buscar marca i que la lluita serà per baixar de les 3h. Així li dic al Dennis el segon cop que ens trobem (moltes gràcies Dennis per venir! Així com els ànims de tants i tants correcats: ToniVLC+Carmen, Mona, fandes, esquimal, rugbyman, Mr.Door...).

Tocarà patir i ho confirmo durant la "pujada" dels kms 28-33, es desmonta la barqueta i em trobo amb el dilema de seguir a les llebres o intentar ajudar al Willy i l'Stone. Els passo i els intento reintroduir a la barqueta però a la que em giro em trobo sol. Km30, a distancia de les llebres i per sobre de la projecció de 3h però estic tranquil i confiat, quan arribi a " dalt" aprofitaré la baixada per recuperar fàcil la desventatge. I no, les cames no van ni com m'hagués agradat (posar-me a 4'/km i anar a per la MMP) ni com m'agradaria (4:10/km). Per sort porto una xuleta de tots els kms a 4:16 (3:00:02) i no haig de fer càlculs mentals, no em trobo en condicions per fer-ho. Em queda córrer i exprimir-me al 200%. En cap moment tinc la seguretat d'aconseguir el sub3h i els kms es fan eterns. Tracto d'avançar amb força, córrer tant bé com sé però què collons, vaig al límit per no dir fos. Em venen al cap les mitges de Sitges (seguint cachirulo) i Mediterrani (amb Willy i Stone) d'aquest 2018 on pateixo infinit però aconsegueixo l'objectiu i m'agafo a això tant com puc.

Passo el km40 i penso que la baixadeta fins l'arribada serà l'impuls que necessito però tampoc, no em queda res, els segons passen més lents que mai, vai comptant els minutos que queden d'esforç i em repetido la de vegades que ho he fet xiulant però les games ja no van. És una batalla cap contra cames, cames contra cap. Passo el km41, va que només en queda 1! Pues tampoc, em sembla una eternitat arribar al cartell de darrer km. Hi ha cartells cada 100m amb el compta enrera i desisteixo per tornar a esprintar varies vegades. Desconec si ho aconseguiré quan trepitjo la plataforma blava, esprinto tot el que puc mentre trec l'estelada, com ho faig sempre, no per provocar a valència. I creuo l'arribada, paro el gps i... 2:59:59! Ho hauré aconseguit??

La resposta ja la sabeu però a la cronica us la detallaré!

Moltíssimes gràcies a tots de nou :raised: :raised:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2018 23:03 - 04 Des 2018 09:13 #719 per sanguita (Associat/da)
Marató de Valencia 2018

Pre-específic: 8 setmanes
Al juny vaig decidir córrer la que seria la meva cinquena marató: València 2018.
Objectiu oficial: sub3h15m
Objectiu oficiós: sub3h10m (oficiós perquè la meva millor marca era de 3h17 a BCN 2016; una mossegada massa gran com per ficar-me pressions externes).

Tot i que sempre m’havia planificat les meves preparacions mai havia quedat content amb la feina feta abans de les curses. I em vaig fixar com a objectiu primer arribar al dia de la marató de València orgullós de la feina feta fins aquell dia.
Vaig decidir fer un específic de 14 setmanes (normalment el feia de 12) fet que situava l’inici de la feina a la setmana del 27 d’agost. Les 8 setmanes que em quedaven per aquesta data van ser per acostumar al cos poc a poc a la càrrega de Km que vindrien a sobre: 3 o 4 dies de rodatges extensius (amb un interval de 5Km de rodatge alegre un dels dies) i 1 o 2 dies de gimnàs per agafar força.
Mai havia arribat a fer el volum de forma progressiva i sense cremar-me per córrer massa ràpid en totes les sessions.

Específic: 14 setmanes
El Planning específic per la marató incloïa 14 setmanes amb cinc dies d’entrenament:
• Dimarts: rodatge suau 3Km + rodatge ràpid de 4Km/6Km/8Km/10Km/12Km + rodatge suau 3Km
• Dimecres: rodatge extensiu de 12Km a 14Km
• Dijous: dia de sèries (de tot tipus)
• Divendres: rodatge extensiu de 12Km a 14Km
• Diumenge: tirada llarga de 21Km, 25Km i 30Km
A més a més, els dies de rodatge extensiu doblava amb sessió de gimnàs (2 per setmana per les primeres 8 setmanes i 1 per setmana entre la setmana 9 i la 12).
Per primera vegada vaig aconseguir seguir tot el Planning tal i com havia previst. Vaig fer totes les sessions, als ritmes previstos (excepte dues sessions), sense lesions i gaudint de una progressió que em va hipermotivar per ser més ambiciós que mai de cara a la cursa. Vaig decidir unir-me a la barqueta de sub3h07 amb en Jorfer, en Vay i en Dennis (baixa uns dies abans), tot i tenint clar que l’inici de cursa marcaria si els seguia o no.
En resum:
Km totals: 1057,92Km
Mitjana Km/setmana: 75,57Km
Setmana amb menys Km: 58,83Km
Setmana amb més Km: 91,71Km

Marató de València 2018
Sortint del calaix lila amb en Jorfer i en Vay, vam començar la cursa plens d’ilusió i convençuts de que assoliríem el repte plantejat. Somriures, tensió, ànims... i comencem a córrer.

Inici-Km5 (ritme: 4:28): Després d’un primer KM més lent agafem ritme de cursa de forma progressiva.

5Km-10Km (ritme 4:24): Seguim amb ritme de cursa el Km6 però poc a poc ens accelerem fent els 3Km següents a 4:20. Poc abans del Km10 en Jorfer i en Vay marxen i no puc seguir-los sense haver de forçar (qué ha passat? Els tenia al costat i em porten uns metres sense haver-me adonat!). Decideixo no forçar i mirar de regular el meu ritme. Baixar de 3h10 suposa rodar a 4:30/km i estava fent els darrers Km entre 8 i 10s més ràpid. Calma... regulo el Km10 i el faig una mica més suau.

10Km-15Km (ritme 4:26): Assumeixo que rodaré sol el que queda de cursa. Deixo de plantejar-me fer sub3h07m però estic convençut de que puc baixar de 3h10m amb cert marge. Les sensacions son bones tot i haver perdut els companys. Miro de regular una mica però tot i anar més suau segueixo rodant per sota del meu objectiu.

15Km-21Km (ritme 4:28): Les sensacions segueixen sent molt bones. Regulo i rodo en el meu ritme aproximadament. Gaudeixo dels Km tot i anar sol. Calculo el marge (sense multiplicacions per 3 com altres...) i veig que pot ser el dia. Motivació pels núvols tot i que se que he anat massa ràpid (pas MM en 1:33:44).

21Km-25Km (ritme 4:32): Passat el Km 22 començo a patir amb els meus pensaments. Recordo que els trams que fan una mica de pujada estan entre aquest Km i el 32. Penso en reservar una mica de forces i regular més fins el Km33 aprofitant el coixí que havia fet en la primera part. No pateixo però em venen alguns dubtes....

25Km-30Km (ritme 4:37): M’adono de que més que regular estic baixant el ritme per motius físics. El gel del Km em fa ballar la panxa una bona estona. Les sensacions no son bones i m’ensumo que la cosa pot anar a pitjor.

30Km-35Km (ritme 4:39): Continuen les males sensacions i el meu cap dubta de si no serà en aquesta marató en la que coneixeré el mur en el seu màxim exponent. Miro en un parell d’ocasions d’agafar roda d’alguns corredors que em passen però no els puc seguir més enllà de 300m. No se si no els segueixo perquè realment no puc o perquè, en el fons se que em passarà factura en el darrer tram.

35Km-40Km (ritme 4:45): Començo a rodar per sobre de 4:40. Em desespero... Recordo que penso en lo dur que és córrer una marató. En aquest moment se que no faré sub3h10. Pateixo com mai, de cames i de cap. Miro les pulsacions i estic més baix del que pensava (152). Qué falla?. El Km39 recupero una mica el ritme i torno a rodar en 4:37. No és el ritme que hauria de portar a priori però em serveix per motivar-me i en aquell moment se que acabaré la cursa si o si.

40Km-42Km (ritme 4:35): No se com, penso en el munt de sèries que he fet en la preparació i que en 2Km son el més fàcil que he fet en els darrers mesos. Faig un petit canvi de ritme i començo a avançar a altres corredors. El públic i els seus crits em motiven encara més. Apareixen forces d’on no creia que hi havien. La meva dona i el meu fill m’animen pocs metres abans de fer el darrer gir per arribar a la passarel·la. Celebro amb ells la cursa aixecant el braç i cridant-los. Uns metres més enllà veig al Jorfer, miro d'animar-lo i el paso. Ja només queda la recta final. Aixeco els braços. 3h11m31s.

Avui, 24h després de córrer gaudeixo de la marca tot i no haver assolit l’objectiu oficiós que m’havia plantejat. Sempre et queda allò de haver gestionat millor la cursa, però em sento orgullós i content del meu temps (no tant de la cursa feta). Baixar 6 minuts la MMP i 9 minuts de la darrera marató té el seu mèrit.

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2018 08:41 #720 per RugbyMan (Associat/da)

stone_apo va escriure: - Km 21: Algo passa aquí, no em trobo com m'hauria de trobar ... :(


A qui et vas trobar a quest punt Kilometric? Aqui ho deixo i lliga cables :666: :666: :666:

Per la resta Chapeau crack

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.