Marató València 2-12-2018

Marató València 2-12-2018

12 Des 2018 21:50 #761 per Camiseta? (Associat/da)
Pedazo maraton que montan en Valencia, cada año me gusta mas y escuchar el "libre" en la salida me causa ya la misma sensacion del "Barcelona" de la Caballe, solo por vivir ese momento merece la pena entrenar.
una ciudad que se vuelca en su maraton, en la salida hasta el Presidente de la Generalitat Valenciana dice mucho de la implicacion que tienen.
dificil ponerle un "pero" a la organizacion salvo las colas del sabado pero a los que ya han corrido muchas pruebas multitudinarias ya saben que ir un sabado al mediodia es hacer colas, mejor a ultima hora y sin problemas, yo lo recogi el viernes y estaba vacio.
el año pasado el mismo numero de llegados a meta en Barcelona y en Valencia, este año 6.000 mas en Valencia que en Barcelona( unos suben y otros bajan)
me gusta la Maraton de Barcelona pero si tengo que recomendar una maraton es la de Valencia y si es una media , sin duda La Colomenca, en ambas te hacen sentir un corredor al que miman.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2018 15:08 #762 per XarlieOne1 (Associat/da)
XarlieOne1 Felicitats per la mare de totes les cròniques. Tens un bon marge de millora. Només un dubte: no trobo en la crònica el color dels calçotets que portaves... :laughing:

Gràcies a tots pels comentaris...

Tiny, m´ho he deixat (no tinc perdó) Negres...sempre negres... és el més elegant a la par que segur.... (mai saps el que et pot passar...).

Espero certes cròniques que encara no han vist la llum.....

13 Des 2018 23:52 #763 per Dennis Teuling (Associat/da)

fandes va escriure: Ja ho vaig veure jajaja, jo et vaig saludar i tot, però em passa per anar "destrangis" :P

Dennis Teuling va escriure: Grans cròniques fandes i francesc57!!!

La veritat que no us he vist... en el primer cas perquè estava tan pendent de les samarretes pastanaga i el segon cas per canviar-me de lloc just abans de passar tu.

Dona gust llegir aquestes cròniques!!

fandes, és cert, però també perquè has fet un metamorfosi tu, que de una persona normal (sopar l'any passat) t'has transformat en un corredor d'elit. Gràcies a gent com tu mai perdo l'esperança de ser un bon corredor (sense aconseguir-ho, és clar :dry: )

Gran feina la teva davant de la barqueta Joan3 i ptarditi!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

15 Des 2018 19:44 #764 per Jorfer (Associat/da)
Ara provo d'adjuntar-lo en pdf.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: MARAT55.pdf
Mida del fitxer:102 KB
Adjunts:

15 Des 2018 21:11 #765 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Em reviso la teva Jorfer.

Jo després de 8 págines, avui he començat la marató.

No desespereu, que arribará.

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

15 Des 2018 21:49 #766 per tonivet (Visitant)
Molt bona la teva marató jorfer, has fet la millor marca que podies gestionant les teves forces en tot moment.
Com sempre els teus objectius eren molt valents i el resultat tot i ser el no esperat es molt bo; ja voldria jo aquesta marca l'any que ve que tindre la teva edat.

Ara un bon descans i a buscar una bona marca el cap d'any !!

16 Des 2018 14:45 #767 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bona crònica Jorfer!!

I gràcies per mencionar-me... Ganes loques de poder córrer amb tu... però realment no va ser possible!
Potser l'excusa teva més important eren els 14 kms caminant el dissabte. Això xafa molt!!

Tot i així, una gran cursa, i haver-ho intentat amb gairebé 55 anys és tot un èxit!

Espero poder compartir molts kms en una propera marató.

Ens veiem!!
Dennis

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

16 Des 2018 19:04 #768 per jb (Associat/da)
Gràcies per enrecordar-te del mister, capi.

17 Des 2018 10:51 #769 per Pep_e (Visitant)

Jorfer va escriure: Ara provo d'adjuntar-lo en pdf.

Arxiu adjunt:

Gràcies Molt bona la crònica i comparteixo amb tu totes totes les teves reflexions. Jo també em vaig deixar les ulleres.

King of pain

17 Des 2018 14:52 #770 per RugbyMan (Associat/da)
Sense paraules

Simplement molt gran Jordi. Jo vaig flipar quan vaig veure el temps a meta ja que donava per supossat el sub 3:07 i mes a prop del 3:06 que del 3:07h.

Però una cosa et dic, ara que veig que no ets un corredor experimentat i no molt fiable, em pensaré si et deixo vindre amb mi en la meva propera marató de BCN....si les maleits Aquil.les em deixen.

....Per cert si alguna vegada torno a VLC, ja et demanaré el telefon del Italià aquest :666: :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

17 Des 2018 15:58 #771 per fandes (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: fandes, és cert, però també perquè has fet un metamorfosi tu, que de una persona normal (sopar l'any passat) t'has transformat en un corredor d'elit. Gràcies a gent com tu mai perdo l'esperança de ser un bon corredor (sense aconseguir-ho, és clar :dry: )

Apa! Sort que no em considero cap corredor d'elit, sinó un corredor que disfruta fent-ho com tots vosaltres! Sino se'm pujava la fama al cap xD.

I no creguis (i ja ho saps) entrenant es poden assolir objectius que ni tan sols et plantejaves!

17 Des 2018 16:09 #772 per fandes (Associat/da)

Arxiu adjunt:

Bravo company! Gràcies per l'anàlisis tan mesurat que fas, ens ajuda molt a viure la teva marató i també a encara les nostres. He de dir que espero que la teva pròxima marató no sigui a València al desembre com dius al final de la crònica ;), sino a Barcelona el Març amb nosaltres!

17 Des 2018 17:04 #773 per XarlieOne1 (Associat/da)
Demana les coses!!! De fet, només entrant a google i possant "restaurant italià exquisit valència" ja et surt referència del lloc.... això si, si vols mostra fotogràfica dels plats que fan, t´ho puc enviar sense problemes...

....Per cert si alguna vegada torno a VLC, ja et demanaré el telefon del Italià aquest :666: :666: :666: :666:[/quote]

17 Des 2018 21:31 #774 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona crònica Jorfer.

La meva falta poc perquè vegi la llum.Lo bo és fa esperar, jaja!

18 Des 2018 08:19 #775 per No Surrender (Associat/da)

Arxiu adjunt:

Estimat Jorfer, una vegada més felicitats per la teva Marató i moltes gràcies per compartir la crònica.
Quina enveja me fas! 55 maratons i gairebé és la primera que la fas quasi sol...això diu que t'ho has currat molt a la vida per tenir sempre algú al teu costat :heart: . I si, efectivament córrer sol se pot fer dur, però també és una manera de viure la Marató.

Referent als km del dia previ, realment sense adonar-te per la Ciutata de les arts i les ciencies, n'acabes fent moltíssims, una errada que tots sabem que no hem de fer i que quasi tots pecam!
I lo de les ulleres....de veritat? Un que porta dos rellotges es deixa les ulleres???? :666: ...és broma! Segur que això que sembla una tonteria et va acabar rallant...de tota manera pots estar més que orgullosíssim de la teva Marató, ets un gran exemple a seguir :top: ...si te serveix de consol, jo firmaria per arribar 1/2 hora més tard que tu!!! :sunglasses:

Ara a entrenar per a la propera!!!

19 Des 2018 21:01 #776 per Jorfer (Associat/da)
He tingut una estoneta i he pogut llegir algunes cròniques i planes que tenia pendents.

Al gra:

Carlos t'he felicitat en persona durant les 24 hores aquest cap de setmana. Per mi ets un dels correcats que millor any atlètic ha fet durant el 2018, doncs fer MMP al 10, la mitja i la marató als 50 anys és realment difícil. M'alegro molt dels teus èxits doncs tu has currat de valent.

Sanguita, company de barqueta. Quina mossegada més bona que vas fer a la marca. Crec que també et va afectar la calor, doncs portaves una preparació de somni i, amb uns graus menys el sub 3:10 i el sub 3:07 haurien caigut. Un plaer compartir el somni maratonià amb tu i felicitar-te per la bona gestió que vas fer del ball maratonià.

Jaume86, vas fer MMP a VLC després de passar una darrera setmana sota mínims per temes de salut. Enhorabona i és el punt de partida per a fer un parell de mossegades a la teva marca primer a Bcn i després a Boston.

Pep_e crec que no ens coneixem però al llegir la teva crònica saps de que parles al fer una marató. Tens un gran nivell i seguretat en les teves possibilitats i, a banda, ajudant als amics com llebre. Enhorabona i segur que cauran molts més sub3 en el futur.

XarlieOne1, pell de gallina al llegir la teva crònica plena de detalls emotius, de numeros, d'anàlisi del que suposa fer una marató, dels teus dubtes, lesions i motivacions. Amb temps per recordar-te de tothom el que t'envolta amb paraules plenes de carinyo i il·lusió. La marca desitjada no ha sortit, però sortirà algun dia. El 2/12 no tocava, doncs la senyora marató creu que has d'agafar més experiència abans d'assolir reptes més exigents com un SubMorilla. Segur que al 2020 ho assoliràs i jo, espero estar al teu costat. Amb les teves paraules cap a la meva persona m'has fet treure els colors. Gràcies!! :kissheart:

20 Des 2018 13:15 #777 per Hansi (Associat/da)

Arxiu adjunt:

Megacrack capi Jorfer! :raised: :raised: :raised: :raised: :raised: :raised:

Tant els dies bons com els no tan bons, ets un autèntic esportista, un maratonià de cap a peus que sap reaccionar, acceptar i analitzar amb equanimitat i bon esperit. Et felicito una vegada més, campió, i espero seguir fent-ho moltes vegades més en futures maratons i altes curses.

23 Des 2018 22:27 #778 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona nit,

No se si será l'última crònica d'aquesta marató, però ha costat.

En principi no anava a fer-la, però es perdia més pel camí que tot el que es va perdre en l'asfalt.

Per això us deixo el link al meu blog on podreu descarregar-vos el pdf de la crònica.

És llarga, però es díficil comprimir 16 setmanes en poques pàgines.

Aprofiteu entre turró i polvoró per llegir-la.

Gràcies a tots pels ànims, espero que us agradi i Bon Nadal i Feliç Any Nou.

losmartesfsxj.blogspot.com/

Adjunts:

24 Des 2018 12:12 #779 per Tiny (Associat/da)
Segueixo gaudint amb les cròniques :party: :party:

Jorfer M'ha agradat molt la teva crònica i veig que amb això de les maratons sempre s'apren
encara que en portis un munt.... Lo de les passejades i el sopar de la nit anterior son clàssics errors
de quan estem desplaçats! Espero coincidir amb tu a la sortida de la marató el 10 març.

NACHOSBOYS Gràcies per la teva crònica tenint en compte els pocs ànims que vas acabar la marató...
En la meva opinió, vas arribar sobreentrenat. La teva preparació ja m'ha deixat esgotat.. Molts ànims!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

24 Des 2018 16:24 #780 per fandes (Associat/da)

NACHOSBOYS va escriure: És llarga, però es díficil comprimir 16 setmanes en poques pàgines.

És llarga, amena i emocionant. Felicitats NachosBoys per atrevir-te a escriure-la! Jo m'ho he passat molt bé llegint-la, ara a recarregar piles, i seguir donant aquest 200 % en el que t'agrada i creus vital ;)

Estàs rodejat de gent que t'estima!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats