- Missatges: 18727
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jorfer va escriure: Nachosboys has fet una gran preparació. Ara toca recollir el que has sembrat.
NACHOSBOYS va escriure: Dennis, no ens coneixem, però si arribo, una part de la medalla també anirà per tu. Tinc una altra part pel Hoommeer que no va poder anar la setmana pasada a Donosti, i una part per la meva familia.
fandes va escriure: Afegeixo de moment tres! No dubtis que al final serem 5... Així comencem amb els rituals d'iniciació jajajaja
jaume86 va escriure: Refresco, demà trucaré per reservar!! Si algú li interessa que s'afegeixi a la llista
ASADOR CASA VIDAL -> 27€
- Pica pica de braves, calamars romana i amanida
- Paella valenciana de pollastre i conill -> Intentaré canviar-la a paella senyoret!!!
- Postres
- Beguda
- Café
Quedaríem cap allà les 14:30h!!
Qui s'apunta? (afegir-se a la llista)
jaume86
XaviCht
Vicenç
Jorfer (si pots ser paella sense conill millor o segon diferent i si no m'adapto)
Rugbyman (si no hi ha opción de caviar el arros amb conill, doncs os robaré el pica pica ;- ) )
XarlieOne
Mr Door
JJ_SBD
Marta (dona JJ)
Fandes
Esther
Josep Maria
Joan3 va escriure: Hola!
Jo no he pogut intervenir gaire, però sí o sí volia passar per aquí abans de l'expedició. És el fil amb més moviment i la marató que ha generat més ambient previ dels últims temps al fòrum! Fa molt bona pinta, això.
Un goig veure les bones preparacions que heu fet la majoria, cauran grans marques segur. Una llàstima els lesionats, ànims a tothom!
Ara ja 'en capella' esperant el diumenge, i amb ganes de córrer per la terra de l'amic ToniVLC i seguir la línia (sembla que blava, finalment...) fins al km 42.
A nivell personal, he pogut fer una preparació força com déu mana, després de bastant temps sense fer-ho per motius diversos. He fet volum i intensitat. He acusat el cansament més que en altres ocasions. Però en general he entrenat bé, malgrat que les sensacions a la mitja test i a l'última tirada no van ser del tot bones. També vaig tenir molèsties al tendó d'aquil·les fa uns dies, una càrrega important, però una sessió del meu fisio-amic va obrar el miracle. Per tot plegat, sé que l'objectiu que tinc no serà fàcil, i es pot reformular en funció de les sensacions inicials. En tot cas, ho intentarem, però no vull autopressionar-me massa. A veure acabem de lligar la barqueta amb els companys Fandes i Pablo. Jo d'entrada no vull passar la mitja gaire més ràpid de 1h20 segur.
Sigui com sigui, presentar-se a la sortida amb la sensació d'haver fet (més o menys) els deures ja és una satisfacció.
Ànims, cap i cames, companys, ens veiem a València!
Barquetes :
Sub 2:40:00 : Joan3 (15179)
Sub 3:00:00 : Carlos (18729), jaume86 (1031), stone (1514), willy, (35143) Pep_e (18868), CRESPO (35678)
Sub 3:07:00 : Jorfer (3185), Dennis (1268), Sanguita(2655), Vay (19443)
Sub 3:25:00 : JJ_SBD (5758)
Sub 3:30:00 : OscarBolo75 & Cia (35784), Miguel alias "spikerbcn" (8159)
Sub 3:38:00 : Nachosboys (20922),
GAME OVER :Rugbyman (15491)
Sub 3:50:00 : Xarlieone1(17304)
Sub L'Hora de Dinar : XaviCht (36189)
jaume86 va escriure: Malauradament ahir em van trucar del restaurant dient que no podíem ser tanta gent i que anulaven la reserva
![]()
![]()
Estic buscant lloc similar no massa lune, profitant que estic al lit... A veure si avui ho trobo i un tema menys, que ahir vaig agafar un bon cabreig!!!
fandes va escriure: Afegeixo de moment tres! No dubtis que al final serem 5... Així comencem amb els rituals d'iniciació jajajaja
jaume86 va escriure: Refresco, demà trucaré per reservar!! Si algú li interessa que s'afegeixi a la llista
ASADOR CASA VIDAL -> 27€
- Pica pica de braves, calamars romana i amanida
- Paella valenciana de pollastre i conill -> Intentaré canviar-la a paella senyoret!!!
- Postres
- Beguda
- Café
Quedaríem cap allà les 14:30h!!
Qui s'apunta? (afegir-se a la llista)
jaume86
XaviCht
Vicenç
Jorfer (si pots ser paella sense conill millor o segon diferent i si no m'adapto)
Rugbyman (si no hi ha opción de caviar el arros amb conill, doncs os robaré el pica pica ;- ) )
XarlieOne
Mr Door
JJ_SBD
Marta (dona JJ)
Fandes
Esther
Josep Maria
jaume86 va escriure: Porto forces dies encostipat però ahir vaig arribar a uns nivells alarmants. Per sort de moment encara no he fet febre i ja divendres vaig començar amb una medicació similar al frenadol que no va funcionar. Des d'ahir alternant cada 3h frenadol i ibuprofens i almenys no vaig a pitjor. Per sort encara queden 2 dies i mig per la sortida però no em noto al 100% físicament ara mateix. Hauria d'estar fent el penúltim entrenament i estic al llit tapat fins dalt...
Si no va a més, l'objectiu no canviarà tot i que els dubtes hi son. Però com no hi tinc res a perdre i molt a guanyar, amb la barqueta sub3h a mort, i cada km que passi serà un subidon moral per tots (dels que ho intentarem, sembla que només el Pep_e i el Carlos estan plenament convençuts!). Em fa molta ràbia doncs m'he esforçat molt durant mesos però intentaré convertir la ràbia en energia positiva pels darrers kms i trure força d'on no n'hi hagi. I, si no surt la marató que m'hagués agradat, doncs seguirem treballant per arribar millor al març a Barcelona, cap problema!
Molts ànims a tots, que ja ho tenim a tocar i em fet molt bé els deures!!