Obro l'ordinador, cada dia en anar a treballar i encara miro amb emoció el fons de pantalla que hi he posat. La "victoriosa" entrada a meta al Tokyo Marathon 2018. Collons, els records encara són molt vius, i és que només han passat un parell de mesos d'aquella imborrable data. Peró tot i així, tot i que no ho oblidaré mai, com tampoc oblido la resta de les meves maratons, avuí comença el camí cap a la següent, a Boston. Falta gairebé un any, peró després de presenciar ahir, l'èpica de la cursa, encara hi tinc més ganes, aixó si, creuem els dits per a que la meteorologia estigui a bé amb mi i amb els que m'acompanyaran aquell dia.
Totes les maratons sempre han estat especials per una cosa o per altra i aquesta no podia ser menys, doncs tancarà un gran cicle, el de les Majors. Després de London (2012), NYC (2014), Berlin (2015), Chicago (2016), i Tokyo (2018), arriba el moment de la decana, la que tancarà el cicle i em permetrà el Six Star Finisher. Sé que objectivament, potser no és una gran fita, que per un altre costat no és impossible per a molta gent. Molts ho han fet, i molts ho faran després de mi, peró em sento molt orgullós d'haver obtingut la classificació per totes aquestes proves amb el meu esforç i amb els meus resultats, sense touroperadors, ni sortejos. Fets que d'altra banda no retrec a ningú, només faltaria, peró em puc sentir orgullós, de que he estat allà per que m'ho he guanyat i no per que m'ha tocat a un sorteig o he pagat una pasta per ser-hi. També em sento molt orgullós, d'haver competit sempre al màxim en aquells escenaris, amb millor o pitjor sort, peró sense dubte competint.
Es per aixó que Boston pot esdevenir la més especial, ja veurem després, i es per aixó, i donada la data en que tindrà lloc, que he deicidit que vingui tota la família, pares sogres, germà, cunyada i la meva dona i els meus fills (Vera encara ha de nàixer

). Una expedició familiar sense precedents de 10 persones

. Com dèia al principi, encara queda un any, peró organitzar tot aixó porta molt temps darrera i ho sé per experiència. Si hi afegim totes les variables que inlou ser 10 persones, doncs ja us imaginareu. No obstant porto molt de treball fet. Ja m'he documentat força sobre Boston i ja tinc tancat un apartament per una setmaneta, a un molt bon preu. A més poc a poc el calendari d'activitats està prenent forma i aviat, tindré el planning fet. És més, tinc lligada ja també una excursió d'un parell de dies a NYC per la família, que també els hi organitzaré...Com veieu el treball està en marxa....
Encara s'han d'apagar els ressons de l'edició d'enguany, de la infernal marató, guanyada brillantment per Kawauchi. Encara haig de llegir amb cura les cròniques dels companys i amics que aquest any s'han barallat amb unes condicons horribles...encara...encara...peró el canvi, el considerio ja iniciat...doncs ahir va acabar l'edició 2018 i es posa la primera pedra de la de 2019.
Sé que la data, a un any vista, sembla molt llunyana, peró sé de ben cert que molta és la gent interessada i molta la que s'està movent ja. Podria haver una afluència correcat com fa temps que no és veu i aixó encara em fa sentir més goig i motivació, acostumat com estic, a anar voltant més aviat sol pel món. Aixó ja ho deixo en mans de cadascú que hi estigui interessat. El fil ja l'hem obert i comença el compte enrera.
Des de l'organització, recordar que: La 123a Marató de Boston tindrà lloc el dilluns 15 d'abril de 2019 i la finestra de qualificació de la Marató de Boston de 2019 començarà el dissabte 16 de setembre de 2017. Aquest serà el primer dia en què es pot utilitzar un resultat de marató per tal de qualificar per al Marató de Boston de 2019. L'edat d'un atleta el 15 d'abril de 2019 determina el temps de qualificació. Les dates de registre de la Marató de Boston 2019 s'anunciaran en una data posterior al lloc web de B.A.A.,
www.baa.org
.
Si tot va com ha d'anar, en teoria, el 10 de setembre, començaran les inscripcions. Estarem atents...