Marato Sant Sebastiá 25/11/2018

Marato Sant Sebastiá 25/11/2018

25 Nov 2018 21:36 #61 per tonivet (Visitant)

Dennis Teuling va escriure: Tonivet, enhorabona. Gran cursa!!!

Malgrat el flato has perdut ben poc. Molt i molt bé.

No t'atreveixes parlar en català en terres basques? :cheer: :cheer:

Gracies Dennis he acabat amb bon sabor de boca, el pensament en el meu germa m'ha donat forces

Aixo de l'idioma es per fer un copy paste del komando kanyero, estic molt cansat; es mes dur les 6h de cotxe de tornada que la marató...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2018 21:39 #62 per tonivet (Visitant)

jaume86 va escriure: Moltes felicitats tonivet, una més a la saca i bon crono??

Gracies Jaume 86

25 Nov 2018 21:41 #63 per Darth Vader (Associat/da)
Bona nit, per part meva, marató completada, 4h 1m 53seg amb segona mitja una mica més ràpida. Estic més que satisfet amb el resultat, ja que per circumstàncies diverses, no he pogut rendir als entrenaments com hauria volgut, tot i que el resulta és bo. He sortit lent però aviat he agafat ritme, i, durant la segona mitja, m'ha tocat patir una mica, tot i que, veient el resultat, ha valgut la pena. Ara toca pensar en la propera!

May the force be with you!

25 Nov 2018 22:36 #64 per Jorfer (Associat/da)
Darth Vader gran marató i fent la segona mitja més ràpida, fita que poca gent assoleix.
???

25 Nov 2018 22:50 #65 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Tonivet

Moltes felicitats crak

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

25 Nov 2018 23:07 #66 per Dennis Teuling (Associat/da)
Darth Vader, Carles, gran marató!! Una mica més i baixes de les 4 hores!

Negative Split vol dir que has gaudit passant a molts cadàvers :hocho: :hocho: :666: :666:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

26 Nov 2018 20:23 #67 per Darth Vader (Associat/da)
Gràcies companys!! tonivet, bona cursa, felicitats!!!

May the force be with you!

27 Nov 2018 06:26 #68 per Josep80 (Associat/da)
Tonivet, darth vader
Enhorabona!!!:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

27 Nov 2018 15:24 #69 per sandmannn (Associat/da)
moltes felicitats per les vostres maratons tonivet i Darth Vader. Sou uns cracks!

Jo vaig fer la mitja en 1h 48'. No puc dir que per mi sigui un gran resultat però si que així com al Prat vaig notar-me carregat desde el km 5, aquest diumenge no vaig notar res fins el km 14 o aixi.

Un plaer saludar tb al Brigante, un altre crack. Et vas donar compte que no em guanyaria la vida de meteoròleg oi quan et vaig dir que no plouria i als 2 kms va començar a ploure...

Només expressar la meva opinió sobre el circuit. És el mateix que el del any passat. Penso que fa 2 anys era millor ja que no hi passavem pel pont del km 14 (i tornar al 35). Aquell "sube/baja" que ens fan fer penso que trenca moltíssim el ritme. Jo soc dels que prefereixo potser una Marató més "lletja" a canvi d'un perfil més planer (oju! que ja ho és de planer, però crec que el canvi ha sigut a pitjor). A més la part "cèntrica" continua sent la mateixa.

Som-hi!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

27 Nov 2018 17:21 #70 per brigante (Associat/da)
:laughing: :laughing: :laughing:
Sí que ho vaig pensar 5 minuts després de veure't lo de la pluja. Però tot i que veníem tots 2 de la de Burgos, aixó del diumenge no va ser gaire molest.

Jo no feia aquesta marató des del 2012, i llavors era un altre circuit amb algun bucle més i passant per Anoeta un cop al principi i un altre cap al km 24 o així. El recordo més ràpid abans, tot i que també pot ser que aquells anys jo corria més :P

Un plaer saludar-te Sandmann com sempre.

27 Nov 2018 23:13 #71 per Hoommerr73 (Associat/da)
Enhorabona a tots!
Molts bons temps. Em queda pendent Donosti. Si tot va bé l'any que ve ho tornaré a intentar.

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

28 Nov 2018 15:39 #72 per tonivet (Visitant)
Gracies a tots per les vostres felicitacions i enhorabona a dath vader, brigante, sandmannn per les vostres curses. Una llàstima que no poguerem coincidir

28 Nov 2018 15:48 - 28 Nov 2018 17:24 #73 per tonivet (Visitant)
La Marató de l'Albert

Aquesta marató com totes les que preparo/preparem tè un temps llarg: comences a finals d'estiu i acabes al final de la tardor, i en aquestes 14-16 setmanes passen coses i aquesta vegada m'ha tocat la mort per càncer del meu germà Albert. L'Albert amb any i mig menys que jo em treia 5 minuts a la cursa de la Merçé sense entrenar i fumant quan erem joves, el problema és que mai va deixar de fumar...

La preparació ha sigut un entrenament que va penjar en Chute fa 8 anys al fil dels GPT i que jo també vaig començar (amb la intenció d'aconseguir el sub 3h a Donosti en aquells temps) però una lesio a la cintilla iliotibial a la setmana 6 em va impedir continuar. Vaig anar a Donosti, però a veure com corrien els demes... Aquesta vegada el pla estava adaptat per a fer 3h10-3h15, es tracta d'un pla de 5 dies/setmana amb km maxim de 85 km's, tirades llargues maxim 27km, un dia molt suau, un altre dia de RM incrementant la distancia progressivament i tirades llargues i ritmes vius a RM+15” amb sèries que varien de distància (500-3000) e intensitat; tot un clàssic.

Donosti

Em presento a Donosti divendres tarda després de 7h de cotxe i de poguer esquivar la vaga de camions amb la meva dona Júlia. Anem a buscar el dorsal i després fem un petit passeig per la platja de la Concha per a veure el famós “peine del viento”.
Dissabte anem a fer una excursio per Zumaia, Zarautz i Guetaria per a veure l'ambient surfero i abertzale de la zona, ens acompanya un dia molt bo. He de dir que els pintxos ni els he tastat, però de turisme no m'he privat.

La Marató

Donosti és Euskal Herria i com a tal has d'anar preparat per a quasi tot: pluja, neu, vent. Menys calor tot s'hi val. Finalment però descarto els manguitos, els guants de llana, el gorro de llana, el buff i la samarreta tèrmica i em quedo amb els guants fins, la gorra i el txubasquero de plàstic per a escalfar.

La pensió (la mateixa que fa vuit anys) està solsament a 150 m de la sortida i per tant només sortir al carrer ja es respira ambient maratonià: gorres i txubasqueros a dojo, bars plens de gent demanant cafés.. Finalment aconsegueixo fer-me amb un café i vaig cap a la sortida amb la intenció de escalfar 2km suaus. De mentres la sortida dels 10km ja s'ha fet i el dia és núvol però amb una temperatura bona (9-11 graus) i de moment el vent no es fa notar.

3 minuts abans de la sortida ja estic al calaix, la gent es posa on vol i deixa espais lliures, aixi que em poso equidistant a les llebres de 3h i 3h15'. La sortida no tè gens de glamour: ni musica, ni comfeti, ni un sol petard. Com tothom es belluga suposo que ja hem començat, doncs vinga som-hi!

0-5km (23'45” a 4'45”) Els carrers són estrets per la quantitat de gent de la mitja i de la marató que van al meu ritme aixi que el primer km es una ziga-zaga buscant avançar als més lents però sense agobiar-me massa fins que es comença a estirar el grup. L'objectiu és anar amb el globus de 3h15' i si em trobo be anar progressant a partir del km 30, així que penso que el globus ja m'agafara.
Cap al km 2 em saluda en Joan Palà, company d'entrenaments d'en Cachirulo que ve amb el globus de 3h15'. Xerrem una estona i finalment ens desitjem estar junts a la linia de sortida de Boston amb el doc. De moment el ritme encara és còmode però les cames estan fredes.

5-10km(22'30” a 4'30”) Travessem pel centre, hi ha força animació. En Joan i jo ens anem passant l'aigua als avituallaments, tot i que hi ha als dos cantons hi ha molta gent a la barqueta i en alguna ocasió em quedo 5 metres enrera o haig d'anar més enllà dels cons, una mica agobiat en aquestes ocasions però fora d'aixó tinc la ment en blanc. Cap al km 7-8 em prenc el primer gel.

10-15km(22'57” a 4'35”) La llebre ara va molt regular, en el segon tram ha hagut de recuperar temps dels primers km's però ara anem més lents, cosa que fa que es compacti més el grup. De totes maneres ara ve una avinguda força ampla i llarga que es pot còrrer be. De sobte la llebre marxa endevant molt ràpid i s'en va a una cantonada a pixar, deixant-li el globus al que te al costat. Per si de cas tenim una bici que també porta el globus

15-20km(23'00” a 4'36”) Ja tornem cap a la Concha, la llebre ens avisa que portem 30-40 segons de coixi i també torna l'animació als carrers, em prenc el segon gel que és de cafeina al km 17 i em quedo enderrerit. Com els carrers son estrets, rebo algun copet de tant en tant aixi que finalment pujo a la vorera de la mitjana i en un petit sprint em poso per devant de la llebre, a uns 5-10 metres. Aci m'ajunto amb 2-3 corredors mes que van al meu ritme

20-25km(22'43” a 4'33”) Passem la mitja però ni miro el crono, estic pendent només dels parcials de cada 5. Calculo que amb aquest ritme podria fer 3h13' i em trobo força sencer. Al cap d'uns km's en Joan em torna a agafar i la llebre i la tropa també, just quan estem de nou al centre.

25-30km(23'48” a 4'46”) Just començar aquest bloc m'agafa flato i en un moment el grup s'en va 50 metres. Intento apretar-me la zona amb els dits per a que passi aviat, potser he begut massa aigua (hi han avituallaments cada 2,5km i no suo gens). Finalment m'acoblo amb 3-4 corredors que van amb el meu nou ritme, esperant que el flato no l'arrosegui fins al final, quin rollo! Prenc el tercer gel al km 27

30-35km(23'52” a 4'46”) Em creuo amb el Joan i com em fa cara de sorpresa li senyalo el flato, a ell s'el veu be. Al donar la volta em refaig i començo a passar gent que va lenta i alguns caminen, tinc la sensació que vaig més ràpid, però la pluja és ara intensa. Prenc el ultim gel al 33 (amb cafeina)

35-40km(23'28” a 4'42”) Començo a apretar, m'estic animant d'anar passant gent. Començo a patir de cames i de cansament, la pluja ha parat ara i començo a enrecordar-me del meu germa, li demano que em doni forces, m'emociono. La gent anima molt, tots portem ja males cares, intento còrrer be,: bracejo millor, aixeco el genoll, avanço el cap. Segueixo parlant amb el meu germà per a que em doni forces i m'ajuda molt

40-meta(10'10” a 4'37”) Des de fa poca estona sento “aupa neska”, tinc una noia al darrera que també deu haver progressat, fa 6-8km que no m'ha passat ningú. Aprofito la lleugera baixada del passeig Errondo per a accelerar el ritme a falta d'un km i a l'entrada de l'estadi em passa la noia i em poso al darrera. Als 150m de l'arribada canvio, l'avanço sense oposició i a la vegada s'apropa un home que vol passar els ultims 100m, aixi que em poso a tope pero les meves cames no donen per a mes. Arribem però amb el mateix temps oficial i aixi com qui no vol la cosa ja he arribat!

Miro el rellotge: 3h16'14”, no està malament només he perdut 2 minuts a la segona mitja i he controlat el flato.

Es una marató que m'ha agradat força amb la meva dona animant-me continuament (he passat 5 cops per devant seu) i amb un ritme molt constant.

Esperava un temps lleugerament millor però no m'importa perque ha sigut una marató molt lluitada i molt emocionant per a mi.

Gràcies Donosti, Jùlia i Albert!

28 Nov 2018 19:15 #74 per Jorfer (Associat/da)
Superemotiva la teva marató Tonivet en record d'una persona estimada que ens ha deixat. M'ha recordat molt la meva de Castelló on vaig fer marca i acabava d'enterrar al meu pare fa, avui precisament, sis anys.

Gran tonivet, té molt de mèrit amb flato i pluja has fet una gran segona mitja.
Enhorabona.

28 Nov 2018 19:34 #75 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bona i emotiva crònica Tonivet,

Has acabat amb un bon record d'ell, per fer un vincle encara més gran entre la marató i lo personal.

Molt, molt gran :clap: :clap: :clap:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

29 Nov 2018 09:03 #76 per Tiny (Associat/da)
Felicitats a tots els que vau còrrer a Donosti! :party:

Tonivet Moltes gràcies per compartir la teva crònica.

M'agradat molt el resum de la preparació que has portat. I encara m'ha agradat més la gestió
que vas fer corrent la marató amb la carga emotiva que portaves. Encara que la marca final no fos
la que desitjaves segur que amb el temps et quedarà un record especial i positiu :great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

29 Nov 2018 19:09 #77 per Joan3 (Associat/da)
Enhorabona, Toni! Una molt bona marató per dedicar al teu germà. Una abraçada!

(Quins records d'aquella expedició Donosti 2010, que tu vas viure com a animador. Jo el tinc guardat com un dels millors moments com a correcat, aquella pluja de MMP... I recordo perfectament la pensió que havia trobat el Koldo per tota la colla, impossible ser més a prop de la sortida, vaig poder pujar a fer l'últim riu a l'habitació 3 minuts abans de la sortida...) Perdoneu l'off-topic nostàlgic. :)

29 Nov 2018 19:21 #78 per jaume86 (Associat/da)
Ostres Toni deu n'hi do però quin detall més bonic!!

M'encanta Donostia però anar-hi a correr la marató no m'atreu gens! Potser si tingués els vostres records...

Enhorabona Tonivet i a seguir demanant al teu germà que t'ajudi a acabar amb aquests grans temps maratonians!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

29 Nov 2018 21:50 #79 per tonivet (Visitant)
jorfer moltes gràcies per les teves paraules, espero que la crònica si mes no serveixi per a motivar-te :muscle:

Dennis Teuling m'alegro que t'hagi agradat, espero que et recuperis aviat i coincidim aquest hivern en algun entrenament/cursa

Tiny efectivament, als veterans ens queden aquests records tan especials. El flato feia temps que no em venia però en una marató mai se sap

Joan3 una abraçada per a tu també, no se si has viscut alguna vegada estar inscrit a una marató i estar d'espectador a l'hora però era un repte que tenia pendent, Donosti s'ha de còrrer un cop a la vida; l'ambient atlètic és espectacular!

Gràcies jaume86, de ben segur que ho faré en alguna més. Si en un futur es monta una altra expedició correcat igual t'animes...

30 Nov 2018 22:55 #80 per fandes (Associat/da)
Emocionant! Felicitats :). I gràcies!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats