Un cop mes participant a la Marató de Barcelona. Fa un mes havia fet la d'Empúries, havia anat prou bé 4h:16 i fins el 28 d'Abril no hem vaig decidir a inscriurem, al fer la meva inscripció, pregunten: temps previst?, per primer cop vaig posar mes de 4 hores, poc a poc vaig sent realista

.
No havia fet cap preparació especifica, ja es normal en mi

, diumenge agafo el metro i cap a la sortida, arribo tard a la foto

, deixo la bossa, coincideixo amb
camiseta? i altres companys ens desitgem sort i cap al calaix.
Surto a la segona sortida i noto calor , a la meitat de la carretera de Sants ja cau suor pel front, penso, avui patirem...., vaig agafant aigua a cada avituallament i entre els núvols i la mica d'aire, sembla que ja no tinc tanta calor, bona senyal, porto un ritme prou regular fins el km 31 tots per sota del 6'/km, el 33 surt a 7'15"/km, no cal patir, he parat a saludar diferents amics i he passat per l'avituallament correcat

, val la pena invertir alguns segons per saludar i canviar algunes paraules.
Vaig fent millor del que pensava al començament, això si, del 33 al final entre 6'11"/km i 6'39/km, el darrer 6'11/km, als darrers km he avançat bastants corredors i arribo fent un simulacre d'esprint, content al final 4h10'59", una marató mes que ha anat millor del que pensava quan portava 2 o 3 km.
Felicitar a tothom que era a la línia de sortida i agrair els ànims i esforç de voluntaris i espectadors.
Adjunto foto al voltant del km33, gràcies
Xeix