Zurich Marató de Barcelona 8 maig del 2022

Zurich Marató de Barcelona 8 maig del 2022

14 Mai 2022 19:29 - 14 Mai 2022 19:30 #201 per Vicenç (Associat/da)
Un cop mes participant a la Marató de Barcelona. Fa un mes havia fet la d'Empúries, havia anat prou bé 4h:16 i fins el 28 d'Abril no hem vaig decidir a inscriurem, al fer la meva inscripció, pregunten: temps previst?, per primer cop vaig posar mes de 4 hores, poc a poc vaig sent realista :stucktongue .
No havia fet cap preparació especifica, ja es normal en mi :whip: , diumenge agafo el metro i cap a la sortida, arribo tard a la foto :cry: , deixo la bossa, coincideixo amb camiseta? i altres companys ens desitgem sort i cap al calaix.
Surto a la segona sortida i noto calor , a la meitat de la carretera de Sants ja cau suor pel front, penso, avui patirem...., vaig agafant aigua a cada avituallament i entre els núvols i la mica d'aire, sembla que ja no tinc tanta calor, bona senyal, porto un ritme prou regular fins el km 31 tots per sota del 6'/km, el 33 surt a 7'15"/km, no cal patir, he parat a saludar diferents amics i he passat per l'avituallament correcat :party: , val la pena invertir alguns segons per saludar i canviar algunes paraules.
Vaig fent millor del que pensava al començament, això si, del 33 al final entre 6'11"/km i 6'39/km, el darrer 6'11/km, als darrers km he avançat bastants corredors i arribo fent un simulacre d'esprint, content al final 4h10'59", una marató mes que ha anat millor del que pensava quan portava 2 o 3 km.
Felicitar a tothom que era a la línia de sortida i agrair els ànims i esforç de voluntaris i espectadors.
Adjunto foto al voltant del km33, gràcies Xeix

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2022 22:14 #202 per Jorfer (Associat/da)
Llullo crec que mai més repetiràs el que vas fer oi? :thumbup:
Profe gran reportatge fotogràfic.
Vicenç enorme, ets un col·lecionista de curses i maratons. Enhorabona referent.

19 Mai 2022 18:35 #203 per fandes (Associat/da)
mònica quin gust gaudir d'una marató així! Felicitats :D. Guarda-la ben guardada i a per la propera, gràcies per la crònica!

Llullo amb l'explicació queda tot claríssim! A vegades no som conscients de'n quines ens fiquem xD. Però tu ho ets més que la majoria ara mateix! Espero que tardessis poc en sentir-te bé de nou.

MIGUEL_SBD el teu currículum atlètic és impressionant! I voler fer coincidir els números amb el Jaume és preciós. Felicitats a tots dos!

Xavi_cht mai un espectador en un partit de voleibol havia cremat tantes calories! Felicitats a la Sandra. I a tu per tenir clar l'estratègia per aquesta marató.

Antirco felicitats per la copa! No crec que cap dels aquí lectors n'aconseguim mai cap a la Marató de Bcn. I no pateixis per això de la PMP, la següent sub4!

Vicenç ets un incansable! I ni l'anarquia d'entrenament et pesa jejeje. Felicitats per la nova marató (en un gran temps!)

Ah! I mil gràcies a tots/es els voluntaris/es. Va ser espectacular veure-us al 32!