Zurich Marató de Barcelona 8 maig del 2022

Zurich Marató de Barcelona 8 maig del 2022

08 Mai 2022 23:52 #161 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Finishers de la marató de Barcelona el Jaume i jo

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 08:03 #162 per Jordi (Associat/da)
Gràcies profe :heart:

Guapos i guapes :hearteyes: ENHORABONA!!!!

Frisos de cròniques :oops:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 09:36 #163 per profe (Associat/da)

profe va escriure:

Em penso que o la samarreta o el pitrall són un préstec. :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 09:36 #164 per profe (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 09:40 - 09 Mai 2022 11:06 #165 per mònica (Associat/da)
Bon dia post marató!!!

Vinga, la meva crònica, aquí la deixo:

Em llevo a les 5h30 i veig que el garmin ha mort. Quan aconsegueixo que aparegui alguna cosa a la pantalla surt la bateria totalment descarregada (l'havia deixat endollat tota la nit). No passa res, el meu *Jose* em deixa el seu rellotge, que pesa 700 vegades més que el meu i que no m'ajusta del tot bé....i que no tinc ni idea de com funciona. No passa res.

Arribem a les fonts, ens fem la foto :heart: i a la sortida a viure un dels moments per mi més emotius, no ho supero, això del Barcelona cantat en directe em posa la pell de gallina. I començo a córrer i amb alguns problemes per engegar el crono (no he fet massa cas a les indicacions del *Jose*). No passa res.

I els primers 5kms són els que més sensació de calor noto i em dic que tampoc no passa res si no miro el crono (el temps acumulat només apareix als laps i en dimensions diminutes, no m'aclaro). Córrer per sensacions em sembla el més prudent en aquell moment.

No tinc molèsties, crec que porto un bon ritme, em van saltant els laps quan volen i em marquen per sota del ritme objectiu, que bé.
Passo el 15, se que l'he de passar en 1h20 per anar bé, miro el rellotge i veig 1h49'...ostres, penso que això d'anar per sensacions potser no ha estat bona idea....però al 16 em salta el lap i veig que ho havia vist malament, estic per sota 1h30', vaig bé-

Arribo a Meridiana molt bé, des que he començat la marató estic avançant gent i regulant el ritme...Passo la mitja i com que no tinc ni idea de quan hem sortit els de la segona onada, no puc calcular quant temps porto corrent...no passa res :laughing: , allà ja tinc en *Jose* que em dona dos gels més.

No em fa mal res, quin gust córrer així, em puc concentrar en el ritme i també gaudir de l'ambient, només he d'anar passant kms i controlant la ment pensant en positiu.

Arribo al 30km pensant que vaig molt per darrera del meu objectiu (error de càlcul, en realitat vaig més ràpida!) però estic veient la llebre dels 3h45 a més o menys un minut...no entenc res.

Passo el 32, em dona aigua la Cris :heart: encara em trobo bé i vaig a ritme...Al 34 em trobo en gorka, m'anima i em fa riure, ja només tinc al cap l'Arc de Triomf. D'aquí al 38 tot segueix bé, no tinc molèsties i vaig molt sencera. Al paral.lel ja em noto pesada, se que toca donar-ho tot però els 2kms finals en pujada...Segueixo sense referències, no tinc ni idea de quin temps faré...Pico el lap al km 41 i crec que veig 3h40' ooooopss...doncs sembla que he anat quadrant temps!! Creuo la línia de meta i paro el crono en 3h46' :) molt sencera i molt contenta...

En acabar he de demanar ajut a un corredor per a que em guardi les dades de la cursa, abans de toquetejar botons i que se m'esborri tot :lol: i també em van entrevistar en directe els de btv :stucktongue

M'ha agradat molt compartir-la amb vosaltres, ara a descansar i a pensar en la propera!!!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 09:44 #166 per Josep80 (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Finishers de la marató de Barcelona el Jaume i jo


Fantàstic, Miquel!! :clap: :clap: :clap:

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 09:54 #167 per Jordi (Associat/da)
Ja tenim la crònica més ràpida :party: :party:

mònica va escriure: Bon dia post marató!!!

Vinga, la meva crònica, aquí la deixo:
...

Que fàcil es tot sense mirar ni ser esclau de la tecnologia, no? :silly:

Moltes felicitats :kissheart:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 09:56 #168 per mònica (Associat/da)
Moltes gràcies!!!

La propera sense rellotge directament :)

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 11:50 #169 per Llullo (Visitant)
Felicitats per la cursa. Jo no en vull parlar perquè els darrers 3km van ser un drama. Tota una experiència nova per a mi i pel meu mal cap (mai més beuré vi i cava la nit abans d'una marató, encara que tingui previst ara tranquil, com era el cas).

Pel què fa al Garmin, fa uns dies em va passar el mateix, és com si el carregador fallés i enlloc de carregar l'aparell, el descarrega del tot. Crec que és perquè fallen els contactes.

Et recomano netejar els contactes amb alcohol isopropílic, t'estalviaràs aquests ensurts. Jo tinc un Garmin del 2008 que ja no carregava i el vaig ressuscitar. No el faig servir, però encara va.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 11:56 #170 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bon dia ús explicouna mica la notre marató
Tot començar a València 2021 vaig de guia al Jaume i va acaba tant content que em va dir em fares de guia en la marató de Barcelona ja que serà la teva 40na marató i jo faré Castelló i deprés Barcelona tot dos per fer jo la 20na marató i aixís celebrem tot dos els numbros rodons li vaig dir que si cap problema llavors aquest any faig els 60 anys i els meus objectiu de la temporada és fer 2 maratons Barcelona de guia i València sol i també 60 pujades a la Mola per cert ja porto 44 pujades
El diuemge m'aixeco a les 5'10h del matí em prenc una barreta i dos platans una mica d'aigua i vaig a buscar al meu fill que li fara de guia al Teo per acompanyar-nos 28km de la maratóal Teo li feia molta ilusió acompanyar-nos perque el Jaume i jo feiem la nostre marató
Arrivo a la delegació de la Once deixem la roba i efm un café deprés de cambiarnos sortima fora a fer la foto de rigor ens platem al calaix de sortida uns 10' avanç podem saludar a gent durant el recorregut de la Once i dins del calaix
Començar la marató anem controlant el ritme l'objectiu és ser finishers anem molt bé fins la mitja marató no ens parar de saludar gent peró a partir del km25 el Jaume no és trovar bé de cames volia plegar i aqui és quant començo el meu treballar de fer molta psicología amb ell d'ainimar-lo que no pensi en negatiu que em d'acabar com sigui els dos junts a partir del km26 anem caminant i corrent en el km32 li dic al Jaume aqui arrivar la nostre gent estan en el avituallament vinga sommi jaume per cert no hi havia Voldam aquest any :sob: i vem contiunar aixís tota l'estona caminant i córrent fins arrivar a la delegació de la Once on estava el meu fill Ruben i ens anima quant vem creuar la linea de meta ens abraçem i el Jaume m'agafar de la cintura i m'aixecar crec de l'emoció de fer finisher quant avui no tenia el dia pues jo molt content de poder ajudar una vegada més al Jaume a fer la marató per mi la 9na com guia la 16 de Barcelona i la 40na en total i el Jaume la seva 20na marató vui donar les gràcies a totes i tots els voluntaris/ies a les llebres i a veure si la propera marató de Barcelona la fanten el mes de març aquests data crec que és dolenta per els que correm
La propera marató serà València
Moltes feliciatats a tot i totes que he seu :hearteyes: :great: :party: FINISHER

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 13:48 #171 per XaviCht (Associat/da)
Moltes felicitats a tots els finishers, hagi sortit com hagi sortit. Ahir no era bon dia per córrer, com ja prevèiem, per la calor.

Es previa, i va ser així, un dia de molta calor, i jo hi anava amb poques ganes de patir. Ja he patit en algunes de les 8 anteriors, una per lesió, dues altres per voler fer sí o sí sub4h encara que anés justet de preparació... i la "bona" aquest any ha de ser Amsterdam al'octubre, Barcelona estava descartada per la mala data. Com que Zurich em va regalar el dorsal, al final vaig decidir fer-la però amb l'única idea de ser finisher i prou, sense patir gaire.

Dissabte vaig sortir a trotar una mica per activar les cames, pels voltants de Guadalajara, on havia anar a veure un partit de vòlei del Campionat d'Espanya Juvenil, el Marc, el meu petit, és cadet però entrena també sempre (i hi juga sovint) amb el juvenil, i va anar-hi de reforç per si calia. Viatge de 5 hores cap a Barcelona, per anar a un assaig, que no va anar gens bé, i em va creuar la resta de cap de setmana...

Diumenge, trobada amb la SandraB i demés correcats per la foto, enllestim amb les darreres cosetes a preparar (crema solar, vaselina, lligar bé les bambes, guardarroba...) i cap al calaix gris.

Tota la primera part, segons el previst. Cap problema. Tot va bé però massa calor per l'hora que és.
Anem saludant correcats i altres coneguts.

Al km 28 ja vaig pensant en fer CaCo una estona. Per cert, que a l'avituallament del 28 no hi havia aigua!!!! Per sort sempre em guardo mitja ampolla a la ronyonera, i la renovo a cada avituallament, i per tant li vaig donar a la Sandra i jo vaig prendre Aquarius (que, per cert, quin timo que posi Powerade a les banderoles i a la web, i després sigui aquarius...)

Com deia, al km 28 jo volia començar a anar fent trossets camininant, no volia patir després. La Sandra diu que no sap si podrà arrencar si para, o sigui que no parem i decideixo aguantar fins el 32, on ens espera la PatriR per fer els últims 10 amb nosaltres.
Allà saludo a la Patri, li passo el mig litre que queda de Powerade per la Sandra (no pot prendre gels, i per tant el fet que no hi hagués Powerade aquest any va fer que hagués de portar 1 kg extra a l'inici de la cursa) i li dic que tiri.

Un cop la Sandra ja té companyia, elles tiren i jo em poso a caminar tranquil·lament. Per un cop, no tinc ganes ni necessitat d'apretar les dents, i a més estic pendent del partit de volei (decisiu del tot, juguen pel tercer lloc del campionat). Passo l'avituallament correcat (gràcies!!!) caminant i saludant gent, no tinc pressa.
Vaig mirant el partit per youtube (molta gent va caminar molts trossos, però segurament pocs ho feien mirant youtube :D) i seguint el marcador per Whatsapp.

La idea era caminar només 1 km, per ara, però en tornar a arrencar, noto inici de rampa als dos bessons. Estiro. Camino 1 km més. Arrenco, i noto inici de rampa a la cuixa dreta. Cap problema, no hi ha pressa. Camino una mica més.

Arribant a la Ciutadella acaba el 4art set a Guadalajara. Si el perdien quedaven 4arts, però el guanyen i van al tie-break.
Ara ja arrenco i puc córrer per encarar Lluís Companys, Arc del Triomf, Pl. Catalunya, etc.

Quan arribo a l'avituallament de Via Laietana, decideixo fer-lo caminant i mirant el mòbil. Estan jugant el 5è set. I el guanyen, de pèls, i per tant guanyen el partit i fan podi! Amb la bona notícia ja arrenco a córrer fins el final de la marató.

Allà em trobo la Sandra i la Patri, la Sandra ha fet el seu segon millor temps, que té molt de mèrit amb aquesta calor, és una crack!

Ara, a pensar en Amsterdam!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 15:41 #172 per Antirco (Associat/da)
Un altre marató al sac.

Així doncs primer objectiu realitzat que era ser finisher

Un altre dada positiva ha estat la posició que tan amb la general com per gènere i per categoria en quasi tots els parcials han estat en progressió. Inclús al final.

Lo negatiu a sigut fer PMP, no només no he pogut defensar el sub 4 sinó que me he passat de les 4:12:30 (Al meu primer i pitjor temps amb marató fa 34 anys). Temps final 4:15:28.

Y aquí un petit resum de sensacions.
La preparació sense ser massa exigent penso que ha estat correcte i en situo al calaix de 3:45 – 4:00 just a darrera del les llebres de 4 hores en plena confiança de poder acabar tota la prova.

Com sempre intento no mirar rellotge e intentar buscar ritme còmoda, en primera instancia les llebres de 4 hores se me allunyen i per al km. 3 faig un lap, (acostumo a fer-ho cada 3km. nomes per referencia de ritme). Ara ja tinc les llebres més a prop, i això me anima, doncs sembla que el meu ritme “còmoda” se ajusta bastant al meu objectiu.

Als kilòmetres sumen i les sensacions no son ni bones ni dolentes. Girem la meridiana i pràcticament estic trepitjant els talons a les llebres arribant a la mitja amb 1:58:40.
Fresc del tot no vaig, així que penso que no podré doblar i baixar de 4 hores.

Canvi de tema, Baixar ritme i veure fins a on puc arribar sense para de córrer Veig que el ritme mes o menys es manté estable nomes una mica per sota i les llebres molt a poc a poc es van allunyant. Baixant per la diagonal tinc clar que la gasolina no me arribarà fins al final i apuro fins al km 30 sense parar de córrer, paro bec aigua prenc un altre gel i canvi de tema.

Aquesta marató si o si la acabo, el plan serà fer un caco fins al final. I la veritat es que ha funcionat. Els diferents trams del recorregut em semblaven mes curs i jugant a ara corro ara camino els km pesaven com el aigua.
El joc era senzill quant caminava em fitxava amb un corredor que a la distancia veia que caminava, a les hores en posava a córrer fins apropar-lo, quan l’atrapava en posava a caminar uns passes, després en fixava amb un altre caminador i tornava la caça. I així fins Sepúlveda.

A Sepúlveda tornem a canviar de plan. Ara es tractava de donar-ho tot i córrer sense parar fins a la meta. I la veritat que aquí el públic me ha ajudat molt, te animaven constantment a no parar i seguir fins al final.

He arribat molt i molt content aixecant els braços com si hagués guanyat la cursa.

Durant la proba he tingut bajones, i he arribat a pensar si realment valia la pena tanta dedicació a preparar-la i el patiment que a vegades tens que superar durant la prova inclús el cansament post cursa. Però ja passat i ara ja mes recuperat ja estic desitjant la següent.

Serè masoca ?

Ahhh i moltes gracies a tots aquells que me heu animat des de la barrera, i i es que ser correcat es lo millor hi ha.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 18:34 #173 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Antirco

Crec que has deixat d'explicar alguna cosa que has sigut 2on del corredors de discapacitat visual i moltes felicitats per el teu podi i la teva marató :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 18:35 #174 per jramon (Associat/da)
Si que ha sigut dura. Veig que la calor ha apretat molt i ha fet que molts de vosaltres camineu. Les dates han sigut una errada

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 18:48 #175 per Jordi (Associat/da)
Llullo 3Km de drama per una mala nit fent 42K, crec que ben es pot explicar; dona't temps ;)

MIGUEL SBD i Jaume, la meva parella preferida :hearteyes: enhorabona per una més i les que vindran :party: :party:

XaviCht masoca del tot :666: , doble patiment: fent la marató i pendent/mirant d'altres esports :great: Amsertdam a tope :muscle: :muscle:

Antirco sempre tan modest i amb les pors de l'última marató superades amb nota :cheer: A continua patint/gaudint amb la propera, que si no m'equivoco, serà amb el doble de distancia i fent cim a Montserrat ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 19:45 #176 per Jorfer (Associat/da)
Mònica sencera i per sensacions amb l'entrebanc del rellotge desconegut, però la veterania ens fa anar a ritmes més que memoritzats. Enhorabona!!

Llullo la hidratació del dia abans veig que t'ha quedat molt clara. Sempre aprenem alguna cosa. Felicitats maratonià!!

Miguel Sbd ja ens estem acostumant al binomi amb el Jaume Bajo, tots uns referents en l'acompanyament amb les persones discapacitades visuals. Bona feina, com sempre.

Xavicht segur que el viatge del dissabte...no ha ajudat gaire en el teu rendiment, però una més.

Antirco bon entreteniment que t'has buscat al fer del caçador del corredor/caminant. Segur que et va ajudar a distreure't i a passar els kms sense patir. Has sumat una més que és l'important.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 20:52 - 09 Mai 2022 20:54 #177 per Antirco (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Crec que has deixat d'explicar alguna cosa que has sigut 2on del corredors de discapacitat visual i moltes felicitats per el teu podi i la teva marató :great: :great: :great: :great:

Pues si….arribat a meta pregunto per les classificacions i ningú sap res, estic per allà una estona prenent una cerveza amb el presi Barceruel i al final marxo cap a la delegació ONCE a on tenia la roba. Una vegada dutxat truco a la dona per comunicar que sigo vivo. Llavors en diu que han trucat a casa per telèfon i que me estan cridant per megafonia per presentar-me al pòdium que he quedat entre els tres primers. Torno a zona de premis i la cerimònia ja la havien fet però recullo la proba del delito.

Jordi va escriure:
Antirco sempre tan modest i amb les pors de l'última marató superades amb nota :cheer: A continua patint/gaudint amb la propera, que si no m'equivoco, serà amb el doble de distancia i fent cim a Montserrat ;)

Ganes de muntanya, a veure si lio algú mes i la armem grossa.

Jorfer va escriure:
bon entreteniment que t'has buscat al fer del caçador del corredor/caminant. Segur que et va ajudar a distreure't i a passar els kms sense patir.

Te asseguro que va se màgic, vaig desconnectar totalment del patiment i del paral·lel ni en vaig entera que es va acabar, brutal.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 23:35 #178 per RafaB (Associat/da)

profe va escriure:


Hola,

efectivament, el dorsal és de prèstec. No tenia intenció de fer-la, però el Quico Peinado em va cedir el seu dorsal.

Ell tenia les ganes però no l'entreno, jo tinc l'entreno de muntanya i les ganes sempre les trobes.

Gràcies per les fotos, profe.


Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2022 23:40 - 10 Mai 2022 10:55 #179 per profe (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2022 10:59 #180 per profe (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.