En espera del cronicón del Xarlie us faig una meva breu per anar fent boca.
En menys de cinc minuts està llegida.
TÍTOL:
LXI: MURCIA QUE HERMOSA ERES
DADES:
05/02/2023
MARATÓ X CIUDAD DE MÚRCIA
03:59:24 (1:46:06/2:06:32)
CALORIES: 3137
PULSACIONS MITJANES/MÀXIMES: 160/183
POSICIÓ GENERAL 375/507
POSICIÓ CATEGORIA 22
ENTRENAMENT
La preparació específica ha sigut part de la preparació de la marató de Bcn que faré d’aquí sis setmanes. En general estic rodant molt lent fent un dia una mica de qualitat i un dia volum.
També tinc incorporat la visita setmanal al gimnàs on treballo de forma funcional la força i la flexibilitat i la visita quinzenal al fisio.
MOTIVACIÓ
La motivació fundamental ha sigut acompanyar al meu estimat amic Charlie en el petit homenatge que li ha volgut fer al seu pare, murcià de naixement i acompanyar-lo en la seva teòrica darrera marató. Quan es van afegir el Rafa i el Jaume doncs felicitat complerta encara que hem trobat a faltar a altres amics.
LA MARATÓ
Es pot dividir en dues parts: fins el km 34 i fins la meta.
La primera part va ser espectacular, frenant continuament en Rafa i en Carles doncs volien anar a 5´30”/km i continuament anàvem al voltant de 5’20”. El ritme sortia fàcil i fluït sense esforços extres. A partir de la mitja la marató es torna super solitària i ens quedem els tres més un lluitador grecoromà murcià que es va acoplar a la nostra barqueta convidat per mi.
És una marató molt plana i amb grans avingudes on es pot córrer còmodament.
Al km 33 aprox i després de passar un angle recte per la línia de sortida es queda sol amb el murcià i miro cap enrere i veig que venen darrera els tres amics així que m’acomiado i els espero aixecant el peu. En Jaume ens acompanya des del 32 després de fer 28 kms a 4’30” i caminar fins que el vam enganxar.
A partir d’aquest moment en Carles es comença a queixar de l’estomac i tenim que caminar en vàries ocasions fins que trobem el remei de la Coca Cola i el fa recuperar acabant a 5’19” el darrer km i entrant els quatre junts com podeu veure a la foto salvant el sub4.
Marató molt ben organitzada amb serveis correctes, fira bona, ambient molt maco i ciutat preciosa.
Circuit super favorable per a fer marca i molt bona climatologia per córrer.
Pel meu gust sortim massa tard (9h30) i la segona meitat solitària. Poca animació excepte la dels paraques de la Brigada d’ Alcantarilla que canten durant la primera mitja,
Ha sigut una marató inoblidable en companyia de tres grans persones: Carle, Rafa i Jaume. Hem rigut molt i ho hem passat molt bé, i hem conegut al Primico del Carles que és un catxondo.
Propera parada, la marató de Barcelona.
Continuem!!