Marató de Múrcia. 5/2/23.

Marató de Múrcia. 5/2/23.

12 febrer 2023 18:27 #41 per Jorfer (Associat/da)
En espera del cronicón del Xarlie us faig una meva breu per anar fent boca.
En menys de cinc minuts està llegida.

TÍTOL:

LXI: MURCIA QUE HERMOSA ERES

DADES:

05/02/2023
MARATÓ X CIUDAD DE MÚRCIA
03:59:24 (1:46:06/2:06:32)
CALORIES: 3137
PULSACIONS MITJANES/MÀXIMES: 160/183
POSICIÓ GENERAL 375/507
POSICIÓ CATEGORIA 22

ENTRENAMENT

La preparació específica ha sigut part de la preparació de la marató de Bcn que faré d’aquí sis setmanes. En general estic rodant molt lent fent un dia una mica de qualitat i un dia volum.

També tinc incorporat la visita setmanal al gimnàs on treballo de forma funcional la força i la flexibilitat i la visita quinzenal al fisio.

MOTIVACIÓ

La motivació fundamental ha sigut acompanyar al meu estimat amic Charlie en el petit homenatge que li ha volgut fer al seu pare, murcià de naixement i acompanyar-lo en la seva teòrica darrera marató. Quan es van afegir el Rafa i el Jaume doncs felicitat complerta encara que hem trobat a faltar a altres amics.

LA MARATÓ

Es pot dividir en dues parts: fins el km 34 i fins la meta.

La primera part va ser espectacular, frenant continuament en Rafa i en Carles doncs volien anar a 5´30”/km i continuament anàvem al voltant de 5’20”. El ritme sortia fàcil i fluït sense esforços extres. A partir de la mitja la marató es torna super solitària i ens quedem els tres més un lluitador grecoromà murcià que es va acoplar a la nostra barqueta convidat per mi.
És una marató molt plana i amb grans avingudes on es pot córrer còmodament.

Al km 33 aprox i després de passar un angle recte per la línia de sortida es queda sol amb el murcià i miro cap enrere i veig que venen darrera els tres amics així que m’acomiado i els espero aixecant el peu. En Jaume ens acompanya des del 32 després de fer 28 kms a 4’30” i caminar fins que el vam enganxar.

A partir d’aquest moment en Carles es comença a queixar de l’estomac i tenim que caminar en vàries ocasions fins que trobem el remei de la Coca Cola i el fa recuperar acabant a 5’19” el darrer km i entrant els quatre junts com podeu veure a la foto salvant el sub4.

Marató molt ben organitzada amb serveis correctes, fira bona, ambient molt maco i ciutat preciosa.
Circuit super favorable per a fer marca i molt bona climatologia per córrer.
Pel meu gust sortim massa tard (9h30) i la segona meitat solitària. Poca animació excepte la dels paraques de la Brigada d’ Alcantarilla que canten durant la primera mitja,

Ha sigut una marató inoblidable en companyia de tres grans persones: Carle, Rafa i Jaume. Hem rigut molt i ho hem passat molt bé, i hem conegut al Primico del Carles que és un catxondo.

Propera parada, la marató de Barcelona.

Continuem!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2023 18:42 #42 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt gran Jorfer, Mr. Marató!!

I una foto per emmarcar!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

12 febrer 2023 19:34 #43 per amic (Associat/da)
Hola amics
La veritat és que fa molts anys que no escric a corredors. El WP m'ha mantingut allunyat d'aquest lloc de trobada. Tenir companys contínuament connectats et desvia l'atenció.
Suposo que a molts de vosaltres us ha passat i felicito els que heu seguit mantenint la vostra fe a la nostra web.
El que m'ha decidit tornar és poder explicar-vos la meva experiència a la marató de Múrcia.
Tot va començar quan el meu amic Carles ens va comunicar al Jorfer ia mi la seva intenció de córrer la seva darrera marató a Múrcia.
Al principi vaig quedar una mica sorprès però després de conèixer els motius no vaig dubtar a apuntar-me per poder acompanyar-lo.
Era evident que no era molt aconsellable pel meu entrenament de Tòquio però com m'ho perdria ?
Que us puc explicar de nou que no us hagi explicat el meu amic Jorfer.
Una pre-marató amb tirades compartides i un cap de setmana a Múrcia inoblidable.
Rialles, menjars, i més rialles i com no, simfònia de roncs a la nit. No es pot demanar res més.
La marató és molt ràpida i això ens va ajudar a portar un ritme millor del que s'havia acordat.
Els km anaven caient sense dificultat i tot feia preveure que atraparíem la llebre de 3:45.
Però ja sabeu la marató sempre porta sorpreses i de vegades no de les bones.
Un mal d'estómac va obligar el Carles a haver de posar-se a caminar fins que a l'avituallament del 38 hi havia coca-cola
Tots coneixem les propietats d'aquesta famosa beguda i encara que sense rom va caure de meravella el col·lega.
Així que Jaume i jo enxampant gots de coca-cola a dues mans per donar-los al Carles.
Miraculosament vam començar a córrer i el darrer km va ser el més ràpid aconseguint baixar de les 4 hores.
Felicitat completa entrant agafats de la mà tots quatre.
Una foto que romandrà per sempre en el nostre record.
Val la pena córrer i entrenar-se per poder viure aquests moments amb els amics.
una abraçada a tots i espero no abandonar-vos més.
Ara toca preparar Tokio 👍

12 febrer 2023 19:41 #44 per Jorfer (Associat/da)
Quina alegria llegir-te Rafa!!

Has fet una descripció molt bona del que ens ha suposat aquest cap de setmana impressionant.

Els Rolling’s encara donarem guerra alguns anys més.

13 febrer 2023 10:13 #45 per Jordi (Associat/da)
Sou molt grans, enhorabona!!!! :party: :party:

Gràcies per les "mini" cròniques a l'espera de la "gran" crònica del protagonista :hearteyes:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

14 febrer 2023 16:02 - 14 febrer 2023 16:02 #46 per Sergi42195 (Associat/da)
Amic, Jorfer, Rafa i Jordi, fantàstic acompanyar al amic Charlie. Com heu escrit, això queda per sempre. :thumbup:

Molt xula experiència viscuda amb el company Charlie, però jo també el veig per més maratons, encara ha d'estar bé el cap i cames. :clap: :clap: :clap: :clap:

Jaume86, el afegit i que una bona tirada, segur que anava xiulant ... :whistle:

Salut i molt bé

14 febrer 2023 20:54 #47 per XarlieOne1 (Associat/da)
Una marató no acaba fins que no es penja la crònica...i més si és la teva última!

Aquí la teniu , per a qui estigui interessat!

Disculpeu un parell d'erros sintàctics trobats a última hora.... però tampoc aspiro al Nobel de literatura!

Tot i que normalment faig servir el català, aquest cop i en deferència al meu cosí Murcià, l'he fet en castellà....

Espero us agradi!!

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: cronicamar...rcia.pdf
Mida del fitxer:368 KB
Adjunts:

14 febrer 2023 21:04 #48 per Jorfer (Associat/da)
Pell de gallina.

Gràcies per permetre’m formar part de la teva vida atlètica i personal.

Ets molt gran!!😘👍

14 febrer 2023 21:42 #49 per Jordi (Associat/da)
¡Qué bonico! :hearteyes: :hearteyes:

Sempre és més fàcil i còmode parlar quan som l'Enfant Terrible, però en el fons en Xarlie és un tot i un amor que es fa estimar, gràcies per compartir-ho :kissheart:

Saps que, quan vulguis lluitarem junts perquè no sigui l'última; tinc motivació de sobres i actualment no t'ha de resultar difícil seguir-me :hocho: :hocho: :666:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

14 febrer 2023 23:33 #50 per Dennis Teuling (Associat/da)
Por alusiones :grrr: :grrr: Saps perfectament que ni el Joan ni jo t'hauriem apretat massa...
:laughing: :laughing:

M'ha encantat la crònica Xarlie. Ets un home fàcil d'estimar, motiu que ha causat que has fet gairebé totes les curses amb els amics al teu costat. No són només les (sub) 4 hores de la marató.. és el llarg camí que deixa impremta ...

Jo no estic trist, doncs sé que tornaràs, i sé que ens faràs més cròniques d'aquestes. És el que passa amb els malalts, els addictes...
I tu ets un de nosaltres!!

(No sé si amb tot això has convençut al Primico Murcià.. potser li pots fer de llebre a fer un sub-Morilla a la seva terra!! Qui sap?)

Com ha dit el gran capità.. ets molt gran, amic!!

15 febrer 2023 08:42 #51 per RugbyMan (Associat/da)
Llegida...no sense abans haver-la passat pel traductor. Es que escriviu en uns idiomes mes raros :666: :666: :666:

Res mes a afegir de lo que ja han explicat els savis. Be que has posat seny i per fi t'has adonat lo que tantes vegades t'he dit: Lo teu no es córrer. A veure si ara que ja ho tens clar et compres la bici i vens amb mi a fer triatlons .

Per al·lusions, no entenc lo de aguantar las "neures" ja q crec recordar que quan sortíem era un "diàleg per Besugos" ja que estàvem els 2 guapos. Jo se que ens continuarem veient en els Estopa rodatges i alguna vegada tindrem q aguantar al "iaio" dels Panchos amb lo que estic tranquil...però lo del "The Last dance"......:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Una altre SubMorilla a la saca i lluitat de valen. Moltes felicitats Xarlio

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

15 febrer 2023 17:31 #52 per Tiny (Associat/da)
Felicitats als quatre per la marató i les cròniques!

Sempre aprenem alguna cosa nova.... Això de la Coca-cola per exemple :laughing:

Xarlie, una crònica molt emotiva que m'agradat molt! Només he trobat una errata quan dius que
es la teva última marató. Suposo que vols dir la penúltima marató... :whistle:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

16 febrer 2023 14:24 #53 per mario.cat (Associat/da)
LLegida crónica de Múrcia. Enhorabona per tot Xarlie. Per ser com ets, per tenir els amics que tens, per gaudir d'això que ens agrada tant, per tenir la familia que tens, per la gent que t'envolta. En definitiva, enhorabona per tot.

I en quan a lo de la darrera marató, ja parlaré jo amb la Mónica i ja veurem quin arreglo fem. Tu a correr i a callar !!! 🤣🤣🤣

Repeteixo, enhorabona CAMPIÓ !!!!

16 febrer 2023 15:37 #54 per XarlieOne1 (Associat/da)
Mare meva!. ...M´heu fet emocionar amb tant missatge afalagador...no crec que m´ho mereixi, de veritat.
Anem per parts:

Rafa(Amic), Jorfer: Poc més us puc dir. Que és un orgull que em considereu amic vostre. Atent a Tòquio i BCN!!!

Jordi: Ni enfant terrible ni res per l´estil. Com tu, només m´agrada fer el que faig. La proposta és atractiva...però de moment, no hi haurà maratons...ara bé, tinc pendent tornar-te un 10k des de Pineda.

Sergi42195: Gràcies pel comentari. Com diu la crònica...mai se sap..però de moment no ho veig.

DennisTeuling: No sé si adicte...però si que m´encanta córrer, i d´això si que no em jubilo. Fins i tot algun dia ens veurem a pistes!!

Rugbyman : Fa temps que sabem que de córrer no em guanyaré la vida....jajajaja...però que fariem sense els nostres rodatges estoperos!! De la bici...no m´hi veig!

Tiny : Sempre aprenem cert...si alguna vegada hi ha un altra marató...possaré algú al km30 amb Coca-cola, estigues segur!

mario.cat : Ets molt exagerat!!! això si, rodejar, em rodejo bé...I pensa que negociar amb la Mónica pot ser pitjor que córrer una marató....pensa-t´ho!.

17 febrer 2023 09:50 #55 per XaviCht (Associat/da)
XarlieOne1, al 2020, si la SandraB al final no corria (era dubte, en aquell moment), el meu plaB era venir amb tu a rebaixar una mica la meva marca. No va poder ser, o sigui que tinc pendent fer una marató amb tu i que m'apretis una mica. A veure si QUAN tornis, podem quadrar-ho :stucktongue

Felicitats per superar les adversitats i haver aconseguit la marató i passar un gran cap de setmana! Ara, a per les properes curses, i de la propera marató ja en parlarem d'aquí a un temps ;)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

18 febrer 2023 09:54 #56 per Dennis Teuling (Associat/da)

XarlieOne1 va escriure: mario.cat : Ets molt exagerat!!! això si, rodejar, em rodejo bé...I pensa que negociar amb la Mónica pot ser pitjor que córrer una marató....pensa-t´ho!.

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

18 febrer 2023 16:32 #57 per RUNandWINE (Associat/da)
Caram Xarlie, quin tros de crònica 🙌🙌🙌
Això de ser Correcat em comença a estressar…ja veig que a part d’aprendre a córrer també hauré d’aprendre a escriure 😅
Enhorabona per la marató i per superat el repte que et vas autoimposar…i només recordo que el Jordan es va retirar 2 vegades abans de la retirada definitiva i després del Last Dance va tornar…

Salut!

20 febrer 2023 10:50 #58 per Sergi42195 (Associat/da)
Xarlieone1, sols hi ha un, com bé indica el nom.

M'ha encantat que hagis compartit el teu relat, història, preparació, i com no, donar les gràcies a qui viuen indirectament un assumpte que a ells ...

Com diu la crònica "The last dance", però Michael ja saps que va tornar, qui diu que no en facis cap més? I a més, amb els companys de batalla que tens ... així i tot el temps dirà, i aquest final, si definitivament és així, és inmillorable.

Enhorabona per tot el que vingui i facis.

20 febrer 2023 22:04 #59 per sandmannn (Associat/da)
enhorabona als 3 mosqueters!!

Una marató molt especial i m'alegro que anés tot més o menys bé!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

27 febrer 2023 20:12 #60 per Josep80 (Associat/da)
Rafa, Jordi, Carles, Jaume.
Millor, impossible. Fantàstica experiència amb un final per emmarcar.
Enhorabona a tots quatre per la 'tiradeta'.:thumbup: :clap: :thumbup: :clap:
Pel que fa a la coke, cert que fa miracles. A mí em va ajudar fa anys en la marató Marín Fiz, a Vitòria :sunglasses:

Cat M65-69- (1º CURSA 2001)
total maratons: 54 (en 39 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats