- Missatges: 1056
MIGUEL SBD va escriure: Jramon
un altre marató més a la saca moltes felicitats![]()
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Tiny va escriure: Felicitats per la nova marató jramon! i gràcies per la crònica ..
Potser vas apretar massa a la primera mitja, però això no se sap mai...
Magnífica la descripció final de la teva arribada...
XaviCht va escriure: Enhorabona!
Anava pensant, en llegir que començaves massa ràpid, en si t'hauria sortot bé... però és molt difícil passar-se de ritme i després aguantar... Felicitats per gestionar-ho bé i acabar-la content
andreugg va escriure: Moltes felicitats jramon! mare meva quina aventura jo el màxim que tinc d'internacional es la Meia Maratona jeje Moltes felicitats i una més al sac!
jramon va escriure:
andreugg va escriure: Moltes felicitats jramon! mare meva quina aventura jo el màxim que tinc d'internacional es la Meia Maratona jeje Moltes felicitats i una més al sac!
Que tal es la mitja de Lisboa?
andreugg va escriure: Així que és recomanable? Si, però implica algunes molèsties per arribar a la sortida.
Jorfer va escriure: JRamon ennorabona per la nova marató a les cames, al cor i al cap.
Una nova experiència i nous aprenentatges, doncs sempre aprencs alguna cosa per a la següent que ens ajuda a millorar.
En aquesta distància cal buscar l'equilibri entre en seny i la rauxa sense abusar de cap de les dues bandes.
En quedo amb els dos darrers adjectius de la teva crònica: alegre i feliç.![]()
![]()
Quina serà la propera?
Josep80 va escriure: Enhorabona, jramon, una altra marató a la llista
![]()
![]()
Gràcies per la crònica.
Això de que una marató amb 3000 participants sigui modesta, hi estic d'acord, però per a mi són les més atractives. Un cop ja fetes les més multitudinàries del calendari, com tú, avui en dia intento fugir de les aglomeracions. Les majors i companyia són per fer-les una vegada, i punt. Per gaudir i no estressar-me, jo prefereixo les de tamany mitjà, com Zurich.
Dennis Teuling va escriure: Enhorabona jramon!!
No està malament, els primers 10K i els últims 4K amb públic, i la resta tirant milles.
Qui era aquest antic-Correcat?
A per la propera... Tòquio o qualsevol altre marató... que segur que cauran algunes més!
jramon va escriure:
MARATON DE ZURICH: LA DAMA DEL LLAC