- Missatges: 607
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Barceruel va escriure: L'entrenament d'aquest próxim primer dissabte de juny serà molt especial. En Grampy i el seu equip per a la Montseny-Costa Brava en han organitzat no només les rutes sino també l'esmorzar! Us copio la informació que m'ha enviat l'Albert. Tant de bó ens ajuntem una bona colla, perquè l'entorn on correrem, la feinada d'organitzar-ho i, sobretot, el motiu bé que s'ho valen...
Vine el pròxim dia 1 de Juny a entrenar a Can Grampy i gaudeix d'una part del parc natural del Montnegre i el Corredor a Llinars del Vallès.
Volem aprofitar l'entrenament perquè sigui també Solidari amb el nostre projecte #Correcatsparalosvalientes, amb la finalitat de recaptar fons per a la construcció del més gran hospital oncològic pediàtric infantil d'arreu d'Europa, de la mà de l'Hospital de St. Joan de Déu, amb la seva gran tasca de lluitar contra el càncer infantil.
Per això us proposem fer la ST al final de l'entreno en pla pirata, com ens agrada, un pícnic solidari on gaudir del bon pa amb tomàquet, unes espectaculars truites de patates, embotits i que no faltin les cerveses i refrescos. Així doncs, el que pensàvem gastar en un bar ho invertirem en una molt bona obra social.
El punt de trobada i sortida serà l'ermita de St. Sadurní de Collsabadell, on tindrem un gran pàrquing. L'hora, les 9 del matí.
La idea és fer 2 circuits, un de curt d'uns 6 km per fer xino-xano o caminant, i un de més durillo d'uns 12 km que tindran els dos un punt intermedi de trobada per gaudir d'un dels arbres mil·lenaris més espectaculars de Catalunya, l'Alzina de Can Ferrerons on podrem recarregar-nos de la seva energia. Els circuits són tots per pistes forestals i corriols ben xulos per gaudir de la muntanya.
Una vegada al Pàrquing gaudirem d'un bon esmorzar, tindrem un record tots els presents i farem un bon sorteig de regalets que hem anat replegant, tant de la nostra associació com dels amics.
Recordeu el caire solidari sense oblidar el vessant lúdic-esportiu organitzat per Corredors.cat amb la finalitat de fer unes jornades de germanor i lleure tots plegats...
Amics i esport, que més volem!!!!!!!
US HI ESPEREM A TOTS!!!!!!!!!!!!
fandes va escriure: No m'ho perdo!!!
jaume86 estic segur que les migranyes et respectaran la nit de divendres a dissabte, tenim ganes que hi siguis!
Sarcel pots pujar amb mi si ho desitges! Així no et calen cotxes llançadera. Jo també soc dels fans del transport públic, però si busquem omplir el cotxe em sembla una bona opció
Mil gràcies grampy per muntar el sarau de Juny!
Encara no sé quina distància correré, però el que sí que sé és que allà estarem per aportar a la vostra genial causa