Sopar Correcat (6/3/2020)

Sopar Correcat (6/3/2020)

06 Mar 2020 11:17 - 06 Mar 2020 11:18 #81 per Jordi (Associat/da)

jaume86 va escriure: El sopar comença a les 21h puntualíssim! Per tant, si voleu anar venint a partir de les 20:30 serà més que suficient (recordeu que, com l'any passat, el pica pica previ passa a ser el primer plat!).

Fins ara!

:great:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2020 12:48 #82 per profe (Associat/da)
Ens veiem aquesta nit!
Bé... més o menys, doncs amb poca llum i amb poca vista no espero reconéixer massa gent.
Aprofito per dir que si algú de vosaltres té algunes anécdotes i fotos per compartir, i s’anima a fer l’entrevista, que em busqui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2020 19:39 #83 per fandes (Associat/da)
Endavant! :D :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2020 02:10 #84 per profe (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2020 03:31 #85 per rularo86 (Associat/da)
Bones,

Sopar amb companyia , entrega de premis, versió correcat de pel·lícules i classe de Swing. Millor moment? Veure en Biel emocionat, no te preu. Ara, a en ManoloM se li ha de ficar a la nevera de fer acudits. :whip: . Be, millor no ficar-me gaire amb ell, que potser faig barca amb ell a la Marató.
Agraïments als organitzadors i, encara que no soc gaire de parlar, ha sigut un plaer poder estar una estona amb vosaltres i compartir opinió. Per cert, ens hem juntat 3 informàtics en una taula, coses de la vida :wonder: Ah, i un Rubén ha guanyat una pastanaga :)
Ens veiem aviat.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2020 04:09 #86 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí, com sempre, fantàstica la nit de festa Corredors.cat!!

El sopar serà sempre un dels plats forts de l'any atlètic!!
Moltes gràcies als organitzadors (moltíssima feina no sempre molt valorat, menjant plats freds i sense poder gaudir del tot del sopar). Barceruel, Jaume86, Esrafiki, etc..

Aquest any el menjar era realment abundant, i de molt bona qualitat (com a mínim l'entrecot), i els cambrers van ser molt generosos posant-nos vi, i més vi, i més vi :evil: :evil:

Menció especial al Biel, que va guanyar el seu premi més que merescut. Estem amb tu amic :heart: :heart: :heart:
Va ser emocionant poder parlar amb tu en directe.
Avui tots hem tingut els ulls mullats.

Gràcies també als 4 que van fer uns vídeos molt i molt divertits, sou la hòstia!!!
I, of course.. una nit així sense el nostre Speaker Debu.... no seria ni la meitat de l'èxit. Gràcies Juan! Ets molt gran!

Una nit -com sempre- inoblidable.

Per molts anys :pray: :pray: :pray: :pray:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2020 08:06 #87 per Jordi (Associat/da)
Companyia CoRReCaT i moments com en del Biel immillorables :kissheart: :party: :party:

Però pel que fa a el sopar em vaig quedar amb gana :( vaig trobar escassos els aperitius (potser em vaig distreure parlant i vaig perdre alguns plats) i el meu peix i el meu coulant estaven força millorables :whistle: :whistle:

Gràcies per fer-ho possible (organitzadors, speaker, artistes, companys,...) i per molts anys :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2020 08:57 #88 per pirata agus (Associat/da)
Buenas!!
Gran noche la de ayer, encantado de saludar a mucho colegas
En nuestra mesa arrasamos con los premis pastanaga y mi "santa" se llevo el de la nova correcat, ya veis, despues de 13 años en la sombra
Y asi mi premi del 2010 ya tiene pareja
Muchas gracias por el currazo de los organizadores
Gent de corredors. Cat... Sou molt bona gent!!!

hoy empieza el resto de mi vida
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2020 17:20 #89 per Jorfer (Associat/da)
Per la meva part, agrair els companys de la comissió organitzadora tota la feina feta a l'ombra i l'esforç extra per a comunicar-nos en viu i en directe amb el nostre estomat Biel, sens dubte, la pastanaga més justa i mereixedora de totes.

Moltes gràcies Esrafiki, Jaume86, Debutante, per preocupar-vos que tot sortis rodó.

Per la meva banda agrair-vos a tots el fet de triar-me com "Pastanaga honorífic" per mi, tota una sorpresa, doncs l'equp de la comissió organitzadora em va vendre la moto que el guanyador era en meep i, jo, innocent de mi, m'ho vaig creure en tot moment. :laughing: :laughing: Doncs això, ni tenia pensat cap discurs ni sabia que dir i, a banda, ahir sense veu després d'una setmana dura de feina i quasi no podia parlar.

Per cert, s'accepten tot tipus de propostes de millora i crítiques constructives.

Gràcies per ser-hi!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2020 17:33 #90 per XaviCht (Associat/da)
Nit d'emocions: ulls humits de riure a estones, i de tot el contrari altres. Companyerisme màxim. I molt molt bona gent.
Orgull correcat. És cert que ens defineix molt bé.

Moltes gràcies als organitzadors i moltes felicitats als premiats.

La crítica constructiva que demana el jorfer: no canviem mai.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 10:38 #91 per xevifisio (Associat/da)
Va haver-hi videos? Els podrieu penjar? La veritat és que em faria molta gràcia veure'ls...
Encara que no hi fos, moltes gràcies als organitzadors!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 17:24 - 08 Mar 2020 17:28 #92 per Barceruel (Associat/da)
Ja amb les emocions de divendres paides, entro per donar les gràcies a tots i totes els que van fer que el Sopar Correcat tornés a ser una nit màgica.

A tots els companys de la comissió organitzadora, amb la Judith i la Gemma al cap davant portant les negociacions amb l’empresa i l’hotel, amb la Poledancer, en Jorfer, la Mona i en Korfbaler aportant el seu criteri (igual que la Belenka i en ManoloM, encara que no siguin de la comi :stucktongue ) i, per suposat, a en Jaume86 i l’Esrafiki portant a bon port tota la part tècnica (aquest any amb la dificultat afegida de la videoconferencia amb la casa d’en Biel54) i la gestió dels Premis Pastanaga.

Ahir ho feia per privat, però vull agrair també publicament la tasca d’en Debutante. I és que és un punt clau en l’exit de la Gala! Errades en vam tenir, i no només jo al parlar :whistle: , però en Debu aconsegueix donar-li la volta i que fins i tot quedi divertit. És un putu crack. GRÀCIES!!!

No tot va sortir perfecte, però em quedo amb el sentiment general que va ser una gran nit, plena de sentiments i d’”orgull correcat”, on vam barrejar moments emotius amb d’altres de divertits.

Menció pels meus “amors”, Judith, Laura i Chute. Fa anys que, amb algunes guapíssimes excepcions, només fem videos nosaltres. I ho seguirem fent, perquè ens ho passem de p. mare fent-los. Però ens encantaría que algún any poguèssim compartir espai amb molts altres...

Dels premis, recordar-vos que entregarem el Pastanaga Especial - Premi Zenón que va guanyar en Biel54 el próxim 20 de març durant “El 3r divendres és la canya”. Esteu convidats... a vindre. Les cervesses se les paga cadascú. :laughing:

Dels meus no-premis, he sigut capaç de repetir l’èxit de l’any anterior: 0 premis de 4 nominacions, 0 de 8 en els darrers dos anys. :v: Algú em deia al Sopar que soc el Leonardo Di Caprio de Corredors.Cat. K..brons! :joy: :joy:
Però vaja. Com a premi de consolació, podré dormir cada dia fins l’any vinent amb Miss Correcat. A veure qui ho supera! :hearteyes: :hearteyes:

Doncs això. Gràcies a tots/es els que vau vindre, als que volieu ser-hi i no vau poder. L’any vinent hi tornarem, molt probablement amb bastants canvisde format, però segur per seguir compartint moments tan macos com els de divendres.

VISCA CORREDORS.CAT!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 18:21 #93 per Barceruel (Associat/da)
Comparteixo els videos que vaig editar jo. Les dues parts dels talls de cinema i el video d’homenatge a en Jorfer. A jutjar per la vostra resposta, sembla que us van agradar! :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

CINEMA CORRECAT - PART 1



CINEMA CORRECAT - PART 2



JORFER, Pastanaga d’Honor


2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 20:02 #94 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies pel video Víctor i tots el que l'heu fet.
M'he emocionat unes quantes vegades.
Gràcies de nou!! :kissheart: :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 20:17 - 08 Mar 2020 20:18 #95 per mario.cat (Associat/da)
Nit molt especial la del divendres on cada any al voltant del mes de març ens reunim un bon grapat de Correcats per xerrar, menjar i riure.:clap: :clap: :clap:

Jo també, (i sense donar noms ja que TOTS ho vàreu lluitar i segur que em deixaria a algú), vull donar les gràcies als que feu possible que tot això arribi a bon port i que tot i les dificultats tècniques que poden aparèixer, les supereu i feu viure moments inoblidables com va ser la videoconferència amb el Biel. :kissheart: :kissheart:

Per la meva part molt, content de rebre la pastanaga a la millor crònica. Se que va estar molt disputada i que amb la segona crònica va haver la mínima diferencia. La veritat es que les altres dues cròniques eren molt bones però vàreu depositar en mi la confiança i només donar les gràcies per llegir-la i per votar-la.

I per últim comentar que a la nostra taula, els “bojos” de #paralosvalientes, vàrem compartir taula amb Rnou, Guzmán i Albert_IA. Crec que s’ho van passar bé, però després d’haver vist amb quins personatges van compartir taula, potser l’any que bé reserven la taula mes llunyana a la nostra.:laughing: :laughing:

Una vegada mes, gràcies, gràcies i mil gràcies a tots.

Orgullós de CoRReDoRS.CaT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 20:58 #96 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona nit,

Segona participació, segona nominació i sense pastanaga. Seré el relleu del Presi :? ?

M'ho vaig passar molt bé i vam poder recollir 130€ més pel repte "CoRReDoRS.CaT x l'ELA".

Com l'any passat, una nit especial. Aquesta amb moments més tendres i altres molt divertits. Aquests últims gràcies al Debu, que és un crack com presentador.

Gràcies als organitzadors per la feinada, va sortir tot molt bé (pel meu gust)

Gràcies al Dani pel gest i a la resta per aguantar el meu "rollo" de 5' del repte, però crec que la causa i el moment s'ho mereixen.

Enhorabona a tots els premiats!

I tornarem a veure si a la tercera va la vençuda.

Com sempre, amb ORGULL CORRECAT!

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 20:58 #97 per piri (Associat/da)
Mooooltíssimes felicitats i gràcies a la Comissió organitzadora del sopar correcat. Feu que el sopar sigui un dels grans esdeveniments de l'associació.

La meva crònica del sopar gira al voltant de la taula/espai de pica pica Canyera, o dels Eskamotaires que vam anar: En MiquelSBD i la Crissbd, el Cachirulo, l'Anfeca, el FerRun el tonivet i el Joan33.

A l'igual que la taula del mario.cat, vam adoptar al Grobyc. I, almenys, crec que ell es va sentir còmode amb nosaltres i sembla que s'estima l'associació.

Vam coincidir en què els plats de l'aperitiu els vam trobar escassos respecte l'any anterior. És a dir, o vam menjar menys plats o els nostres se'ls van menjar el Pirata Agus i el mario.cat :whistle:

Felicitar als premiats i les premiades pastanaga, en especial al Jorfer, el qual, sé que viu l'associació amb una infinita passió i dedicació des de fa ja molts anys. A més, és un exemplar atleta i persona. Totalment necessari el seu reconeixement.

Vaig viure intensament la connexió amb el Biel ja que se'm venien al cap tots els moments compartits amb el Zenon.

Penso que se'ns va fer dur a totes les parts la conversa, però, alhora, ens va fer també feliços estar allà junts.

El reconeixement al Debutante fet pel ManoloM, merescudíssim. A l'igual el que va fer el Fandes amb el Nachosboys.

Els vídeos: genials. I com sempre, se n'esperen més. Jo no tinc cap problema en col•laborar... (ja es va veure en el vídeo del Grease del Vallés amb el Pau de protagonista).

Ara ja, a esperar trobar-nos per l'assemblea ??

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 21:09 #98 per Dennis Teuling (Associat/da)

JRDi69 va escriure: Però pel que fa a el sopar em vaig quedar amb gana :( vaig trobar escassos els aperitius (potser em vaig distreure parlant i vaig perdre alguns plats) i el meu peix i el meu coulant estaven força millorables :whistle: :whistle:


Ho sento company :unsure: :dry:

El meu entrecot sí era molt bo, i molt abundant.
Com també el servei de begudes a la taula... totalment contrari a que va passar l'any passat :S

La meva única crítica és el preu potser exagerat de les consumicions (a més d'un ens ha sorprès els 4,50€ per una segona cervesa), i potser una mica de música després del sopar.
Molt original la clase de Swing d'en Fandes i la Ther (jo no he participat... que cadascú sap les seves limitacions), però després no hi havia música per poder "practicar"-ho.

Ja veig criticar la forma de auto-proposar-se les cròniques, però això no treu que hagin sigut les millors cròniques que finalment han arribat al Sopar. Enhorabona per tant mario pel premi merescut :trophy: :trophy:

Barceruel, tens tota la raó... que no és normal que ningú més fa cap vídeo...
També és difícil arribar al vostre nivell tan alt... que realment eren molt i molt divertides.
Dubto molt que algú retalli a la cursa de Sant Quirze :laughing: :laughing: :laughing:

Gran nit, moltes gràcies a tots els organitzadors i participants

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 21:21 #99 per Dennis Teuling (Associat/da)
Llàstima... el primer vídeo ja no és disponible :coldsweat: :cry: :sob:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 21:31 #100 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Nova nit plena d'emocions i trobada de la familia CoRReCaT al sopar de l'any, feiem memòria i repassavem les edicions que es porten, pot ser 12, 13 o són 14 i els llocs on s'han fet, recordo que no fa tant es feia la desena edició però els anys passen i cal celebrar que n'anem sumant.

Res però surt sense les hores de feina de moltes persones, que pateixen cada una d'elles a la seva manera, perquè tot vaig bé i surti rodó, sense elles res de tot això seria possible, des de la Junta, a la comissió organitzadora i altres també sigui dit que voluntariament també hi col·laboren.

Els més visibles Jaume86, Esrafiki des de la taula tècnica, mengem quan podem i això del sopar per ells es quasi bé una utopia, el Debutante i el micro, una parella de fet que no té comparació possible i afegeixo al nostre president Barceruel que com li correspon, ho lidera

Però son moltes més les que hi ha darrere que no m'atreveixo a relacionar perquè n'estic convençut que em deixaria algú i no seria just que fos així, també peròdeixo de fer-ho amb el convenciment de que molts del que estavem al sopar sabeu a les que em refereixo.

No tinc cap mena de vergonya en dir que la connexio amb el Biel em va emocionar i els ulls es van tornar plorosos de l'emoció i sentiments que van aflorar, quina maleïda malatia això d'ELA.

Finalment donar l'enhorabona a tots els guanyadors dels diferents premis de la Lliga CoRReCat i dels premis Pastanaga lliurats aquest any

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.