reCórrer Barcelona

reCórrer Barcelona

03 Jul 2020 11:59 - 03 Jul 2020 12:05 #1 per meep (Associat/da)
Molts ja ho sabeu des de fa temps, i alguns fins i tot m'heu acompanyat a fer alguns carrers, però pels que no ho sabíeu, us explico:

A principis de 2019 vaig començar un repte: Córrer per tots els carrers de Barcelona.

Ara que ja he superat el 50%, he fet una web per explicar el projecte i els racons que es descobreixen reCorrent la ciutat.

recorrerbarcelona.com

Us animo a provar-ho. Enganxa!

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2020 17:40 #2 per Jorfer (Associat/da)
és un prjecte molt interessant.
A l'Eskamot Castelldefels ens has donat una idea i, potser, t'imitem.
Igual et demanem assessorament en algun moment.

Ens veiem i a per el que queda.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2020 17:42 #3 per meep (Associat/da)
El que necessiteu!! ;)

Aquest cap de setmana no podré venir a conèixer els vostres territoris, marxo fora :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2020 17:46 #4 per Jorfer (Associat/da)
Potser al setembre fem per la banda Nord de Castelldefels que és on viu Rugbyman i tindrem una segona oportunitat.

Anem parlant crack.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2020 20:05 - 05 Jul 2020 20:05 #5 per aurelian (Associat/da)
ho vagi provar fa 3-4 anys però no em va enganxar, el GPS fallava pels carrers estrets, corria pel c/Galileu em marcava punts en c/d'alcolea. segon, Barcelona no és una ciutat amb carrers per corre, n'hi ha cap sense merda de gos, amb mobiliari urbà disfuncional + incivisme tremendo.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2020 18:58 #6 per XaviCht (Associat/da)
Com mola!

Amb Sant Cugat suposo que m'hi atreveixo, si es pot fer a qualsevol lloc. Li faig un cop d'ull.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2020 21:04 #7 per meep (Associat/da)
Per no estar fotent la pallissa constantment, agrupo unes quantes entrades noves a la web, per si us interessa fer algún reCorregut:

reCorregut fins al Far de Montjuïc
reCorrent Montbau
Els Camps Elisis. La primera muntanya russa de Barcelona
Història del Passeig de Gràcia
La Torre Eifel, enlloc de l'Arc del Triomf

Ja s'han unit al repte, el Dani, el Guissona reCorrent el Vendrell, el Sancho/Kalimero que quan acabi el repte de les 60 pujades a Sant Pere Martir, vol completar l'Hospitalet, l'Albert1975, l'AndreuArroyo, el Corredormaicansat, 11 Ipsis,... :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2020 17:12 #8 per fandes (Associat/da)
M'hi sumoooo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2020 20:24 #9 per meep (Associat/da)

fandes va escriure: M'hi sumoooo!

Oleeee!! :party: :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2020 23:57 #10 per jaume86 (Associat/da)

meep va escriure: Per no estar fotent la pallissa constantment, agrupo unes quantes entrades noves a la web, per si us interessa fer algún reCorregut:

reCorregut fins al Far de Montjuïc
reCorrent Montbau
Els Camps Elisis. La primera muntanya russa de Barcelona
Història del Passeig de Gràcia
La Torre Eifel, enlloc de l'Arc del Triomf

Ja s'han unit al repte, el Dani, el Guissona reCorrent el Vendrell, el Sancho/Kalimero que quan acabi el repte de les 60 pujades a Sant Pere Martir, vol completar l'Hospitalet, l'Albert1975, l'AndreuArroyo, el Corredormaicansat, 11 Ipsis,... :party: :party: :party:


Iep que jo ja fa mesos que vaig aconseguir posar Vilanova a la web!! Res a veure amb la currada que et fas tu, clar!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2020 16:26 #11 per tonivet (Associat/da)
Hola meep fa una setmana que m'he donat d'alta del city strides per a intentar fer Montgat.
Saps de quina manera es pot sincronitzar strava per a que apareguin les rutes fetes anteriors?

Ho he intentat a l'apartat de perfil pero no m'en surto

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2020 18:44 #12 per meep (Associat/da)

tonivet va escriure: Hola meep fa una setmana que m'he donat d'alta del city strides per a intentar fer Montgat.
Saps de quina manera es pot sincronitzar strava per a que apareguin les rutes fetes anteriors?

Ho he intentat a l'apartat de perfil pero no m'en surto


:clap: :clap: :clap: :party: :party:
En el moment en que et registres a Citystrides, entrant amb el teu usuari Strava, ja comença a sincronitzar.
La primera vegada triga una mica.
Si ets usuari de Garmin, també pots vincular el compte de Garmin Connect i tenir les dues. Amb Garmin Connect sinconitza més ràpid.

De moment, paciència!
Ves explicant com avances a Montgat!! ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2020 19:32 #13 per tonivet (Associat/da)
Moltes gràcies meep ja està resolt, es cert que triga però a més tenia configurada la privacitat en algunes rutes de strava per aixó no és carregava.

Actualment estic en el 66% de carrers de montgat, en bona part gràcies al confinament, doncs és un municipi relativament petit (2 km quadrats) però força costerut. Ara sóc l'usuari amb més carrers i visualitzant el mapa del que queda és bufar i fer ampolles!

Salut! :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2020 23:19 #14 per meep (Associat/da)

tonivet va escriure: Moltes gràcies meep ja està resolt, es cert que triga però a més tenia configurada la privacitat en algunes rutes de strava per aixó no és carregava.

Actualment estic en el 66% de carrers de montgat, en bona part gràcies al confinament, doncs és un municipi relativament petit (2 km quadrats) però força costerut. Ara sóc l'usuari amb més carrers i visualitzant el mapa del que queda és bufar i fer ampolles!

Salut! :thumbup:


Bééé!! ???
A pel 100%!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2021 09:00 #15 per OscarBolo75 (Associat/da)
Bon dia companys/es

Rescato aquest fil per comentar que fa uns dies m'he possat a fer tots els carrers, camins, etc. de Viladecans, ja estic pel 89% i en breu ho deixaré enllestit, a falta de 3 que no crec que'ls pugui fer mai sencers: 1 es la carretera de sortida de la T1 (sí, l'aeroport també es part de Viladecans) i 2 son camins que en part t'has de ficar en un hort privat....

Com diu en meep al començament del fil, enganya, i ja tinc al cap continuar amb les poblacions veines: St Climent, Gavà, Sant Boi..

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2021 10:05 #16 per Barceruel (Associat/da)
Sii, Oscar, quin vici!! Per moments en que no tens un objectiu competitiu a la vista, a mi també m'ha servit per no quedar-me a casa més d'un dia. Ja fa unes setmanes que vaig completar el 100% de Martorelles (no era dificil, 104 carrers) i, tot i que no faig sortides específiques per fer carrers, quan surto per Montmeló, Mollet, Sant Fost... si que agafo carrers diferents per anar sumant.

Crec que entre tots els correcats portem uns quants municipis completats. A part dels reis del CityStrides (Meep i Guissona), sé que Hoommerr ja ha completat Sant Joan Despí i tenía municipis veins en ment. :P

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2021 12:21 #17 per meep (Associat/da)

OscarBolo75 va escriure: Bon dia companys/es

Rescato aquest fil per comentar que fa uns dies m'he possat a fer tots els carrers, camins, etc. de Viladecans, ja estic pel 89% i en breu ho deixaré enllestit, a falta de 3 que no crec que'ls pugui fer mai sencers: 1 es la carretera de sortida de la T1 (sí, l'aeroport també es part de Viladecans) i 2 son camins que en part t'has de ficar en un hort privat....

Com diu en meep al començament del fil, enganya, i ja tinc al cap continuar amb les poblacions veines: St Climent, Gavà, Sant Boi..

Salut


Molt bé, OscarBolo75!!
Ahir reCorrent camins de Collserola que ens falten, amb en Guissona i en Roland, en Mario em va dir que t'hi havies enganxat :party: :party: :party:

Els camins o carrers on no pots accedir, canviant-los a "privats" a l'OpenStreetMap, desapsreixen de la llista quan el Sr. CityStrides actualitza la base de la ciutat/poble.

També ha començat a reCórrer Barcelona el Natxo Rovira :hearteyes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2021 19:48 - 02 Mar 2021 19:53 #18 per Natxo (Associat/da)
Siiii, he començat fa una setmana i francament, és tope addictiu, estic desitjant que arribi l'hora de sortir a córrer. Digueu-me flipat, però el meu repte és Barcelona. Així que va per llarg...

A més, ideal per mi, tan amant de comptar i endreçar tot.

Això sí, crec que no havia fet mai tantes giragonses, Per completar tots els nodes cal fer trajectòries molt rares. I encara sempre en queda algun de penjat (quina ràbia) què m'obliga/rà a tornar

Un projecte apassionant, Meep. Com deies, hi ha troballes sorprenents: mira que he recorregut el meu barri desenes de vegades, i he descobert que encara hi havia llocs completament desconeguts

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2021 12:24 #19 per OscarBolo75 (Associat/da)
Bon dia.

meep va escriure:
Molt bé, OscarBolo75!!
Ahir reCorrent camins de Collserola que ens falten, amb en Guissona i en Roland, en Mario em va dir que t'hi havies enganxat :party: :party: :party:

Els camins o carrers on no pots accedir, canviant-los a "privats" a l'OpenStreetMap, desapsreixen de la llista quan el Sr. CityStrides actualitza la base de la ciutat/poble.

També ha començat a reCórrer Barcelona el Natxo Rovira :hearteyes:


Merci meep, ja els he canviat a privats, tot el camí sencer (encara que només son 7 i 9 nodes respectivament, però no he sigut capaç de fer-ho al OSM; si que he afegit al texte les coordenades entre les que son camins privats).

Viladecans, al 97,92%, a 5 camins reals, demà m'endinsaré a la T1 i al PN de Les Filipines per enllestir-los.

Sant Climent de Llobregat, al 93,85%, a només 3 pistes de montanya que ja les faré si es pot aquest cap de setmana.

Avui em posso en serio amb Gavà.

En Natxo Rovira també enganxat :clap: :clap: :clap:

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2021 08:34 #20 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia

m'ha picat el cuquet i he fet lo meu a Castelldefels (ni t'atreveixis a trepitjar-ho OscarBolo75 jajajajajajaaja) i al importar les meves activitats del strava m'ha pintat el Lifemap. Peró com puc veure el % de lo que porto recorregut de Castelldefels? Al "completed streets" no em surt res

Soc novatillu en això així que qualsevol comentari es benvingut.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.