III Mitja Marató de Santa Coloma de Gramenet + 10Km 08/02/2015

III Mitja Marató de Santa Coloma de Gramenet + 10Km 08/02/2015

08 febrer 2015 15:33 #121 per Juan (Associat/da)
Un placer recibir a tantos amigos en mi territorio  :great:
Pongo las fotos de mi reportera  :love:
FOTOS

He tenido la suerte de hacerme una foto con un corredor que esta en una forma envidiable, gran corredor y mejor persona  :love:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2015 16:19 - 09 febrer 2015 12:39 #122 per Lucius (Visitant)
Gracias Juan por las fotos.

Cursa amb un circuit entretingut, els ultims 2kms complicats amb una pujada final dura que et trenca el ritme i et treu gairabé l'ultim alé! Tot així es una cursa on el recorregut té molts significats personals i l'ambient poc massificat, bon preu i molt bon tracte, i a més, a prop de casa!! ... i molts companys correcats! Per mi una de les millors mitjes!

Apuntada com a fixe al meu calendari!

A nivell de marca, molt content amb la progressió respecte a l'ultima mitja a Granollers baixant 4 min!

JDFT

08 febrer 2015 16:45 #123 per jospon (Associat/da)
Moltes gràcies Dani per la gran cursa de llebre de 1 h 35´que has fet.

He anat molt be fins el km 16 ,llavors entre que m´he quedat una mica despenjat per l´habituallament i els dos kms segúents de pujada  m´he quedat una mica endarrerit i ja no t´he pogut atrapar.

De totes maneres molt content pel resultat (1 h 35´48´´) i repeteixo moltes gràcies Dani per la teva valuosa ajuda!

08 febrer 2015 16:50 #124 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

08 febrer 2015 16:55 #125 per Ramon_B (Associat/da)
Aquest matí he tornat a fer la Mitja Marató Colomenca. Dia amb sol però molt fred i amb estones de fort vent.

Sense llebre oficial, m'he fet jo mateix de llebre i hem anat junts amb la Patiño quasi tota la mitja (fins el Qm 19)  :great:

Al final Sub 2 h sobrat  :whistle: amb una bona marca de 1h56'54'' a 5:32/Qm. He millorat la de l'any passat i he fet millor marca de la temporada en Mitja Marató.

Molt content  :party:.

Bon avituallament a l'arribada malgrat la llarga cua !

Moltes gràcies senyora de Juan i Fiber per les fotos

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

08 febrer 2015 17:24 - 08 febrer 2015 17:27 #126 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felcitats Ramon_B per la teva millor marca  i ademés sense llebres tu solet  :great: :great: :great:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10984046_1014890678539764_2164090070990583161_n.jpg?oh=6dd825ca4b3bc345b3472fc897890352&oe=55953F1C&__gda__=1431539235_a2d31efa841662497a19ae8971a76d85

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

08 febrer 2015 17:41 #127 per polaco (Visitant)
Felicitaciones a la UCA , conste que no los conozco de nada , por crear esta Media Maratón que creo debería servir de ejemplo para tantas carreras populares que hay hoy en día por muchas aspectos.
Tema económico , tema de organización , tema de trato al corredor , etc , etc
Poner una Media a 10 euros y ofrecer todo lo que ofrecen creo que debería hacer reflexionar a muchos organizadores de carreras populares y a muchos corredores que se apuntan o nos apuntamos a ellas.
Y yendo a la prueba en sí , mañana muy fría y con mucho viento que a la postre ha sido lo que más ha perjudicado a la hora de correr , más incluso que el tan "temido" trazado.
Perfecta la organización y perfectos los voluntarios.
Si tengo que poner algún pero sería algún que otro automovilista impaciente que todo el ejercicio físico que ha debido hacer en su vida es ponerse un chándal para bajar al bar a ver el partido :great: :great: del Canal Plus.
Media Maratón apuntada en la agenda y espero que el año que viene acabe y empiece en esa pista de atletismo tan chula que vais a estrenar dentro de poco en Santa Coloma

08 febrer 2015 18:07 #128 per jramon (Associat/da)
Molt bona aquesta mitja, molt bona. Per buscar algun punt de millora, jo diria que a la recollida de dorsal va haber cua i que el habituallament del km 16 estava just a la curva i aixó ocasionava petits problemes quan venia un grupet (potser posar-ho una mica abans o despres). Pero vull felicitar a la organizació.

El recorregut m'ha agradat força. Jo he sortit amb la llebre de 1:40 Manolo. La veritat es que semblava que hagués fet aquesta cursa perque ha dosificat els kms molt be. En els tres primers ha guanyat uns pocs segons que ha deixat anar mica en mica fins el km 8 on hem arrivat clavats. A partir d'aquí ha aprofitat les baixades per anar fent poc a poc uns segons fins el km 13. Llavors ha mantingut un parell de kms el ritme fins el 16, on ha aprofitat aquesta renda de kms per dosificar el temps fins el final.

Jo m'he commençat a despenjar cap enrere en el 18 i en el 19 he perdut el ritme per una pujada bastant fomuda. Es corteta pero dureta. De totes maneres no he perdut a la llebre de vista i he passat la meta a 1:40:09. GRACIES MANOLO

Juan, gracies per les fotos  :great:

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

08 febrer 2015 19:04 #129 per ecopac (Associat/da)
Cursa acabada; per fi torno a ser corredor!!  :mdr:

Her anat tota l'estona que he pogut, és a dir fins al km 18-19 amb la bona companyia de ratadessants i en khryz i això m'ha ajudat força per anar tirant i quan ja estava que no podia més només faltaven un parell de km i ta sols calia aguantar com es pogués fins a l'arribada.

I així he fet.

Sembla que vaig progressant mica en mica!!

De la cursa, doncs això; l'he trobat molt ben organitzada en tots els aspectes: bon preu, bons detalls a l'arribada com caldo, bocata, patates, olives... circuit ben marcat i amb bons voluntaris i potser com a cose a millorar el tema aparcament, ja que crec que podria estar una mica més indicat i les dutxes (que eren una mica lluny segons m'han dit).

Cursa recomanada per repetir en properes ocasions 8)

Pd: Gràcies fotògr@fs :great: :great:

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

08 febrer 2015 19:21 - 08 febrer 2015 19:24 #130 per Hansi (Associat/da)
Porto tres de tres edicions d'aquesta mitja i cada cop li tinc més simpatia :yes:. El tracte als corredors és magnífic, amb tot l'avituallament a l'arribada i la bona organització que amb molt carinyo posen els companys de la UCA. Per 10 euros, senyores i senyors! Que n'aprenguin!

El recorregut, amb tantes cruïlles i desviaments, està senyalitzat de 9,9 sobre 10, tot i que és molt difícil tenir cinta/voluntaris/terra pintat a tants llocs al llarg dels 21 km :great:. L'ambient, sense aglomeracions perquè no està massificada :party: però amb participació de sobres per donar caliu. Caldria millorar la posició dels punts kilomètrics, uns quants d'ells inexactes (no hi incloc un dels que estaven a baix al riu, no recordo si el 14 o el 15, que no era culpa dels organitzadors, ja que clarament havia sigut desplaçat a uns 200m-300m per algun brètol que haurà pensat que feia una gracieta).

Avui el vent de cara a força llocs ha sigut un inconvenient afegit per mantenir un ritme constant, i juntament amb els punts kilomètrics que no estaven al seu lloc, em feien pensar en els meus amics i companys correcats que feien de llebre...grau elevat de dificultat! :oh: Jo, al meu rotllo, he corregut sol la mitja, després d'uns 4 km previs per fer l'entrenament que tocava avui, en els quals ja he tingut bona companyia amb el Juan :love: i el seu germà, uns dels que "jugaven" a casa avui. Muchas gracias a tu reportera por las fotos! :wink2:

Ha estat molt bé trobar a molts de vosaltres i poder intercanviar uns moments de conversa. Plans propers i futurs sobretot... :smile:

08 febrer 2015 19:33 #131 per jramon (Associat/da)

Caldria millorar la posició dels punts kilomètrics, uns quants d'ells inexactes (no hi incloc un dels que estaven a baix al riu, no recordo si el 14 o el 15, que no era culpa dels organitzadors, ja que clarament havia sigut desplaçat a uns 200m-300m per algun brètol que haurà pensat que feia una gracieta).

Avui el vent de cara a força llocs ha sigut un inconvenient afegit per mantenir un ritme constant, i juntament amb els punts kilomètrics que no estaven al seu lloc, em feien pensar en els meus amics i companys correcats que feien de llebre...grau elevat de dificultat! :oh:

Era el 14. Recordo que Manolo ha preguntat si l'haviem passat perque no l'havia vist, pero tots hem pensat que s'ens havia passat perque pel temps tocaba. Just després l'hem vist i ja hem caigut que estaba desplaçat. Cap problema.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

08 febrer 2015 20:50 - 08 febrer 2015 20:53 #132 per piri (Associat/da)

Holaa!

Jo també he anat a Santa Coloma però no he fet la Mitja  :oops: He anat a fer el 10.000 que per mi ja són molts metres  :mdr:

Coincideixo amb tothom que és una bona Mitja, poc massificada, amb bon tracte pels corredors i bon ambient.

Moolts companys correcats, gairebé tots han fet la Mitja i he agraït bastant fer el recorregut conjuntament perquè de seguida m'he retrobat amb el Lucius i hem compartit 8k fent-me de llebre a un bon nivell  :yes: El cas és que tenia la intenció d'estar prop dels 40' i el Lucius anava clavant el ritme de 4'km. Fins el 7 hem anat exactes amb el temps, després hem anat accelerant lleugerament i he pogut aconseguir amb facilitat el sub40. Moltes gràcies company!

La cursa continuava per ell i encara que portava bé el ritme, tenia la sensació d'anar massa ràpid. Però en les classificacions he vist que ha fet 1h25'. Així que felicitats!!!

També felicitar a l'ecopac per la seva bona progressió i dir-li que assolirà l'1h30' quan menys s'ho esperi. Felicitats campió!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

08 febrer 2015 21:05 #133 per Kiske (Visitant)
Doncs jo fiasco total per problemes d'estomac. El mati ha començat malament ja que m'he adormit i he arribat justet justet i sense menjar res. He agafat dorsal i cap al cotxe a canviar me. A les 9'20 surto del cotxe i arribo a la sortida quan faltava un minut. La cosa ja de bon començament no pintava be.Surto amb l'Stone pero ja veig que al km.4 se me´n va. El veig pero no puc, tinc problemes d'estomac, literalment em cago viu  :he: :he: Afluixo el ritme vaig a 5'15/km m'agafa en ratadesants, ecopac i khryz. Em diuen que vagi amb ells. Els aguanto 200 metres, trobo a faltan els anims de l'Ecopac i em despenjo. Donem la volta per la carretera de la Roca i aqui es ja quan revento. Vaig un parell de vegades al lavabo(km.7  i 8)  :he: :he: pero no em quedo tranquil. Arribo a l'avituallament del 10 i aprofitant que tinc el cotxe al costat decideixo abandonar. Agafo pasta del cotxe i me'n vaig a un bar a pendre algo mentre passen davant de mi la llebre de 1h50' i els demes participants. Alla ja he descarregat de valent  :he: :he: :he:.

Lo millor de tot es que se el motiu pel qual he passat per tot això i que, per l'experiencia que tinc ja amb les curses es un error imperdonable, sobretot quan vas a buscar marca com era el cas. A Montornes no passara... espero..

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

08 febrer 2015 21:08 #134 per Mattu (Visitant)
Enlloc com a casa!!! 3/3 com el Hansi a la mitja de la meva ciutat i un any mes, molt content. Si a la meva primera participació feia MMP i l'any passat vaig ajudar a un gran atleta a fer la seva, avui he gaudit i fet una nova marca, amb una retallada al temps que mare meva.

Tot i que havia passat una setmana molt xunga amb una mola que encara dona per cul (ahir anava fatal), volia sortir a fer la mitja, pero amb tranquilitat. Tot aixo es va acabar quan m'he trobat amb uns quants cracks que sortirien amb temps a prop de 1:30. Lucius, angel101, Hernán de Fisiologic... hi havia molt crack de tranqui, aixi que m'he marxat amb ells. Al Lucius l'hem vist una estona que ha vist al piri i ha marxat a bon ritme. Ens hem quedat amb Angel, Hernan i un altre noi de Fisiologic (en Joan), amb els que he fet cami: tot i que ells anaven tranquils, m'he posat a xerrar jo també. Arribant al 16 (quan tornavem a agafar cami cap a Santako) el grup s'ha tancat: jo no anava be de cardio i Hernan i Joan s'han marxat. M'he quedat amb l'Angel (tot un crack de la muntanya que ho fa genial al asfalt) i hem anat junts fins el 18, on va parar un moment (que anava com jo, amb una setmana xunga pel catarrec). Cap al final, amb tot i la pujada (te pebrots que pugi cada dia aquesta pujada i sigui tan xunga) he acabat a bon ritme i gaudint. Al final, 1:27:47, nova MMP retallant 3:30 a la original!

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

08 febrer 2015 21:20 #135 per santako700 (Visitant)
Es la cursa de mi club y seguro no soy imparcial, pero he visto muchos corredores q se lo han pasado bien y ese es nuestro principal objetivo, sobre todo agradecer su colaboración a las liebres correcats(gran trabajo y mejor disposición)
Por lo demás gracias por vuestros consejos nos ayudara a mejorar

08 febrer 2015 22:37 #136 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona nit!!

Molt d'acord amb tot el que heu dit tots. Jo debutava com a llebre (sub 1h50) i m'ho he passat pipa. Ha sigut molt divertit i molt agraït ajudar a molts corredors a fer la marca.  :party:v El millor de tot que la gent et vingui al finalitzar la cursa i et doni les gràcies, això m'ha omplert molt.

El recorregut és diferent, però si descomptem la pujada del kilòmetre 19 la resta es força confortable, encara m'hagués quedat al vial  (que calentent que s'estava).

La Mitja molt ben montada, recorregut original i molt bon tracte (botifarra, bossa obsequi, caldo, ...).

Repetirem la Mitja i com a llebre (si el Manolo vol  :rofl:)

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

08 febrer 2015 23:13 #137 per ManoloM (Associat/da)
Hoy tocaba debutar en esta mitja y además hacer de liebre y la verdad ha estado genial en todos los sentidos.
Cursa a muy buen precio, con muy buenos servicios (el año que bien con las pistas preparados que será mucho mejor) y sobre todo se nota el cariño con que la prepara la organización.... los voluntarios geniales , además de marcar muy bien el recorrido, no paraban de animar, olivas, agua, caldo gatorade, cerveza ....joder que más queremos  8).

Bueno dos cosillas el km14 estaba 300m más lejos y el 15 era corto, pero creo que habrá sido algún graciosillo, por llamarle de alguna manera y que las subidas no eran tan duras como parecían. aunque tampoco es lo mismo ir a tope que ir a un ritmo cómodo como me tocaba hoy  :oops:.

Por mi parte he animado y guiado al grupo que quería bajar de 1h40' todo lo que he podido y he llegado en 1h39'45" que con el viento que hacía, el desconocimiento de recorrido y las subidas y bajadas del trazado no está nada mal.

Felicitar a al resto de liebres que lo han hecho genial y creo que este año ha empezado una bonita amistad entre corredors.cat y esta mitja  :love:.

lo he pasado genial, gracias por todo  8)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

09 febrer 2015 09:36 #138 per Antirco (Associat/da)
Primera vegada que anava aquesta mitja i me ha agradat molt. Circuit variat i entretingut sobretot callejeando per Santa Coloma, menys mal dels voluntaris que et deien per on anar, per que encara que també estava senyalat al terra jo en despisto i en perdo fàcilment per que  a estones anava tot sol, sensació molt agradable que en retornen a temps passats quan el running no estava tant de moda. Ambient reduït i confortable tant a la sortida com a la arribada, res a veure a les macro curses, un preu molt raonable, amb botifarra cervesa patates i un porro de vi, bossa obsequi guarda-roba senzill però eficaç.
Sobre la meva cursa he quedat bastant satisfet, en principi tenia que anar tranquil•let, però això normalment no ho se fe, a estones me he trobat còmoda a ritme un pel per sota de 5:10 i això me ha animat bastant, però en la pujadeta del km 19 he patit, a partir de allà he afluixat molt no volia fer-me mal la qüestió al final era completar kilòmetres, he entrat amb 1:50:24 no es per llenca coets, el mes positiu que avui les cames les tinc molt senceres.
Encantat de saludar a molt de vosaltres i trobar-vos tant be i amb optimisme.

Ah, gracies per les fotos  :love:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

09 febrer 2015 11:15 #139 per muchacalma (Visitant)
Me gustaría felicitar por partida doble:

- En primer lugar a la UCA por demostrar que se puede montar un evento de calidad con inscripciones a un precio realmente asequible. Sois un ejemplo a seguir y espero que la gente valore vuestro esfuerzo y amor por este deporte para llenar siempre vuestras carreras. Un diez para vosotros!

- En segundo lugar, un gran GRACIAS! y mi más sincera felicitación para Dani (liebre de 1h35') porqué ha hecho un trabajo impresionante desde el primer kilómetro al último. Nunca hubiese pensado en poder mejorar mi marca de 1h38 en Granollers a 1h33'48" ayer. Eres una auténtica máquina y tienes que estar muy orgulloso de tu trabajo ayer... y de conseguir que el viento no se te llevase volando cuando ibas con la bandera por el paseo del río. Espectacular!!!

Gran mañana la de ayer en todos los sentidos!!!  :party:

corriendomucho.blogspot.com

5K: 20:26 (Sant Andreu '11)
10K: 43:34 (Maquinista '12)
21K: 1:43:13 (Montornès '12)
42K: 4:08:18 (Barcelona '13)

09 febrer 2015 11:18 #140 per Juan (Associat/da)

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats