III Mitja Marato El Prat de Llobregat. 8 Febrero 2.015

III Mitja Marato El Prat de Llobregat. 8 Febrero 2.015

08 febrer 2015 13:34 #161 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs, a mi m'ha agradat molt la mitja (no el meu estat físic, és clar)  :party:

Vaig beure senseres les 4 ampolles plenes d'aigua... uff. Finalment vaig anar 3 kms amb el grup 1h25 (gairebé sense voler), però després vaig veure que avui no era el meu ritme, i vaig pasar el km 3 sub 12, i el km 5 a 20:37.
Després al meu ritme 4'30-4'35 fins al final i 1h32:52. Prou bé encara...

JuanjoJa vaig veure que no vas poder seguir el grup fins al final.
jaume et vaig veure molt i molt bé els primers 3 kms, molt relaxat. Has pogut aguantar el ritme??

Felicitats a tots el Corredors.cat, doncs hem sigut uns quants avui.

Gràcies pels ànims i gran treball de les llebres :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2015 13:35 #162 per AndreuRunner (Associat/da)
Primer de tot felicitar a la llebre de 1h30' que ens ha guiat molt bé tota l'estona (sóc el que anava de groc i al 18 ens hem saludat i he acabat una mica més ràpid)  :great:

I per part meva, avui m'he posat el dorsal a la Mitja del Prat des de l'estiu. He fet el què tenia previst: 18 kms amb la llebre de 1h30' a 4'15" constant i després he apretat una mica per acabar-los a 4 i acabant en 1h28'45". Molt content ja que no he notat res de l'isquio, res de res i ara estic molt bé. He acabat molt sencer.  8) Avui fa just 4 mesos que em van operar per un "desgarro" de l'isquio preparant la marató de Berlín i un mes que torno a córrer i he disfrutat de l'entrada a meta sota l'arc com si hagués fet una MMP. Genial!!  :party: :party:

I  posats a demanar faltava tomaquet al bocata de formatge   :he:

Jo també he agafat el de formatge i si que faltava tomàquet si!!!  :mdr: :mdr:  M'ha agradat saludar-te Toni!!  :yes: :yes:

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

08 febrer 2015 13:36 #163 per Del@ (Associat/da)
Era la primera vegada que participava a aquesta mitja i m'ha agradat força. No està massificada (suposo que el fet d'estar entre Granollers i Barcelona i coincidir amb la de Santa Coloma fa que no hi hagi gaire gent, massa poca i tot) i el recorregut és ràpid amb l'únic problema que si fa vent doncs s'ha de saber aprofitar quan el tenim a favor per no patir tant quan el tenim en contra.

Molt content d'haver fet de llebre "oficial" per primera vegada. No feu cas dels parcials de la championchip, el control no estava al km. 10 (estava uns metres abans del km.12) i per això el primer parcial apareix tan lent i l'altre tan ràpid, quan no és així.

08 febrer 2015 13:39 #164 per atmos (Visitant)
Ara que ho dius Del@, lo del parcial de 10Km.....ja amb semblava extrany anar tant lent.... :yes:
Priemra vegada que faig aquesta mitja.....he pecat una mica de valent....he sortit amb la barqueta de 1:40 però al final han sortit 1:46:00. Prou satisfet i que serveixi de lliçó.... :whistle:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

08 febrer 2015 14:12 #165 per JavierCC1969 (Visitant)
Bueno, pues sub 1h30 conseguido, 1h29'15''. Salida un poco por delante de la barqueta de 1h30 pero sin distanciarme para no romper, hasta el 13 o 14 con un grupito de 3 o 4 en los cuales nos hemos ido ayudando, para el 16 o 17 me ha alcanzado la barqueta del 1h30 y me he quedado un par de km con ellos, donde me he recuperado bastante, y nada para el 19 apretar con un ritmo cómodo hasta el final... pues eso muy bien por lo conseguido y por el buen ambiente durante la carrera.

10k       39'30''     Cursa El Prat de Llobregat 2015
            41'34''     Cursa El Prat de Llobregat  2014
M.M.  1h29'15''     MitjaPrat.2015
M.      3h22'11''    BCN2016

08 febrer 2015 19:13 #166 per NOLO58 (Associat/da)
Adalpu ha fet un carreron, no?. En el creuament de corredors m'ha semblat que anava de primer correcat i l'he vist molt fi...

100m 11,7 Serrahima-74; 1K  2:56 Universitària-75; 5K 20:41 Can Dragó-09; 10K  42:08 Mercader-10; Mitja 1:34:48 Gavà-11; Marató 3:28:45 BCN-11; 6 h. pista   57,7 K Can Dragó-10; CBXR-11 22:31:13; 100 Km 15:06:34 Trailwalker-12 Olot-St. Feliu

08 febrer 2015 19:16 #167 per solteron (Associat/da)
Hola :
He passat aquesta setmana amb molèsties d'esquena i he entrenat molt poc. :erf:
Aquest mati ha sonat el despertador i ja gairebé tenia decidit no anar a fer la Mitja del Prat ja que ahir encara tenia mal, però m'he llevat i he provat a còrrer pel passadís de casa jeje les sensacions en 10 metres d'anar i tornar han estat bones i he decidit si anar a fer la cursa, "no estamos tan mal" !,

Durant la cursa l'esquena ha aguantat, he fet 1h 47'17" perdent ritme al final i més encara amb el vent que bufava molt en contra els últims km. He arribat un pel marejat potser tindria que haver menjat algun gel energetic.

Content ! i a sobre sembla que l'esquena s'ha arreglat una mica i tot !

Felicitats a mario.cat que ha fet marca i a Grinta que ha fet un carrerón, fent marca i a quedat cinquena absoluta !!

08 febrer 2015 19:22 #168 per ERIC (Associat/da)
tercera participació en aquesta mitja, avui feia molta freddddd¡¡¡¡ hem tingut molt vent en contra y bufava fort, calia anar en grup perque de llo contrari, te´l menjaves tot; la llebre sub 1h 30, ha sigut excel-lent i el grup que ha anat ha estat molt compacte, sense apenes baixes, això ha fet, que ens protegissim, tots plegats del vent;

Lo dels avions, veurel´s aterrar és una anècdota, més, en fi s´ha complert l´expedient, temps final, 1h 29 3 segons.

Fins la propera.

Salutacions

08 febrer 2015 20:42 #169 per mario.cat (Associat/da)
Avui tocava la Mitja Marató del Prat i anava amb els deures de fer 28 quilòmetres. Doncs he anat una mica mes d`hora i he fet una prèvia de 7 quilòmetres pels carrers del Prat, molt xino-xano,  ja que no era qüestió de cansar-se abans de la cursa.  :glasses: :glasses: .A la hora de la veritat, crec que m’ha anat molt bé, ja que he posat les cames a punt sense carregar-les. 8) 8)

A les 9,30 han donat el tret de sortida i he anat amb l’Alvar Polgi, que era la llebre de 1:50’. Li he fet el comentari que volia fer 1:48’ i m’ha dit que ja m’avisaria quan tenia que tirar. El primer carrer a la dreta de la sortida,era una mica just ja que havien camions aparcats a les dues bandes i es tenia que vigilar de no ensopegar amb ningú. Una vegada passat aquest tram, es podia córrer amb molta comoditat. :yes: :yes: :yes:

Han anat passant els quilòmetres i sobre el 5 aproximadament, he anat deixant la llebre i he provat d’anar-me endavant. I com em trobava bé, anava fent, fins que abans de fer el gir a la platja, he començat a veure la llebre de 1,45 comandada per Krlos. Doncs a per ella. :eyes: :eyes: :eyes:

Quant he arribat he vist que anava força bé y el Oscar Sandmann,  amb el que teníem una assignatura pendent de l’any passat en que va ajudar-me a intentar fer MMP i no ho vàrem aconseguir, doncs a volgut ajudar-me altra cop i s’ha vingut amb mi. Jo sabia que si entrava pel davant de la llebre del Krlos, faria MMP, i l’únic que jo buscava era allunyar-me d’ell. I així ha estat. Gracies al Oscar Sandmann , que m’ha acompanyat en tot moment i en estones m’ha anat regulant el ritme, a fet que arribéssim a meta per davant de la llebre. Al final 1:44,08’ fent MMP rebaixant-la en quasi 4 minuts. Molt content i molt agraït un any mes al Oscar. Es nota que quan entrenes bé, els resultats acaben arribant.  :great: :great: :great:

Organització bona, solucionant els problemes de l’any passat. Les dutxes una mica massificades de gent, i un fort vent en contra durant tot el camí de tornada, que ha fet la cursa una miqueta mes dura.  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Agrair a les llebres la seva feina i felicitar a tots els que avui han disfrutat del magnífic matí atlètic.   :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Propera parada: Maratest.

Correspondència amb: esforç i constància.

08 febrer 2015 20:57 #170 per pinelli (Associat/da)
enhorabona mario.cat es nota l'entrenament que vas fer a terrassa..  :he:
m'alegro molt de la teva marca..  :great:

08 febrer 2015 21:29 #171 per sandmannn (Associat/da)
Quina ventada avui a El Prat!!

Bé, al final he fet 5 km's previs i després la idea era anar a ritme de Marató amb en Krlos.
Així ha estat fins que ens ha atrapat el mario.cat i ha dit que anava a fer MMP. Llavors no m'he pogut estar de ajudar-lo com l'any passat.
Hem tirat de valent i al final objectiu conseguit  :great: Enhorabona company, les cames les has posades tu, jo només els crits jejej

Ara seré jo qui vagi a tope la setmana vinent a BCN a veure s sona la flauta i cau MMP.

Fins llavors!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

08 febrer 2015 21:49 - 08 febrer 2015 21:51 #172 per mario.cat (Associat/da)

enhorabona mario.cat es nota l'entrenament que vas fer a terrassa..  :he:
m'alegro molt de la teva marca..   :great:

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Ara et toca a tu el proper diumenge. Planeta i tot a favor. T'animarem al avituallament del quilòmetre 10 !!!!!   8) 8) 8)

08 febrer 2015 21:49 #173 per meep (Associat/da)
Després d'un any sense fer Mitges d'asfalt, avui he corregut la meva 3a mitja del Prat.
Fins al km 9 he anat amb la barqueta que seguia al Jorfer, que feia de llebre d'1h35' i m'ha agradat molt com ha gestionat el tema del vent, i informant a cada km del marge respecte l'objectiu  :great: :great:
Personalment content del temps fet amb "comoditat" (1h33'45")
L'organització molt bona. Per posar algun "però", jo encintaría els girs inicials, per evitar que tothom retalli i es mengi les mitjanes

08 febrer 2015 22:21 #174 per mk30 (Associat/da)
felicitats mario.cat, ja t'he vist a primera hora amb bona cara per fer mmp :great:

Per la meva part, he fet la mitja + 4 km que tocaven de  entrenament.  Avui no tocava córrer ràpid, així que he anat amb la super llebre Jorfer, que es un crack com porta el grup, li he ajudat amb el que he pogut i al km 17 he portat un parell de correcat a baixar de 1h34' i ho em aconseguit.

Moltes felicitats a tots el que heu fe MMP i sobretot a totes les llebres, feu un gra feina :love:

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

08 febrer 2015 22:23 #175 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies meep&mk30 per les vostres paraules  :love: :love: Quan pugui ja escriuré algunes cosetes de la mitja  :yes: :yes:

08 febrer 2015 22:26 #176 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Mario.cat

moltes felicitats per la teva MMP :great: :great: al final has tingut una petita recompensat per fer bé els deures estíc segur que tens millora encare per baixar més aquest registre crak ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

08 febrer 2015 22:28 #177 per Raf@ (Visitant)
Bona mitja aquest matí al Prat. Molt curosa amb el corredor.
Fins i tot en el tema de les dutxes. Quan tothom es barallava per dutxar se en un vestidor, hi havia un altre sense cap corredor  :surprised:

Pel que fa a la cursa, he sortit en la barqueta d'amic. Semblava que avui tothom volia fer 1h40'  :oops:

L'he avançat i he començat a tirar a un ritme bastant regular. Això si, els últims quilòmetres, com és de costum, se m'han fet llarguets.
Al final, acabant amb MMP en 1h37'59''. Supercontent de ser sub 1h38', encara que sigui per un segon  :rofl:

Salutacions

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

08 febrer 2015 22:33 #178 per al (Visitant)
Bona nit,

Segona mitja per la preparació de la marató de Barcelona

He sortit els primers 3 kms amb el grupet de 1.30 i com m'he trobat amb força he anat endavant, tenia clar que la tornada seria dura amb el vent en contra, per sort he trobat a dos corredors del pratenc que portaven un ritme similar i hem fet els darrers 8kms junts.

Gracies al gran treball de John que ens ha animat i tapat el vent, hem arribat amb bon ritme un pel per sobre de 1.26, jo he fet 1.26.06, torno a correr a ritmes propers a 4' amb certa comoditat i no he tornat a tenir els problemes de piramidal que em van donar guerra fins el mes de novembre.

Bon debut a aquesta mitja, (com ja heu dit caldria posar tomaquet al pà, però això potser és per el forum de Masterxef) i volia felicitar als companys del Pratenc i agraïr-los l'ajut en un dia fred i ventos.

Salut i kms

entrenar com una guineu, competir com un llop

08 febrer 2015 22:36 #179 per Grinta (Associat/da)
Ha fet vent avui? Casi ni ho he notat  :whistle:
M'han cuidat tan i tan bé a la barqueta de l'Amic que m'han portat protegida del vent fins a la meta.
Resultat 01:39:35, rebaixant la meva marca en 5' i quedant 5a de la general i 2a de la meva categoria  :surprised: Increible.
Primer de tot, agrair la feina de les llebres. Haver d'aguantar segons quins personatges criticant contínuament és fa difícil. Especialment a l'Amic i a en M@rcus, que no m'han deixat rendir-me  :love: Però també a l'Atmos que m'ha fet riure una bona estona, al Kim, que m'ha portat un gel (mare de Déu, és necessari menjar això per la marató?), al Solteron, al JoandeGracia, a la G3mma i al Jaume86 pels ànims i en general a tots, que segur que me n'oblido d'un bon grapat. I es que la família correcat és molt gran!!! M'he sentit molt acompanyada i mimada en tot moment.
Finalment felicitar tots aquells que heu fet MMP  :party:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

08 febrer 2015 22:57 #180 per esquimal (Associat/da)
Es posible que haya habido problemas con el cronometraje? He salido con dos amigos y su tiempo real es 22 segundos menor que el oficial. Hasta aquí todo bien. La cuestión es que a mí me dan el mismo tiempo en el oficial y en el real. Según mi reloj he hecho exactamente 22 segundos menos del tiempo que me da championchip

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats