- Missatges: 18727
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
He decidit anar a la meva, no aniré a la barqueta Sub40...el meu objectiu es fer la Marató de BCN amb condicions i no vull trencar-me o arrastrar les conseqüencies de l'esforç per fer-me el "el machote"...m'ho prenc com un entreno i prou.... :yes:
Una cosa que me tiene preocupado, alguien sabe si habrá en algún avituallamiento bebida isotonica?
Si no ando mal de memoria (que alguien me rectifique si estoy equivocado) creo que siempre todos los avituallamientos eran solo de agua.
Un saludo
He consultat el tema amb l'organització i m'han dit que serà d'aigua als quilòmetres 5/10/15 i a l'arribada tindrem Aquarius i aigua :wink2: :yes:Una cosa que me tiene preocupado, alguien sabe si habrá en algún avituallamiento bebida isotonica?
Grinta el món és dels valents
![]()
Atmos que és un passeig de 221 kms amb bona companyia una llebre de luxe un recorregut pla...
:whip
Jaume86 i JavierCC1969 els nervis a casa i pensaments positius que us sortirà un carrerón :yes: :yes:
Grinta el món és dels valents
![]()
Atmos que és un passeig de 221 kms amb bona companyia una llebre de luxe un recorregut pla...
:whip
Jaume86 i JavierCC1969 els nervis a casa i pensaments positius que us sortirà un carrerón :yes: :yes:
Jorfer, jo m'aturaré al km 21, els altres 200 els deixo pels més valents :mdr:
Gràcies per les vostres respotes MIGUEL SBD i Jorfer. Fins avui no he tornat a entrar al fòrum. Fins diumenge!
Edu
He decidit anar a la meva, no aniré a la barqueta Sub40...el meu objectiu es fer la Marató de BCN amb condicions i no vull trencar-me o arrastrar les conseqüencies de l'esforç per fer-me el "el machote"...m'ho prenc com un entreno i prou.... :yes:
:'( :'( :'(
Cómo pudiste hacerme eso a mi,
yo que te huniese seguido hasta el fin,
sé que te arrepentirás...
:rofl: :rofl: :rofl: Atmos, a córrer i a callar
Gràcies Jorfer, pels ànims, a veure què passaPerò jo faré poc més de 21km com en Del@, les ultres no m'atreuen gaire
Jo aniré amb la barqueta del capità Jorfer i així miraré com fer de llebre, per la propera poder col·laborar.
:rofl: :rofl: :rofl: Atmos, a córrer i a callar
Gràcies Jorfer, pels ànims, a veure què passaPerò jo faré poc més de 21km com en Del@, les ultres no m'atreuen gaire
Que sàpigues que he fet 12Kms CCL x no carregar gaire les cames i estar apunt per la Mitja.