III Mitja Marato El Prat de Llobregat. 8 Febrero 2.015

III Mitja Marato El Prat de Llobregat. 8 Febrero 2.015

09 febrer 2015 14:27 #201 per atmos (Visitant)
Si Sr. un crack...i molt be explicat  8)

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2015 14:57 #202 per joansan (Visitant)
joan8fb, moltes gràcies per la teva feina de llebre va ser explendida, ens vas portar una mica mes rapid a la anada aprofitant el vent,  i això al final ens va permetre a tots arribar per sota de dues hores a meta, com dius jo mateix al km 16 et vaig abandonar.
Repeteixo moltes gràcies a tu i el teu company que t'acompanyava, una gran feina 8) 8) 8)

10 Qm's: 43'33" Nassos 10
Mitja  : 1h 37 31" Vilanova 10
Marató : 3H 38 14" Barcelona 10

09 febrer 2015 15:28 #203 per amic (Associat/da)
Hola companys.
Abans de res felicitar a tots els que heu aconseguit mmp en aquesta mitja i especialment al Jaume86 que és el camuflat del repte. :whistle: :whistle: Molt ull a aquest sobrat que trencarà els cronos a Barcelona. Que gran ets Jaume:party: :party:
Felicitar a l'amic Jordi1 que d'amagat es va quedar prop del 1:30 i que ja està preparat per a la marató de Roma.
Grinta: Felicitats per la teva gran cursa, amb els dubtes que tenies i la bona mitja que et va sortir fins i tot accelerant en l'últim km, deixant-me enrere ... :'( :'(
Atmos: Llàstima, no era el dia! No em vaig adonar quan et quedaves. Estàs molt a prop de aconseguir-ho. Ànims.  8) 8)
Agrair especialment al company M@rcus que em va ajudar a portar la barqueta de 1:40. No parava d'animar, donar instruccions i anar cap enrere per agrupar i animar els que s'anaven quedant més endarrerits. Moltes gràcies M@rcus m'ho vaig passar especialment bé fent de llebre al teu costat.
Et dec una. :love: :love:

09 febrer 2015 16:13 #204 per Del@ (Associat/da)
Jaume86, gràcies un plaer haver-te ajudat a rebaixar la teva marca, però no t'oblidis que el mèrit és teu i de la constància en els entrenaments, per molts ànims i consells que et donin durant la cursa són les teves cames les que han de córrer i tu el que has de apretar quan et penses que ja no pots més. Des del darrera jo et vaig veure molt bé durant la progressió que vas fer els darrers kms  :great:.

09 febrer 2015 18:48 #205 per ERIC (Associat/da)
Jaume 86, felicitats, per la marca, el circuit, es bo per a fer-ho, però ho dificulta enormement, el vent en contra i ahir, n´hi havia molt, per tant, doble mèrit, tens molt marge de millora.

Adalpu, fantàstic, un gran temps, fa temps que jugues un altre lliga, l´enhorabona

09 febrer 2015 20:32 #206 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gran crónica Juame, sí senyor :great:

I quina marca!! marcón. Finalment la gent tenia raó. Valíes un 1h23... I TU LO SABES  :intello: :intello:

Un plaer parlar una estona amb tú, i semblava que anaves molt tranquil. Felicitats campió.

Felicitats a tots!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

09 febrer 2015 21:22 #207 per Jorfer (Associat/da)
Pulpitus altre vegada serà  :wink2:
Tonivet, jo també vull els entrepans amb tomàquet  :yes: :yes:
Dennis Teuling, ja vindran dies millors, segur, doncs qualitat el sobra crack  :great:
AndreuRunner, ben tornat de nou al món de les curses. Et trobàvem a faltar.  :yes: :yes:
Del@ impressionant el teu debut de llebre. L'has clavat. Moltes gràcies  :great: :great:
Atmos, fa dies que no estaves per la feina de lluitar per la MMP avui. Quan volguis ho faràs.  :yes: :yes:
Javiercc1969 un molt bon debut a la distància. Felicitats  8)
Adalpu, quina progressió la teva, no té fi mai i m'alegro  :yes: :yes:
Solterón, m'alegra llegir que les molèsties de l'esquena t'hagin millorat amb la teràpia de la cursa  :666: :great:
Mario.cat&Sandmannn bon tàndem en busca d'una més que merescuda i lluitada MMP. Bravo parella!!  8) 8)
Meep, gràcies per la foto i els comentaris  :oops: :oops:
JoandeGracia una MMP més del dia lluitada i treballada. Molt bé  :great: :great:
Raf@ felicitats per aquesta nova MMP  :great:
Al bona gestió de la cursa en progressió.
Grinta, m'alegra molt llegir les teves paraules doncs estàs motivadíssima per a fer una gran marató. Ja has fet la prèvia que és una sensacional MMP. Ets una alegria amb potes. Endavant  :great: :great:
Esquimal, ja has presentat una reclamació? Quan revisen les dades a l'ordinador rectifiquen les classificacions. Si mires els resultats potser ja surt la teva nova MMP  :yes: :yes:
ManoloM gràcies  :great: Ya sabes que todos intentamos imitarte al hacer de liebre pero sin chistes  :wink2:
Pko Schz molt bones les fotos. Merci company  :great:
EDJ ja tornes a ser sub 2 de nou, després d'uns quants anys. Amb continuïtat baixaràs molt més, segur  :yes: :yes:
Joan8fb moltes gràcies per fer de llebre. Una gran tasca, sens dubte.
Juanjo, crec que has pecat d'ambiciós en la teva progressió de millora. Al arribar a certs temps més exigents la progressió és més difícil i els objectius han de ser més petits i, així gaudim més del camí.
Jaume86 impressionant la teva progressió. Sense vent encara volaràs més.  :yes: :yes: Estem orgullosos de tu crack
Amic altre llebre excel·lent. Gràcies metrònom.

En quan a la meva cursa vaig gaudir de valent fent de llebre anant a un ritme "còmode". Ahir estrenaven motxilles i després de solucionar els problemes del muntatge ens vam posar per la feina. En el meu cas llebre de 1.35 i de seguida es va fer una bona barqueta, compacte i amb ganes de fer una gran mitja. De cara a la platja vam intentar agafar uns segons doncs a la tornada tindríem trams amb el vent de cara i ens faria perdre segons. Gran col·laboració de l'Ignasi65 i mk30 ajudant-me a guiar al grup. Al final molt content doncs la majoria de la gent de la barqueta va arribar per sota del temps previst i jo una miqueta lent 01:35:02  :whistle: :whistle:

En quan a la mitja crec que va pel bon camí i proposo algunes coses a millorar:
- Entrepans amb tomàquet
- Cintes als primers kms doncs més d'una vegada no saps per on has d'anar als carrers de doble sentit del principi i vam estar a punt de menjar-nos alguna mitjana;
- Crec que aquesta mitja a l'octubre o novembre tindria molt més èxit per a la gent que prepara maratons de tardor, doncs el calendari ara està molt carregat de mitges.
- Evitar trams de terra (canvi de darrera hora, ja ho sé  :yes:)

Bona feina gent del Pratenc.  :great: :great:

09 febrer 2015 21:26 #208 per esquimal (Associat/da)

Esquimal, ja has presentat una reclamació? Quan revisen les dades a l'ordinador rectifiquen les classificacions. Si mires els resultats potser ja surt la teva nova MMP  :yes: :yes:

Jorfer, els hi he enviat un mail explicant-los el que ha passat. De moment a la classificació surt tot igual així que toca esperar a veure si em responen.  :erf:

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

09 febrer 2015 21:42 #209 per Grinta (Associat/da)

Grinta, m'alegra molt llegir les teves paraules doncs estàs motivadíssima per a fer una gran marató. Ja has fet la prèvia que és una sensacional MMP. Ets una alegria amb potes. Endavant  :great: :great:

En quan a la mitja crec que va pel bon camí i proposo algunes coses a millorar:
- Entrepans amb tomàquet
- Cintes als primers kms doncs més d'una vegada no saps per on has d'anar als carrers de doble sentit del principi i vam estar a punt de menjar-nos alguna mitjana;
- Crec que aquesta mitja a l'octubre o novembre tindria molt més èxit per a la gent que prepara maratons de tardor, doncs el calendari ara està molt carregat de mitges.
- Evitar trams de terra (canvi de darrera hora, ja ho sé  :yes:)

Moltes gràcies Jorfer! Ets un sol, ens dediques comentaris encoratjadors un per un. No saps el que animes, de veritat  :love:
I respecte als cometaris que fas...
:whistle: no teníeu tomàquet? Quina pena em feu, jo no tenia ni formatge  :surprised: em van donar el bocata buit  :grrrrrr: En el moment no me'l vaig menjar perquè estava esgotada, però a la mitja hora em sentia famolenca, començo a mossegar i mossegar, i vinga queixalades. Però amb el subidon que portava em va costar mig entrepà adonar-me que estava buit  :'(
Que no es molesti l'organització, eh? Que això ens passa a tots. Un despiste el té qualsevol.

I el tram de sorra em va costar molt. Sóc molt i molt patosa i de poc no caic trepitjant una pedra  :beurk:
La resta, genial!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

09 febrer 2015 21:46 #210 per (Visitant)

Jo afegiria a la llista del Jorfer... Un avituallament de  beguda isotònica  :whistle:

09 febrer 2015 21:51 - 09 febrer 2015 21:53 #211 per JoanDeGracia (Associat/da)

En quan a la meva cursa vaig gaudir de valent fent de llebre anant a un ritme "còmode". Ahir estrenaven motxilles i després de solucionar els problemes del muntatge ens vam posar per la feina. En el meu cas llebre de 1.35 i de seguida es va fer una bona barqueta, compacte i amb ganes de fer una gran mitja. De cara a la platja vam intentar agafar uns segons doncs a la tornada tindríem trams amb el vent de cara i ens faria perdre segons. Gran col·laboració de l'Ignasi65 i mk30 ajudant-me a guiar al grup. Al final molt content doncs la majoria de la gent de la barqueta va arribar per sota del temps previst i jo una miqueta lent 01:35:02  :whistle: :whistle:

Jorfer, no et deixes a ningú per comentar!!! Això es que et llegeixes tots els comentaris i els hi prestes atenció, fent el resum perfectament explicat!  :great: Com veig que falta el teu propi comentari, ara et "copiaré" i et faré el que et correspon  ;)

Jorfer, una vegada més, feina fantàstica fent de llebre (encara que et sobresin un parell de segons  ;)  ) Estàs fent una bona preparació per la marató, el Sub 3h08 el tens al teu abast  :great: Ets un bon exemple per tots nosaltres.

Resta de corredors, mireu els comentaris del Jorfer, allà trobareu el vostre   :great:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

09 febrer 2015 22:35 #212 per G3mma (Associat/da)
Moltes Gràcies Joan8fb, una llebre perfecte!

Vaig estar tota la cursa al teu costat i vaig oblidar-me del crono. Vaig entrar per sota de les dues hores!

Una feina genial :yes:

09 febrer 2015 22:38 #213 per Raf@ (Visitant)

Jorfer, no et deixes a ningú per comentar!!! Això es que et llegeixes tots els comentaris i els hi prestes atenció, fent el resum perfectament explicat!  :great: Com veig que falta el teu propi comentari, ara et "copiaré" i et faré el que et correspon  ;)

Jorfer, una vegada més, feina fantàstica fent de llebre (encara que et sobresin un parell de segons  ;)  ) Estàs fent una bona preparació per la marató, el Sub 3h08 el tens al teu abast  :great: Ets un bon exemple per tots nosaltres.

Resta de corredors, mireu els comentaris del Jorfer, allà trobareu el vostre   :great:

+1  :yes:

Impresionant Jorfer

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

09 febrer 2015 22:42 #214 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies  :love: :love: :oops: :oops: :great:

Esquimal segur que aviat tindràs la teva MMP oficial reconeguda ja veuràs  :wink2:

09 febrer 2015 22:49 #215 per ManoloM (Associat/da)
Heyyy familia, veo que en general fue muy bien la mitja del Prat...me alegro muchísimos  :party: :party: :party:
Que buenas marcas que he visto por aquí y que buen rollo. Los liebres como ya dije geniales.

Jorfer eres muy grande amigo  :love:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

09 febrer 2015 23:58 - 10 febrer 2015 06:28 #216 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Aquí un altre que va passar pel Prat. I ja van les 3 edicions. Aquest cop, per segona vegada de llebre i aquest any de 1h50'   :yes:. La veritat es que em vaig inscriure tard, perquè em tocava tirada i se que amb un dorsal m'embalo. :grrrrrr: i no tocava pensant en Bcn. Així que a última hora per molèsties d'un company, em van oferir la sustitució i la vaig acceptar perquè era la forma de controlarme el ritme i ajudar a qui poguès.

Com sempre que he fet de llebre no te preu  :love: es el mes gratificant que hi ha i us recomano que passeu pel fil de Llebres Correcat i sol·liciteu fer-ho en alguna cursa. La experiència val la pena.  :great:

Com a llebre haig de donar les gràcies a Jorfer, amic i ManoloM els tres m'han llebrejat i m'han ensenyat quasi de tot menys a explicar acudits :whistle:. ManoloM a les zones de vent vem fer com a Valencia, tots en fila, tapant el vent un al altre i la llebre al davant. Vaig veure com a 20 persones en fila i desprès ho van agraïr. ;). Al final 1h49'47" i amb 4 persones a la barqueta amb mmp  :party:

Vaig tenir bons companys com en Xarlax al principi i desprès va marxar en progressió, en Mario.cat que ara entenc perquè xerrava cómode, anava fresc, va marxar i va fer mmp  :eyes: :great:. Si ho arribo a saber et dono la bandera a tu i m'en vaig jo  :he:
En Josep80 amb un bon retorn a la competició  ;) i en JoanDeGracia amb mmp i la Marató Sub4 que l'espera  ;) 8)

També, perquè el recorregut ho permet, he vist còrrer a en Jaume86 i Jord1, lluitan per aquestes mmp merescudes i aconseguides  8) i a quasi tots, als que si he pogut o els hi vist, he saludat  ;)

Felicitats a tots el companys que han fet de llebre, Dela@, David77, Jorfer, amic, Krlos, Raulsan i joan8fb. El dia no era fàcil amb el vent i crec que la fama de llebre correcat s'ha salvat  :great:

També m'apunto a la plataforma pro-tomaquet  :happy:

Pko Schz moltes gràcies per les fotos  8)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

10 febrer 2015 07:33 #217 per mario.cat (Associat/da)

Vaig tenir bons companys com en Xarlax al principi i desprès va marxar en progressió, en Mario.cat que ara entenc perquè xerrava cómode, anava fresc, va marxar i va fer mmp  :eyes: :great:. Si ho arribo a saber et dono la bandera a tu i m'en vaig jo  :he:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

10 febrer 2015 07:47 #218 per EDJ (Visitant)
Gràcies Jorfer pels teus ànims.

Edu

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

10 febrer 2015 08:44 #219 per al (Visitant)
Hi ha companys que marquen la diferència, uns anònims i altres més coneguts, a les curses em porto moltes vegades un bon record al coneixer, coincidir i compartir experiències.

D'altres sou prou coneguts i feu una bona tasca tant de motivació, com difusió i/o memòria històrica.

Gràcies Jorfer, bona feina com llebre a la cursa i com motivador abans i després.

Salut i kms     

entrenar com una guineu, competir com un llop

10 febrer 2015 08:47 #220 per JavierCC1969 (Visitant)

...
Javiercc1969 un molt bon debut a la distància. Felicitats  8)
...

Moltes gracies Jorfer,

Al final a sigut fins divertit i tot. Llàstima per què em quedo amb la sensació d'haver pogut fer sub 29 gestionant la cursa només una mica millor però es complicat, molts kilòmetres i molta estona mirant d'anar lo millor possible segons les circumstancies...  
M'ho he passat molt bé , un bon grapat de sensacions, així, que molt molt content.. :party:  :yipi:

10k       39'30''     Cursa El Prat de Llobregat 2015
            41'34''     Cursa El Prat de Llobregat  2014
M.M.  1h29'15''     MitjaPrat.2015
M.      3h22'11''    BCN2016

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats