- Missatges: 980
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Esquimal, ja has presentat una reclamació? Quan revisen les dades a l'ordinador rectifiquen les classificacions. Si mires els resultats potser ja surt la teva nova MMP :yes: :yes:
Grinta, m'alegra molt llegir les teves paraules doncs estàs motivadíssima per a fer una gran marató. Ja has fet la prèvia que és una sensacional MMP. Ets una alegria amb potes. Endavant![]()
En quan a la mitja crec que va pel bon camí i proposo algunes coses a millorar:
- Entrepans amb tomàquet
- Cintes als primers kms doncs més d'una vegada no saps per on has d'anar als carrers de doble sentit del principi i vam estar a punt de menjar-nos alguna mitjana;
- Crec que aquesta mitja a l'octubre o novembre tindria molt més èxit per a la gent que prepara maratons de tardor, doncs el calendari ara està molt carregat de mitges.
- Evitar trams de terra (canvi de darrera hora, ja ho sé :yes:)
En quan a la meva cursa vaig gaudir de valent fent de llebre anant a un ritme "còmode". Ahir estrenaven motxilles i després de solucionar els problemes del muntatge ens vam posar per la feina. En el meu cas llebre de 1.35 i de seguida es va fer una bona barqueta, compacte i amb ganes de fer una gran mitja. De cara a la platja vam intentar agafar uns segons doncs a la tornada tindríem trams amb el vent de cara i ens faria perdre segons. Gran col·laboració de l'Ignasi65 i mk30 ajudant-me a guiar al grup. Al final molt content doncs la majoria de la gent de la barqueta va arribar per sota del temps previst i jo una miqueta lent 01:35:02![]()
En quan a la meva cursa vaig gaudir de valent fent de llebre anant a un ritme "còmode". Ahir estrenaven motxilles i després de solucionar els problemes del muntatge ens vam posar per la feina. En el meu cas llebre de 1.35 i de seguida es va fer una bona barqueta, compacte i amb ganes de fer una gran mitja. De cara a la platja vam intentar agafar uns segons doncs a la tornada tindríem trams amb el vent de cara i ens faria perdre segons. Gran col·laboració de l'Ignasi65 i mk30 ajudant-me a guiar al grup. Al final molt content doncs la majoria de la gent de la barqueta va arribar per sota del temps previst i jo una miqueta lent 01:35:02![]()
Jorfer, no et deixes a ningú per comentar!!! Això es que et llegeixes tots els comentaris i els hi prestes atenció, fent el resum perfectament explicat!Com veig que falta el teu propi comentari, ara et "copiaré" i et faré el que et correspon
Jorfer, una vegada més, feina fantàstica fent de llebre (encara que et sobresin un parell de segons) Estàs fent una bona preparació per la marató, el Sub 3h08 el tens al teu abast
Ets un bon exemple per tots nosaltres.
Resta de corredors, mireu els comentaris del Jorfer, allà trobareu el vostre
Vaig tenir bons companys com en Xarlax al principi i desprès va marxar en progressió, en Mario.cat que ara entenc perquè xerrava cómode, anava fresc, va marxar i va fer mmp :eyes:
. Si ho arribo a saber et dono la bandera a tu i m'en vaig jo :he:
...
Javiercc1969 un molt bon debut a la distància. Felicitats
...