III Mitja Marato El Prat de Llobregat. 8 Febrero 2.015

III Mitja Marato El Prat de Llobregat. 8 Febrero 2.015

10 febrer 2015 10:32 #221 per Juanjokyokushin (Associat/da)

Pulpitus altre vegada serà  :wink2:
Tonivet, jo també vull els entrepans amb tomàquet  :yes: :yes:
Dennis Teuling, ja vindran dies millors, segur, doncs qualitat el sobra crack  :great:
AndreuRunner, ben tornat de nou al món de les curses. Et trobàvem a faltar.  :yes: :yes:
Del@ impressionant el teu debut de llebre. L'has clavat. Moltes gràcies  :great: :great:
Atmos, fa dies que no estaves per la feina de lluitar per la MMP avui. Quan volguis ho faràs.  :yes: :yes:
Javiercc1969 un molt bon debut a la distància. Felicitats  8)
Adalpu, quina progressió la teva, no té fi mai i m'alegro  :yes: :yes:
Solterón, m'alegra llegir que les molèsties de l'esquena t'hagin millorat amb la teràpia de la cursa  :666: :great:
Mario.cat&Sandmannn bon tàndem en busca d'una més que merescuda i lluitada MMP. Bravo parella!!  8) 8)
Meep, gràcies per la foto i els comentaris  :oops: :oops:
JoandeGracia una MMP més del dia lluitada i treballada. Molt bé  :great: :great:
Raf@ felicitats per aquesta nova MMP  :great:
Al bona gestió de la cursa en progressió.
Grinta, m'alegra molt llegir les teves paraules doncs estàs motivadíssima per a fer una gran marató. Ja has fet la prèvia que és una sensacional MMP. Ets una alegria amb potes. Endavant  :great: :great:
Esquimal, ja has presentat una reclamació? Quan revisen les dades a l'ordinador rectifiquen les classificacions. Si mires els resultats potser ja surt la teva nova MMP  :yes: :yes:
ManoloM gràcies  :great: Ya sabes que todos intentamos imitarte al hacer de liebre pero sin chistes  :wink2:
Pko Schz molt bones les fotos. Merci company  :great:
EDJ ja tornes a ser sub 2 de nou, després d'uns quants anys. Amb continuïtat baixaràs molt més, segur  :yes: :yes:
Joan8fb moltes gràcies per fer de llebre. Una gran tasca, sens dubte.
Juanjo, crec que has pecat d'ambiciós en la teva progressió de millora. Al arribar a certs temps més exigents la progressió és més difícil i els objectius han de ser més petits i, així gaudim més del camí.
Jaume86 impressionant la teva progressió. Sense vent encara volaràs més.  :yes: :yes: Estem orgullosos de tu crack
Amic altre llebre excel·lent. Gràcies metrònom.

En quan a la meva cursa vaig gaudir de valent fent de llebre anant a un ritme "còmode". Ahir estrenaven motxilles i després de solucionar els problemes del muntatge ens vam posar per la feina. En el meu cas llebre de 1.35 i de seguida es va fer una bona barqueta, compacte i amb ganes de fer una gran mitja. De cara a la platja vam intentar agafar uns segons doncs a la tornada tindríem trams amb el vent de cara i ens faria perdre segons. Gran col·laboració de l'Ignasi65 i mk30 ajudant-me a guiar al grup. Al final molt content doncs la majoria de la gent de la barqueta va arribar per sota del temps previst i jo una miqueta lent 01:35:02  :whistle: :whistle:

En quan a la mitja crec que va pel bon camí i proposo algunes coses a millorar:
- Entrepans amb tomàquet
- Cintes als primers kms doncs més d'una vegada no saps per on has d'anar als carrers de doble sentit del principi i vam estar a punt de menjar-nos alguna mitjana;
- Crec que aquesta mitja a l'octubre o novembre tindria molt més èxit per a la gent que prepara maratons de tardor, doncs el calendari ara està molt carregat de mitges.
- Evitar trams de terra (canvi de darrera hora, ja ho sé  :yes:)

Bona feina gent del Pratenc.   :great: :great:


Jorfer Moltes gràcies per dedicar-nos temps en escriure unes paraules per cadascú i per llegir els nostres comentaris.

Tens raó, sóc massa ambiciós, no ho puc evitar, em queda molt encara per aprendre...  :whistle:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2015 12:59 #222 per esquimal (Associat/da)

Esquimal segur que aviat tindràs la teva MMP oficial reconeguda ja veuràs  :wink2:


Ja m'han respós el mail i han canviat el resultat a la classificació.
Nova MMP oficial: 1:38:13  :party:

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2015 13:16 #223 per Joan33 (Associat/da)
Per primer cop feia aquesta mitja i la veritat és que em va agradar molt. Llàstima del vent.

Felicitar a tots el que vau fer MMP, en especial en Jaume86 per seu marcón però encara pot millorar força(no és per donar-te pressió però ja veuràs com tinc raó). I en Jord1 va fer mmp però es va quedar a 14 segons de fer sub'1.30, llàstima Jordi perquè ara em sap greu de no haver-me quedat amb tú quan et vaig agafar perquè ho haguèssim aconseguit. Però això ho tens a tocar.

I per la meva part molt satisfet per les sensacions que vaig tenir, per fi torno a tenir les sensacions de l'any passat.. Em tocava 32 km en progressió, la tirada més llarga de la preparació de la marató. O sigui que vaig fer 11 quilómetres previs i després la mitja fent 1:29'10'' fent-ho progressiu.

I gràcies per les fotos. :great:

Marató: 3:01'45''(Sevilla 2014)
Mitja: 1:24'00" (Barcelona 2015)
10 Km: 39'19'' (Can Mercader 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2015 19:09 #224 per sandmannn (Associat/da)

Esquimal segur que aviat tindràs la teva MMP oficial reconeguda ja veuràs  :wink2:


Ja m'han respós el mail i han canviat el resultat a la classificació.
Nova MMP oficial: 1:38:13  :party:

Enhorabuena crack!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 01:29 #225 per jaume86 (Associat/da)
Ahir a la tarda vaig notar unes molesties al tandó d'Aquiles i em va baixar del núvol de cop :grrrrrr:

Però llegir-vos em torna el somriure al rostre, sou inmensos i us feu estimar  :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 07:56 #226 per Josep80 (Associat/da)
acabada de començar la preparació per la marató de Londres de final d'Abril, m'apunto per primera vegada a aquesta Mitja, per començar a agafar ritme de competició, donat que les 2 mitjes americanes del Gener vàren ser més relaxades.
Crec que la barqueta de 1:50, a 5:13/km pot ser adient, I alli em planto. Veig que l'amic Polgi portarà aquesta barqueta  :party: :party:

M'agradat la cursa, el recorregut, mai habia corregut pel delta del Llobregat, km's ben marcats, malgrat el vent, bona organització.
La llebre impecable, amb bona part de la cursa amb uns 10'-15' segons a la butxaca, per si un cas. Gràcies Polgi. :great:

He anat tirant sense problemes I amb bastant comoditat, fins als darrers 4 kilòmetres, amb vent de cara, I amb les forces ja una mica tocadetes. A uns 2-3 km's de l'arribada em passa la barqueta, que m'anava uns metres per darrera. Aguanto com puc... :grrrrrr: :grrrrrr:
Al final 1:50:03, objectiu complert, entrenament de qualitat  :party: :party:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 10:21 #227 per AndreuRunner (Associat/da)

AndreuRunner, ben tornat de nou al món de les curses. Et trobàvem a faltar.  :yes: :yes:


Merci Jorfer!!! Doncs si que va ser com una festa diumenge!!! Després de no córrer cap cursa des del juliol vaig gaudir de cada km i entrar a la meta com si fos una MMP!!!

Que et vagi molt bé i assoleixis l'objectiu a Barcelona Jorfer!!

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 14:41 #228 per Dennis Teuling (Associat/da)
Mestre jorfer  :great: :great:

Ets encara millor persona que corredor. Gran gest el teu!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 20:13 #229 per Joaquinmn (Visitant)
Un recorregut totalment pla, sense aglomeracions, un preu raonable i gràcies a les llebres dels Corredors.cat és una Mitja ideal per fer bones marques.

Feia fred per sortir de casa, però un cop a la sortida va ser un bon aliat: el millor que podiem fer era còrrer molt i sense haver de suar gaire.  El vent... si que bufava per la platja a la tornada ( i suposo que a l'anada el deviem tenir a favor ).

Que arribi aviat la IV Mitja del Prat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 22:45 #230 per Mona (Associat/da)
Enhorabona a tots! Sembla que tot i la ventada ha estat una Mitja memorable i ha anat molt bé!!! Felicitats especials a la Grinta, molt bona curs! ànims que la Marató anirà estupenda!!!
Josep80, mentre el patiment vingui pel vent i no per cap part del cos, no passa res, a per Londres!!!  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 23:43 #231 per Jorfer (Associat/da)

Esquimal segur que aviat tindràs la teva MMP oficial reconeguda ja veuràs  :wink2:


Ja m'han respós el mail i han canviat el resultat a la classificació.
Nova MMP oficial: 1:38:13  :party:


:great: :great:

Polgi un cop més has demostrat la teva fiabilitat com llebre. Gràcies amic  :yes: :yipi:
Joan33 aquesta vegada tinc claríssim que seràs sub3. A BCN tu i el Jaume86 fareu un tàndem letal.  :party: :party: Te'l deixo, tot per tu, i que continuï aprenent a la teva ombra.  :yes: :yes:

Josep80 bon començament del teu camí cap a London 2015  :great: :great:

Jaume86 com va la lesió?  :wink2: Desitjo que superada.  :yes: :yes:

Joaquinmn ja veig que t'has quedat amb ganes de repetir eh?  :wink2:

Mona a veure quan tornem a coincidir en una mitja. Em va quedar gravada a la memòria una que vam compartir a Sitges fa un parell d'anys.  :yes: :yes:

I això per tots, que el foro, la web i l'associació continuiï en marxa depèn dels petits gestos de cadascú de nosaltres en el dia a dia. Competència tenim, i molta al món virtual, i depèn de nosaltres el que hem tingut, el que tenim i el que tindrem.  :wink2: :yes: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2015 12:34 - 13 febrer 2015 12:39 #232 per Joan33 (Associat/da)


Joan33 aquesta vegada tinc claríssim que seràs sub3. A BCN tu i el Jaume86 fareu un tàndem letal.  :party: :party: Te'l deixo, tot per tu, i que continuï aprenent a la teva ombra.  :yes: :yes:

[/quote]

Jorfer, sense paraules... tú sempre tant atent amb tothom i sense deixar  de motivar. Espero que et donguin el premi pastanaga al correcat més gran, perquè ets molt gran. :yes:

I si!!! el diumenge al prat em va sortir un entrenament de fàbula, fent un progressiu inmillorable i m'ho vaig passar pipa.
Són aquest dies que agafes molta i molta moral. Per cert, els 5 primers quilómetres que vaig anar amb vosaltres vaig alucinar com fas de llebre, com cantaves cada km i  com anavem... Impresionant!!!

Sobre el sub'3, la veritat és que no penso, ni tan sols en la marató, encara que és el meu gran objectiu de l'any. Vaig decidir fer la marató però pensant a setmana a setmana, per treure'm pressió, per la situació que visc ara. O sigui que ara només penso en la mitja de Barcelona, la qual ja tinc moltes ganes que sigui diumenge i exprimir-me al màxim. Haviem que surt i vient el resultat decidiré si vaig al sub'3 o no.
Si fos així, m'encantaría anar amb el Jaume86 , encara que sabem tothom que ell menja a part. Seria interesant saber a quin quilómetre fa el seu canvi de ritme i em deixa :whistle:.

Gràcies pel que fas amb tothom,  amic. 8)

Marató: 3:01'45''(Sevilla 2014)
Mitja: 1:24'00" (Barcelona 2015)
10 Km: 39'19'' (Can Mercader 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2015 21:27 #233 per Grinta (Associat/da)

Enhorabona a tots! Sembla que tot i la ventada ha estat una Mitja memorable i ha anat molt bé!!! Felicitats especials a la Grinta, molt bona curs! ànims que la Marató anirà estupenda!!!


Gràcies guapa!  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.