III Mitja Marato El Prat de Llobregat. 8 Febrero 2.015

III Mitja Marato El Prat de Llobregat. 8 Febrero 2.015

08 febrer 2015 23:00 #181 per JoanDeGracia (Associat/da)
Vaig escollir El Prat per fer la meva mitja a tope, buscant millorar la mmp que fins llavors era de 1:57:18
El resultat no podria ser millor..... 1:51:55 amb una millora de 5 minuts i 23 segons!!!   :party:
He seguit al Polgi, la llebre de 1h50 calculant que podria seguir el ritme fins al final i buscar un sub 1h50, pero sabent sempre que tenia un bon marge per fer mmp.
Ho he aconseguit fins al Km. 16,5... a partir d'aquí ja hi ha hagut un moment que m'he despenjat del grup de la llebre, m'he reenganxat pero havent de fer un gran esforç i al cap de pocs metres m'he tornat a despenjar i ja no he pogut tornar-hi. Tampoc he volgut forçar, perque quan es comença així i et vas reenganxant i tornant a despenjar, aquests esforços es poden pagar en aquell moment o els dies posteriors. M'he deixat anar coincidint amb la zona on el vent apretava més fort, fins que al km 19 m'he recuperat una mica i he aconseguit fer els darrers 2 km millor del que em pensava, acabant amb una mitjana de 5:19 / Km., ritme en una mitja impensable per mi fa només uns pocs mesos     :biggrin:
No he arribat amb la llebre de 1h50, pero he acabat tremendament satisfet per aquesta gran esgarrapada a la meva marca.
Ja tenia ganes d'esborrar la marca anterior!!!    :great:

Amb els 3km previs d'avui més la mitja, he acabat la setmana amb un total de 53 km.

Enhorabona a tots els que heu fet mmp i també a la G3mma per tornar-la a veure en forma després d'estar malalta.

Tots esteu fent un gran esforç!!!

La meva propera cita: Maratest de Badalona. Allà ens veurem molts!!     :great:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2015 23:01 #182 per ManoloM (Associat/da)
En primer lugar , muchísimas felicidades a los liebres  :surprised: lo habéis hecho genial  :party: :party: :party:

Grinta(Eva) muchísimas felicidades, yo sé que tienes incluso mejor tiempo, pero bajar de 1h40' y 5ª de la general es para quitarse el sombrero  :love:.
Mario.cat, joandegracia felicidades por vuestra nueva MMP y Adalpu menudo tiempazo tio  :surprised:

meep después de un año y ese tiempo es que estás muy bien, felicidades presi . Lo único malo es que sigues con malas compañías....anda dile a Rubens que a ver si corre alguna cursa de verdad, que no se despeina el guapo  :rofl: :rofl: :rofl:

Felicidades a to@ por esta nueva mitja.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

08 febrer 2015 23:04 #183 per solteron (Associat/da)

Es posible que haya habido problemas con el cronometraje? He salido con dos amigos y su tiempo real es 22 segundos menor que el oficial. Hasta aquí todo bien. La cuestión es que a mí me dan el mismo tiempo en el oficial y en el real. Según mi reloj he hecho exactamente 22 segundos menos del tiempo que me da championchip

Pues seguramente la alfombra de cronometraje a la salida no te ha detectado  :neutral:

Moltes felicitats també a JoanDeGracia i a les llebres que ho han fet molt bé !

08 febrer 2015 23:21 #184 per esquimal (Associat/da)
Qué cosa más rara. No le daría importancia si no fuera porque he hecho MMP

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

08 febrer 2015 23:28 #185 per pinelli (Associat/da)

enhorabona mario.cat es nota l'entrenament que vas fer a terrassa..  :he:
m'alegro molt de la teva marca..   :great:

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Ara et toca a tu el proper diumenge. Planeta i tot a favor. T'animarem al avituallament del quilòmetre 10 !!!!!   8) 8) 8)

la veritat es que encara no se que fare a aquesta mitja , ja que anire acompanyant  el meu germa i un amic ..  :he:

08 febrer 2015 23:29 #186 per pinelli (Associat/da)
felicitats joandegracia tambe la resta de MMP ..  :great:

08 febrer 2015 23:34 - 08 febrer 2015 23:38 #187 per solteron (Associat/da)

Qué cosa más rara. No le daría importancia si no fuera porque he hecho MMP

La posibilidad de que te detecte la alfombra es muy alta, quizas el 99% pero no el 100%, por eso suelen poner dos alfombras seguidas porque que no te detecte ni una ni la otra si que es realmente raro, pero quizas hoy en la salida solo había una y te ha tocado ser el 1% no detectado  :eek:

Y muchas felicidades por la MMP !!

09 febrer 2015 00:41 #188 per Adalpu (Associat/da)

Adalpu ha fet un carreron, no?. En el creuament de corredors m'ha semblat que anava de primer correcat i l'he vist molt fi...

Adalpu menudo tiempazo tio  :surprised:

Gracies!!! Doncs si, la veritat es que ha sortit una cursa que ni en els millors dels casos esperava, volia fer un petit test de cara a veure on erem, estar aprop del sub1:23 i al final 1:21:46, igualant la meva MMP just de fa un any al Prat tambe... cursa sense presio, amb un grupet molt maco fins al km12 pero despres tirant tot sol amb el vent que feia...aixi que imagineu...

En tres setmanes intentarem buscar un grupet a Gava i baixar marca.

09 febrer 2015 00:57 #189 per Pko Schz (Visitant)
Felicitar a todos los participantes. Me alegro por todos aquellos que han logrado marca. 8) 8)

Os dejo un enlace de fotos que he tirado en la Mitja. Espero que sean de vuestro agrado. Saludos.

plus.google.com/photos/10757613964820869.../6113604161670177393

09 febrer 2015 01:42 #190 per jaume86 (Associat/da)

Felicitar a todos los participantes. Me alegro por todos aquellos que han logrado marca. 8) 8)

Os dejo un enlace de fotos que he tirado en la Mitja. Espero que sean de vuestro agrado. Saludos.

Moltes gràcies  :great: :great: :great:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

09 febrer 2015 07:34 #191 per mario.cat (Associat/da)

Moltes gràcies per les "afotus" Pko Schz. De fet, son les úniques que tinc de la cursa de ahir !!!!  :glasses: :glasses: :glasses:

09 febrer 2015 07:56 #192 per EDJ (Visitant)
Fa poc que he tornat al món de les mitjes. A Gavà vaig fer 2:02 i a Castelldefels 2:09. Anava al Prat amb intenció de baixar de 2 hores. Aconseguit!!!! 01:58:10. Estic molt content. Gràcies per les fotos.

Edu

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

09 febrer 2015 08:49 #193 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felictats als que heu fet MMP :great: :great:  és que havia bones llebres  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

09 febrer 2015 09:37 #194 per joan8fb (Visitant)
Pko, moltes gracies per les fotos. son molt bones!!!!

EDJ, felicitats per quedar davant meu!!! :) Un plaer haver-te vist avançar-me en els últims kms.

Molt content per haver fet de llebre, i sobretot perque tots els que anaven a la meva barqueta, van anar marxant desde el km15-16 i vaig entrar mes sol que un mussol. Bona senyal de que molts van aconseguir l'objectiu.

Gracies a tots els correcats pels ánims abans, durant i despres de la cursa. Fins la propera.

10 Km 41:42 (Can Mercader 2013)      21Km 1:35:55 (Terrassa 2013)
Marató  3:51:23 (Empúries 2012)     Triatló Olimpica: 2:17:04 (Gavá 2012)

09 febrer 2015 09:41 #195 per ManoloM (Associat/da)

Fa poc que he tornat al món de les mitjes. A Gavà vaig fer 2:02 i a Castelldefels 2:09. Anava al Prat amb intenció de baixar de 2 hores. Aconseguit!!!! 01:58:10. Estic molt content. Gràcies per les fotos.

Edu

Me encanta leer estas  cosas. Vuelves a correr y bajas de 2 horas y más  contento que unas pascuas.
Por eso me gusta este deporte, porque no importa  que hagas 1h10' o 2 horas cuando consigues tu propio objetivo, que tiene  el mismo mérito.
Felcidades EDF  8)

09 febrer 2015 10:36 #196 per EDJ (Visitant)
Gràcies joan8fb. Si no arriba a ser per tu segurament no hauria baixat de 2 h. En cap moment vaig deixar de veure la teva banderola. Cada vegada la tenia més a propi fins que a la fi vaig poder agafar-te. Moltes gràcies per la feina que feu.

ManoloM tienes razón. Los que hacemos tiempos discretos nos alegramos igual cuando conseguimos bajar segundos o minutos. En definitiva cuando hacemos una cursa todos corremos los mismos km, unos más rápidos y otros más lentos, però todos hacemos el mismo esfuerzo. Esta es la gracia del deporte.

Edu

3 Km: 14:31 Vols-Navas 2013 (Barcelona)
10 Km: 49:44 Sant Antoni 2011
21 Km: 01:51:59 Gavà 2000
42 Km: 04:17:47 Barcelona 2000

09 febrer 2015 10:48 #197 per Juanjokyokushin (Associat/da)
2a participació meva consecutiva al Prat!

Excel·lent organització i serveis, l'única pega és que recordo haver demanat per al TPV de corredors una talla d'armilla XL i quan vaig recollir el diumenge el dorsal no tenien XL i sembla que les talles eren massa petites, doncs em quedava curta amb la talla L, ja que només vaig poder agafar aquesta mida...

Ho vaig intentar anar per una súper marca de aprox. 1h25' i no va poder ser... això que vaig aguantar a la barqueta els primers 6 km, però vaig veure que no vaig arribar en l'estat físic òptim després d'estar malalt tota la setmana anterior i aguantar aquest ritme tota la cursa.

Al km 18 em va agafar la barqueta de 1h30' i vaig veure que també s'esfumava l'opció de simplement millorar la MMP de 1h29' uns segons... tenia les cames massa carregades i en algun moment vaig aturar-me uns segons, potser si hagués aguantat una miqueta, podria haver rebaixat aquest segons, però no era el meu dia pel vent, el fred que feia i que el meu cap psicològicament era fluix.

Al final 1h29'47" molt a prop de la MMP de 1h29'15" de Vilanova...

Potser el meu plantejament de la mitja no va ser el més adequat, però ho seguirem intentant... i si cal, canviarem a la tàctica de "menos a más"...

Per cert, felicitats a tots els que ho han aconseguit, i un plaer de tornar a saludar a tothom!

Ens veiem a Badalona!  :party:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

09 febrer 2015 11:46 #198 per tonivet (Visitant)
Gràcies per les fotos pko schz son molt bones.

Al facebook de la mitja del prat també han penjat unes quantes

09 febrer 2015 13:07 #199 per jaume86 (Associat/da)
Quin dia ahir!!!  :love:

Podria descriure la previa d'aquesta mitja amb un moment de la breu conversa que vam tenir amb en Dennis en els primers metres de la cursa. Em pregunta: com és que tants pastanagues estan convençuts de que baixaràs de 1h23'? I responc: doncs no ho sé perquè és impossible ara mateix!!

I efectivament, abans de començar (inclús durant tota la tornada de la platja, amb la pell de gallina que anava!!) vaig notar molt properament més ànims que mai. Em vau cuidar de tal manera que no podia fallar!!

El meu primer objectiu, el gran objectiu real, era seguir en Del@ (llebre 1h25') el màxim d'estona. Si podia arribar amb ell a meta, rebaixava la MMP pràcticament 2minuts, una empresa a l'alçada de l'última retallada premaratoniana al Mediterrani.

Així que començava la cursa amb dubtes però amb moltes ganes i sortint a donar-ho tot, a petar si calia però no parar fins que no arribes el moment. Vaig intentar distreurem la primera part de la cursa. A cua de barqueta, ben recollidet, abans mencionat intercanviant paraules amb en Dennis, més tard amb en Juanjo (ostres! Et vaig veure molt més fresc que el temps que dius!! Llàstima d'haver estat malalt però a la propera marcote!!). També amb el paisatge, que espectacular passar tant aprop dels avions :surprised: :surprised:!! Em vaig despenjar un parell de cops al primer pas pel túnel i a l'anada de la platja, on es va desfer el primer nus de la sabatilla dreta i vaig estar més pendent de si havia de parar a cordar-la de nou. Senyal que ja estava dels nervis!! A l'arribar al gir de 180 graus, on hi havia el control de pas, vaig centrar-me, fent un ràpid escànner a les cametes i sense creurem que encara estigués amb la llebre, havia de focalitzar totes les energies exclusivament en correr.

I és aquí quan ja m'enganxo a la barqueta i no em despisto. Rebo infinitut d'ànims a cada barqueta que ens anem creuant i em reconforta moltíssim!! En Jorfer i mk30 em xoquen la mà, en M@rcus, amic, atmos... Disculpeu però em deixo companys!! I amb aquesta alegria tornem a passar el túnel, el pas per sota els avions (on Del@, no tan sols hi havien fotògrafs sinó que segur que et van fotografiar!!), i cap al km16/17 en Roger diu als 10/12 que formàvem la barqueta que ell no podia accelerar però que aquell era bon moment per baixar del 25. I la barqueta es desfà molt ràpid!! Em quedo amb en Del@ indecís i ens agafen uns metres. Ell m'anima a seguir-los i de perdidos al rio que diuen, de cap que hi vaig!! Però arribem al canvi de darrera hora, es passa per un camí de gravai això no és problema sinó que estic en terra de ningú sol i el vent de cara és el més intens en tota la carrera!! Mal moment per saltar però no hi ha volta enrera, fins que no peti no paro. Ja no penso, ja no sóc racional, només vaig endevant.

Tiro tant com puc i em desespero doncs vaig més lent que abans i m'estic menjant íntegrament el vent. Necessito que s'acabi aquest tram, si dura gaire més peto mentalment. Tot i ke mantinc la distancia amb el grup de davant no aconsegueixo atrapar-los... Sembla que girem a l'esquerra, uff que bé, ja hi sóc, i em menjo el grup, arribo i els passo. Darrer cop que miro el rellotge, vaig a 3:45, excel·lent, podria arribar a veure el 23 a la marca si no peto. Ara ja és una lluita mental, queda molt poc i cal seguir apretant. Va Jaume tira, les cames fallen però espavila que cauen els darrers kms!!

L'últim km s'em fa etern però albiro l'entrada a pistes, deu quedar 500m, em queda una serie de res!!! Entro al tartan i veig hora23 al marcador!! Sé que porto pocs segons de diferencia de la sortida però ho puc aconseguir!! Faig la volta darrera un tri d'El Prat que no puc adelantar però darrera seu m'enganxo, l'últim esforç i... Arribo en 1:24:00!! Visca :yipi: hauré baixat per pocs segons al 1:23, el garmin em marca 1:23:55!! No m'ho crec, 3minuts de retallada a la marca que em semblava imbatible quan la vaig fer al Mediterrani, 3 minuts de rebaixa de cop!! Sóc molt feliç!!!

Arriba molt seguit en Del@, i li dono les gràcies, quin treballot que m'ha fet!! Impagable!! Enorme!! I segueixen arribant correcats, que només al veurem el somriure em feliciten i em pregunten en quan he deixat la marca! Quina gran Mitja!! Hi hauré de tornar :yes:

I molts companys també fan MMP, altres grans resultats, d'altres una tirada llarga molt reconfortant de cara a destroçar la marca a BCN... Molt i molt content, feliç i agraït a tots!! :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

09 febrer 2015 13:23 #200 per Juanjokyokushin (Associat/da)

Quin dia ahir!!!  :love:

Podria descriure la previa d'aquesta mitja amb un moment de la breu conversa que vam tenir amb en Dennis en els primers metres de la cursa. Em pregunta: com és que tants pastanagues estan convençuts de que baixaràs de 1h23'? I responc: doncs no ho sé perquè és impossible ara mateix!!

I efectivament, abans de començar (inclús durant tota la tornada de la platja, amb la pell de gallina que anava!!) vaig notar molt properament més ànims que mai. Em vau cuidar de tal manera que no podia fallar!!

El meu primer objectiu, el gran objectiu real, era seguir en Del@ (llebre 1h25') el màxim d'estona. Si podia arribar amb ell a meta, rebaixava la MMP pràcticament 2minuts, una empresa a l'alçada de l'última retallada premaratoniana al Mediterrani.

Així que començava la cursa amb dubtes però amb moltes ganes i sortint a donar-ho tot, a petar si calia però no parar fins que no arribes el moment. Vaig intentar distreurem la primera part de la cursa. A cua de barqueta, ben recollidet, abans mencionat intercanviant paraules amb en Dennis, més tard amb en Juanjo (ostres! Et vaig veure molt més fresc que el temps que dius!! Llàstima d'haver estat malalt però a la propera marcote!!). També amb el paisatge, que espectacular passar tant aprop dels avions :surprised: :surprised:!! Em vaig despenjar un parell de cops al primer pas pel túnel i a l'anada de la platja, on es va desfer el primer nus de la sabatilla dreta i vaig estar més pendent de si havia de parar a cordar-la de nou. Senyal que ja estava dels nervis!! A l'arribar al gir de 180 graus, on hi havia el control de pas, vaig centrar-me, fent un ràpid escànner a les cametes i sense creurem que encara estigués amb la llebre, havia de focalitzar totes les energies exclusivament en correr.

I és aquí quan ja m'enganxo a la barqueta i no em despisto. Rebo infinitut d'ànims a cada barqueta que ens anem creuant i em reconforta moltíssim!! En Jorfer i mk30 em xoquen la mà, en M@rcus, amic, atmos... Disculpeu però em deixo companys!! I amb aquesta alegria tornem a passar el túnel, el pas per sota els avions (on Del@, no tan sols hi havien fotògrafs sinó que segur que et van fotografiar!!), i cap al km16/17 en Roger diu als 10/12 que formàvem la barqueta que ell no podia accelerar però que aquell era bon moment per baixar del 25. I la barqueta es desfà molt ràpid!! Em quedo amb en Del@ indecís i ens agafen uns metres. Ell m'anima a seguir-los i de perdidos al rio que diuen, de cap que hi vaig!! Però arribem al canvi de darrera hora, es passa per un camí de gravai això no és problema sinó que estic en terra de ningú sol i el vent de cara és el més intens en tota la carrera!! Mal moment per saltar però no hi ha volta enrera, fins que no peti no paro. Ja no penso, ja no sóc racional, només vaig endevant.

Tiro tant com puc i em desespero doncs vaig més lent que abans i m'estic menjant íntegrament el vent. Necessito que s'acabi aquest tram, si dura gaire més peto mentalment. Tot i ke mantinc la distancia amb el grup de davant no aconsegueixo atrapar-los... Sembla que girem a l'esquerra, uff que bé, ja hi sóc, i em menjo el grup, arribo i els passo. Darrer cop que miro el rellotge, vaig a 3:45, excel·lent, podria arribar a veure el 23 a la marca si no peto. Ara ja és una lluita mental, queda molt poc i cal seguir apretant. Va Jaume tira, les cames fallen però espavila que cauen els darrers kms!!

L'últim km s'em fa etern però albiro l'entrada a pistes, deu quedar 500m, em queda una serie de res!!! Entro al tartan i veig hora23 al marcador!! Sé que porto pocs segons de diferencia de la sortida però ho puc aconseguir!! Faig la volta darrera un tri d'El Prat que no puc adelantar però darrera seu m'enganxo, l'últim esforç i... Arribo en 1:24:00!! Visca :yipi: hauré baixat per pocs segons al 1:23, el garmin em marca 1:23:55!! No m'ho crec, 3minuts de retallada a la marca que em semblava imbatible quan la vaig fer al Mediterrani, 3 minuts de rebaixa de cop!! Sóc molt feliç!!!

Arriba molt seguit en Del@, i li dono les gràcies, quin treballot que m'ha fet!! Impagable!! Enorme!! I segueixen arribant correcats, que només al veurem el somriure em feliciten i em pregunten en quan he deixat la marca! Quina gran Mitja!! Hi hauré de tornar :yes:

I molts companys també fan MMP, altres grans resultats, d'altres una tirada llarga molt reconfortant de cara a destroçar la marca a BCN... Molt i molt content, feliç i agraït a tots!! :love:

Moltes felicitats Jaume! com tu bé has dit! es un marcote!!! :party:

Gràcies per als teus anims, no tinc presa i segur que aviat aconsegueixo retallar la meva MMP igual que tu amb un "marcote"  :he:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats