- Missatges: 576
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Es posible que haya habido problemas con el cronometraje? He salido con dos amigos y su tiempo real es 22 segundos menor que el oficial. Hasta aquí todo bien. La cuestión es que a mí me dan el mismo tiempo en el oficial y en el real. Según mi reloj he hecho exactamente 22 segundos menos del tiempo que me da championchip
la veritat es que encara no se que fare a aquesta mitja , ja que anire acompanyant el meu germa i un amic .. :he:enhorabona mario.cat es nota l'entrenament que vas fer a terrassa.. :he:
m'alegro molt de la teva marca..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ara et toca a tu el proper diumenge. Planeta i tot a favor. T'animarem al avituallament del quilòmetre 10 !!!!!![]()
![]()
Qué cosa más rara. No le daría importancia si no fuera porque he hecho MMP
Adalpu ha fet un carreron, no?. En el creuament de corredors m'ha semblat que anava de primer correcat i l'he vist molt fi...
Adalpu menudo tiempazo tio :surprised:
Felicitar a todos los participantes. Me alegro por todos aquellos que han logrado marca.
![]()
Os dejo un enlace de fotos que he tirado en la Mitja. Espero que sean de vuestro agrado. Saludos.
plus.google.com/photos/10757613964820869.../6113604161670177393
Felicitar a todos los participantes. Me alegro por todos aquellos que han logrado marca.
![]()
Os dejo un enlace de fotos que he tirado en la Mitja. Espero que sean de vuestro agrado. Saludos.
plus.google.com/photos/10757613964820869.../6113604161670177393
Fa poc que he tornat al món de les mitjes. A Gavà vaig fer 2:02 i a Castelldefels 2:09. Anava al Prat amb intenció de baixar de 2 hores. Aconseguit!!!! 01:58:10. Estic molt content. Gràcies per les fotos.
Edu
Quin dia ahir!!! :love:
Podria descriure la previa d'aquesta mitja amb un moment de la breu conversa que vam tenir amb en Dennis en els primers metres de la cursa. Em pregunta: com és que tants pastanagues estan convençuts de que baixaràs de 1h23'? I responc: doncs no ho sé perquè és impossible ara mateix!!
I efectivament, abans de començar (inclús durant tota la tornada de la platja, amb la pell de gallina que anava!!) vaig notar molt properament més ànims que mai. Em vau cuidar de tal manera que no podia fallar!!
El meu primer objectiu, el gran objectiu real, era seguir en Del@ (llebre 1h25') el màxim d'estona. Si podia arribar amb ell a meta, rebaixava la MMP pràcticament 2minuts, una empresa a l'alçada de l'última retallada premaratoniana al Mediterrani.
Així que començava la cursa amb dubtes però amb moltes ganes i sortint a donar-ho tot, a petar si calia però no parar fins que no arribes el moment. Vaig intentar distreurem la primera part de la cursa. A cua de barqueta, ben recollidet, abans mencionat intercanviant paraules amb en Dennis, més tard amb en Juanjo (ostres! Et vaig veure molt més fresc que el temps que dius!! Llàstima d'haver estat malalt però a la propera marcote!!). També amb el paisatge, que espectacular passar tant aprop dels avions :surprised: :surprised:!! Em vaig despenjar un parell de cops al primer pas pel túnel i a l'anada de la platja, on es va desfer el primer nus de la sabatilla dreta i vaig estar més pendent de si havia de parar a cordar-la de nou. Senyal que ja estava dels nervis!! A l'arribar al gir de 180 graus, on hi havia el control de pas, vaig centrar-me, fent un ràpid escànner a les cametes i sense creurem que encara estigués amb la llebre, havia de focalitzar totes les energies exclusivament en correr.
I és aquí quan ja m'enganxo a la barqueta i no em despisto. Rebo infinitut d'ànims a cada barqueta que ens anem creuant i em reconforta moltíssim!! En Jorfer i mk30 em xoquen la mà, en M@rcus, amic, atmos... Disculpeu però em deixo companys!! I amb aquesta alegria tornem a passar el túnel, el pas per sota els avions (on Del@, no tan sols hi havien fotògrafs sinó que segur que et van fotografiar!!), i cap al km16/17 en Roger diu als 10/12 que formàvem la barqueta que ell no podia accelerar però que aquell era bon moment per baixar del 25. I la barqueta es desfà molt ràpid!! Em quedo amb en Del@ indecís i ens agafen uns metres. Ell m'anima a seguir-los i de perdidos al rio que diuen, de cap que hi vaig!! Però arribem al canvi de darrera hora, es passa per un camí de gravai això no és problema sinó que estic en terra de ningú sol i el vent de cara és el més intens en tota la carrera!! Mal moment per saltar però no hi ha volta enrera, fins que no peti no paro. Ja no penso, ja no sóc racional, només vaig endevant.
Tiro tant com puc i em desespero doncs vaig més lent que abans i m'estic menjant íntegrament el vent. Necessito que s'acabi aquest tram, si dura gaire més peto mentalment. Tot i ke mantinc la distancia amb el grup de davant no aconsegueixo atrapar-los... Sembla que girem a l'esquerra, uff que bé, ja hi sóc, i em menjo el grup, arribo i els passo. Darrer cop que miro el rellotge, vaig a 3:45, excel·lent, podria arribar a veure el 23 a la marca si no peto. Ara ja és una lluita mental, queda molt poc i cal seguir apretant. Va Jaume tira, les cames fallen però espavila que cauen els darrers kms!!
L'últim km s'em fa etern però albiro l'entrada a pistes, deu quedar 500m, em queda una serie de res!!! Entro al tartan i veig hora23 al marcador!! Sé que porto pocs segons de diferencia de la sortida però ho puc aconseguir!! Faig la volta darrera un tri d'El Prat que no puc adelantar però darrera seu m'enganxo, l'últim esforç i... Arribo en 1:24:00!! Visca :yipi: hauré baixat per pocs segons al 1:23, el garmin em marca 1:23:55!! No m'ho crec, 3minuts de retallada a la marca que em semblava imbatible quan la vaig fer al Mediterrani, 3 minuts de rebaixa de cop!! Sóc molt feliç!!!
Arriba molt seguit en Del@, i li dono les gràcies, quin treballot que m'ha fet!! Impagable!! Enorme!! I segueixen arribant correcats, que només al veurem el somriure em feliciten i em pregunten en quan he deixat la marca! Quina gran Mitja!! Hi hauré de tornar :yes:
I molts companys també fan MMP, altres grans resultats, d'altres una tirada llarga molt reconfortant de cara a destroçar la marca a BCN... Molt i molt content, feliç i agraït a tots!! :love: