Mitja Marató Barcelona 11/02/18 08:45

Mitja Marató Barcelona 11/02/18 08:45

12 febrer 2018 15:39 - 12 febrer 2018 15:39 #121 per gorka (Associat/da)
Diluvi de marcots aquest diumenge a Barcelona.

Jo, tot i que molt lluny de la meva marca personal, també estic força content. El temps que vaig fer ahir (1h43'42") és el millor al que puc aspirar actualment a una mitja marató.

Dit això afegiré que la meva cursa estava plantejada a sortir a 4'50" i aguantar tot el que fos possible, que van ser uns 10 quilòmetres aproximadament. Els darrers onze a gestionar les reserves. He empitjorat un parell de minuts respecte a l'any passat però també he fet la millor marca de la temporada (havia fet Figueres i Terrassa).

I ara una consideració mirant de posar una mica de seny. Heu fet marques excepcionals però també les condicions eren excepcionals: circuit, manca de vent, 8º de temperatura i 44% d'humitat a l'observatori de la ciutadella a les 09.30. Tingueu-ho en compte a l'hora de treure conclusions de cara a la Marató i no us deixeu emportar massa per l'eufòria.

Ah! I moltes gràcies a tots els que estàveu animant i als fotògrafs!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 15:54 #122 per dpinosa (Visitant)
Doncs be, es la primera vegada que escric al fòrum i crec que es una bona ocasió per fer-ho.

La Mitja d'ahir va ser la meva primera mitja marató i realment estic molt content del temps que vaig poder assolir 01:30:11 (tot i que sempre et queda la sensació de poder haver millorat uns segons en algun km, sobretot al principi)

Dir-vos que es un goig veure gent de corredors.cat durant la cursa que et donen ànims a seguir endavant, aquesta força es increïble.

Gracies a tots i ens veiem a Gavà.

Canya!!

12 febrer 2018 17:08 - 12 febrer 2018 17:10 #123 per Dani (Associat/da)
Aquesta mitja marató de Barcelona té coses molt molt molt bones i coses moolt regulars tirant a dolentes.

El circuit és el millor de Catalunya. Potser el pot igualar El Prat, Gavà o el Mediterrani. Tot i que en aquests tres casos el vent gairebé sempre molesta. Això li afegir que la fa molta molta gent, és fàcil trobar un grupet. La data és ideal, sempre fot fred. I la participació "encara" és molt alta, aquest any 13.693 arribats. El tope va ser l'any passat amb 15.253. El boom s'ha acabat i ara anem en baixada lliure fins......?¿ Només aguantaran el tipus del bones de debó. Bones i barates.

No s'entén que amb taaaaants voluntaris pel guardabosses, tots nanos super eficients que anaven super ràpid, es formi un tap descomunal als acessos. Un punt negríssim. Quin caos aquest any per acedir al reciente. Ni dutxes ni cap lloc per canviar-se, un altre any. El dia que plogui colapsarem el metro i vindran els mossos.

En canvi, avitaullaments, finalització de cursa, detall de la peça de roba al final pel fred moooolt bé.

La sortida un autèntic despropòsit. S'haurà de demanar als internacionals que acreditin els temps. Jo en vaig adelantar una bona pila trotant. El primer gir a l'esquerra horrible. Si fessin la sortida més estreta fariem l'embut abans.

La quantitat de llebres espectaculars, i si son correcates, fiabilitat absoluta. La fira super bé, molt espaiosa i sense cues, el regal a mi m'és igal, ni entro.

El preu car. La més cara de Catalunya, Granollers a banda. Han de veure que li està passant a Granollers, amb caiguda lliure de participans... No es pot inflar el preu cada any sense conseqüències....

Tampoc entenc que tenin una mitja marató mega ràpida, la marató sigui tant dolenta amb la ciutat que tenim. Que no és Madrid amb els seus desnivells infernals, vamos...

En fi, coses molt molt bones i coses no tant bones. Tot i que de moment a mi em compensa de sobres. Si milloressin alguns temes seria una mitja tant bona com Santa Coloma, per posar un exempl de les millors mitges maratons del Món.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

12 febrer 2018 17:47 #124 per Tiny (Associat/da)
Hola! Aquí un que no va fer MMP...però igualment vaig quedar molt content!

Tal com deia en gorka, cal tenir en compte que el dia era ideal per córrer amb poquet vent.

Em vaig situar a la sortida amb en sandmann, jjsbd, jrdi69 i OriolR tenint clar que em tocaria anar darrera d'ells. A la pràctica vaig fer quasi toa la cursa amb l'OriolR que va ser un company magnífic. Em va saber greu no poguer donar-li relleus ja que anava justet. Afluixant una mica els dos últims km. vaig acabar en 1h38'10"...i ja fent càbales per intentar el sub 3h30' en la marató.

El que més vaig gaudir va ser l'arribada amb el Jrdi69 (a qui veia tota la cursa) molt content, i encara més, compartir la emoció del meep i el jaume86 amb les seves MMP . Felicitats a tots els que vau fer MMP!

Cas apart, el marcón del Rugbyman, m'en alegro molt i espero que facis una marató per sota del 3h30 :great:

Moltes gràcies al voluntaris, animadors, fotografs, i especialment als avitualladors del km.10

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

12 febrer 2018 18:54 #125 per Juanjokyokushin (Associat/da)
L'organització de la Mitja de BCN, estan a "años luz" de l'organització de la Mitja Colomenca (i això que porten menys edicions), una mitja que la donaria com a referencia per la resta d'organitzacions com a model a seguir, i la Mitja de Santa Coloma dóna el camí que haurien de seguir totes les organitzacions.

Us faig un "copy paste" respecte al meu comentari donant la meva opinió al Dabit en Facebook en referència a l'examinació de la mitja de bcn en el seu blog maldito

Juanjo Mateos Es la primera vez que la hago... Y la verdad que me ha decepcionado mucho... No està a la altura que yo me esperaba... Tanto tanto hablan... Y luego lo de siempre... No es para tanto...

David Patán Yo a nivel organizativo (de carrera) la veo más que bien, me parece que es un ejemplo a seguir. ahora en cuanto al precio y algunos servicios... ahí está el tema...

Juanjo Mateos No és una carrera que se adapte a las necesidades del corredor, es una carrera que el corredor se tiene que adaptar a las condiciones que dan. Un 10 para el recorrido (siempre mejorable) y para la señalización. Falta un avituallamiento líquido más en carrera, y el de llegada muy pobre. Bolsa del corredor como tú has dicho, muchos papeles y pocos obsequios, però camiseta chula (calidad aún la debo de probar) y el producto de brillante de quinoa con legumbres muy muy rico ?. Barcelona debe de dar un paso adelante con esta prueba, hacer el pack 1/2 + marathon BCN, y cambiar punto de salida... Ya que pasa por el pabellón de la mar bella... Porque no hacer la salida y llegada por allí cerca y disponer del pabellón para cambiarse y ducharse?... Veo que como no espabilen... Va ser más una prueba para atletas estrangeros, que para locales... Otro punto negativo, es que el no tener la opción de recogida de dorsal el mismo día, tira hacia atrás la participación de gente que viva a 1h - 1h 30 de bcn... Es de sentido común... No van a ir un día antes para meterse esa hora de viaje solo por un dorsal, cuando al día siguiente van a tener que volver para participar...

David Patán En casi todo de acuerdo contigo. Solo precisaría que yo de avituallamientos de carrera los veo bien: de todas las 1/2 que he corrido solo en un par (Sant Cugat y Mediterrània) hay un cuarto punto de avituallamiento (y porque por logística les es fácil montarlo), la mayoría son de tres y no en todos tienes agua e iso en todos los puntos. Donde si creo que deben esforzarse más es en el final: que me parece pobre para lo que se paga. Sobre recogida del dorsal, entiendo que en una carrera de estas dimensiones no puedes dedicar parte de tu equipo a repartir dorsales el mismo día que debes estar centrado al 100% en la carrera y servicios de ésta; ahora, sí que creo que deberían buscar algún tipo de iniciativa que les facilitase poder recogerlo cerca (en Granollers hay dos días que lo puedes pillar en Barna) como capitales de provincia o algo así, y en aquellos casos de fuerza mayor (comprobable) Sí permitirles recogerlos el mismo día montando una pequeña carpa. Yo también creo que les resta algo de participación el que el límite sea hasta el sábado y en Barna.

Ivan Torrente David Patán y el lugar de recogida del dorsal no es el mejor ? para los que somos de fuera

Suposo que de tota això alguns estaran d'acord i d'altres en desacord... Però resumeixo... no és una prova que s'adapti al corredor, sinó més aviat tot al contrari... i això que és la mitja més cara de Catalunya... Suposo que si l'organització està a "l'altura" que es mereix la nostra estimada Barcelona, poden acceptar crítiques constructives per oferir al corredor coses interessant per tal de seduir més a nous participants.

Dani va escriure: Aquesta mitja marató de Barcelona té coses molt molt molt bones i coses moolt regulars tirant a dolentes.

El circuit és el millor de Catalunya. Potser el pot igualar El Prat, Gavà o el Mediterrani. Tot i que en aquests tres casos el vent gairebé sempre molesta. Això li afegir que la fa molta molta gent, és fàcil trobar un grupet. La data és ideal, sempre fot fred. I la participació "encara" és molt alta, aquest any 13.693 arribats. El tope va ser l'any passat amb 15.253. El boom s'ha acabat i ara anem en baixada lliure fins......?¿ Només aguantaran el tipus del bones de debó. Bones i barates.

No s'entén que amb taaaaants voluntaris pel guardabosses, tots nanos super eficients que anaven super ràpid, es formi un tap descomunal als acessos. Un punt negríssim. Quin caos aquest any per acedir al reciente. Ni dutxes ni cap lloc per canviar-se, un altre any. El dia que plogui colapsarem el metro i vindran els mossos.

En canvi, avitaullaments, finalització de cursa, detall de la peça de roba al final pel fred moooolt bé.

La sortida un autèntic despropòsit. S'haurà de demanar als internacionals que acreditin els temps. Jo en vaig adelantar una bona pila trotant. El primer gir a l'esquerra horrible. Si fessin la sortida més estreta fariem l'embut abans.

La quantitat de llebres espectaculars, i si son correcates, fiabilitat absoluta. La fira super bé, molt espaiosa i sense cues, el regal a mi m'és igal, ni entro.

El preu car. La més cara de Catalunya, Granollers a banda. Han de veure que li està passant a Granollers, amb caiguda lliure de participans... No es pot inflar el preu cada any sense conseqüències....

Tampoc entenc que tenin una mitja marató mega ràpida, la marató sigui tant dolenta amb la ciutat que tenim. Que no és Madrid amb els seus desnivells infernals, vamos...

En fi, coses molt molt bones i coses no tant bones. Tot i que de moment a mi em compensa de sobres. Si milloressin alguns temes seria una mitja tant bona com Santa Coloma, per posar un exempl de les millors mitges maratons del Món.

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

12 febrer 2018 20:44 #126 per Jorfer (Associat/da)
Quina alegria veure ahir tantes cares de felicitat per les grans marques assolides.
Vam tindre molta sort amb la climatologia i les condicions meteorològiques, i això ens permet sortir amb la moral a tope de cara els que fem la marató.

M'he alegrat molt amb tantes marques però especialment amb les dels quarentons.

Cròniques molt emotives i plenes de sentiments i detalls.
Som la canya.

12 febrer 2018 21:08 #127 per Camiseta? (Associat/da)
la resureccion de la vieja guardia correcat.
no sabeis hasta que punto me he alegrado de leer lo que nos ha dejado esta mitja, tipo loteria de navidad, algo nos ha tocado, pero lo importante es que nos ha tocado a todos, hablo de la vieja guardia correcat.
hansito, Dani, Meep, chute ..es un no parar de revivir, otra vez dando frutos, estos han pillado pero bien
Oscar Rugbyman..ya te vale con la marca que hiciste ayer y como la hiciste que quieras ir a por 3h30 en maraton, pon tiempo y vamos juntos, pero arriesga un poco, pero no tanto como Ignasi..que lo conocemos.
sobre las liebres de cada cual, eso son amigos y el resto conocidos..."peaso amigos", Mario llevando a Dani, Jorfer y Bay llevando todo un parvulario..me olvido de las carreras pero recuerdo los detalles..y ayer vosotros tuvisteis un detallazo ...gracias liebres...gracias amigos...
ver la cara de Jaume86 en meta ...para grabrarlo...si te preguntan que cara tiene la felicidad...es esa...

12 febrer 2018 21:15 #128 per bcnrosie (Associat/da)
Hola, holaaaaa!
Aquí una altra amb MMP!!! Després del mal sabor de boca de la mitja de l'any passat (des del km8 amb un mal horrible a la planta dels peus), aquest any he disfrutat com mai (bé, el mal als peus ha aparegut, però al k18...més suportable).
He sortit des del calaix gris (1h50'-2h) i córrer durant els 2 primers quilòmetres ha estat un calvari, m'he fet un fart d'avançar gent trotant amb el dorsal verd...
Cap al Paral·lel ja he pogut agafar el ritme de cursa i així he anat fent, sempre en progressió i avançant gent, fins al km20. El mal de peus en aquest moment s'ha fet insuportable i m'he limitat a arrossegar-me fins a la meta.
He creuat la meta amb 1h50'20", millorant en quasi 5' la meva anterior marca (1h55'14") feta fa 8 anys a BCN mateix. Dani, millorem amb l'edat, oi?B)
Em queda el petit mal regust de boca dels primers 2 quilòmetres i de l'últim...potser hauria pogut baixar d'1h50'??? Bé, això ja ho intentarem a la propera.:)
Felicitats a tots per la gran cursa que heu fet i per aquesta pluja de MMP! (com diu en guissona, segur que era curta!!!:evil: )

Rosa

P.D.: Moltes gràcies als fotògrafs! Vaig a buscar-me!

Tramps like us
baby we were born to run!

12 febrer 2018 21:19 #129 per RugbyMan (Associat/da)
Carlos Camiseta?, ya sabes que siempre es un placer poder compartir Kms contigo y ya empieza a ser un clásico: Sitges, Santa Coloma y ayer BCN pero nos falló Jesús Camiseta2? pero esperemos que en BCN poder disfrutar de su compañia.

Sobre la Maratón, mejor no hables con mi secretarío Jorfer que despues de cada cursa me baja 5' del tiempo objetivo. Empezamos con un 3:29:59h y ya me da miedo oir sus ultimas previsiones. Pero una cosa es segura, lo daremos todo el 11 de Marzo para hacer un buen tiempo. Si encima es con vosotros en la barqueta, pues a liarla como ayer...quien dijo miedo jajajajajajaja.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

12 febrer 2018 21:55 #130 per Jorfer (Associat/da)
Camiseta? Que palabras más bonitas. A ver si entras más y nos explicas más cosas que te explicas muy bien. Ya estoy montando una barqueta bien maja para la maratón para estar en la horquilla del 3:15/20 que creo que podemos estar incluido el becario Oscar.

Bcnrosie una veterana més fent MMP. Això és fantàstic. Felicitats Rosa.

12 febrer 2018 22:11 #131 per guissona (Visitant)
Camiseta?, t'agraeixo aquestes paraules. Ets un tio enorme. M'agrada que les coses et vagin bé. T'ho mereixes.

Quin festival de MMPs.
Aquest 11 de febrer del 2018 el recordarem tota la vida.

I sobre la mitja, els serveis i demés, estic molt d'acord amb el que dieu i a més tenint la de Santa Coloma tan recent.
Però, sense que serveixi com una defensa, si vas fora a fer mitges o fins i tot curses més curtes, et foten unes hòsties igual a l'inscripció i els serveis també justegen bastant.[Us sona una cursa de 20kms molt famosa amb un preu de més 40€ on les dutxes són el mar i els serveis són justets?, per posar un exemple.]
Hem de pagar la marca Barcelona i aquest circuitarro tan ràpid.

L'any que ve la faig a tope sí o sí. Busco llebre.

12 febrer 2018 23:09 #132 per Dennis Teuling (Associat/da)
Sou tants que heu fet marca que no diré noms, però estic super content i orgullós de tots vosaltres!!
Heu gaudit de la alegria enorme que surt de les vostres cròniques.... m'heu fet feliç només llegir-vos :great: :great:

Menció especial a Jaume86, que fa poc pesava el doble, i ha fet un temps 1h22... i una crònica impressionants.

Espero que a Gavà puguem repetir aquest gran triomf de la mitja.

BRAVO a tots!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

12 febrer 2018 23:56 #133 per meep (Associat/da)
Quina alegria que es respira en aquest fil!

Segur que me’n deixo algún, però felicitats a tots els “MMPerus”: Dani, jaume86, Rugbyman, Wallaby, Esquimal, CarlosHB, JIMIXBCN, oroig

I felicitats també a tots els que, tot i no fer MMP, ahir van fer una gran cursa (especialment al Hansitow i el Chute, dos persones enormes, que si fós pel tamany del seu cor, encara haurien de córrer més ràpid )

Gràcies a les llebres (les oficials i les no oficials) que sacrifiquen curses, setmana rera setmana, per ajudar a amics i desconeguts: El kbró del Guissona, el crack del Joan3, el presi Barceruel, la cafetera humana ManoloM,...

I gràcies per les vostres felicitacions, les d’ahir en persona i les d’aquí (excepte pel mamón del Camiseta? Que m’ha dit “vella glòria” :angry: ).

La veritat és que ja feia anys que pensava que les meves marques eren les definitives MMV (Millor Marca de la Vida, que diu el Koldo), però sembla que no.

Com em deia ahir algún kbró: “Quines coses que té això d’entrenar, oi ?”:whistle:

13 febrer 2018 08:04 #134 per jramon (Associat/da)
Es molt curiós que aquesta mitja hagi anat be a tothom. Jo sempre dic que el primer km em diu molt de com anirà la meva cursa. La passada mitja a Santa Pola vaig fer el primer molt malament i, tot que vaig lluitar per refer-me, no va ser possible treure ni un bon temps ni una cursa agradable. Com jo tota la colla que m'acompanyava. En canvi diumenge passat vaig acabar el primer rapid, net i descansat. Amb pulsacions baixes i així tota la cursa. No vaig fer marca personal, perquè no estic entrenant per això, però el meu germà va volar com mai acabant en 1:33:10 i fent marca personal. Estava feliç i no parava de comentar-ho.

Penseu que es el per moment de la temporada? En aquest cas la marató s'hauria d'avançar un mes
Penseu que va ser el clima, fresquet peró no massa?
O que tots els planetes s'han alineat i han posat una espelma pels atletes.

Alguna cosa ha passat perquè fins i tot Camiseta? es despenyés mostrant unes dots literàries que desconeixem. A veure si fas una bona crònica i guanyes aquest any el premi, noi.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

13 febrer 2018 09:23 - 13 febrer 2018 09:24 #135 per Dani (Associat/da)

jramon va escriure: Es molt curiós que aquesta mitja hagi anat be a tothom. Jo sempre dic que el primer km em diu molt de com anirà la meva cursa. La passada mitja a Santa Pola vaig fer el primer molt malament i, tot que vaig lluitar per refer-me, no va ser possible treure ni un bon temps ni una cursa agradable. Com jo tota la colla que m'acompanyava. En canvi diumenge passat vaig acabar el primer rapid, net i descansat. Amb pulsacions baixes i així tota la cursa. No vaig fer marca personal, perquè no estic entrenant per això, però el meu germà va volar com mai acabant en 1:33:10 i fent marca personal. Estava feliç i no parava de comentar-ho.

Penseu que es el per moment de la temporada? En aquest cas la marató s'hauria d'avançar un mes
Penseu que va ser el clima, fresquet peró no massa?
O que tots els planetes s'han alineat i han posat una espelma pels atletes.

Alguna cosa ha passat perquè fins i tot Camiseta? es despenyés mostrant unes dots literàries que desconeixem. A veure si fas una bona crònica i guanyes aquest any el premi, noi.

Condicionants a favor.

- Circuit espectacular.
- Temperatura, humitat i poc vent perfectes. Durant l'últim mes ha fet dies horribles, hem tingut molta sort. Molta.
- No et quedes sol, hi ha un nivell increïble. 1h23 i he fet el 650 de la classificació. Es formen grups i no vas sol. Si tens llebre particular guanyes uns segons de facto.

I si et fixes, la majoria que hem fet marques personals estem preparant marató i ara estem a "las semanas fantásticas del Corte Inglés" a tope de forma. I que aquesta era el test de mitja. Fixada en vermell al calendari i aquesta setmana hem afluixat per fer-la a full.

Quan totes les convinacions són perfectes, pot haver festival de marques com aquest any.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

13 febrer 2018 11:19 #136 per aurelian (Associat/da)
Moltes felicitats a tots! Sou la meva inspiració, estic a punt de tocar els 40, esperançador que amb travall i consistencia, d'aqui uns 4-5 anys puc apropar-me a 82-84 minuts en una mitja!

Respecte al preu: es un negoci, ningu t'obliga a fer la mitja de BCN, la més cara de Catalunya.
Respecte a les comparacions amb la mitja de Santa Coloma: crec que en Santako ho tindran dificil per cuadrar 13.000 corredors a la sortida o en les 3 dutxas que tenen dins els vestuaris. Realment, es una comparacio que no te sentit.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

13 febrer 2018 21:01 #137 per jramon (Associat/da)

Dani va escriure: I si et fixes, la majoria que hem fet marques personals estem preparant marató i ara estem a "las semanas fantásticas del Corte Inglés" a tope de forma. I que aquesta era el test de mitja. Fixada en vermell al calendari i aquesta setmana hem afluixat per fer-la a full.

Doncs no havia pensat en aixó. Esta clar que el que vulgui marca ha d'entrenar.

Felicitats Dani, encara deus estar en un nuvol

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

13 febrer 2018 23:04 #138 per DaniTub (Associat/da)
Abans de res...... moltes felicitats per les MMP aconseguides a Bcn.

Després de molt temps sense fer cap mitjà i gairebé un parell de mesos que he tornat a entrenar 2/3 cops per setmana, tenia la intenció de fer un petit test per comprovar el meu estat de forma. La idea era fer un ritme alegre e intentar aguantar entre 12/15km i després fer la resta de km trotant o si hem trobava molt cansat plegar.

El resultat final millor que el previst. Fins al km 15 he anat 4'42 de mitjana força còmode i sense patir gaire. A partir del km 15 com era d' esperar (en aquests dos mesos no he entrenat més de 10km) he tingut que baixar el ritme ja que muscularment començava a partir.

Temps final 1:43:51...... molt content per tornar a fer una mitja i molt content per el temps fet.

14 febrer 2018 13:26 - 14 febrer 2018 13:29 #139 per tonivet (Visitant)
Aqui un altre que va fer la mitja de Barcelona. Passades dues setmanes de la marató de Tarragona no sabia si m'hauria recuperat prou, com sempre vaig estar una setmana sense fer res i la semana següent vaig fer rodatges i unes sèries en les que em vaig trobar prou còmode a ritmes de 4'15".
Aixi que quedo amb dos amics que volien baixar de 1h30', haviem quedat amb la llebre de 1h30, en barceruel però allà no hi són. Als calaixos noto bastant desgavell amb els colors dels dorsals i per tant li dic a en barceruel que sortire de més endevant per evitar problemes, de fet em poso al costat de la llebre de 1h25.
A ultima hora trobo als mes dos amics i sortim junts, el ritme es bo i la sortida prou comoda, pero a la pujada del Paral.lel veig que ells porten una marxa més i els deixo anar. A l'agafar la Gran Via vaig a una mitjana de 4'17" però a partir d'aci incremento el ritme aprofitant les baixades i al deixar la garn via ja vaig a 4'14" de mitjana. Pel cami m'he trobat amb el entramuntanat que anava molt mes fresc que jo i a tirat endevant. Del 10 al 15 també tinc bon ritme, de fet el rellotge ja marca mitjana de 4'13" que es el que volia i ens dirigim cap a la part baixa de la diagonal, on mèstic una estona amb un grupet fins que al 15 deicideixo apretar perque la mitjana torna a estar en 4'14". Per la zona del port olimpic passo a alguns corredors i a l'arribar a Marina intento posar una marxa mes, doncs veig que el 4'14" continua al rellotge. Continuo avançant alguns corredors poquets i devant meu veig al dimoni i m'extranya, potser fa de llebre d'algu. Els ultims 500m ja veig que no baixo de 1h30 i apreto tot el que puc fins parar el rellotge en 1h30'19".

Durant tota la cursa he anat força be de cames i de respiració pero baixar de 1h30 com feia els ultims 4 anys no ha pogut ser.
Provarem a desquitar-nos la propera setmana a Cambrils; espero que aquesta vegada running solutions l'hagi mesurada be...

En quant als serveis de la cursa tot molt be excepte el tema vestuaris. En principi jo nomes volia un raco de l'estacio del Nord per a canviar-me de roba, pero un paio que semblava un "jefecillo" m'ha dit que no, que em canvii i em posi en pilotes alla al costat de la cua que recollien les bosses i ... aixi ho he fet!

14 febrer 2018 21:47 #140 per Dennis Teuling (Associat/da)
Tonivet, bona cursa!

T'has recuperat prou bé, i en poc temps!! Sub 90' a la propera!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats