- Missatges: 1194
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Dani va escriure: Aquesta mitja marató de Barcelona té coses molt molt molt bones i coses moolt regulars tirant a dolentes.
El circuit és el millor de Catalunya. Potser el pot igualar El Prat, Gavà o el Mediterrani. Tot i que en aquests tres casos el vent gairebé sempre molesta. Això li afegir que la fa molta molta gent, és fàcil trobar un grupet. La data és ideal, sempre fot fred. I la participació "encara" és molt alta, aquest any 13.693 arribats. El tope va ser l'any passat amb 15.253. El boom s'ha acabat i ara anem en baixada lliure fins......?¿ Només aguantaran el tipus del bones de debó. Bones i barates.
No s'entén que amb taaaaants voluntaris pel guardabosses, tots nanos super eficients que anaven super ràpid, es formi un tap descomunal als acessos. Un punt negríssim. Quin caos aquest any per acedir al reciente. Ni dutxes ni cap lloc per canviar-se, un altre any. El dia que plogui colapsarem el metro i vindran els mossos.
En canvi, avitaullaments, finalització de cursa, detall de la peça de roba al final pel fred moooolt bé.
La sortida un autèntic despropòsit. S'haurà de demanar als internacionals que acreditin els temps. Jo en vaig adelantar una bona pila trotant. El primer gir a l'esquerra horrible. Si fessin la sortida més estreta fariem l'embut abans.
La quantitat de llebres espectaculars, i si son correcates, fiabilitat absoluta. La fira super bé, molt espaiosa i sense cues, el regal a mi m'és igal, ni entro.
El preu car. La més cara de Catalunya, Granollers a banda. Han de veure que li està passant a Granollers, amb caiguda lliure de participans... No es pot inflar el preu cada any sense conseqüències....
Tampoc entenc que tenin una mitja marató mega ràpida, la marató sigui tant dolenta amb la ciutat que tenim. Que no és Madrid amb els seus desnivells infernals, vamos...
En fi, coses molt molt bones i coses no tant bones. Tot i que de moment a mi em compensa de sobres. Si milloressin alguns temes seria una mitja tant bona com Santa Coloma, per posar un exempl de les millors mitges maratons del Món.
jramon va escriure: Es molt curiós que aquesta mitja hagi anat be a tothom. Jo sempre dic que el primer km em diu molt de com anirà la meva cursa. La passada mitja a Santa Pola vaig fer el primer molt malament i, tot que vaig lluitar per refer-me, no va ser possible treure ni un bon temps ni una cursa agradable. Com jo tota la colla que m'acompanyava. En canvi diumenge passat vaig acabar el primer rapid, net i descansat. Amb pulsacions baixes i així tota la cursa. No vaig fer marca personal, perquè no estic entrenant per això, però el meu germà va volar com mai acabant en 1:33:10 i fent marca personal. Estava feliç i no parava de comentar-ho.
Penseu que es el per moment de la temporada? En aquest cas la marató s'hauria d'avançar un mes
Penseu que va ser el clima, fresquet peró no massa?
O que tots els planetes s'han alineat i han posat una espelma pels atletes.
Alguna cosa ha passat perquè fins i tot Camiseta? es despenyés mostrant unes dots literàries que desconeixem. A veure si fas una bona crònica i guanyes aquest any el premi, noi.
Dani va escriure: I si et fixes, la majoria que hem fet marques personals estem preparant marató i ara estem a "las semanas fantásticas del Corte Inglés" a tope de forma. I que aquesta era el test de mitja. Fixada en vermell al calendari i aquesta setmana hem afluixat per fer-la a full.