Mitja de l'Espirall 18/11/2018

Mitja de l'Espirall 18/11/2018

03 Oct 2018 22:00 - 03 Oct 2018 22:01 #1 per No Surrender (Associat/da)
Avui han obert inscripcions per aquesta mítica i una mica repetxonera mitja...ja fa un parell d'anys que va canviant de dates, i enguany serà el 18/11.
La sortida es donarà el diumenge dia 18 de novembre del 2018 a les 10:00 hores.
Hi haurà 5 avituallaments al llarg de tot el circuit i a l’arribada.
El preu de la inscripció és de 10 € .
Les inscripcions es podran fer a partir del 3 d’Octubre fins el dia 10 de Novembre (amb la talla de roba garantida), de l’11 fins el 17 de novembre (dia de tancament), es podrà fer inscripcions però sense dret a tenir obsequis.
El dorsal, i el regal s’hauran de recollir a partir de dissabte dia 17 durant tot el dia (de 10 del matí fins les 13 hores i de 16:30 h fins les 20:30 hores) i el diumenge fins 1 hora abans de la sortida, a la seu de l’Associació de Veïns de l’Espirall, situat a la seu de l’Associació de Veïns de l’Espirall, situat a la plaça Doctor Bonet, 11, a pocs metres de la sortida. La darrera hora abans de la sortida no s’entregaran dorsals.
El pitral és personal i intransferible. El canvi de pitral suposa la desqualificació.


A mi aquesta, és d'aquelles que m'encanten....bon ambient, poca gent...quatre repetxons....botifarra final que no menjo, però m'encanta :hearteyes: ...a veure si tot quadra....crec que seria la meva 3ra o 4rta participació....a veure qui s'anima!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2018 22:34 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
Si no fos el mateix dia que la cursa del meu poble, amb curses infantils (la Sansi 10K), segur que aniria.

Sempre m'ha agradat força aquesta cursa, i a més, sempre m'ha sortit bé la cursa. I sempre amb molt de fred!!

Suposo que molts "Valencians" t'acompanyaran No Surrender!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2018 20:54 #3 per grampy (Associat/da)
Be jo no soc valensiano pero m'agradara tornar a fer aquesta mitja,ara fa molts anys que no la feia!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2018 20:24 #4 per No Surrender (Associat/da)
Ja estas tardant! :666: ...son 10 euretes!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2018 16:11 #5 per grampy (Associat/da)

No Surrender va escriure: Ja estas tardant! :666: ...son 10 euretes!!!!


ja estic apuntat fa dies!!!! :party: :party:

vindre amb la "trupe " el mario i el sufri

ja ho saps....ofiprix

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 20:04 #6 per Josep80 (Associat/da)
em diuen que enguany han tornat a canviar el recorregut

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 14:40 #7 per sotillopower (Visitant)
hola

encara pot sortir més barata la inscripció si la feu fins al 31/10 i poseu com a codi promocional RUNOPINION

s'aplica un descompte de 2€ i queda per uns irrisoris 8€ la inscripció a la Mitja Marató

el recorregut torna a ser el clàssic, d'anada i tornada, amb l'anada força exigent i una tornada en que es pot volar i disfrutar molt...per mi tenia molt encant aquest recorregut i me n'alegro molt que es torni a fer així

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2018 14:52 - 11 Nov 2018 14:54 #8 per Hansi (Associat/da)
M'hi vaig inscriure fa bastants dies :cheer:, aniré amb la idea de fer-la a ritme molt còmode perquè una setmana després tinc marató. Em fa il·lusió si el recorregut retorna, com dieu, a aquell d'anada i tornada clàssic, que m'agradava molt (bastant més que el de l'any passat, per exemple). De fet, l'Espirall és una mitja de les que tinc apreci des de la primera vegada que la vaig córrer, malgrat que no la faig cada temporada, per motius diversos.
Si no hi ha cap contratemps, ens veiem a Vilafranca! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2018 21:16 #9 per No Surrender (Associat/da)
Bona nit!!!
Mitja feta!!!! És la tercera pegada que la faig, i per poc que pugui no será la darrera....m'encanta el recorregut, tot i que és duret, això no ho negarem....com no reservis fins arribar a Guardiola, estàs venut!
Crec que l'organització s'ho curren molt, i això es nota...els serveiss per mi perfectes. No puc opinar de l'avituallament final, ja que només he agafat mig plàtan i no m'he fixat en el que hi havia més...però en general aquesta i la de Santa Coloma sin les que crec tener millar tracte al corredor. Jo li pos un 10, directament.

Llàstima que hi ha molt correcats que quasi no he pogut saludar i m'hagués agarrar, però avi prèvia i anava una. mica mab el temps just. He anat molt ben acompanyada per en Ttx i en Francesc, i la veritat com feia quasi 18 mesos que no feia una Mitja d'asfalt, m'ho he passat d'allò més bé. Al final en mario.cat :whistle: , ens ha fet suar una mica!
I mil gràcies a en Grampy per les fantàstiques fotos que ens ha fet.
Llarga vida a l'Espirall!!!! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2018 21:51 #10 per gorka (Associat/da)
Enhorabona NoSurrender per sumar-ne una més i per explicar-nos-ho.
Certament és un dels circuits més bonics del país. Ara fa un parell d'anys que no la corro però de ben segur hi tornaré.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2018 22:13 #11 per jaume86 (Associat/da)
Tal com diu l'Helena, els veins de muntanya tenen una mitja molt ben parida, per molta rabia que em faci, és ben cert!

Preu super competitiu (inclús si fos un 10k!), ofertes promocionals amb codis de descompte, packs amb el 10k de finals de gener que és rapidíssim, campionat del club strava catalunya, regal d'una dessuadora, samarreta bona i blanca ideal per l'estiu, forces avituallaments, avituallament final amb coca i xocolata, circuit entretingut, molta gent animant (el pas per les Cabanyes de gallina de piel, més propi d'Euskadi que de Catalunya!!), molt d'aparcament per la zona, forces lavabos, llebres no correcats però de bon nivell, sortida per calaixos no obligats, recollida de dorsals el mateix dia de la cursa i allargant-la més de l'establert, guardarroba ben organitzat... em deixo algo? Sí, un petit defecte, dutxes amb aigua del temps!!

Posar-la a l'açada de Santako però de les millors de Catalunya sens dubte :raised: :raised: :raised:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2018 10:29 #12 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a totes i tots per la votre mitja :thumbup:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2018 22:26 - 19 Nov 2018 22:39 #13 per mario.cat (Associat/da)
Ahir Mitja de l’Espirall. Després de quasi un any sense fer cap mitja, d’estar parat des de Desembre del 2017, d’haver estat operat del genoll al juny i de portar només un mes i mig d’entrenaments, INSCRIT A L’ESPIRALL !!!. Son aquestes bogeries que de tant en tant fem els corredors.:whistle: :whistle:

Era la primera vegada que la feia i tenia molt bones referencies dels companys Correcats.

Circuit en els seus primer 4 quilòmetres urbà per Vilafranca i després carretera amunt fins a Guardiola de Fontrubí i tornada al barri de l’Espirall.

Vaig sortir amb moltes precaucions i amb no tenir-les totes ni tan sols d’acabar, per lo que he comentat del any horribilis i per la manca d’entrenaments. Sortida conservadora i sense gastar masses energies (ni parlava amb els companys). Carretera amunt fins Guardiola amb el Sufridor i el Javi OM, conservant i a un ritme còmode.

Tornada cap a Vilafranca mes alegre amb el terreny a favor i puc avançar al Tt Xavi. Al quilòmetre 14 aproximadament, veig a la distancia a la No Surrender i al Francesc57 i intento apretar de valent a veure si els puc agafar. L’única opció que tenia de poder contactar amb ells era dels quilòmetres 17 al19 on havia una pujada llarga i esperava que ells afluixessin una mica i jo mantenir el ritme que portava a la baixada. I així va ser, que al quilòmetre 20 vaig poder contactar amb ells i quan em van veure, van haver d’apretar per que no els passés. Al menys, el meu esforç va servir perquè ells suessin una mica al darrer quilòmetre. Està clar que van arribar ells per davant meu. :grrr: :grrr: :grrr:

Al final 1h 55’ 53’’, molt satisfet donades les circumstancies i amb bones sensacions.:party: :party:

Cursa amb un recorregut molt divertit, molt ben muntada, barateta (no entenc com per 10 € et poden donar una dessuadora, una samarreta, una bossa acrílica i organitzar la cursa amb els seus corresponent avituallaments i control de xip de Runedia). Si em de posar una pega, tal com deia el Jaume86, potser la temperatura del aigua de les dutxes. Estava a 0 graus, ni freda ni calenta. :evil: :evil: :evil:

Per poc que pugui, hi tornarem el proper any.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2018 15:50 #14 per fandes (Associat/da)
Buah! Pel que llegeixo sens dubte aquesta és una de les mitges que sí o sí cal fer! Així que 2019 m'hi planto allà si no surt cap impediment, felicitats a tots els que la vau córrer!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2018 22:00 #15 per TtX (Associat/da)
Només l'he fet 2 cops i cada vegada m'agrada més... Repetirem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2018 12:13 #16 per Hansi (Associat/da)
Aquesta mitja ha tornat a ser tan fantàstica com era fins fa poc anys, i s'ha superat inclús :clap: :clap: :clap: .

El recorregut clàssic és, per mi, el més bonic. En vaig gaudir molt, de nou. El preu de 10€ és molt bo (i amb obsequi d'una dessuadora guapa i una samarreta), els serveis al corredor quasi perfectes: molt aparcament, butlletí informatiu molt extens per e-mail previ, avituallaments freqüents, animació, guardabosses eficient...Dutxes fredes, això sí... i l'únic que no va sortir bé amb mi va ser que el xip va fallar a la meva entrada a meta, però molt amablement els organitzadors van atendre la meva reclamació i ja figuro a les classificacions (tot i que no amb el temps net).

Un plaer saludar a tants de vosaltres, al final sí que hi érem un grapadet de correcats!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.