Mitja Marató de L'Espirall 17-11-10

Mitja Marató de L'Espirall 17-11-10

15 Oct 2019 23:03 - 15 Oct 2019 23:06 #1 per No Surrender (Associat/da)
Hello!!! :party:
Sobta que una de les Mitges més guais (almenys per mi), no tengui fil obert! :dry:
Enguany ja va per la 40a edició. De fet, segons l'organització, la més antiga de les mitges maratons vigents a Catalunya.

El preu de la Mitja són de 10 euretes :tada: i si t'inscrius a més al 10.000 del gener, tens les dues curses a 15 euros.
A mi aquesta i la de SantaKo :heart: , ara mateix són les dues ( de les que he fet) que m'es m'agraden...això si, el perfil no és planea del tot, però és d'allò més divertit.
Per fer la inscripción, aquí tenia l'enllaç: mitjaespirall.cat/inscripcions/

L'any passat hi havia servei d'autobusos pels acompanyants, i la veritat és que está super-mega-bé organitzada.

Personalment me quadra zero amb le mea calendari, però aprofitant que no traballo, i que a casa ningú s'ha demanat el diumenge per cursa, crec que probablemente m'hi instruiré...la companyia d'una quanta correctas que m'han confírmat assistencia bé s'ho Val! :hearteyes:

Ens veiem!!! :heart:


Ostiiiiiiii!!! ja he vist que he posat 17-11 del 2010...el teclat m'ha putejat i ara no evig la manera de canviar-ho! :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2019 11:10 #2 per ancho (Visitant)
Jaja, fue mi primera media, y guardo muy buen recuerdo, pero en 2005. En 2010 no creo que pueda...
En fin, mu aconsejable, animaros!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2019 10:09 #3 per Aloi (Associat/da)
Bon dia!

Jo estic apuntat a la mitja i al 10K
Serà la primera mitja marató d'asfalt des de fa un mun d'anys!!
aviam com em va...

Salut!!!

"penso mentre corro"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2019 23:55 #4 per andreugg (Associat/da)
Si res no falla estaré allà per gaudir d'aquests 21K tant propers. Sigui dit jo vaig apuntar-me amb la "maga oferta", ara tinc els ulls en la mitja d'aquest diumenge i ja la propera serà aquesta abans d'arribar al Godzilla de 42K jeje.

Ens veiem!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2019 18:06 #5 per Alba (Associat/da)
Dos més que ens hem apuntat a la mitja i hem aprofitat el descompte per agafar també el 10k del gener!

Així que, si tot va bé, allà ens veureu al David i a mi!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2019 08:07 #6 per sandmannn (Associat/da)
M'anava a inscriure i veig que ja han tancat inscripcions... :(

Tocarà anar a Ripoll

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2019 10:33 #7 per Jorfer (Associat/da)
Doncs per mi serà la primera mitja de la temporada 2019/20 camí de les maratons d'hivern de Sevilla i Barcelona. Veurem l'estat de forma.

Intentaré sortir entre 4:30/4:20 a veure quines sensacions tinc.
Casualment en aquesta mitja tinc el millor temps a la distància de l'any 2000 on vaig fer 1:24:06.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2019 08:37 #8 per Jorfer (Associat/da)
Bones.

Ja tinc objectiu previst que serà baixar de 1h32' a veure si puc.

Fins diumenge.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2019 16:36 #9 per No Surrender (Associat/da)
Benvolguts correcat@s!!! :hearteyes: Com ha anat això?
4rta participació en aquesta mitja, amb 8 anys que fa que corro, vol dir que m'agrada molt! :stucktongue. I cada vegada que la faig més m'agrada, és més, cada vaga trob que l'organització millora any darrera any. Aspectes que consider que sigui una bona mitja (per mi):
- Recorregut entretingut, amb un punt exigent.
- Servei de llebres, no són correcats, però algún defecte ha de tenir la mitja :666:
- Servei de bus per la gent que vol animar.
- Preu molt assequible (10 euretes) amb promoció mitja+10k.
- Bona bossa del corredor.
- Calaixos de sortida.
- Ben mesurada i amb servei de cronometratge.
La meva cursa, no gaire res a destacar, avui he anat més per un tema social que realment esportiu. Des de la Marató de BNA que no trepitjava l'asfalt més que per caminar per la vida, feia un mes i mig que no corria, però aquesta mitja i retornar-me amb gent a qui tenc molt apreci ho valia la pena. Total, pensava seria la meva primera mitja en més de 2h i ha resultat que la capacitat de patiment dels últims mesos, un puntet d'ovaris i fer els últims quilòmetres amb en Mario.cat han fet que al final fes una mica menys d'1h 55', per tant més que satisfeta amb la cursa i el resultat. L'asfalt siempre et recorda que has de ser molt constant amb els entrenaments. Prometo que demà m'hi torno a posar! :oops:
La llàstima és no haver pogut quedar per fer una bona sessió tècnica, però no podia allargar més per tema familiar!
Fins a la propera!!! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2019 17:06 #10 per jaume86 (Associat/da)
Quina sorpresa veure't!! Llàstima que només ha estat al primer gir i ni a la tornada ni a l'arribada t'he pogut saludar, amb les ganes que tinc d'abraçar-te després de la pedazo UP que vas fer!!!! Més tard us escric a tu i al Dennis, que les vostres cròniques son fabuloses!! De gallina de piel i llagrimeta en molts moments :hearteyes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2019 17:19 #11 per andreugg (Associat/da)
Doncs pel meu punt de vista també ha estat una molt bona cursa, a nivell d'organització desconec els darrers anys ja que és el primer cop que participo però ho he trobat genial, els recursos molt ben optimitzats i detalls pensats pels corredors i no pas per les marques. Aquells petits detalls que fan que un corredor estigui més còmode.

Sobre el recorregut m'agrada, acostumo a estar molt còmode en els terrenys que apunten en pujada, però excepte un parell de punts crec que tot permetia mantenir un ritme força correcte.

Els avituallaments molt correctes, per buscar una mica la punyeta podria indicar-se uns metres abans i en segon lloc el darrer avituallament abans de fer el gir de 180º podria indicar-se que trobaràs de tot quan gires, jo novell corrent amb dos gots "Aigua i isotònic", un plàtan i una taronja, no m'estranya que el ritme hagi baixat, però ves ja dic que és per buscar una punteta.

Sobre les llebres només sé que estaven, jo m'he anat al meu ritme, les tenia presents en els punts de creuament per veure si perdia temps.

He vits un corredor que ha caigut suposo que s'ha deshidratat o sobreesforç, l'ambulància se l'ha endut els companys deien que estava pàl·lid abans de caure.

M'ha fet molta il·lusió veure tantes cares conegudes i persones amb la samarretes de correcat.

La bossa del corredor, crec que ha estat molt bé prefereixo coses pràctiques com la dessuadora que fa us que moltes coses que no fem us.

La mateixa mitja podia servir per qui volia fer una versió de 10K, un bus li permetia tornar al punt d'inici, pel que m'ha semblat veure prenien un entrepà de botifarra però no puc afirmar-ho estava en cursa.

La meva tàctica, pujar a ritme conservador i veure que trobaria a la tornada, ja que desconeixia moltes coses, finalment la baixada ha pogut ser a un ritme de 4:30.

Finalment un temps de 1:41:08 que jo estic molt content, millor que a València i bones sensacions de cara la Marató de València que a vera com anirà... Sigui com sigui una gran jornada més i 21km més a la saca.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2019 21:49 #12 per fandes (Associat/da)
Bravo cracks, llarga vida a la Mitja de l'Espirall!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2019 22:32 - 18 Nov 2019 22:32 #13 per Jorfer (Associat/da)
NoSurrender donava goig veure-us a tots plegats a la samarreta que us va unir.

Andreugg molt bona gestió de la mitja i bon temps. Segur que a VLC faràs el temps desitjat.

Per la meva banda he tornat per segona vegada des de l'any 2000 any que vaig fer la meva MMP a la distància i que encara perdura i perdurarà (1:23:06) i va ser un plaer córrer pel Penedès, paisatge espectacular, organització excel·lent, preu fora del mercat, detalls a dojo, quilòmetres perfectament marcats (el dos estava a la banda contrària de la Rambla d'anada i tornada) animació pels pobles que vam passar, sense cues, organització genial del guardarropia i entrega de dorsals,....

En quan a la cursa la idea va ser sortir amb calma fins al gir de 12.5 i de baixada anar apretant, fent uns darrers quilòmetres més ràpids. En el meu cas vaig anar acompanyat del Jaume86, la quarta dona i un noi sevillà, però al fer el gir la llebre es va desbocar i va trencar el grup quedant en duet fins al 18 moment en que el vilanoví es va posar a ritme sub 4/km i li vaig dir adéu...doncs no tocava i vaig salvar l'objectiu fent 1:31:56 quedant molt satisfet amb la gestió de la cursa.

Següent parada la mitja del Prat on buscarem el sub 91.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2019 23:11 #14 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: NoSurrender donava goig veure-us a tots plegats a la samarreta que us va unir.

Andreugg molt bona gestió de la mitja i bon temps. Segur que a VLC faràs el temps desitjat.

Per la meva banda he tornat per segona vegada des de l'any 2000 any que vaig fer la meva MMP a la distància i que encara perdura i perdurarà (1:23:06) i va ser un plaer córrer pel Penedès, paisatge espectacular, organització excel·lent, preu fora del mercat, detalls a dojo, quilòmetres perfectament marcats (el dos estava a la banda contrària de la Rambla d'anada i tornada) animació pels pobles que vam passar, sense cues, organització genial del guardarropia i entrega de dorsals,....

En quan a la cursa la idea va ser sortir amb calma fins al gir de 12.5 i de baixada anar apretant, fent uns darrers quilòmetres més ràpids. En el meu cas vaig anar acompanyat del Jaume86, la quarta dona i un noi sevillà, però al fer el gir la llebre es va desbocar i va trencar el grup quedant en duet fins al 18 moment en que el vilanoví es va posar a ritme sub 4/km i li vaig dir adéu...doncs no tocava i vaig salvar l'objectiu fent 1:31:56 quedant molt satisfet amb la gestió de la cursa.

Següent parada la mitja del Prat on buscarem el sub 91.



Molt bona mitja Jorfer dins de l'objectiu previst en aquesta mitja de la temporada 2019-2020 :clap: :clap: :clap:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.