Mitja Marató Barcelona (19/02/2023)

Mitja Marató Barcelona (19/02/2023)

10 febrer 2023 10:16 #1 per XaviCht (Associat/da)
Bon dia

No he vist missatge sobre la Mitja de Barcelona, o sigui que l'obro per fer una petició: si algú sap com aconseguir un dorsal d'alguna manera (no sé si hi ha forma de canviar de nom un dorsal si algú al final no la fa, per exemple).
La SandraB ha esperat massa per inscriure's i s'ha quedat sense... jo vaig ser més ràpid, i per tant tinc dorsal (sinó potser aniria a fer un entrenament normal amb ella, però també sap greu perdre el meu dorsal)

Gràcies

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2023 18:02 #2 per Jorfer (Associat/da)
Mare meva, a una setmana vista de la MMBCN i només un missatge.

Malamente tra tra.

Vinga obro barquetes:

Sub 1h34' Jorfer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2023 18:08 #3 per TtX (Associat/da)
Vinga obro barquetes:

Sub 1h34' Jorfer

Sub 1h59'59" TtX

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2023 08:27 #4 per XaviCht (Associat/da)
Em tocarà fer-la "sol" (si és que córrer amb 20999 persones més es pot considerar sol :D), perquè la SandraB no té dorsal.
No tinc molta idea de per on anirà la cosa... el rellotge em diu que puc fer 1h 47'30", però jo crec que aniré amb la llebre d'1h 50 una estona, i ja apretaré si tot va bé. Poso una cosa intermitja, doncs.
És clar que sempre pot ser que aquell dia em llevi optimista i faci al revés, seguir la llebre d'1h45' fins que vegi que millor quedar-me enrere...

Sub 1h34' Jorfer
Sub 1h49' XaviCht
Sub 1h59'59" TtX

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2023 09:28 #5 per RugbyMan (Associat/da)
Un altre com en Xavi q no sap molt bé q fer...si anar a tope a buscar el sub 60' o intentar ajudar a un amic.

Sortiré amb en Jordi i pot ser faig un progresiu fins a meta (...o un regresiu i espero a en Xavi :laughing: )

Sub 1h34' Jorfer, Rugbyman
Sub 1h49' XaviCht
Sub 1h59'59" TtX

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2023 15:10 #6 per Sergi42195 (Associat/da)
Buenaaaaassss

Doncs sí, però ara ja veig més normal que no hi hagi gaires planes sobre curses com abans ... :?

Vist que a Granollers vaig fer 1:50:04 real, doncs haig de baixar sí o sí aquests quatre segons. Si ve més, benvingut serà.

Sub 1h34' Jorfer, Rugbyman
Sub 1h49' XaviCht, Sergi42195
Sub 1h59'59" TtX[/quote]

XaviCht, crec que intentaré sortir amb la llebre de 1'50" que anirà superpoblada, així faig pujadeta Paral.lel amb molta companyia, i quan arribi al km 6 / 7 ja sé que sols resten 14 km. Que si salto i vaig sol, pugui aguantar fins meta. Així i tot, no crec que vagi mai sol ... al ser la mitja amb més participació :oops:

Salut i no espero que sigui una gran organització. Motius? Mitja molt cara de preu (potser vaig abonar quasi 30 eur o més ...), obsequi / record, serà un altre samarreta més?, sense dutxes, al guarda-roba s'ha d'entrar sols per deixar la bossa, no pots ni treure't jaqueta a dins, segueixo? Els números, surten, oi?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2023 07:54 #7 per Marc31 (Associat/da)
Bones! Aquí un altre que correrà la mitja de Barcelona el proper diumenge. Després de fer de llebre sub 1:40h a la Mitja Colomenca i perdrem Granollers per una gastroenteritis la nit d’abans, en principi l’objectiu és anar a per MMP. Tot i que vinc de fer-la en 10km a Sant Antoni, és tota una incògnita si podré aguantar un ritme alt durant els 21km. Si més no, ho intentaré. Actualitzo barquetes:

Sub 1h27: Marc31
Sub 1h34' Jorfer, Rugbyman
Sub 1h49' XaviCht, Sergi42195
Sub 1h59'59" TtX

Fins diumenge!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2023 21:22 - 16 febrer 2023 21:23 #8 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Doncs m'apunto a la barqueta del Sr. Jorfer y el Sr. Rugbyman. Espero aguantar al Jordi més kms que a Sitges.

Sub 1h27: Marc31
Sub 1h34' Jorfer, Rugbyman, Nachosboys
Sub 1h49' XaviCht, Sergi42195
Sub 1h59'59" TtX

Fins diumenge!!

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2023 06:47 #9 per punto_com (Associat/da)
Bones!

Me uno a la barqueta con Jorfer & company!

A ver si os encuentro mañana XD

Sub 1h27: Marc31
Sub 1h34' Jorfer, Rugbyman, Nachosboys, Punto_com
Sub 1h49' XaviCht, Sergi42195
Sub 1h59'59" TtX

MMP 10Km: 39' 21'' (Nassos 2011)
MMP 21Km: 1h 31' 54'' (Gava 2012)
MMP Marato: 3h 47' 17'' (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2023 08:22 #10 per Jorfer (Associat/da)
Bon dia!!
Demà ens veiem a la FoTo CoRReCaT
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2023 10:00 #11 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molta sorta a tots demà a Barcelona!!!

Previsió de moltes molt bones marques i MMP's!!!

Més ràpid impossible (si la multitud us deixa córrer).

Sergi, Marc, Xavi, segur que sí :muscle: :muscle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2023 19:28 #12 per Jorfer (Associat/da)
Espectacular mitja, cada cop més plena de turistes, però espectacular, cursa ben organitzada i amb un gran circuit.
El preu pica, però és un negoci que dóna bona imatge a la ciutat i provoca l'efecte "llamada" i l'any proper vindran més.

A l'arc de Triomf ens hem trobat una dotzena de correcats a l'hora prevista i ens hem fet la foto per a immortalitzar el moment (quina pena que moltes persones de l'associació no hagin vingut i això que hem fet difusió per diferents mitjans :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ).

Abans de res vull felicitar públicament a cinc companys que han fet MMP´s espectaculars:

Joan3 que els 50 tacos ha baixat per primera vegada de 1h13. Referent total per a la gent de la casa i per la de fora, sempre generòs en l'esforç i ajudant al jovent que puja amb força.
Yeray, una bèstia que ha baixat dels corriols i està gaudint de l'asfalt...i amb marge de millora també amb un gran sub 1h13.
Marc31 el crack del futur, jove i amb gran potencial que avui ha donat una gran mossegada a la marca.
Barceruel, el nostre presi, que després d'una lesió i amb quasi 50 anys, fa la segona MMP i a menys d'un minut. Espectacular Víctor.
Nachosboys, l'alma màter del KmsxELA, avui ha recollit el fruit de molts mesos de treball i m'alegro molt.

Per la meva banda he sortit amb l'objectiu d'intentar baxar de 1h34, es a dir a 4'27"/km amb la companyia del meu estimat company de poble Rugbyman i l'estimada companya d'entrenaments a pistes Mona. Nachosboys, no l'he trobat i crec que ha sortit davant nostra.

Hem sortit amb calma fent el primer km lent, però de seguida m'he posat a capitanejar la barqueta i hem tirat milles. Pel Paral·lel crec que es despenja Oscar i em quedo amb la Mariona. Tots dos anem fent i pugem amb prudència i kms al voltant de 4:30. Per Gran Via comencem a recuperar segons i apropar-nos al grup de llebres de 1h35 amb el gran Rafa Pérez amb ells. En aquesta zona la Mona m'anuncia que no aguantarà el ritme. Jo intento anar regular al voltant de 4.25/27. Per la zona de l'avituallament correcat perdo a la Mariona i em quedo sol. Em trobo còmode i continuo a velocitat de creuer passant a gent.

La part final ha sigut còmode i en algun moment he posat el fre de mà per a no passar-me de voltes al veure segur el sub 1h34 que no toquen exhibicions després de quinze dies de fer una tirada de 42195 metres per Múrcia.

Molt content i una gran càrrega de moral de cara a la marató de Bcn, la meva estimada marató.

Continuem i penjo una de les fotos fetes aquest matí a la foto CoRReCaT.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2023 19:38 - 19 febrer 2023 19:51 #13 per Seneca (Associat/da)
Gran participació a la mitja de Barcelona.
Bona feina, companys i companyes!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2023 09:53 - 20 febrer 2023 09:53 #14 per Sergi42195 (Associat/da)
Sorry a la foto , com no vaig entrar al xat, no ho vaig veure. No va ser per falta de ganes, segur !!! :coldsweat:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2023 09:59 - 20 febrer 2023 10:51 #15 per Sergi42195 (Associat/da)
Buennnnaaaass,

Bé, us explicaré una mica les meves sensacions d’aquesta mitja.

Aprofito divendres tarda per anar a la Fira , recollir el dorsal, bossa i samarreta record. Hi ha diverses botigues de roba, suplements, sabatilles, però no faig gaire cas, i marxo aviat. Ho valoro positivament, doncs per el gran nombre de participants estrangers, pujar a les fonts de Montjuic, i veure les vistes de la ciutat amb el fons el Tibidabo, ha de ser un bon punt per la ciutat.

Diumenge, anem amb Metro cap Estació del Nord, i al metro veig en Flandes, i parlo una bona estona amb ell. Em comunica que ell farà de llebre de 1:25 h. Penso, quin luxe poder córrer al seu costat. Sembla que tot ho faci fàcil, o és l’efecte que em dona.

Em sorprèn, que tant el guarda roba no és dintre estació del Nord, i sigui en un campament de carpes que han instal·lat tot just a un lateral. Com un es fa gran, em dic, quin desastre. Per això m’inscric i pago la quota corresponent? Es clar, els serveis WC, són insuficients degut al nombre de participants, i lògicament, hi ha una cua llaaaaarrrrrggggaaaa.

Toca el moment de deixar la bossa, i anar a escalfar dins el meu calaix verd. Molt ben controlat, i felicitar als organitzadors. Allà busco si hi ha llebres, però les que hi ha són de 1:45 h. El meu objectiu és baixar de 1:50 h. Llàstima !! Es troben al calaix de més enrere. Cap problema, la llebre serà un mateix.

Un assumpte curiós, i més al trobar-me acompanyat d’una gran majoria de participants estrangers, és com desitgen immortalitzar amb càmera de telèfon, pals amb càmeres de vídeo, o senzillament aprofitar el moment per trucar, fer un directe o una foto.

Sento a lo lluny, doncs estic quasi tocant al Carrer Sardenya, que donen la sortida, imagino que és l’estimat veí” Waterpoler”, i poc a poc anem avançant. A lo lluny veig un cartell verds aixecats que indiquen: “Stop”. O sigui, que esperarem a que ens donin la sortida una estoneta més.

Felicitar per el show de la sortida amb aquell arc de llums led, focs que surten al so del ritme de la música, que motiven a un més, per si no ho esta prou.

Apa, a respirar fons i a viure-la amb cap una vegada més la mitja de la meva ciutat. De seguida, veig dues cares conegudes com és en Rafa “amic” i “Xarlieone” felicitats per la seva crònica de Múrcia. :P Em diuen seu objectiu, i desisteixo ràpidament.

El meu plantejament, és clar, perdre temps al Paral·lel, regular fins km 7 sense agobiar-me, i fer una cursa de 14 km contra el rellotge per fer menys de 1:50.

Per Gran Via em saluda el “meep”, quin estil té el paio corrents.

No em vull enrotllar gaire més, però em va il·lusió saludar el meu antic club Prorunners al Passeig Garcia i Faria, antic Runnersworld.

I la mitja? Doncs bé, però menys mal que vaig anar amb cap, fins km 20, no tenia al sac poder aconseguir objectiu, el rellotge em senyalava cada quilòmetre una mica abans del senyalat per organització. Per tant, o el darrer era més curt o hauria de fer uns metres més. Va ser aquesta segona opció. Final 1:49:30 h real.

Fins aviat, i a veure si hi ha sort, i algú més s'anima a escriure una mica.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2023 10:07 #16 per Jorfer (Associat/da)
Sergi és nota que ets veterà i tens clar el teu objectiu en cada moment.
Bona feina.

I no passa res per la foto, intentarem utilitzar aviat un nou canal de comunicació que ens permeti estar al cas de les trobades més importants.

Per cert, al fil de Múrcia tens unes cròniques pendents de llegir. :stucktongue

Una abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2023 10:53 #17 per Sergi42195 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Sergi és nota que ets veterà i tens clar el teu objectiu en cada moment.
Bona feina.

I no passa res per la foto, intentarem utilitzar aviat un nou canal de comunicació que ens permeti estar al cas de les trobades més importants.

Per cert, al fil de Múrcia tens unes cròniques pendents de llegir. :stucktongue

Una abraçada.


Llegida i gran relat e història de'n Xarlieone. :clap: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2023 11:40 #18 per luzyan54 (Associat/da)

Sergi42195 va escriure: Sorry a la foto , com no vaig entrar al xat, no ho vaig veure. No va ser per falta de ganes, segur !!! :coldsweat:


Me pasó lo mismo... no me enteré de la convocatoria de foto y eso que soy una defensora del encuentro con la excusa de la foto.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2023 22:07 #19 per sandmannn (Associat/da)
Yep!

Un altre que ahir es va rodejar de guiris a BCN.

Temps de 1h 45' i amb el fre una mica posat pensant en la Marató de Castelló.

El genoll es va queixar algo a la tarda però avui millor

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2023 07:41 #20 per Marc31 (Associat/da)
Hola! Abans de la crònica, primer m’agradaria mencionar i felicitar alguns dels correcats que van córrer aquest passat diumenge la Mitja de Barcelona.

- XarlieOne, que després de fer Murcia, vas completar una mitja molt digna i sense patir.
- Jorfer, que si tot va bé, crec que assoliràs un sub3h20 a Barcelona. Estàs en un bon moment i es nota. També agraeixo enormement les teves paraules.
- Joan3, que com bé diu, ha fet MMP casi amb 50 anys. Ets tot un referent.
- Barceruel, exactament igual, quedant molt aprop de la teva MMP. Quan em vas passar abans de girar a Diagonal, ja vaig veure que anaves molt còmode.
- Ramonnou, qui estic segur que arriba a Tokyo en un gran moment de forma.
- Nachosboys, que sense fer soroll, va acabar fent un gran crono.
- JoanAlcudia, moltes felicitats per tornar a fer un sub1h30 després de tant de temps.
- Sergi42195, tot i no coneixe’t personalment, me n’alegro de que hagis aconseguit el teu objectiu.
- Per descomptat, els companys axe75 i fandes han fet la seva feina de llebres de forma impecable.

Doncs bé, pel que fa a la meva mitja, el meu objectiu era seguir precisament en Fandes i lluitar pel sub1h25. El dijous parlo amb ell i li comento i m’anima a intentar-ho.

Un cop situat al calaix, veig que és gairebé impossible localitzar-lo degut a la gran afluència de corredors i corredores, de mode que decideixo sortir pel meu compte i intentar córrer segons el pla establert. Els primers metres es fan realment complicats, molta gent i poc espai per córrer còmodament. Tot i així, no em preocupo massa, ja que en Jorfer em comenta abans de començar que m’esperi a Gran Via per agafar el ritme de creuer. No obstant, abans d’arribar a Gran Via, supero el primer gran obstacle de la cursa sense pedre massa segons, el que va del km 2 al 4, passant per Paral•lel i Entença. Un cop a Gran Via, efectivament trobo el meu ritme i tinc espai per fer la meva. Sorprenentment, començo a fer kms a ritme de 3:55 i sembla que les cames ho assimilen bé. I així fins la catifa del km 10, que passo amb un temps de 40:06 (el meu millor parcial de 10km en una mitja marató). Però precisament a partir d’aquest punt (i fins l’avituallament de Diagonal passat el km 15), els metres se’m comencen a fer llargs, amb els dos kms més lents de tota la segona meitat (4:03 i 4:04). Se’m fa especialment llarg el tram de baixada de Rambla de Prim (on en Barceruel m’anima dient que anem molt bé per assolir el sub1h25) i la primera part de Diagonal. No obstant, en el moment de fer el gir de 180 graus i dirigir-nos cap al Litoral, observo que porto bastants metres d’avantatge a les llebres de 1h25 i aquest fet em dona un impuls molt gran per encarar el que queda de prova. Tot i que els últims kms s’han fet llargs, en cap moment noto fatiga a les cames i aprofito l’avituallament per prendre mig gel a glopets molt petits. D’aquesta manera, deixo enrere la Diagonal i esperonat pel fet de trobar-me al tram final de la cursa, decideixo ser valent i apretar una mica, fent el meu millor km de la cursa (3:46 al km 17). Així doncs, puc mantenir un ritme inferior de 4:00 al km fins al final, passant la pujada del km 18 amb molta força i arribant a Marina per primer cop sense estar demanant l’hora. Finalment, és el moment de girar a Pujades i veient l’arc d’arribada de lluny, encara em veig amb forces de fer un últim esforç i acabar els últims 200-300 metres a un ritme de 3:40. Paro el rellotge i veig que marca 1:24:29 (el temps real va ser 7 segons més ràpid) i el primer que faig es anar a donar les gràcies a Barceruel pels seus ànims. Estic eufòric i molt satisfet per la cursa feta. Mai m’hauria imaginat poder fer una mitja a un ritme de 4:00 al km, impensable ara fa 6 anys quan vaig decidir començar a fer curses i no només sortir a córrer de tant en tant.

I a partir d’ara no tinc grans objectius, aquest any he decidit no córrer la Marató de Barcelona, però sí que tinc ganes de seguir gaudint de les curses i de moment ens veurem a la Mitja del Mediterrani, on intentaré repetir el que vaig viure aquest diumenge.

Una abraçada a tots! Salut i kms

Please Entra or Crear compte to join the conversation.