Ricard
Bona feina 20km i 1200m + buscan fites![]()
![]()
![]()
![]()
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
que es aixo ??
Diumenge faré lo que diuen els egarencs "la volta al pati". Aviam com em porten aquests veins :beurk:
molt be crisbd .. la primera vegada que la familia pujava i els hi va agradar molt.. pujada per cami de l'abella i baixada per cami dels montges .. el recorregut es força maco ,pero la proxima vegada anire des de estenalles ,coo d'eres , roca encavalcada la mola i a la tornada el moncau.. :he: .. ( per anar-hi a la roca encavalcada tindre que ferla abans per no perdre'ns :intello: ) he anat una sola vegada amb en miguel sbd i no m'atreveixo a anar-hi.. :mdr: ..pinelli i a tu com et va anar l'excursio familiar d'ahir?
entreno guapo ..Doncs una bona volta pel pati de "casa nostre"... es a dir pels voltants de la Mola.
Hem surtit del parking Torre de l'Angel, pujada a La Mola per Can Robert i Can Pobla...despres directes a Montcau, Coll d'Estenalles, Pou de Glaç, Turo de la Pola, i tornada al parking. En total 22,5 kms amb gairebe 1000+ en 3h40'. Contenta de l'entreno d'avui!!
Molt bee!! I la nena va aguantar be? Tens a una campiona!!!molt be crisbd .. la primera vegada que la familia pujava i els hi va agradar molt.. pujada per cami de l'abella i baixada per cami dels montges .. el recorregut es força maco ,pero la proxima vegada anire des de estenalles ,coo d'eres , roca encavalcada la mola i a la tornada el moncau.. :he: .. ( per anar-hi a la roca encavalcada tindre que ferla abans per no perdre'ns :intello: ) he anat una sola vegada amb en miguel sbd i no m'atreveixo a anar-hi.. :mdr: ..pinelli i a tu com et va anar l'excursio familiar d'ahir?
no, la meva nena no va anar-hi .. si no encara estem alla .. :rofl:Molt bee!! I la nena va aguantar be? Tens a una campiona!!!molt be crisbd .. la primera vegada que la familia pujava i els hi va agradar molt.. pujada per cami de l'abella i baixada per cami dels montges .. el recorregut es força maco ,pero la proxima vegada anire des de estenalles ,coo d'eres , roca encavalcada la mola i a la tornada el moncau.. :he: .. ( per anar-hi a la roca encavalcada tindre que ferla abans per no perdre'ns :intello: ) he anat una sola vegada amb en miguel sbd i no m'atreveixo a anar-hi.. :mdr: ..pinelli i a tu com et va anar l'excursio familiar d'ahir?
L'any passat vaig fer estenalles-Mola amb les nenes (sense pujar a Montcau) i vam trigar 6 hores!! :rofl: :mdr: