Hola kanyeros!
Una setmana més amb un volum mig, uns 64,4km; tot i que el clima no ho ha posat fàcil... Anul·lat l'entrenament de dijous i lamentable el de divendres. Potser això explica les males sensacions que vaig tenir el dissabte.
Campionat de Catalunya Màster, un ambient únic
I és que juntar-nos gent d'edats i proves tan diverses en un lloc "petit" com és la pista coberta de Sabadell... Dona per moltes petites converses i moments divertits. I això és genial!
Enguany per reglament podíem participar màxim a 2 proves + relleu. Vaig decidir-me pel 400m i 800m, i així tenir la tarda lliure de Carnestoltes. La prova amb el testimoni no vam aconseguir treure equip M35, en canvi sí que estàvem superbenrepresentats en categoria M45 (on el quartet UCA va aconseguir Rècord de Catalunya de la categoria).
El 400m la lògica deia que havia d'abordar la 3a plaça del podi. El Jordi, que venia com a líder català de l'any (52.05s a València) i l'Aleix (54.16s en 2025) semblaven estar més ràpids que el menda. Amb tot, tenia en ment sortir actiu i intentar lluitar "el carril lliure" amb el segon classificat i no ficar-me en embolics amb més companys per darrera.
Amb tot, i tal com em diria després el nostre Isaac, vaig sortir massa poc actiu en les primeres dos corbes i massa lluny dels dos primers. Sí que amb una tercera posició clara, però sense tenir el convenciment de poder enganxar-los (van acabar fent 52s i 53s respectivament, quins cracks!). Amb tot, vaig acabar amb MMT i 55.16s, bronze!
Dinar a les 12h25 en les mateixes pistes i gaudir de l'espectacle dels companys/es en els salts, llançaments i curses... Una estona de lectura a la biblioteca de Sabadell... I a les 15h ja estava de nou a pistes, disposat a començar l'escalfament pel 800m, que havíem de córrer a les 16h15!
Aquí una prova encara més nutrida, amb 9 atletes de sortida en categoria M35, encara que sols 8 participàvem al campionat (va venir un noi d'Aragó a buscar una bona cursa, que per desgràcia no va trobar). A priori erem 3 molt igualats i un parell d'outsiders que ens podien donar una sorpresa si ens dormíem molt en cursa.
I quin desastre de sensacions vaig tenir a la meva prova preferida!

Crec que el pas més lent de mai en el meu primer 200m d'un vuit (5è en cursa, 31.xs

...). A la segona vaig començar a veure moviments per davant, i malgrat que vaig avançar una posició (4t, 3r català), veia lluny una lluita directa amb els companys.
Però la fatiga de dos proves (el David i el Dani que anaven per davant havien corregut el 1500m al matí) no sols em passava factura a mi. Malgrat que el primer es va començar a escapar encara més a partir del 500m, jo vaig estabilitzar i poc a poc començar a recuperar respecte el meu "tocayo". Al 650m vaig arribar a la seva altura i "zas"! Canvi i cap endavant!
2m06.26s on l'únic positiu va ser l'estabilitat en els passos per volta (31.xx s en totes) i per aconseguir una medalla de plata darrera el David, company d'entrenaments. Doblet UCA en aquesta prova! Cal identificar en què puc millorar per accelerar la recuperació quan cauen dos proves tan juntes (menys de 5 hores de descans).
Amb tot, feliç de poder seguir sumant experiències sense lesions i amb ganes de saber si finalment podré viatjar a Antequera al 3r campionat d'Espanya de Short Track consecutiu o ja encarem la preparació per Aire Lliure!
PD: ens veiem a la Colomenca uns quants aquest cap de setmana!