Ja hem passat la primera desena de 2026... Espero que us hagi somrigut prou! Jo ara ja amb rutines reagafades sembla que no m'he desenganxat tot i baixar el volum més del que tenia previst.
Setmana de 54,6km (unes 4h17m de cursa) amb un cap de setmana especialment intens. En canvi la setmana ha estat molt suau, amb sols un dia d'intensitat:
- Dimecres: (4-3-2)x200. En un ritme mig de 29s... El ritme que somio que algun any abans de decaure sigui el meu ritme mig al 800 hahaha (1m56s seria poder lluitar amb els bons d'ESP del meu grup d'edat!).
La tralla va consistir en:
- Dissabte: competició de 800m i relleu 4x200m. Il·lusió de trobar-me a dos pastanagues a Sabadell, el
Josep i el
Ruben6. Aquest segon em va animar molt, gràcies; malgrat que vaig haver de fer tota la cursa sol... I no vaig tenir la suficient concentració per repetir el ritme de fa un mes a València. Al final
2m04.42s i 82,68% que van donar 10 de 13 punts possibles al club per la competició. Que just al començar la darrera prova (el relleu) ja sabíem que guanyàvem per segon any consecutiu (ja que duiem 20 punts de diferència als segons amb 13 punts en joc). Més relaxats, aquí sí que vam millorar en 1 segon la prestació a València
1m43.63s i 79,46% per 9/13 punts possibles. Un Campionat espectacular! Afortunats de poder estar aprenent amb uns companys que són unes bèsties.
- Diumenge: pensant en la Mitja Colomenca, que m'agradaria fer a 3m47s/km, vaig trobar-me amb uns companys que tenien un umbral a prop d'aquest ritme (ells feien 15km). Tenia pensat fer-ne sols 10, però el cos anava responent i em vaig enfilar als 12km començant a 3m53s/km i anar progressant fins 3m32s/km (de mitja 3m43s/km).
Avui he fet gimnàs a la tarda (1 hora ben treballada) + 25 minuts de cursa suau i m'he notat millor del que creia! Així que a veure si aquesta setmana compleixo amb tots els entrenaments previstos.
Salut i kms!