- Missatges: 539
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Aquí no podrem tenir remullada al Mar, no? Motiu del canvi de lloc "habitual"?Diumenge 7/08 El Prat, Ronda Sud Parc Nou
Diumenge 7/08 El Prat, Ronda Sud Parc Nou
Aquí no podrem tenir remullada al Mar, no? Motiu del canvi de lloc "habitual"?
Salut!
Jordi
Hola Jordi
vam parlar la setmana passada de fer un canvi , ja que anem cada setmana i uns quants també entrenem alla entre setmana per això , vam comentar lo del canvi de lloc,,,
pero si es per la remullada no et preocupis, que em portare una garrafa d´aigua i et mollare sencer :rofl: :rofl:
Aquí no podrem tenir remullada al Mar, no? Motiu del canvi de lloc "habitual"?
Salut!
Jordi
Perquè no saben els beneficis de la recuperació de l'aigua freda del marProbarem varies coses per diversificar una mica, potser hi ha gent que no vull participar en les trobades amb flotador :glasses:
La millor recuperació es beure una voll
Perquè no saben els beneficis de la recuperació de l'aigua freda del marProbarem varies coses per diversificar una mica, potser hi ha gent que no vull participar en les trobades amb flotador :glasses:
Salut!
Jordi
:rofl: :rofl: s'han de fer les dos, entrenament creuat; primer aigua i després VollLa millor recuperació es beure una voll
Hola companys/es!
estic molt interessat en començar a fer un planning d'entrenament per preparar una marató de cara a l'any que vé i m'agradaría molt agafar un grup de gent per entrenar junts . El tema es que jo visc a Castellar del Vallès encara que treballo a Cornellà :mdr: llavors imagino que hauria de buscar un grup que entreni aprop de on visc o d'on treballo. Si creieu que em puc incorporar amb algú... el meu nivell es bastant discret. tot just tinc un ritme lleugerament per sota dels 5' el kilometre en pla i en distàncies de 10k.
Lo dit, si hi ha algu que cregui que puc encaixar a algun grup de preparació, estaré encantat de apuntar-me
Salutacions
Hola companys/es!
estic molt interessat en començar a fer un planning d'entrenament per preparar una marató de cara a l'any que vé i m'agradaría molt agafar un grup de gent per entrenar junts . El tema es que jo visc a Castellar del Vallès encara que treballo a Cornellà :mdr: llavors imagino que hauria de buscar un grup que entreni aprop de on visc o d'on treballo. Si creieu que em puc incorporar amb algú... el meu nivell es bastant discret. tot just tinc un ritme lleugerament per sota dels 5' el kilometre en pla i en distàncies de 10k.
Lo dit, si hi ha algu que cregui que puc encaixar a algun grup de preparació, estaré encantat de apuntar-me
Salutacions
Hola Company,
Desconnexió si hi ha algun grup per Cornella o per Castellar, personalment entreno entre setmana sol o molt puntualment amb algun company,
el que fem els diumenges que normalment coincideix amb el dia d'entrenament de més quilòmetres és quedar pel litoral de Barcelona i fer alguns km o tots (depèn de la gent que vingui, ritmes, km...) en companyia i després fer una ST.
Com has vist aquest diumenge em quedat al Prat per variar una mica, seràs benvingut, el meu ritme per exemple serà entre 5:30-6 el km així que si vols fer alguns km en companyia, ja saps, t'esperem
Saps que a Cornellà entrenen el Grup d'entrenament de Jordi Ballesteros?Hola companys/es!
Salutacions
Agost encara serem anant els dijous de cara no deixar penjats a cap maratonià que prepara les diverses maratons que teniu per endavant... Berlín, la més matinera, i d'altres.
Al setembre, sembla ser que comencen les obres per la renovació del paviment del tartà... per tant si serà lloc de trovada la pista i entrenos molt probablement al exterior, zona riu... ja estem buscant i mirant llocs de matxaques...!!! :love:
per cert recordar que la temporada comença al oct/nov. i que cal fer el pagament anual d'entrada al hemicicle...
Cal ser corredor.at per obtenir aquest benefici i el capi (Jorfer) es qui s'encarrega dels tràmits.