Maratest 22/02/2015

Maratest 22/02/2015

22 febrer 2015 20:11 #241 per atmos (Visitant)
Gràcies x les fotos!!!!  8)

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2015 20:46 #242 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Gràcies a la organització  8), cada any millorant, recorregut, vestuaris ...

Gràcies als fotografs  :love:

Gràcies a les llebres que ho han fet molt be i crec que m'han dit que eren de Corredors.cat  :whistle:, a veure si les fitxen per Bcn  :whistle:

Per la meva part avui d'acompanyant de l'amic que ho ha fet molt be :great: i això que la grip semblava que tenia gafada aquesta barqueta i les seves llebres  :frown:

Veig que la majoría ha sortit content pel que es preveu una bona Marató de Bcn, ara nomès falta que le temps ens acompanyi  :beurk:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

22 febrer 2015 20:47 #243 per solteron (Associat/da)
Hola, la meva cursa, per un costat satisfet per haver fet 2 minuts menys que l'any passat, me ha sortit un ritme mig de 5'33" /km. però per una altre banda no ha anat bé ja que les sabatilles que vaig comprar fa poc m'han fet la guitza, s'ajusten molt a l'empenya, he estret massa els cordons i han acabat fent-me mal ...a aprendre la lliçó per a la marató, que ja queda poc. !

Com sempre un plaer compartir amb la penya correcat ! i gràcies a les grans llebres, als fotografs, organitzadors i speakers !

22 febrer 2015 20:56 #244 per pinelli (Associat/da)
be,dons jo anava per fer la de 15km.. despres de fer un calentament amb vtorres i manu 1.1 he anat al meu lloc.. a uns 50 metres de la barqueta d'en krlos .. es dona la sortida i al km 2 agafo a la barqueta i em poso darrera.. aixi fins que al 13.5 decideixo sortir cap al davant per incrementar el ritme fins el final.. nova mmp per 19 seg .. :yipi:..
en quant a l'organitzacio tôt molt be.., sobretot insisteixo la fruita despres de les curses ,per mi es vital..
agrair el treball de les llebres,que avui amb el vent lo han tingut dificil..  gracies krlos..
i agrair els nostres fotografs.. cada dia son mes.. i mes bons.. :love:

22 febrer 2015 20:58 #245 per amic (Associat/da)

Gràcies a les llebres que ho han fet molt be i crec que m'han dit que eren de Corredors.cat  :whistle:, a veure si les fitxen per Bcn  :whistle:

Per la meva part avui d'acompanyant de l'amic que ho ha fet molt be :great: i això que la grip semblava que tenia gafada aquesta barqueta i les seves llebres  :frown:

Veig que la majoría ha sortit content pel que es preveu una bona Marató de Bcn, ara nomès falta que le temps ens acompanyi  :beurk:

Continuem

Ni grip ni hòsties amb la companyia correcat que portava era impossible no fer-ho bé.
Moltes gràcies companys i felicitats a tots.  8) 8)

22 febrer 2015 21:12 #246 per stone_apo (Visitant)

Continuem

Ni grip ni hòsties amb la companyia correcat que portava era impossible no fer-ho bé.
Moltes gràcies companys i felicitats a tots.  8) 8)

Doncs jo molt agraït al Rafa perquè tot i haver entrat en temps en meta (una mica per darrera del Rafa però per sort també havia sortit per darrera d'ell) he patit la segona volta de cames i de pit al respirar i he vist que el Rafa anava molt bé en tot moment.

Les altres llebres perfectes també....menos la última que només pensava en posar vaselina no sé on.... :rofl:

22 febrer 2015 21:26 #247 per jrios59 (Associat/da)
Gran carrera la de esta mañana en Badalona-Mongat.Yo he salido tranquilo al lado de la liebre de  4h, los primeros km han sido de tanteo  y a partir del km 10 he cambiado el ritmo hasta coger a Carlos , la liebre de 3,45, en el km 13  " gracias por llevarnos como la seda". He seguido con ellos hasta el km 25 y entonces he vuelto ha cambiar el ritmo hasta el final.Buenas sensaciones al final de la cursa, tiempo final : 2,37 a ritmo de 5,15.Gracias a la organización y ha todos los voluntarios :party: :party: :party:

MMP 10Km 42:22 Sagrera11
MMP 21097Km 1h 35,40s 1/2 Barcelona 11
MMP 5Km 19:00 ,la Sansi 11
MMP Marato  3h 50, 20s  Barcelona 11

22 febrer 2015 21:45 #248 per mario.cat (Associat/da)

Jo vull donar les gracies a tota la gent que ha volgut compartir la meva barqueta (que en alguns moments semblaba un transatlantic  :love: :love:). Ho hem intenta fer lo millor que hem pogut peró crec que no he degut fer molt bé per que un grup de subversius ha marxat abans d'hora aburrits.Oi :Mario.Cat, Casorbe, R61, Atmos..... :666: :666:

La veritat es que ens ho hem pasat molt bé. I lo que no té preu es que t'estiguin esperant a la meta per donar-te'n les gracies i fer-se'n fotos amb tu. Jo crec que aixó es la major satisfaccció que pot tindre una llebre. I si aixó ho fan amb un descerebrat com jo, el dia que agafin una llebre "pata negre" llavors fliparan de veritat  :whistle: :whistle:

De la cursa poc a dir, treien el petit embolic del parking a les 7am la resta de 10, com sempre. Hem pogut petar la xarradeta amb molts companys i veient les cares al arribar a meta sembla que tothom ha fet els deures i el dia 15 trencaran el crono.

Un plaer com sempre haver pogut ajudar.

Rugbyman, ets un campió en tota regla.  :great: :great: :great: :great:
Gran feina la teva !! :yes: :yes: :yes:

22 febrer 2015 21:53 #249 per JoanDeGracia (Associat/da)
2h49'41" a 5:39 / Km. mmp en 30 Km. millorant en 8'34" el temps del 2014.
Aquest es el resum en números, pero avui, malgrat ser molt bons per mi, han sigut el de menys.
Avui el que importava era córrer amb cap i amb vistes a la marató del 15-M, provar les sensacions i comprovar que era capaç d'acabar els 30 Km. sencer i que les 13 setmanes que porto de preparació per la marató donen els seus resultats.
En aquests altres aspectes, acabo la cursa amb inmillorables sensacions  :party:  aguantant perfectament bé el ritme de la barqueta a 5'41", perfectament comandada pel Rugbyman  :great:  gràcies, has estat de molt ajut durant tota la cursa.
Qué bé que em sento ara i quina sensació de força i de control que sento en aquests moments.
He intentat augmentar una mica el ritme cap al km. 22 i he anat bé, pero estava en una zona on em quedava quasi sol i on el vent bufava molt molt fort, cosa que dificultava aquest augment de ritme, o sigui, que als pocs metres he decidit reagrupar-me amb la llebre i també he pensat que avui no era el dia per forçar res quedant 8 o més km's.
Això si, m'he permés una accelerada (hey, sense pasar-me eh?  :whistle:) al darrer km, per acabar devant del grup amb el temps indicat.
Després d'avui veig a tocar el meu gran repte de fer sub 4h. a La Senyora (tal com l'anomena el mario.cat  ;)  )
En 3 setmanes tindrem la resposta !!! Quines ganes que arribi el gran dia !!!
:party:
I com sempre, feliç de saludar a tants correcats coneguts. Som una bona colla!!!   8) 8)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

22 febrer 2015 22:12 #250 per M@rcus (Associat/da)
Doncs un altre que acaba la setmana amb la Maratest i amb bon regust  party

La idea era sortir a  4:55 i a partir del 20 un progressiu fins a ritme Marató yes
Ha sortit clavat  yipi Hem sortit amb l´Amic que feia de llebre a 5:00 el km controlant força bé el ritme, però a partir del km 5 o 6 he passat al davant de la llebre i el grup enorme! que portava, era un pèl perillós... massa penya pel meu gust, així que he fet la meva al meu ritme 4:50  -  4:55  però a partir d´aqui m´he anat animant una micona i he progressat km a km sobre els 4:45 però inconscientment ja que el Garmin anava fallant bastant (suposo que el vent, no es la primera vegada i avui n´hi habia  he  )
A partir del km20 tocaba apretar però el vent ha fet de les seves i ha costat força, així que he intentat un progressiu que ho ha estat a nivell d´esforç tot i que no s´ha notat molt en el ritme, però força bé.
Durant el camí m´he anat creuant amb molts de vosaltres que no heu estalviat ànims  party
Al final encara he pogut apretar una mica més acabant molt sencer i amb bones sensacions  wink2

El temps total: 2h 22´43"
Els parcials dels 3 deumils:

km10: 49:16
km20:  47:20
km30:  46:07

Molt bona cursa i organització.

Com sempre, moltes gràcies a tots vosaltres!!!  sobre tot als Speakers i fotògrafs  :love:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

22 febrer 2015 22:13 #251 per carsobe (Visitant)
Objectiu complert. :party:
Cursa de menys a més com tenia previst, potser acabant l'últim parcial un xic massa ràpid. :whistle:
Molt content, una vegada més, de compartir cursa envoltat d'amics i companys pastanagues. Mario, Nolo, Lluís i molts d'altres. :great:
Gràcies Òscar per esperar-me cap al km 23 :sarcastic: i gràcies també als fotògrafs Juan, Dabit i Carles. :love:
La següent trobada serà ja amb la Senyora :beurk: però aquesta vegada anirem ben preparats i amb els deures fets.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

22 febrer 2015 22:14 #252 per RugbyMan (Associat/da)
Stone que kbrn  :love:

Pero no la porto mes q t'he estat esperant i no has vingut. Un altre dia no em vinguis que et fa mal porque avui que te la porto i no te la poses.   :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

22 febrer 2015 22:16 #253 per ManoloM (Associat/da)
Hola, después del dia de ayer con fiebre y toda la noche sudando (por la fiebre  :whistle:) esta mañana me he levantado mejor y he decidido hacer mi trabajo como tocaba. Suerte que tenía mi amigo Jorfer de escudero y algún company más por posibles imprevistos  :love:.
hemos pasado los primeros 15kms en 1h09'21 (tiempo ideal 1h09'15") y hemos acabado en 2h18'26" (tiempo ideal 2h18'30")....vamos que creo que lo hemos bordado  :surprised:.

Lo mejor de todo, como siempre ver la satisfacción de la gente que hemos podido ayudar y las muestras de gratitud que tienen hacia nosotros  :love:.
Hoy incluso la gente, después de contar el último chiste en el km29 y decidles que se fueran hacia delante, han tenido el gran detalle de quedarse con nosotros y hemos entrado un grupo bastante numeroso a la vez.  :party: :party: :party:.

En definitiva, muy buen matinal, gracias a tod@s, fotógrafo@, voluntarios, animadores y a los mejores speakers del mundo mundial.....Juan y Alberto  :party: :party: :party:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

22 febrer 2015 22:49 #254 per Jorfer (Associat/da)
Bravo ManoloM ets molt gran. Tota una referència per a totes les llebres del mundo mundial  :great: :great: :great: En cap moment he dubtat de tu i he tingut molt clar en tot moment que ho faries genial,com així ha sigut.  :great: :great:

22 febrer 2015 23:29 #255 per MIGUEL SBD (Associat/da)
moltes felicitats a tots i totes per les vostres curses  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

22 febrer 2015 23:40 - 23 febrer 2015 07:28 #256 per mario.cat (Associat/da)
Avui tocaven 30 quilòmetres a la Maratest de Badalona, preparant LA SENYORA que ens espera d’aquí a a tres setmanes.  :whistle: :whistle:
L’objectiu era mantenir un ritme constant al voltant de 5,30’ – 5,40’ i arribar a meta amb la sensació de que podria fer els 12 quilòmetres que falten per fer els 42.
Sortida al darrera de tot veien la llebre de sub 4 del RugbyMan bastant lluny i marcant els ritmes desitjats.  Poc a poc he anat apropant-me al “transatlàntic”  i al voltant del quilòmetre 11 he arribat a contactar amb ells. He seguit el ritme marcat i poc a poc he anat allunyant-me del professor RugbyMan.  :glasses: :glasses: :glasses:
La segona volta, amb els mateixos ritmes, fins que al quilòmetre 23 aproximadament, al creuar-me amb el Nolo, m’ha dit: “Vaig a per tu”. I dit i fet, poc desprès m’ha donat caça i tot seguit m’ha caçat el Carsobe. Jo en aquells moments anava molt tranquilet xerrant amb un company de cursa i el fet de que ambdós em passessin, m’ha fet posar les piles i he anat a per ells.  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Primer he agafat al Carsobe i poc després al Nolo.  (El Nolo no m’ha perdonat “l’atxasu” , jajajajaja  :rofl: :rofl: :rofl:).
Està clar que per enxampar-los, he tingut que apretar fort, i els últims 3 quilòmetres els he fet a ritme de 5,04’, amb pics de 4,30’.  :bad: :bad: :bad: Ho he fet perquè em trobava bé i sobre tot, perquè era al final de la prova. Si això hagués estat al quilòmetre 15, doncs els hauria deixat anar i jo hagués seguit a la meva.  :whistle: :whistle: :whistle:
Al final, 02:44:39, a un ritme de 5,27’. Una mica mes ràpid del que jo volia, però el pique final amb el Nolo, el Carsobe i el Solterón, ha valgut la pena. M’ho he passat pipa i gaudint com un nen.  :great: :great: :great:
Moltes gràcies a tots els companys que m’han estat animant, als fotògrafs Carlescat i Dabit, al speakers Debu i Waterpoler, a tots els voluntaris i a la organitzadors per la seva bona feina; i sobre tot a les llebres que fan que puguem aconseguir els nostres objectius i sobre tot al Oscar RugbyMan per la seva actitud amb els companys corredors. Ets un fiera !!

Propera parada: LA SENYORA

Correspondència amb: esforç i constància, de la línia 42,195.

23 febrer 2015 00:08 #257 per Dabit (Associat/da)

Dabit, gràcies per tal cantitat de fotuuuus!!! Llàstima no hagis pogut correr!!

T'he vist molt fort, Carles. Amb el dia ventòs que ha fet aquest sub3h... el veig venir.  :great:

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

23 febrer 2015 00:14 #258 per Jordi (Associat/da)
Gracies per les fotos  ;) Gran dia de cursa de 15Km en 01:14:10 a 04:56 min/km :party:  Organització i serveis perfectes  :great:

La meva crònica no es la d'un entrenament cara a una Marató si no la d'una cursa de 15Km a ritme de 5:00 min/km.
Es el meu test per poder comprovar els fruits d'un entrenament totalment anàrquic per una Marató que probablement acabarà sent una Mitjà :^^: però anem als fets :yes:

Idea inicial de fer una cursa progressiva gracies a la barqueta stone_apo/amic, però l'important serà aguantar.
Ens col·loquem a la sortida a uns 5 metres d'en amic (Rafa) i molt a prop del meu salvador en stone_apo (Albert), ja que només passar l'arc de sortida el gran nombre de corredors fa que amic s'allunyi massa i fa impossible esquivar corredors e intentar agafar-ho (el 2013 em va passar el mateix i feia la de 30Km i atrapar-ho crec que em va passar factura als kilòmetres 24 i en endavant, sembla que no aprenem que ens em de posar just darrera  :oops:).
La banderola com a referència visual em va perfecta, però mentalment no m'agrada gens, per sort veig que stone_apo està al costat i em col·loco just darrera sense pensar-ho i així vaig aguantar fins al kilòmetre 14,750 on em vaig acomiadar i agrair que arribés a meta en el temps proposat  :yipi:

El detall de kilòmetres merament anecdòtic...
Primer i segon kilòmetres clavats, jo em limito a seguir en stone_apo que va tot xarrant primer amb un, després amb un altre del que s'acomiada dient tiro en davant i jo que dic no el puc perdre o no ho aconseguiré i fem el tercer kilòmetre en 4:44 (com em faci més d'aquest en algun segurament no el podré seguir, encara bo que està malalt :surprised:)
Continuem kilòmetres 4, 5 passem en 24:42 (perdem l'avituallament, jo només tinc els ulls al nom de l'esquena de la samarreta pastanaga  :arf:), 6, 7 tots clavats i en el 8-9 atrapem la barqueta d'en amic amb tot el munt de seguidors, penso que això deu ser pel pes del grup :rofl: o que la banderola fa la guitza amb el vent, intercanvi de paraules i de polses amunt entre les dos llebres fan que sembli que tot està en ordre  :^^:  serà que en els kilòmetres anem agafant marge respecte els 5:00 min/Km  :neutral:
Des de ja fa una bona estona que en stone_apo només va xerrant amb un paio de samarreta rosa que també em va ajudar molt (millor seguir a dos que només a un) i el que potser no li vaig transmetre les gracies al final de cursa com es mereixia, gracies  :great:
Arribem al 10 en 49:37 a l'avituallament que no podem deixar escapar  ;) (el dia era fresc, però el sol ja començava a passar factura) continuem mantenint el ritme i em avançat a la barqueta d'en amic, no o entenc gaire però esta clar que estem retallant segons.
Continuem el kilòmetre 11 a ritme previst i el 12 les cames ja comencem a patir (pesen més del compte), però amb la idea de que només queda una sèrie llarga a un ritme menys exigent i el fet de poder continua aprofitant-me de la barqueta pirata amb en stone_apo i el company de la samarreta rosa anem aguantant i complint els kilòmetres 13, 14.
Passat el 14 ja veig clar que no fallarem i seguim al ritme previst per poc abans de meta acomiadar-me agraint que m'han ajudat a assolir l'objectiu i accelerant l'entrada en meta per aturar el crono en els 01:14:10 i aplaudir el pas dels corredors que faran la segona volta  :great:

Just després dels aplaudiments i començar a caminar notem la carrega als quàdriceps i com aquest s'enrampen  :beurk:, per sort una fissió em va atendre de meravella. Dia complet  :love:

Gracies per llegir el totxo i la conclusió, cada vegada més coneguda, es que la feina de les llebres no té preu  :great:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

23 febrer 2015 06:57 #259 per atmos (Visitant)
No es la primera vegada que en una cursa, sento com gent de fora de Corredors.cat diuen quelcom com:

Anem amb la llebre de Corredors.cat xq ho clavan, aquests si que en saben!!!  8)

Gràcies a tots, t'ha d'agradar molt aquest esport x fer que els altres gaudeixin amb la teva implicació.  :yipi:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

23 febrer 2015 08:18 #260 per Mothor (Visitant)
Gracies per les fotos companys!!

Aquest any he fet la maratest molt més lent que altres. He sortit controlant el ritme i frenant-me bastant i acompanyant a un company.
L'any passat la vaig fer molt ràpid i al marató ho vaig pagar, així que ahir vaig rodar els 30km a uns 5:37 i acabant a benzina per a 12km més  :party: :party: :party:

Salutacions

5 mil:      23:35        Cursa Viladecans 2011
10 mil:    48:38        Cursa Mercé 2014
Mitja:      01:45:06   Mitja Barcelona 2014
Marató:   03:50:23   Marató Barcelona 2013
Corredors.cat / Red Runner
Chuck Norris never ran a Marathon

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats