Maratest 22/02/2015

Maratest 22/02/2015

24 febrer 2015 22:57 #281 per mario.cat (Associat/da)
Que extrany que el Nolo58 no faci crónica de la Maratest !!  :neutral: :neutral: :neutral: :neutral:
No se el que li deu haver passat !!  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2015 08:19 #282 per R61 (Associat/da)
Fins avui¡¡¡ :arf:

simplement agrair a les llebres, fotògrafs, animadors i organitzadors per l'esforç realitzat en un dia en què el vent ho va complicar una mica tot plegat.

Rugbyman(Oscar), no va ser aburriment, al inrevés prefereixo de llarg poder compartir l'estona, però la Mister mana i s'havia de fer els últims 10km en progressió. I progressió la del Víctor( Atmos), que em va deixar sol al 27 lluitant amb la tramontana , o era llevant???.

Oscar vaig intentar saludar-vos en l'arribada però no us vaig trobar i volia anar a la dutxa ràpid i no refredar-me. Gran feina , qui ho havia de dir quan fa 3 o 4 anys començavas a rodar ...

Fins la propera
Rafa.

25 febrer 2015 11:46 #283 per atmos (Visitant)

Fins avui¡¡¡ :arf:

simplement agrair a les llebres, fotògrafs, animadors i organitzadors per l'esforç realitzat en un dia en què el vent ho va complicar una mica tot plegat.

Rugbyman(Oscar), no va ser aburriment, al inrevés prefereixo de llarg poder compartir l'estona, però la Mister mana i s'havia de fer els últims 10km en progressió. I progressió la del Víctor( Atmos), que em va deixar sol al 27 lluitant amb la tramontana , o era llevant???.

Oscar vaig intentar saludar-vos en l'arribada però no us vaig trobar i volia anar a la dutxa ràpid i no refredar-me. Gran feina , qui ho havia de dir quan fa 3 o 4 anys començavas a rodar ...

Fins la propera
Rafa.

Ho sento company!!!!  :mdr:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

25 febrer 2015 18:02 #284 per Ramon_B (Associat/da)
Vídeo de l'organització.

Surten uns quants correcats  :great:

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

25 febrer 2015 20:50 #285 per NOLO58 (Associat/da)
Estic llepan-me les ferides. Que la "nenaza" et passi al 29 i no tinguis forces per aguantar el seu ritme i et tregui 10 segons a meta, costa molt de pair. Últim Km agònic.  :grrrrrr:

Estic pensant la tàctica per capgirar la situació i el dia de la Senyora esprintar-li al Paralel, o potser millor a plaça Espanya. El problema és que m'hi hauré d'enganxar com una lapa durant 42 km i aguantar els seus axasus. Potser vaig d'incògnit i em disfresso de guiri…  :he:

Ja veurem, però no tornarè a dormir tranquil fins deixar a cada un al seu lloc  :rofl:

100m 11,7 Serrahima-74; 1K  2:56 Universitària-75; 5K 20:41 Can Dragó-09; 10K  42:08 Mercader-10; Mitja 1:34:48 Gavà-11; Marató 3:28:45 BCN-11; 6 h. pista   57,7 K Can Dragó-10; CBXR-11 22:31:13; 100 Km 15:06:34 Trailwalker-12 Olot-St. Feliu

25 febrer 2015 21:27 #286 per mario.cat (Associat/da)

Estic llepan-me les ferides. Que la "nenaza" et passi al 29 i no tinguis forces per aguantar el seu ritme i et tregui 10 segons a meta, costa molt de pair. Últim Km agònic.  :grrrrrr:

Estic pensant la tàctica per capgirar la situació i el dia de la Senyora esprintar-li al Paralel, o potser millor a plaça Espanya. El problema és que m'hi hauré d'enganxar com una lapa durant 42 km i aguantar els seus axasus. Potser vaig d'incògnit i em disfresso de guiri…  :he:

Ja veurem, però no tornarè a dormir tranquil fins deixar a cada un al seu lloc  :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

26 febrer 2015 10:15 #287 per (Visitant)

Un sugeriment: Posar els Km's en alt per una millor visualització... :whistle:

26 febrer 2015 10:20 #288 per MindTwist (Visitant)
Moltes gracies a tots, gran cursa! Ens hi veiem de nou l'any que ve! :D

26 febrer 2015 15:16 #289 per RugbyMan (Associat/da)
Hola a tothom,

Per fi he torbat un forta per fer la meva crònica de la Maratest. Tot i que aquest any no preparo la marató la vaig corre com a llebre.

La meva Maratest comença 2 setmanes abans, quan els encarregats de les llebres em diuen que hi ha una baixa i que si puc cobrir el forat. tot i haver fet de llebre altres vegades em feia una mica de respecte per la distancia i per que físicament no estava molt fi. Vaig acceptar però els hi vaig dir que en tinguessin un a la recamera per si de cas.

Arriba el dia de la cursa i tot no estar-hi molt fi físicament hi vaig. Molts no ho sabeu però la setmana prèvia varen haver-hi canvis de llebres i el diumenge va haver-hi gent correns  amb febre i altres amb grip, però tots ho fem per ajudar als companys.

Arriba el diumenge i trobada amb totes les llebres i els companys per fer el cafetó previ i a canviar-nos. No les tinc totes amb mi però no vull dir res, per que va a ser arribar al calaix i veure cares conegudes i molt agent senyalant la banderola i apropant-se'n. ara en sé que no els puc fallar i passen els nervis previs però puja el sentiment de responsabilitat. sortim i veig de seguida que serem molts remant així q em començo a presentar e intentar explicar a la gent lo que ens trobarem. Hi ha molt bon ambient i passem els 2 primers kms amb uns segons perduts però al km 3 ja hem recuperat. A partir d’aquí  els kms passen i nos ens adonem. Anem molts i hi ha molt bon ambient amb promeses de petons a l'arribada i tot. Sense adonar-nos arribem per a mi a la pitjor part, la recta cap a Montgat on el vent bufa de valent però en tenim marge de segons així q afluixo una mica cosa que aprofita en Mario.cat per enganxar-se'n al grup i tinc al Casorbe a la recta compensada amenaçant amb fer lo mateix.

Ja arribem a la primera volta i uns quants ens diuen adéu, però encara seguim sent un transatlàntic i tenim uns 25" de marge. Els ànims son molt bons i la grupeta correcat (R61, Atmos, Mario.Cat, Casorbe...) decideix anar a la seva.  Amb nosaltres es queda de moment en JoanDeGracia i molts altres corredors, algunes amb companyia durant tot el recorregut en bici i altra a diferents punts del recorregut. Passen els kms i seguim molt units però  ara el vent es comença a notar i cap a el 20 comencen les cames a queixar-se'n. Però ara no els puc fallar així q no afluixem i seguim sumant kms. La gent encara te  ganes de festa i anem contant els kms que ens falten. alguns es despenjem cap al 27 però sense perdre la referencia visual. Arribem a la recta i els hi dic que la meva feina termina i que ara es el seu minut de gloria. S’acomiaden amb aplaudiments cap a la llebre i jo segueixo a ritme intentant esperonar als que venen per darrere.

Al final em passen uns quants poc abans d'arribar a meta on arribo amb un temps final de 2:49:49 (temps objectiu 2:50:30). Lo de després no té preu. Molts gent esperant a meta per donar-te'n les gracies, abraçades, algú petó promès  i fotos amb la llebre  :love: :love:. Aquí se't passen els mals de cames, et dona igual la matinada i el viatge fins a Badalona. Això fa que et compensi tot i que tinguis ganes de voler a repetir. Fins i tot alguns em pregunten si faré de llebre a la marató de BCN jajajajaja.

Vull agrair a tots els que em vàreu aguantar la vostra paciència i estic segur que fareu una molt bona marató. També felicitar a en JoanDeGracia ja que va fer una cursa molt intel·ligent i quan es va veure solet i menjant-se'n l'aire va saber regular i vindre tapadet al grup i acabar el últim km molt fort. A la resta de barqueta correcat, sense comentaris, fent els últims 10km progressius i  acabant forts. Espero poder saludar-vos abans de la sortida de la marató i desitjar-vos sort que olora a pluja de MMP.

Quina xapa os he fotut però no vull acabar sense recomanar que proveu alguna vegada de fer de llebre per alguns companys. Es una feina molt agraïda i que enganxa. No fa falta ser un maquinon com els que  veiem a l'associació, només tindre una mica de ganes i també hi ha llebres lentes, a l'abast de molts de vosaltres.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

26 febrer 2015 16:25 #290 per David1978 (Associat/da)
Molt bona feina i crónica Rugbyman. Ets un crack

Hola a tothom,

Per fi he torbat un forta per fer la meva crònica de la Maratest. Tot i que aquest any no preparo la marató la vaig corre com a llebre.

La meva Maratest comença 2 setmanes abans, quan els encarregats de les llebres em diuen que hi ha una baixa i que si puc cobrir el forat. tot i haver fet de llebre altres vegades em feia una mica de respecte per la distancia i per que físicament no estava molt fi. Vaig acceptar però els hi vaig dir que en tinguessin un a la recamera per si de cas.

Arriba el dia de la cursa i tot no estar-hi molt fi físicament hi vaig. Molts no ho sabeu però la setmana prèvia varen haver-hi canvis de llebres i el diumenge va haver-hi gent correns  amb febre i altres amb grip, però tots ho fem per ajudar als companys.

Arriba el diumenge i trobada amb totes les llebres i els companys per fer el cafetó previ i a canviar-nos. No les tinc totes amb mi però no vull dir res, per que va a ser arribar al calaix i veure cares conegudes i molt agent senyalant la banderola i apropant-se'n. ara en sé que no els puc fallar i passen els nervis previs però puja el sentiment de responsabilitat. sortim i veig de seguida que serem molts remant així q em començo a presentar e intentar explicar a la gent lo que ens trobarem. Hi ha molt bon ambient i passem els 2 primers kms amb uns segons perduts però al km 3 ja hem recuperat. A partir d’aquí  els kms passen i nos ens adonem. Anem molts i hi ha molt bon ambient amb promeses de petons a l'arribada i tot. Sense adonar-nos arribem per a mi a la pitjor part, la recta cap a Montgat on el vent bufa de valent però en tenim marge de segons així q afluixo una mica cosa que aprofita en Mario.cat per enganxar-se'n al grup i tinc al Casorbe a la recta compensada amenaçant amb fer lo mateix.

Ja arribem a la primera volta i uns quants ens diuen adéu, però encara seguim sent un transatlàntic i tenim uns 25" de marge. Els ànims son molt bons i la grupeta correcat (R61, Atmos, Mario.Cat, Casorbe...) decideix anar a la seva.  Amb nosaltres es queda de moment en JoanDeGracia i molts altres corredors, algunes amb companyia durant tot el recorregut en bici i altra a diferents punts del recorregut. Passen els kms i seguim molt units però  ara el vent es comença a notar i cap a el 20 comencen les cames a queixar-se'n. Però ara no els puc fallar així q no afluixem i seguim sumant kms. La gent encara te  ganes de festa i anem contant els kms que ens falten. alguns es despenjem cap al 27 però sense perdre la referencia visual. Arribem a la recta i els hi dic que la meva feina termina i que ara es el seu minut de gloria. S’acomiaden amb aplaudiments cap a la llebre i jo segueixo a ritme intentant esperonar als que venen per darrere.

Al final em passen uns quants poc abans d'arribar a meta on arribo amb un temps final de 2:49:49 (temps objectiu 2:50:30). Lo de després no té preu. Molts gent esperant a meta per donar-te'n les gracies, abraçades, algú petó promès  i fotos amb la llebre  :love: :love:. Aquí se't passen els mals de cames, et dona igual la matinada i el viatge fins a Badalona. Això fa que et compensi tot i que tinguis ganes de voler a repetir. Fins i tot alguns em pregunten si faré de llebre a la marató de BCN jajajajaja.

Vull agrair a tots els que em vàreu aguantar la vostra paciència i estic segur que fareu una molt bona marató. També felicitar a en JoanDeGracia ja que va fer una cursa molt intel·ligent i quan es va veure solet i menjant-se'n l'aire va saber regular i vindre tapadet al grup i acabar el últim km molt fort. A la resta de barqueta correcat, sense comentaris, fent els últims 10km progressius i  acabant forts. Espero poder saludar-vos abans de la sortida de la marató i desitjar-vos sort que olora a pluja de MMP.

Quina xapa os he fotut però no vull acabar sense recomanar que proveu alguna vegada de fer de llebre per alguns companys. Es una feina molt agraïda i que enganxa. No fa falta ser un maquinon com els que  veiem a l'associació, només tindre una mica de ganes i també hi ha llebres lentes, a l'abast de molts de vosaltres.

26 febrer 2015 16:37 #291 per JoanDeGracia (Associat/da)

Moltes, moltíssimes gràcies per les teves paraules. Venint d'un corredor experimentat com tu, el teu calificatiu de que jo vaig fer una cursa "molt intel.ligent", m'omple de satisfacció    :great:
Ara ho veig com que l'entrenament més purament físic, de tirades, estiraments, sèries, ritmes, etc.... ja el tinc fet, i a la maratest vaig poder entrenar el cap, que en curses de llarga distància suposa un paper fonamental i que no hauríem de descuidar, el dia de la marató penso que ens farà molta falta. Segurament estava per fer la maratest a un ritme més ràpid o per accelerar els darrers Km.'s, com van fer altres companys correcats, pero les cames em deien una cosa, i el cap em va dir una altre. Acabar molt fort el darrer km, quan l'any passat anava treient el fetge des d'abans del 25.... em posa la moral ben alta.

Això ho vaig probar una vegada fent 10K en 60' i no em va anar gairebé, segurament per la inexperiència i perque era una cursa que no coneixia, era nocturna i que no tenia marcat gairebé cap punt kilomètric que m'ajudés com a referència (i encara no tenia el meu GPS  :whistle:) Es com una espineta que tinc clavada i que em treuré quan faci de llebre en una altre cursa.
Malgrat la meva mala experiència.... jo també ho recomano!!! repetiré!!   :party:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

26 febrer 2015 18:36 - 26 febrer 2015 18:40 #292 per atmos (Visitant)
RugbyMan agrair-te la feina feta, et tenia com a referència constant durant els 20km abans de marxar. Per no estar del tot be, enhorabona xq no es va notar..... 8). Feu una feina brutal, ho he dit en altres comentaris, que....gent no vinculada a Corredors.cat han dit "anem amb les llebres de Corredors.cat que ho claven", aquesta fama serà x algo  :yes:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

26 febrer 2015 18:59 #293 per mario.cat (Associat/da)
Rugby, ets molt gran, de veritat, molt gran !!  :great: :great: :great: :great:

26 febrer 2015 19:28 #294 per ManoloM (Associat/da)
RugbyMan (Óscar), amigo becario...quien lo diría cuando hace poco te saqué de ese deporte de mariquitas heee  :surprised: :surprised: :surprised:
Has dejado de ser el becario de liebre y ya eres todo un profesional y referencia para la associació....molt bé tiu, felicidades  8) 8) 8) :love:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

26 febrer 2015 19:34 #295 per stone_apo (Visitant)

RugbyMan (Óscar), amigo becario...quien lo diría cuando hace poco te saqué de ese deporte de mariquitas heee  :surprised: :surprised: :surprised:
Has dejado de ser el becario de liebre y ya eres todo un profesional y referencia para la associació....molt bé tiu, felicidades  8) 8) 8) :love:

ya te has pasado manolo.... :rofl:

26 febrer 2015 19:51 #296 per ManoloM (Associat/da)
Es verdad ...creo que me pasé.....no es para tanto  :whistle: :whistle: :whistle:

26 febrer 2015 22:11 #297 per RugbyMan (Associat/da)

Que tu me sacaste de donde? y yo que pensaba que habia sido mi mujercita  :love: :love: :love:

Y tiene razón Albert.....te has pasado  :666: :666: :666:Yo profesional y persona de referencia?  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

26 febrer 2015 22:40 - 26 febrer 2015 23:11 #298 per pinelli (Associat/da)
rugbyman ets molt gran..  recordo com ens vas portar a sant quirtze.. :great:
joandegracia quan facis de llebre .. jo anire amb tu.. et desitjo la millor marato..

27 febrer 2015 00:06 #299 per Jorfer (Associat/da)
RugbyMan ets un crack i t'estimem  :love: :love:
Gràcies per la crònica.

Aquesta setmana vaig de cul per temes laborals i personals i no arribo a tot.
M'hauria agradat llegir tots els posts del fil i dir la meva però no trobo el moment i fer-ho quan ja han passat uns quants dies doncs no té gràcia.

Resumint m'encanta el maratest doncs és un entreno amb dorsal on, per una vegada no vas al límit i pots fer coses que habitualment no pots i fer la cursa d'una manera més relaxada.

En quan a l'organització crec que cada any es supera. Una cosa a millorar són algunes pilones i bancs que caldria senyalitzar millor o fins i tot treure per a evitar algun accident. Bona feina!!!

27 febrer 2015 08:17 #300 per MIGUEL SBD (Associat/da)
RugbyMan

bona crónica i molt bona feina fent de llebre felicitats crak  :great:  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats