Maratest 22/02/2015

Maratest 22/02/2015

23 febrer 2015 08:21 #261 per stone_apo (Visitant)

Stone que kbrn  :love:

Pero no la porto mes q t'he estat esperant i no has vingut. Un altre dia no em vinguis que et fa mal porque avui que te la porto i no te la poses.   :666: :666:

ahir no era el dia...el meu fons físic estava mermat i clar...aixi qualsevol es posa a bombear.... :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 08:28 - 23 febrer 2015 08:30 #262 per stone_apo (Visitant)

Gracies per les fotos  ;) Gran dia de cursa de 15Km en 01:14:10 a 04:56 min/km :party:  Organització i serveis perfectes  :great:

La meva crònica no es la d'un entrenament cara a una Marató si no la d'una cursa de 15Km a ritme de 5:00 min/km.
Es el meu test per poder comprovar els fruits d'un entrenament totalment anàrquic per una Marató que probablement acabarà sent una Mitjà :^^: però anem als fets :yes:

Idea inicial de fer una cursa progressiva gracies a la barqueta stone_apo/amic, però l'important serà aguantar.
Ens col·loquem a la sortida a uns 5 metres d'en amic (Rafa) i molt a prop del meu salvador en stone_apo (Albert), ja que només passar l'arc de sortida el gran nombre de corredors fa que amic s'allunyi massa i fa impossible esquivar corredors e intentar agafar-ho (el 2013 em va passar el mateix i feia la de 30Km i atrapar-ho crec que em va passar factura als kilòmetres 24 i en endavant, sembla que no aprenem que ens em de posar just darrera  :oops:).
La banderola com a referència visual em va perfecta, però mentalment no m'agrada gens, per sort veig que stone_apo està al costat i em col·loco just darrera sense pensar-ho i així vaig aguantar fins al kilòmetre 14,750 on em vaig acomiadar i agrair que arribés a meta en el temps proposat  :yipi:

El detall de kilòmetres merament anecdòtic...
Primer i segon kilòmetres clavats, jo em limito a seguir en stone_apo que va tot xarrant primer amb un, després amb un altre del que s'acomiada dient tiro en davant i jo que dic no el puc perdre o no ho aconseguiré i fem el tercer kilòmetre en 4:44 (com em faci més d'aquest en algun segurament no el podré seguir, encara bo que està malalt :surprised:)
Continuem kilòmetres 4, 5 passem en 24:42 (perdem l'avituallament, jo només tinc els ulls al nom de l'esquena de la samarreta pastanaga  :arf:), 6, 7 tots clavats i en el 8-9 atrapem la barqueta d'en amic amb tot el munt de seguidors, penso que això deu ser pel pes del grup :rofl: o que la banderola fa la guitza amb el vent, intercanvi de paraules i de polses amunt entre les dos llebres fan que sembli que tot està en ordre  :^^:  serà que en els kilòmetres anem agafant marge respecte els 5:00 min/Km  :neutral:
Des de ja fa una bona estona que en stone_apo només va xerrant amb un paio de samarreta rosa que també em va ajudar molt (millor seguir a dos que només a un) i el que potser no li vaig transmetre les gracies al final de cursa com es mereixia, gracies  :great:
Arribem al 10 en 49:37 a l'avituallament que no podem deixar escapar  ;) (el dia era fresc, però el sol ja començava a passar factura) continuem mantenint el ritme i em avançat a la barqueta d'en amic, no o entenc gaire però esta clar que estem retallant segons.
Continuem el kilòmetre 11 a ritme previst i el 12 les cames ja comencem a patir (pesen més del compte), però amb la idea de que només queda una sèrie llarga a un ritme menys exigent i el fet de poder continua aprofitant-me de la barqueta pirata amb en stone_apo i el company de la samarreta rosa anem aguantant i complint els kilòmetres 13, 14.
Passat el 14 ja veig clar que no fallarem i seguim al ritme previst per poc abans de meta acomiadar-me agraint que m'han ajudat a assolir l'objectiu i accelerant l'entrada en meta per aturar el crono en els 01:14:10 i aplaudir el pas dels corredors que faran la segona volta  :great:

Just després dels aplaudiments i començar a caminar notem la carrega als quàdriceps i com aquest s'enrampen  :beurk:, per sort una fissió em va atendre de meravella. Dia complet  :love:

Gracies per llegir el totxo i la conclusió, cada vegada més coneguda, es que la feina de les llebres no té preu  :great:

Salut!
Jordi

Ostres company, no sabia que anaves seguint-me fins que t'he llegit. Si que és un caos seguir a la llebre durant la primera volta, fins i tot de vegades a les llebres ens costa córrer tranquiles perquè ens envolten tant que quasi no tenim lloc per córrer. Per això em vaig quedar una mica enrera i vaig anar avançant poc a poc (amb alguns tirons, això si... :666:) ... al final vam guardar la distància amb el Rafa i vam entrar prou bé.
Content que et sortís una cursa maca i si et serveix de consol jo avui tinc els quadriceps una mica "raros" ... la segona volta em va costar més del compte...

salut company...

P.D.: El de la samarreta rosa era un amic meu del barri....i els altres amb qui xerrava curiosament al principi eren gent que em va acompanyar quan vaig fer de llebre a la mitja de santa coloma fa un parell de setmanes ... gent molt maca...

23 febrer 2015 09:30 #263 per BadaMike (Associat/da)
Vaig estar molt content de retrovar-vos a tots.
Al mes de novembre em maig inscriure a la cursa de 30Km, pensant que tindria prou temps per tornar a posar-me en forma. Però no va ser així i, de fet, no pensava córrer.
Però mira... Al final entre que era la cursa que passa per davanmt de casa, i que la dona havia d'anar dissabte al cine amb els nens, li vaig diqr que preguntés si canviaven el dorsal per un de 15Kms, i si era així, doncs faríem els 15Kms.
I així va ser com al final vaig anar diumenge al matí a la sortida. Després d'anar més o menys a ritme de Hansi (un plaer tornar-te a veure, company  :great:), vaig anar poc a poc abaixant el ritme, fins que una sobrecàrrega al quadrizeps esquerre, em va fer alentir una miqueta el ritme, cap al Km 11/12. Es darers 3 kms vaig mirar de no perdre massa temps, i encara em va anar prou be. Però la veritat és que pensava que faria pitjor temps, i estic molt content amb els meus 1h08'30". A més,em va fer molta il·lusió l'arribada que em va dedicar el "Debu", explicant que era un "corredos de casa".

Moltes gràcies a tots els que vau participar. M'alegro molt d'haver-vos pogut tornar a saludar, i espero que ben aviat ens tornarem a veure.

Miquel Perea Borràs
perea.cat/

23 febrer 2015 10:06 #264 per Jordi (Associat/da)

Ostres company, no sabia que anaves seguint-me fins que t'he llegit.

Anava ven resguardat a la teva esquena :rofl: i encara no he donat el pass per anar de pastanaga  :oops:

Si que és un caos seguir a la llebre durant la primera volta, fins i tot de vegades a les llebres ens costa córrer tranquiles perquè ens envolten tant que quasi no tenim lloc per córrer.

No m'estranya que si no us escapeu  :666: , el primer gir a la esquerra, la rotonda i segon gir a l'esquerra no ajuden gaire  :frown:

Content que et sortís una cursa maca i si et serveix de consol jo avui tinc els quadriceps una mica "raros" ... la segona volta em va costar més del compte...

Molt content que tant tu com en Rafa assolíssiu temps previstos  :great:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

23 febrer 2015 10:34 #265 per stone_apo (Visitant)

Ostres company, no sabia que anaves seguint-me fins que t'he llegit.

Anava ven resguardat a la teva esquena :rofl: i encara no he donat el pass per anar de pastanaga  :oops:

Si que és un caos seguir a la llebre durant la primera volta, fins i tot de vegades a les llebres ens costa córrer tranquiles perquè ens envolten tant que quasi no tenim lloc per córrer.

No m'estranya que si no us escapeu  :666: , el primer gir a la esquerra, la rotonda i segon gir a l'esquerra no ajuden gaire  :frown:

Molt content que tant tu com en Rafa assolíssiu temps previstos  :great:

Salut!
Jordi

anaves amb samarreta vermella ?? si és així, ja et recordo....

23 febrer 2015 10:36 #266 per ANGELMAN (Associat/da)
Enhorabuena a todos-as,me lo pasé a genial!!!!!un abrazo para todos mis compis de corredors,sois muy grandes...hasta la próxima companys. :party:

23 febrer 2015 10:51 #267 per Jordi (Associat/da)

Sí, paravent Kalenji  :^^:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

23 febrer 2015 11:50 #268 per stone_apo (Visitant)

Sí, paravent Kalenji  :^^:

fixao.... :666:

23 febrer 2015 13:24 #269 per kilometer (Associat/da)
Aquesta tarda intentaré llegir una mica, fer una mica de crònica, mirar les fotos, etc... a veure si tenim temps.

Us deixo ara peró la menció que es va fer a 8tv ahir de la maratest, veure a partir del minut 29 aproximàdament. A uns quants us he reconegut  :mdr:, en especial a un que conec bé i que se¡l veu a partir del minut 30:15 més o menys...

bcove.me/du0de620

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

23 febrer 2015 14:07 #270 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Ahir amb el meu germà vam córrer per tercera vegada la Maratest. Felictar a tota la organització la seva feina, així com speakers i fotògrafs.

Vam sortir una mica endavant de la llebre de 4h/marató amb l'objectiu de fer uns 3-4 primers km de tempteig fins que ens agafes i després anar en grup fins al km 25 per accelerar una mica. Però, quasi sense voler-ho, vam fer tots els km entre 5,23 i 5,41 el km. Al final, 2:46:02, amb el vent inclòs, bastant cansat. En altres edicions havia anat més ràpid a la maratest però després ho pagava a la marató. Espero que aquest any sigui al revés...

Vaig sortir a la meva primera foto Correcat :great:

Propera parada 15 de març! Per cert Dabit, ja espero el comentari express per estudiar-la  :666: :666: :666:

Salutacions a tots!

Jordi

23 febrer 2015 14:10 #271 per jordicp3 (Associat/da)
Dabit, si què has anat ràpid!!!

Veig què l'acabés de publicar  :great: :great: :great:

Merci!

Jordi

23 febrer 2015 15:27 #272 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Molt content del resultat de la meva 3a participació (2a en la de 30 Km) de la Maratest del meu antic poble. Tret que vaig haver de córrer tota la prova amb mala sensació de digestió i ganes d'anar de ventre. Va sortir-me una carrera millor del que m'esperava, no vaig exigir-me massa després de la lliçó que em vaig portar a la mitja del prat i vaig decidir sortir amb un ritme còmode i fer un canvi de ritme en el moment oportú, ho vaig fer més tard del que tenia pensat, però igualment estic molt satisfet per al resultat obtingut (és la 2a vegada que faig una distància de 30 km a l'asfalt).

Felicidades ManoloM por tu excelente trabajo como liebre, (y como humorista por tu chistes  :he: jeje aunque haya alguno que lo hayas traumatizado en el km 8 en bombers  :intello: jiji llego con vida al km 30 el chaval? Pero que le hicistes?  :rofl: jaja) tienes mas fiabilidad que un reloj suizo y lo sabes! Un placer haber compartido los 22 primeros kilómetros, ya que a partir de ahí hice un cambio de ritmo progresivo.

Jorfer ets un mestre (i mai millor dit  :he:), i un model a seguir, transmets molta tranquil·litat i calma a la resta de companys, i ahir teníem les esquenes ben cobertes darrera de la barqueta.

Joan33, mk30 i Jaume86 sou uns maquines dels canvis de ritmes progressius, i vau passar com velociraptors per davant de la barqueta del Manolo al km 20 aprox.  :eyes:, m'hauria apuntat a la vostra sub barqueta, si no hauria sigut per les males sensacions de ventre, i potser, vaig pensar que sense això podria haver-me animat més i arribar a meta amb vosaltres, ja que vaig quedar-me amb aquesta sensació de poder donar més.

Gràcies Ignassi i felicitats per al teu resultat, em vaig clavar al teu ritme un parell de quilòmetres abans de possar la següent marxta i tirar endavant, això em va ajudar molt.  :great:

Dabit gràcies per les fotos (llàstima que només m'has enxampat en una) i llastima que no hagis pogut córrer. A la propera podré saludar-te i tenir el plaer de parlar amb tu en persona.  :smile:

I a tota la resta, felicitats pel vostre temps i sensacions obtingudes en el dia d'ahir. Espero que el dia 15 de Març ho doneu tot i que aconseguiu el vostre objectiu tan esperat. Gran dia a Badalona molt solejat, però amb el gran inconvenient del vent que va fer ahir. Recordo que l'any anterior també va fer vent (no com el d'ahir), s'embla que formi part de la prova ja

Pinelli, Rafa Pérez, Rugbyman, Krlos, Del@, i tota la resta un plaer tornar-vos a saludar un diumenge més.  :party:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

23 febrer 2015 16:04 #273 per Running.es (Visitant)
Hola a tots
El diumenge un fotógraf de running.es s va apropar a la Maratest i va fer les fotos de la arribada.
Les teniu aquí: running.es/fotos/las-fotos-del-maratest-2015#.VOtBFnyG_To
Com sempre, us les podeu descarregar de forma gratuita.
Esperem que us agradin
Salut a tothom!!!

23 febrer 2015 19:20 #274 per kilometer (Associat/da)
Hola nois, bona tarda a tots. Per fi m’he fet amb un momentet per fer cinc cèntims d’ahir a la tarda.

En primer lloc, agrair als que van depositar la seva confiança en mi per fer de llebre, en especial al ManoloM  :wink2:. I com no dir que vaig estar encantat de compartir uns bons i agradables moments amb tots els meus co-llebres, Jorfer, RugbyMan, Stone_apo, Amic i el Joan3, sobretot els whattsapperos, ja ja ja  :mdr: :mdr: :mdr:

La veritat és que em fèia il•lusió tornar a al Maratest (vaig fer de llebre sub 3h al primera edició de 2012), per cambiar una mica la dinámica i no estar sempre amb la vena competitiva un cap de semana. I haig de dir que m’he emportat molt més el que pensava. A més de bons  moments com havia dit abans, molt de carinyo, felicitacions, fotos i fins i tot una entrevista per 8tv. Molt més del que pensava com dèia, suposo, també per que es va fer una molt bona feina. La mateixa bona feina que van fer totes les llebres amb un magnífic treball, en un dia que no ens ho va posar gens fàcil.

També va ser un plaer poder saludar i veure la bona forma dels que afronteu la marató de BCN o d’altres de properes, com l’Esrafiki, wallaby, guissona. Car-pat, David77 a vosaltres us vaig tenir mé a prop en cursa i vaig poder veure que vau estar molt intel•ligents. Tindreu una bona marató. Danigoal, bona cursa també, els teus 15 km, van caure de manera estupenda, a l’igual que els del Meep, que just quan l’atrapàvem va empentar amb una mica més força per rematar també els 15 km o del Pol26,(vas fer una bona cursa  :yes: :yes: :yes:).

Agrair també al Juan, Dabit i CarlesCat les fotos, que fan molt de goig, sobretot en veure el que portaves darrera i al debutante i al waterpoler, als que sempre és un plaer escoltar i que van fer com sempre una gran feina, microfon en mà  :party: :party:.

Respecte a la cursa, potser hi han petits detalls que es podrien polir peró la organització va ser bona i també hi ha bona voluntat. Els km potser no estàven ben colocats peró no vaig fer gaire cas, per presuposava que el vent els movia o potser el van posar a llocs diferents per evitar que volessin. Seguia les indicacions peró confiant en el ritme i les sensacions i anant fent càlculs sobre les dades i la pulsera que ens va fer el Joan3  :great:. La meva sensació és que entre el fort vent i algún carrer una mica estret van haver moments un xic complicats per mantener el ritme, peró afortunadament hi va haver lloc on poder recuperar el terrreny perdut, sense masacrar a la gent a un ritme més ràpid. Jo afegiria uns avituallaments una mica més llargs, per que hi havia moments complicats per avituallar-se per que arribàvem con una onada un munt de gent, em faig al càrrec.- Sort vaig tenir que en la segona volta un noi de la barqueta em vadir que no em preocupés que ell m’agafaria l’aigua. Un luxe i un record més que em quedo d’aquesta edició. Crec que ho vam tenir ben controlat i que la feina es va fer bé. 2h07:46, amb dos voltes clavades d’1h03:53, amb un marge de -14” sobre el temps previst de 2h08:00. Crec que per aixó i tot i algún dubte, la gent va quedar molt satisfeta. Van entrar 12 amb mi, alguns més per davant i alguns menys per darrera. Els companys de barqueta em van aplaudir espontàniament durant l’últim km i em van fer possar al davant per que entrés jo comandant el grup com en els 30 km havia fet. Va ser tot un detall, igual que el munt de felicitacions al final, no donava l’abast. Tantm que 8tv em va voler fer unes preguntes i van haver de parar i tornar a començar de nou, per que la gent continauva felicitant-me. De camí al vestuari encara alguna que altre felicitació més i fotos i tot  :oops: :oops:.

Vaig quedar molt content per tot plegat i un any en que no surt tot com m’hagués agradat, ahir em vaig emportar a la saca moltes coses que em donen estímul per seguir corrent, entrenant i supreant-me i per tornar l’any vinent, si l’organització vol comptar amb mi. Ens veiem…    :yipi: :yipi:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

23 febrer 2015 19:48 #275 per Sergi42195 (Associat/da)

Aquesta tarda intentaré llegir una mica, fer una mica de crònica, mirar les fotos, etc... a veure si tenim temps.

Us deixo ara peró la menció que es va fer a 8tv ahir de la maratest, veure a partir del minut 29 aproximàdament. A uns quants us he reconegut  :mdr:, en especial a un que conec bé i que se¡l veu a partir del minut 30:15 més o menys...

bcove.me/du0de620

Jo ho vaig veure !!! Amb banderola i tot. Que no sigui dit. perdó, escrit.  :great:

23 febrer 2015 19:50 #276 per Sergi42195 (Associat/da)
Jo també vaig fer 30 km. però no podia fer el maratest donat que havia d'estar aviat a casa.

Quan ja anava de tornada i vaig veure que venien els primers participants, vaig fer un "break" amb la meva tirada per veure el goig que feieu tots  8)

Enhorabona sobretot a les llebres i ens veiem aviat.

23 febrer 2015 20:01 - 23 febrer 2015 20:04 #277 per Hansi (Associat/da)
Que ben organitzada està aquesta cursa! Com diu el Kilometer, algun detallet que encara es pot perfeccionar, però globalment trobo que està molt ben feta. Waterpoler, enhorabona per la part que et toca! 8) I gràcies a tu i al Debu per les salutacions que em/ens vau dedicar, tant com vau poder, en els passos per meta :love:.

A mi em va servir d'entrenament llarg, la vaig fer majoritàriament en solitari, excepte una estona al principi a prop del BadaMike i uns quants km de la segona volta amb el XaviSL, però sempre vaig intentar córrer donant la cara al vent, per així posar un granet de sorra més a l'enfortiment que proporciona un entrenament d'aquestes característiques (idees rares que té un...).

Em va agradar molt xerrar i saludar a moltíssims companys i companyes correcats, inclosa la ST final :great:. Espero grans resultats a la marató de persones a qui no veig sovint i amb qui ahir vam tenir temps per comentar estats de forma i fer càbales a partir de la nostra conversa (Car-Pat, Juan&brother, Nadiuska...).

Gran feina de totes les llebres :party:, estem aconseguint que Corredors.cat sigui un referent en l'atletisme popular català en aquest aspecte (com ho és en alguns altres també).

Una medalla especial pels fotògrafs: la Tere (dona del Juan), el Dabit i el Carles.cat. Quina currada, nois! És admirable la resistència i dedicació, tirant tantes fotos i durant tanta estona, moltes gràcies!!

23 febrer 2015 20:09 #278 per Grinta (Associat/da)
Acabo de veure unes quantes fotos...  :whistle:
Gràcies! Estic d'acord amb tothom, quina currada!
I com diu en Hansi, les llebres s'ho van currar d'allò més  :love:, amb el vent que feia, no era feina fàcil...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

23 febrer 2015 21:38 #279 per guissona (Visitant)
waterpooler, voluntaris i organitzadors, moltes felicitats per la Maratest.

Llebres, animadors, fotògrafs i speaker, moltíssimes gràcies.

He de dir, però, que jo prefereixo les tirades en solitari.
Si repeteixo, serà per fer els 30qms a mort.

24 febrer 2015 10:25 #280 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia. Em vull afegir a les felicitacions a organitzadors, voluntaris i llebres  :great: :great: :great:

Sobretot a aqueste últimes ja que no és fácil fer 30km sense fallar i més en un dia com ahir (i encara que a alguns ritmes et pot ajudar algú però a les més ràpides com el kilometer i sobretot el Joan3, per mi és realment impresionant  :yes:)

Jo vaig fer els 15km, i tot i que vaig intentar sortir al ritme previst de seguida vaig veure que era millor idea anar en un grupet. I quin millor que aquell en que comandaven el guissona, l'esrafiki, el wallaby i el Roland. Uns segons més lent del que jo volia inicialment però si tenia forces ja apretaria al final. Però la realitat va ser una altra: al creuar el tunel de les vies em vaig despenjar uns metres que volia recuperar a la seguent baixadeta i ja no vaig poder  :arf:. Em vaig començar a menjar el vent i poc a poc marxaven, 23" al gir i 28" al km10. Els últims kms se'm van fer durets, sobretot els moments amb vent en contra o lleugera pujadeta (o les dues coses jejeje).
Al final un ultim km a favor, va ser el meu més ràpid acabant en 1h02'56" (20'42 + 21'01 + 21'13)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats