- Missatges: 1045
ahir no era el dia...el meu fons físic estava mermat i clar...aixi qualsevol es posa a bombear....Stone que kbrn :love:
Pero no la porto mes q t'he estat esperant i no has vingut. Un altre dia no em vinguis que et fa mal porque avui que te la porto i no te la poses.![]()
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ostres company, no sabia que anaves seguint-me fins que t'he llegit. Si que és un caos seguir a la llebre durant la primera volta, fins i tot de vegades a les llebres ens costa córrer tranquiles perquè ens envolten tant que quasi no tenim lloc per córrer. Per això em vaig quedar una mica enrera i vaig anar avançant poc a poc (amb alguns tirons, això si...Gracies per les fotos
Gran dia de cursa de 15Km en 01:14:10 a 04:56 min/km
Organització i serveis perfectes
La meva crònica no es la d'un entrenament cara a una Marató si no la d'una cursa de 15Km a ritme de 5:00 min/km.
Es el meu test per poder comprovar els fruits d'un entrenament totalment anàrquic per una Marató que probablement acabarà sent una Mitjà :^^: però anem als fets :yes:
Idea inicial de fer una cursa progressiva gracies a la barqueta stone_apo/amic, però l'important serà aguantar.
Ens col·loquem a la sortida a uns 5 metres d'en amic (Rafa) i molt a prop del meu salvador en stone_apo (Albert), ja que només passar l'arc de sortida el gran nombre de corredors fa que amic s'allunyi massa i fa impossible esquivar corredors e intentar agafar-ho (el 2013 em va passar el mateix i feia la de 30Km i atrapar-ho crec que em va passar factura als kilòmetres 24 i en endavant, sembla que no aprenem que ens em de posar just darrera).
La banderola com a referència visual em va perfecta, però mentalment no m'agrada gens, per sort veig que stone_apo està al costat i em col·loco just darrera sense pensar-ho i així vaig aguantar fins al kilòmetre 14,750 on em vaig acomiadar i agrair que arribés a meta en el temps proposat :yipi:
El detall de kilòmetres merament anecdòtic...
Primer i segon kilòmetres clavats, jo em limito a seguir en stone_apo que va tot xarrant primer amb un, després amb un altre del que s'acomiada dient tiro en davant i jo que dic no el puc perdre o no ho aconseguiré i fem el tercer kilòmetre en 4:44 (com em faci més d'aquest en algun segurament no el podré seguir, encara bo que està malalt :surprised:)
Continuem kilòmetres 4, 5 passem en 24:42 (perdem l'avituallament, jo només tinc els ulls al nom de l'esquena de la samarreta pastanaga :arf:), 6, 7 tots clavats i en el 8-9 atrapem la barqueta d'en amic amb tot el munt de seguidors, penso que això deu ser pel pes del grup :rofl: o que la banderola fa la guitza amb el vent, intercanvi de paraules i de polses amunt entre les dos llebres fan que sembli que tot està en ordre :^^: serà que en els kilòmetres anem agafant marge respecte els 5:00 min/Km
Des de ja fa una bona estona que en stone_apo només va xerrant amb un paio de samarreta rosa que també em va ajudar molt (millor seguir a dos que només a un) i el que potser no li vaig transmetre les gracies al final de cursa com es mereixia, gracies
Arribem al 10 en 49:37 a l'avituallament que no podem deixar escapar(el dia era fresc, però el sol ja començava a passar factura) continuem mantenint el ritme i em avançat a la barqueta d'en amic, no o entenc gaire però esta clar que estem retallant segons.
Continuem el kilòmetre 11 a ritme previst i el 12 les cames ja comencem a patir (pesen més del compte), però amb la idea de que només queda una sèrie llarga a un ritme menys exigent i el fet de poder continua aprofitant-me de la barqueta pirata amb en stone_apo i el company de la samarreta rosa anem aguantant i complint els kilòmetres 13, 14.
Passat el 14 ja veig clar que no fallarem i seguim al ritme previst per poc abans de meta acomiadar-me agraint que m'han ajudat a assolir l'objectiu i accelerant l'entrada en meta per aturar el crono en els 01:14:10 i aplaudir el pas dels corredors que faran la segona volta
Just després dels aplaudiments i començar a caminar notem la carrega als quàdriceps i com aquest s'enrampen :beurk:, per sort una fissió em va atendre de meravella. Dia complet :love:
Gracies per llegir el totxo i la conclusió, cada vegada més coneguda, es que la feina de les llebres no té preu
Salut!
Jordi
Anava ven resguardat a la teva esquena :rofl: i encara no he donat el pass per anar de pastanagaOstres company, no sabia que anaves seguint-me fins que t'he llegit.
No m'estranya que si no us escapeuSi que és un caos seguir a la llebre durant la primera volta, fins i tot de vegades a les llebres ens costa córrer tranquiles perquè ens envolten tant que quasi no tenim lloc per córrer.
Molt content que tant tu com en Rafa assolíssiu temps previstosContent que et sortís una cursa maca i si et serveix de consol jo avui tinc els quadriceps una mica "raros" ... la segona volta em va costar més del compte...
anaves amb samarreta vermella ?? si és així, ja et recordo....Anava ven resguardat a la teva esquena :rofl: i encara no he donat el pass per anar de pastanagaOstres company, no sabia que anaves seguint-me fins que t'he llegit.
No m'estranya que si no us escapeuSi que és un caos seguir a la llebre durant la primera volta, fins i tot de vegades a les llebres ens costa córrer tranquiles perquè ens envolten tant que quasi no tenim lloc per córrer.
, el primer gir a la esquerra, la rotonda i segon gir a l'esquerra no ajuden gaire :frown:
Molt content que tant tu com en Rafa assolíssiu temps previstosContent que et sortís una cursa maca i si et serveix de consol jo avui tinc els quadriceps una mica "raros" ... la segona volta em va costar més del compte...
Salut!
Jordi
Sí, paravent Kalenji :^^:anaves amb samarreta vermella ?? si és així, ja et recordo....
Aquesta tarda intentaré llegir una mica, fer una mica de crònica, mirar les fotos, etc... a veure si tenim temps.
Us deixo ara peró la menció que es va fer a 8tv ahir de la maratest, veure a partir del minut 29 aproximàdament. A uns quants us he reconegut :mdr:, en especial a un que conec bé i que se¡l veu a partir del minut 30:15 més o menys...
bcove.me/du0de620