- Missatges: 18727
Foto correcat ?
Intentem fer-la a les 8.30/5.45 davant del pavelló de la Penya. Penseu que per a la majoria és un entrenament amb dorsal i no cal fer-la quaranta-cinc minuts abans com fem habitualment. A més a més, així ens donarà temps per a sortir amb les llebres i tot a la foto. :yes: :yes:
![]()
![]()
Ho intentarem Waterpoler&Debutante :yes: :yes:
I si la fem com cada any davant de l'arc de sortida amb els pobres speakers?? Ejem ejem...8:30 - 8:45????
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Foto correcat ?
Intentem fer-la a les 8.30/5.45 davant del pavelló de la Penya. Penseu que per a la majoria és un entrenament amb dorsal i no cal fer-la quaranta-cinc minuts abans com fem habitualment. A més a més, així ens donarà temps per a sortir amb les llebres i tot a la foto. :yes: :yes:
I si la fem com cada any davant de l'arc de sortida amb els pobres speakers?? Ejem ejem...8:30 - 8:45????
![]()
![]()
Ho intentarem Waterpoler&Debutante :yes: :yes:
Jo no corro la Marató, però vaig voler apuntar-me als 30 Km's de la Maratest, i avui he volgut "no trencar-me" i tenint en compte el reglament...
"Artículo 13
Esta carrera pertenece a la 15a Lliga Internet Championchip 2015. Puntúan los inscritos en la carrera de 15 kilómetros y el paso de los 15 kilómetros de los inscritos en la carrera de 30 kilómetros."
..he decidit que després dels de 10 Km's d'ahir a Vilanova del Vallès, no precisament a un ritme suau, cosa que va fer que acabés amb moltes tiretes (agujetas en castellano) i amb vàries visites al Sr Roca en poc espai de temps, córrer avui només els primers 15 Km´s. Les cames estaven força agarrotades ja de bon principi i la panxa em feia un xup xup interessant... Tot i això he pogut fer aquests 15 Km's a ritme de Mitja del Prat de fa 15 dies, gràcies a l'ajut d'uns quants corredors i de les llebres oficials i extraoficials. Estic molt cansat però content pels resultats, ahir 48'54" i avui 1h15'47" i per decidir abandonar abans de trencar-me que segur que hagués passat si decideixo continuar...
Jo vull donar les gracies a tota la gent que ha volgut compartir la meva barqueta (que en alguns moments semblaba un transatlantic :love: :love:). Ho hem intenta fer lo millor que hem pogut peró crec que no he degut fer molt bé per que un grup de subversius ha marxat abans d'hora aburrits.Oi :Mario.Cat, Casorbe, R61, Atmos.....
![]()
La veritat es que ens ho hem pasat molt bé. I lo que no té preu es que t'estiguin esperant a la meta per donar-te'n les gracies i fer-se'n fotos amb tu. Jo crec que aixó es la major satisfaccció que pot tindre una llebre. I si aixó ho fan amb un descerebrat com jo, el dia que agafin una llebre "pata negre" llavors fliparan de veritat![]()
De la cursa poc a dir, treien el petit embolic del parking a les 7am la resta de 10, com sempre. Hem pogut petar la xarradeta amb molts companys i veient les cares al arribar a meta sembla que tothom ha fet els deures i el dia 15 trencaran el crono.
Un plaer com sempre haver pogut ajudar.
Bona tarda, companys
Avui, per posar la cirereta a un febrer nefast, m'ha tocat veure la Maratest des de la barrera. Quan he arribat aquest matí a recollir el dorsal m'he adonat compte que no m'havia inscrit... Així que he dedicat el matí a fer fotos i animar a la gent. El vent ha fet molt la guitza, així que tots aquells que han arribat sencers amb l'objectiu aconseguit han d'estar prou satisfets, crec que és un xute de confiança de cara a la Marató.
Us deixo l'àlbum de fotos, avui fins que la bateria ha dit prou:
plus.google.com/photos/10117246704935941...5650353517409?sort=1
Salut.