18ª Cursa de Sant Quirze - Organitza CoRReDoRS.CaT

18ª Cursa de Sant Quirze - Organitza CoRReDoRS.CaT

11 Mai 2025 17:02 #41 per Natxo (Associat/da)
ATENCIÓ: NOMÉS ENS QUEDEN 29 DORSALS (de 750)

(ara està jugant el Barça amb el Madrit i iamgino que ningú veurà això en breu, però si voleu venir a còrrer a la Cursa CoRReCaT de Sant Quirze no badeu :? , segurament avui s'esgotaran)

Actualitzo Llista de correcats que ja s'han apuntat:

1 Fede
2 Grampy
3 Rugbyman
4 ericMM
5 luzyan54
6 TtX
7 mario.cat
8 XaviCht
9 ConxaC
10 Hansi
11 cristina
12 Jorfer
13 Joan3
14 Pol26
15 Sergi42195
16 Vladi
17 Mona
18 hectorgarde
19 Chute
20 Miguel SBD
21 Judith
22 BOOP
23 Jramon
24 mickymache
25 kilometer
26 XaviPapell
27 lorens
28 ToniP
29 Ramon_B
30 Rosado83
31 Juan
32 Bristok
33 JORDI/SBD
34 Sergio Burgos (llebre)
35 egaco (llebre)
36 Xavi_Corral (llebre)
37 crissbd (llebre)
38 Fandes (llebre)
39 lluc (llebre)
40 Ricard
41 PauMartinez
42 rularo86
43 er Paco
44 Nolo58
45 Marc78
46 Pirata Agus
47 Ther
48 KeimyPlaza
49 Guzman
50 Dani
51 Arcadi42
52 Richy
53 Korfbaler
54 Boix
55 SuperCesc (Llebre)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2025 19:57 #42 per Chute (Associat/da)
Enhorabona Natxo i a tota la organització per haver esgotat inscripció, tot un éxit.

A nivell personal, amb ganes de que arribi el diumenge i intentar fer una bona cursa, però sobretot tractar de no punxar a la segona volta. L'any passat vaig perdre quasi un minut, i això que a la primera volta les sensacions eren d'anar regulant. Però és un circuit que no té pietat. Si a la primera volta ets massa optimista amb la ritme, no et preocupis que la segona volta ja et posa al seu lloc.

Sort a tothom.

13 Mai 2025 22:32 #43 per Natxo (Associat/da)

Chute va escriure: Enhorabona Natxo i a tota la organització per haver esgotat inscripció, tot un éxit.

A nivell personal, amb ganes de que arribi el diumenge i intentar fer una bona cursa, però sobretot tractar de no punxar a la segona volta. L'any passat vaig perdre quasi un minut, i això que a la primera volta les sensacions eren d'anar regulant. Però és un circuit que no té pietat. Si a la primera volta ets massa optimista amb la ritme, no et preocupis que la segona volta ja et posa al seu lloc.

Sort a tothom.

Comomola aquesta pre-crònica al més pur estil clàssic-CoRReCaT, Chute :hearteyes: ; m'ha portat bones sensacions dels temps de glòria d'aquest fòrum :great:

Gràcies per les felicitacions, sembla que la Cursa torna també a recuperar èpoques d'esplendor. He de dir que la tasca comunicativa de l'Anna :heart: està donant excel·lents fruits. Cosa de les noves generacions, que saben com funcionen les XX.SS i com treure'ls-hi suc

Natxo
Sant Quirze del Vallès

17 Mai 2025 20:58 #44 per Jorfer (Associat/da)
Ens veiem demà ben d'hora ben d'hora per a rematar les prèvies a la cursa i recordo que a les 8:30 fem foto CoRReCaT amb les llebres.

Molta sort a tothom i, sembla que no ens plourà i sortirem a uns 16 graus.

Fins demà!!

17 Mai 2025 22:10 #45 per Josep80 (Associat/da)
Nacho,
Enguany no podré venir.
Us desitjo una fantàstica jornada.:party: :party: :party:

Cat M65-69- (1º CURSA 2001)
total maratons: 56 (en 41 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

18 Mai 2025 11:24 #46 per TtX (Associat/da)
Como lo prometido es deuda…

Bona matinal avui a St Quirze a la cursa del Natxo i en record d’en David. Gràcies un any més per fer-ho posible! Gràcies a tots els voluntaris per donar un cop de ma. Gràcies a l’speaker, Debu, que ha volgut tancar la seva etapa micròfonista en aquesta cursa. I com no podia ser d’una altre manera moltes cares conegudes en cursa. Lo prometido es deuda com deia; i a Chute i a Hansi primer, no el Flick sinó el CorreCat, he dit k entraria al fil a escriure la crònica de la cursa. Organització de 10, circuit k m’encanta tot i la duresa, serveis de 10, regal de 10, llebres perfectes almenys les k jo he vist i cursa meva amb l’únic fi de acabar-la, intentant fer la primera volta una mica més suau per fer la segona un pel més ràpid. Al final fins i tot he pogut baixar de 60’ k havent tingut la setmana complicada k he tingut dono per molt bon resultat.

Gràcies com deia i ens tornem a veure l’any k bé si tot va bé

18 Mai 2025 16:33 - 18 Mai 2025 16:43 #47 per Ramon_B (Associat/da)
Una nova Cursa de Sant Quirze del Vallès aquest matí i ja en porto sis. Gran trobada correcat que sempre fa il·lusió. El recorregut com sempre, de puja i baixa força entretingut però dur. L'he completat en un temps de 1h01'47'' (30'32'' / 31'16'') a ritme de 6'11''/Qm , 52'' menys que l'any passat 😉

Molt bona organització amb el clàssic final feliç de l'entrepà de botifarra a la brasa i cerveseta

Molt content de tornar a participar en aquesta cursa tant entranyable recordant en David Rovira :heart:

Gràcies Debutante per tots els anys de suport a aquesta festa :heart: Et trobarem a faltar

744 Curses , 305 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

18 Mai 2025 18:07 #48 per Chute (Associat/da)
Cada cop que vaig a Sant Quirze em ve al cap la cursa de Pineda de Pineda de 2007. El David Rovira ens acabava de deixar, la família correcat vivia un dels seus moments més difícils. Vam estar amb el Natxo als moments previs a la cursa, vam córrer amb crespons negres i es va guardar un minut de silenci. Fins que es va donar la sortida la barreja de sentiments que corria per dintre nostre era difícil de suportar. Quan es va donar la sortida ho vaig donar tot i vaig acabar fent una de les millors marques de la meva vida. Al creuar l’arribada em vaig posar la ma al cor i vaig senyalar el cel. Sens dubte el David m’havia ajudat des d’allà dalt.

Tornem al present. Una nova edició de la cursa de Sant Quirze estava a punt de començar. Diversos objectius hi havia al meu cap. El primer la marca a aconseguir. Revisant els resultats d’anys anteriors, la cursa de Sant Quirze acostuma a sortir-me sobre un minut més lenta respecte a una cursa plana, amb lo qual l’objectiu passava a ser un sub38. I calia fer-ho amb cap, doncs si t’excedeixes a la primera volta a la segona de ben segur que ho pagaràs. L’any passat sense anar més lluny vaig perdre un minut a la segona volta. L’altre objectiu era lluitar pel pòdium de categoria. Al 2024 havia estat quart i aprofitant que aquest any estava millor de forma em veia amb opcions de lluitar per aquest objectiu. Un factor jugava a la meva contra, la pujada d'inscrits fa pujar el nivell dels participants, però no era el moment de lamentar-se abans de començar, doncs al final això és positiu per la nostra cursa.

Als instants previs de la cursa, parlo amb el Debutante, serà l’ultim cop que faci d’speaker a Sant Quirze, i li dic que intentaré fer-ho lo millor possible per guardar un bon record de la seva última edició. Es dona la sortida, la gent surt molt ràpida, jo intento mantenir la calma. És un tipus de circuit on resulta impossible portar un ritme constant. Em passa gent a ritmes vertiginosos, però cal pensar que hi ha gent que fa el cinc mil, i a mi em quedarà una segona volta. Passo el primer quilòmetre segons lo previst, i encaro la primera pujada fins al km.2 on es un bon moment per situar la cursa. Veig per davant meu al Joan3 que és un ferm candidat al pòdium M50, i al Kilometer que ha sortit molt be. Per darrera començo a veure a les primeres llebres en Fandes, en Sergio i en Lluc, i penso en la gran dificultat que té fer de llebre en aquest circuit. A la llarga baixada recupero forces, aplaudeixo al passar per casa del David, i continuo travessant el parc, per afrontar el tram més dur del circuit, la pujada final, que enllaça amb la pujada que es fa a la sortida.

Passo el km.5 en 19’00” justament en el temps que volia fer, i afronto la segona volta amb confiança. He gastat les forces justes, i començo a recuperar posicions. Quan has gestionat be la primera volta, fer la segona volta és un autèntic plaer, no exent de lluita, això sí, aquí no regalen res. Els parcials de la segona volta estan sent una mica millors, i quan afronto la baixada del 7 al 8 veig que tindré opcions de baixar de 38. Al sortir del parc es quan toca buidar totes les forces que queden. He retallat una mica la distància amb el Kilometer però està aguantant be, no el podré atrapar. Al darrer quilòmetre veig una serp morta al terra, espero que no sigui un mal auguri. Esprinto tot el que puc i acabo en 37’49”, objectiu de marca aconseguit. Felicito al Kilometer, doncs després de passar per un calvari de lesions, ha fet una gran cursa. Poc després l’amic Barceruel mira les classificacions i em diu que he fet tercer de categoria, la felicitat és total. En David Rovira, m’havia tornat a ajudar des de allà dalt.

En fi, donar les gràcies al Natxo, a la organització, als voluntaris, als correcats que han corregut, i a tots els que han posat el seu granet de sorra perquè aquesta cursa es mantingui després de tants anys. Fins la propera.

PD: Gràcies Debutante per totes aquestes edicions que has fet d’speaker, per les vegades que m’han animat, i per les vegades que m’han xocat la ma al passar.
Adjunts:

18 Mai 2025 23:41 #49 per Vladi (Associat/da)
Hola, companyes i companys!

Jo també recordo aquella cursa de Pineda de 2007. Feia pocs mesos que havia començat a córrer, va ser la meva segona cursa de 10k i encara no formava part de corredors.cat. Quan es va fer el minut de silenci, jo no sabia què passava fins que un dels corredors que estava al meu costat m'ho va explicar. Va ser un moment molt emotiu per a tots els corredors que estàvem aquell dia a Pineda. Encara ara, després de divuit anys, quan passem per sota de la pancarta amb la foto del David :heart: , continua sent un moment molt important i especial per a tots els que formen part de corredors.cat.

Avui, com totes les vegades que he fet aquesta cursa, he gaudit molt :great: . Per començar, vull agrair a tots i totes els que heu fet possible aquesta festa, des del Natxo fins a l'últim dels voluntaris i voluntàries :clap: :clap: que han estat en tot moment treballant perquè tot això hagi tirat endavant. També cal destacar els moments que tenim per compartir i saludar a molts companys, alguns que fa temps que no havíem vist i amb els que ens agrada comentar alguna batalleta. A més, el circuit té aquells moments, quan anem per l'avinguda de Can Pallars, on els companys ens podem anar saludant i animant. Per acabar, el regal del paravent, superxulo, l'entrepà, begudes, fruita, ... No es pot demanar més!

Debutante, no sabia que aquesta ha estat l'última vegada que faràs d'speaker en aquesta cursa. Moltes gràcies per tota la feina que has estat fent tots aquests anys i pels ànims que ens has donat. :clap: :clap: :clap:

Respecte de la meva cursa també molt content. Avui he fet la segona millor marca de les tretze vegades que l'he corregut :party: . He sortit una mica per darrere de la llebre de 50 i quan començava la pujada de Can Pallars m'he animat i he avançat, tot i que amb una mica de por pensant en el que quedava per davant. Després a la baixada he intentat anar guanyant una mica de temps. A la segona volta anava bastant semblant a la primera, però a la pujada de la sortida del parc he hagut d'afluixar una mica per algun problema de respiració, després m'he recuperat i a tope fins al final. Segona volta 26 segons més lenta que la primera per arribar en un discret 49:01, però que per a mi ja estan molt bé.

Enhorabona a totes i tots els que hem participat i, sobretot, els que heu estat al davant de les vostres categories :party: .

Vinga animeu-vos a fer la crònica que la nostra cursa s'ho mereix.

Molta salut :great: :great: :great:

19 Mai 2025 10:55 #50 per Juan (Associat/da)
Hacía bastante que no podía hacer esta cursa, he disfrutado mucho de la cursa y de volver a saludar a compañeros y compañeras que hacía mucho que no saludaba.
Estoy contento con mi resultado, he podido apretar en la segunda vuelta, ahora valoro más las sensaciones que el crono.
Nos vemos en la próxima.

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

19 Mai 2025 11:06 #51 per XaviCht (Associat/da)
Per començar, felicitar l'organització i els voluntaris, i el Natxo especialment, no se li poden trobar més pegues que les pujades :laughing:

Primer cop que la meva dona la corre sencera, havia fet algun cop la de 5 amb l'excusa d'acompanyar el Marc quan era petit (excusa, perquè el Marc la deixava enrere, és clar :laughing: ).

Tampoc sabia que era la darrera de'n debu. Felicitar-lo per la gran feina que ha fet en totes les ocasions anteriors, deixa el llistó a dalt de tot. Gràcies, debu.

La crònica es resumeix ràpid: primera volta, exactament segons previst (29:57), havíem quedat amb la meva dona que intentaríem fer 60 si ella aguantava, i si no, ja afluixaríem a la segona volta. Com era d'esperar, pel que entrena, a la segona volta veu que ha d'anar més lenta, i per tant ens oblidem del crono i gaudim (ella menys :coldsweat: ) de la resta de la cursa.

Avituallament final de luxe, com sempre. I el paravent, molt xulo!

Un gustàs poder saludar i xerrar amb un munt de companys!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

19 Mai 2025 13:43 #52 per Jorfer (Associat/da)
Doncs una vegada més ens hem vist a la CSQV un bon grapat de correcats. Aquest any amb més participació però sense perdre res del caliu ni de la qualitat de sempre. Mans disposades a ajudar per tot arreu i tota la logística prèvia fins al mínim detall controlada.

Per la meva banda amb l'amic Rugbyman ens vam encarregar d'ajudar amb la logística a les set llebres que ens van acompanyar per a marcar els diferents ritmes. Totes elles van complir amb la seva missió i van entrar pràcticament soles doncs la gent que les agafa com a referència o es queden o tiren cap endavant.

Els temps oficials de les set llebres va ser:

Fandes 40:02 (40)
Sergio 41:46 (42)
Lluc 44:54 (45)
Xavi 49:55 (50)
Egaco 54:23 (55)
Cesc 59:46 (60)
Cris 1:14:21

Abans de fer una petita crònica, vull donar les gràcies públicament a tots aquests anys de dedicació del Debu amb el micro. Has ajudat a créixer la cursa.

Per la meva banda vaig sortir amb l'objectiu de millorar un únic segon la marca de l'any passat (44:16), i fer un Bubka, un any més i un segon menys, però m'he quedat amb les ganes per un segon doncs he fet 44:17 (22:03/22:14).

He sortit envoltat de Pol26 i Mona amb la idea de fer tots tres aquest temps. També he parlat amb el Hansi i em va dir que sortia més enrere i que si troba bé ens agafaria. A la primera volta la Mona i jo ens anem passant segons el perfil, si baixa la Mona va davant i si puja sóc jo el que tira una mica més, tot això fins al km4 que arriba en Hansi que va molt còmode i no para d'animar-nos i donar-nos consells. :thumbup: :kissheart: Per aquesta zona perdem a Pol26. Al passar per la línia d'arribada hem fet la primera volta en 22:03 i ens toca refrescar-nos i beure una mica. A la segona volta comencem amb la mateixa dinàmica de la primera però ja ens fa de llebre particular en Hansi que té un ritme més ràpid que el nostre i, la Mona va al davant a les baixades i jo a les pujades. A poca poc en Hansi ens va agafant metres i en la pujada un cop sortim del Parc començo a donar-lo tot i a mirar el rellotge per veure quants minuts em queden i veig que ho puc aconseguir i apreto les dents i intento no defallir. Finalment la segona volta surt més lenta i, per un segon no aconsegueixo l'objectiu.

Per temes d'agenda familiar i després de recollir els trastos de les llebres, marxo cap a casa i m'assabento a posteriori que he sigut tercer de la categoria. Que li farem, no tinc costum de mirar les classificacions...potser l'hauré de començar a fer...

Gràcies a totes les persones que han col·laborat en fer aquesta cursa un magnífic event.
L'any 2026 tornaré.

19 Mai 2025 14:59 #53 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Seré breu vui felicitar als Organitzadors a les voluntaries i voluntaris les llebres i si no pasar rés tornarem el CNS el proper any
Em deixavar una felicitació molt especial al gran DEBUTANTE :heart: :heart: :heart:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

20 Mai 2025 10:03 #54 per arcadi42 (Associat/da)
Jo també hi vaig ser un any més. Si puc, no me la perdo mai perquè és una cursa molt especial per tots nosaltres. Veig que l'he fet 12 vegades. Això vol dir que n'he fallat 6...
Felicitats Natxo, perquè continues tenint un gran poder de convocatòria dins la família correcat. I bé, no sé què dir del Debu. No serà el mateix l'any que ve no sentir la teva veu...
Per cert, sabeu si es poden trobar fotos en algun lloc?

168 maratons (104 diferents, 49 països), 200 mitges, 297 deumils, 1020 curses
www.arcadi42.cat

20 Mai 2025 16:07 #55 per Ramon_B (Associat/da)
Penjo les dues galeries de fotos que he localitzat

www.flickr.com/photos/santquirzevalles/a...s/72177720326210266/

www.amazon.es/photos/share/wlAUdcLs0QnhG...XAi9JpsN?pageIndex=0

A la web encara no hi ha res penjat

744 Curses , 305 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

20 Mai 2025 16:36 #56 per Sergi42195 (Associat/da)

Chute va escriure: Cada cop que vaig a Sant Quirze em ve al cap la cursa de Pineda de Pineda de 2007. El David Rovira ens acabava de deixar, la família correcat vivia un dels seus moments més difícils. Vam estar amb el Natxo als moments previs a la cursa, vam córrer amb crespons negres i es va guardar un minut de silenci. Fins que es va donar la sortida la barreja de sentiments que corria per dintre nostre era difícil de suportar. Quan es va donar la sortida ho vaig donar tot i vaig acabar fent una de les millors marques de la meva vida. Al creuar l’arribada em vaig posar la ma al cor i vaig senyalar el cel. Sens dubte el David m’havia ajudat des d’allà dalt.
...

En fi, donar les gràcies al Natxo, a la organització, als voluntaris, als correcats que han corregut, i a tots els que han posat el seu granet de sorra perquè aquesta cursa es mantingui després de tants anys. Fins la propera.

PD: Gràcies Debutante per totes aquestes edicions que has fet d’speaker, per les vegades que m’han animat, i per les vegades que m’han xocat la ma al passar.

Chute, vinga explicans les teves sabatilles Saucony, i qui et va assessorar la seva compra ... :whistle: enhorabona !!! :clap: :clap: :clap:

20 Mai 2025 16:44 #57 per Sergi42195 (Associat/da)
Holaaaaaa, se puede?

Doncs una vegada més aquest diumenge vam gaudir del David i la seva genial família a Sant Quirze. :heart:

Molt de mèrit té augmentar la participació rondant el ple absolut, doncs hi havia el mateix dia la Cursa de RAC1, i la Cursa de Nou Barris a Barcelona, que competien esportivament amb nombre de participants. :(

Em va encantar ajudar com a voluntari, tan el dissabte a la tarda com a la finalització de la cursa, i admirar com hi ha gent maca que ajuda a fer possible tot això rutlli, doncs malgrat ho té molt per la mà en Natxo, amb carinyo i esforç per tal de mantenir la flama encesa. :fire:

Punt i a part té també l’Alexia, el Debu, seva filla i fill. Que dir? Sols aixecar-me i aplaudir. :clap: :clap: :clap:

Felicitar també a tots els correcats que d’una manera o un altre hi van ser-hi. Com a voluntaris, organització, corredors, espectadors. Un 11 sobre 10. :top:

De la cursa? Doncs cada vegada veig més pujades i menys les baixades. I el pla? No existeix. :wonder:

Felicitar també als que van pujar al podi, uns quants correcats.:trophy:

Respecte a un, com sempre satisfet per seguir motivant-nos. Primera volta 25:56, i la segona 25:38 donant-ho tot. Temps de 51:34 :v:

Ens veiem en la propera edició del 2026 !! :tada:

20 Mai 2025 19:12 #58 per fandes (Associat/da)
3a vegada en aquesta magnífica cursa de SQV i cada cop ens ho passem millor! Vam córrer els tres de la família, Roure a la cursa dels mussolets (2a vegada consecutiva, i és que enlloc gaudeix com aquí!), Ther al 5k (com es gaudeix d'una sola volta!) i el menda gaudint i procurant fer la millor feina possible amb la banderola de 40 minuts (quin repte i quin goig poder-la dur en una cursa tan nostra).

Gràcies Natxo com a cara visible de la cursa, però també de tot l'equip que tens (família i gent de Sant Quirze) com dels voluntaris/es que en massa sumen cada any per a que tot surti rodat. De veritat, és una organització de 10 i més, en la que tenim ganes que el "petit" vagi creixent per sumar-nos-hi abans i després de la cursa.

Perquè els puges i baixes pensem encarar-los tants cursos com puguem, encara que el 2026 serà extrany sense la veu del Debu que sempre ens dona ales! Felicitats família pastanaga, la pròxima a La Campana!

21 Mai 2025 09:58 - 21 Mai 2025 09:59 #59 per Chute (Associat/da)

Sergi42195 va escriure: Chute, vinga explicans les teves sabatilles Saucony, i qui et va assessorar la seva compra ... :whistle: enhorabona !!! :clap: :clap: :clap:

Doncs l'assessor en qüestió va ser l'amic Jorfer. Jo no sé si té comissió amb Saucony, però que les sabatilles que em va recomanar van molt bé és un fet. Això sí també has d'entrenar, que les sabatilles no es mouen soles.

23 Mai 2025 20:18 #60 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda,
Un altre que va participar en aquesta cursa.
Tot un goig veure tanta samarreta pastanaga tant a la cursa com al podi.:sunglasses:
Per començar, donar un 10 als voluntaris donat que sense la seva participació la cursa no seria possible. També a les llebres, que van fer bona feina tal com comenta en Jorfer.

Respecte a la cursa, vaig sortir enmig de les llebres sub42' i sub 45'. Tot just començar, veig que es fa un petit grup CoRReCaT format per Mona, Jorfer i Pol26, als que intento no despenjar-me gaire. Poc abans del km1 em passa en Hansi, que es suma al grup i, abans d'acabar la primera volta, avanço en Pol26. Per tant, la segona volta comença amb la unica variació de Hansi per Pol26. Es un veritable espectacle veure com el perfil de la cursa fa que es vagin produïnt avançaments dintre d'aquest grup.
Cap al final d'aquesta segona volta veig que el grup es trenca, amb en Hansi seguit de Jorfer i Mona. Encaro la recta d'arribada mirant d'apretar el ritme i em quedo a 4 segons de Mona.

Donant un cop d'ull als resultats veig aspectes curiosos. El primer te relació amb la relativa poca distància entre els integrants del grup.
En Hansi va creuar l'arc d'arribada 13 segons abans que Jorfer (trigant 18" i 1 posició menys), el qual va creuar l'arc d'arribada 8 segons abans que Mona (trigant 8" i 2 posicions menys), que al seu torn va finalitzar la seva participació 4 segons abans que jo (trigant 4" i 2 posicions menys). Es a dir, gairebé vam entrar en filera.

Per altra banda, gairebé doblo, donat que vaig fer 22'15" i 22'14". Per quan un premi a qui faci les dues voltes en el mateix temps? O un per equips? :wonder:

A l'entrega de premis també hi va haver força participació CoRReCaT, amb premis per 2 de les persones de l'esmentat grup entre d'altres. Enhorabona per a les persones premiades.

Respecte en Debutante, et trobarem a faltar, aquesta cursa te associada la teva veu.:(
Natxo, un honor participar en aquesta cursa tan emotiva.
Sergi42195, estic d'acord amb tu, diria que de cara a la segona volta inclinen mes el terreny.

Per cert, bon obsequi, esmorzar i avituallament. A més, respecte a la resta de curses, no te preu veure com pugen les noves generacions. Vaig gaudir aplaudint els menuts, encara que cap sigui familiar meu.

Vaig tancant, que quan començo a escriure no paro.

Gràcies a tothom i ens veiem aviat a La Campana, on em tocarà fer penitència veient com en les baixades m'avancen les formigues :sob:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats