37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

15 Mar 2015 20:15 #1041 per Frank63 (Visitant)
Hola
Avui he fet la meva cinquena marató de BCN. Aquesta vegada no l'he fet de color pastanaga, si no col·laborant amb el projecte "corre amb mi".
Avui no comptaba la marca, ni la posició, però us puc assegurar que ha estat la meva MMP.
Emocionant des del principi fins al final.

10 k: 43:17 Cursa Nassos 2009
21 k: 1:37:46 Gava 2010
42 k: 3:34:43 Barcelona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2015 20:16 #1042 per Antirco (Associat/da)
Jorfer (Jordi), enhorabona, t'ho has currat, i això te la seva recompensa . Jo et donaria premi a la constància,  :great:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

15 Mar 2015 20:17 #1043 per JordiRio (Visitant)

No sé el que escriu però us llegiré a tothom.
Passo per dir-vos que estic en un núvol i després de 48 maratons i quasi 51 anys he fet, de nou MMP, baixant més d'un minutet: 03:07:19  :party: :party: :party: :party:

Gran mèrit d'aquesta marca és del pòquer de llebres que hem tingut a la nostra disposició la barqueta: JordiRio i ManoloM des de la sortida, RugbyMan des de la mitja i en Stelvio des del 30,  :party: :party: :party: :party: :party: Heu sigut molt grans ens heu mimat com mai, ens heu cuidat, ens heu tapat el vent, ens heu avituallat,...menys córrer per nosaltres l'heu fet tot. Moltes gràcies amics!!!
Aquesta generositat de pastanagues ajudant a pastanagues és el que fa gran aquesta associació que formem entre tots.  :love: :love: :love:

Dia espectacular per córrer i pluja de MMPs.
Fantàstic, excepcional, brutal, estratosfèric, magnífic, impressionant  :party: :party: :party:

Estimo la marató de Barcelona  i estimo CoRReCaTS  :love: :love: :love:

Zenon gràcies per estar a la Merdiana, que sàpigues que m'ha donat molta força veure't i el petó que t'he donat.
Ets molt gran i t'admirem. M'has emocionat company  :love: :love:

Enhorabona Jorfer¡¡¡ Ets un crack  :great: :great:

10k 38'19'
MM  1h22'07''
M    2h58'13''

15 Mar 2015 20:34 #1044 per Xeix (Associat/da)
Moltes Felicitats a tot@s  :party: :party: :party: :party:

He penjat 215 fotos al meu FB i si les voleu amb més qualitat al Google+

plus.google.com/photos/10983211437955444.../6126487797318530753

15 Mar 2015 20:41 #1045 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Ignasi65, antirco felicitats per les vostre maratons  :party: :party: :party:

Jorfer, Hansi, moltes felicitats per aquestes MMP'S  :party: :party: :party:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

15 Mar 2015 20:57 #1046 per Antirco (Associat/da)

Moltes Felicitats a tot@s  :party: :party: :party: :party:

He penjat 215 fotos al meu FB i si les voleu amb més qualitat al Google+

plus.google.com/photos/10983211437955444.../6126487797318530753

Fotos molt  emotives, Zenon no te he visto, iva muy fundido, un abrazo amigo  :love: :love: :love:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

15 Mar 2015 20:58 #1047 per socanna (Associat/da)
Moltíssimes felicitats a tots per la vostre marató :party: :party: :party:

Mai més caminarem sols

15 Mar 2015 21:08 #1048 per ivanlazaro (Visitant)
Molt bones les fotos on surten correcats amb en Zenon, grans tots.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

15 Mar 2015 21:20 #1049 per Kurt (Associat/da)
Bona tarda,

No se la vostra, però aquesta diria que és la millor marató que he fet, a excepció potser de la primera que sempre te un valor especial i juga en un altra lliga.

I no es perque hagi fet marca personal, que ja és un fet que fa que una marató sigui molt bona. Sinó perque le meva experiència personal, com a maratonià, ha sigut la millor de les 21.

Les condicions m'han semblat inmillorables. Una temperatura que pel meu gust era ideal per fer marató, i a més un dia maco. L'animació? Bestial... no bona, o fantàstica. M'ha semblat bestial!!! Potser és la meva percecpció, però no recordo res igual. I això en general, perque en específic l'animació correcat m'ha semblat fora d'escala. Sou uns cracks.... part de la marca us la dec a vosaltres...

A la sortida he buscat la barqueta de sub 3h20 (sherpa i companyia) però no l'he he trobat i he sortit sol. Al final m'han trobat ells cap al 27, o casi podria dir que m'han arrollat perque anaven llançats a un ritme que era per baixar de 3h20 amb un marge molt generós. Això és còrrer una segona mitja de la marató!  :great:

I la cursa ha sortit la mar de be. No tinc gaire més a dir al respecte. Han anat pasant els kilòmetres a un ritme bastant constant durant tota la cursa , amb facilitat, i gaudint de l'ambient,. Els últims no pasen amb tanta facilitat (per dir-ho sutilment), això ja ho sabem bé, però avui en aquests últims m'he vist millor que altres dies i fins i tot al Paralel l'he pogut fer amb una certa empenta (que normalment no tinc a aquelles alçades en la majoria de maratons).

Ho podria resumir dient que ha sigut genial!  :biggrin:

Felicitats jorfer. Fer marca personal després de tantes maratons, te molt de mèrit i només està a l'avast de gent autènticament incombustible. Kudos * 10!

Al final 3h22m40s... rebaixant marca en una mica més d'un minut, però d'aquesta marató no és el temps lo millor, sinó que ha estat una experiència fantàstica. Una festa! He tingut la sort de poder còrrer les 10 últimes edicions de la marató de BCN, les 10 noves (amb el permís de les lesions que en un parell d'ocasions m'ho van complicar bastant), i algunes altres a diferents llocs, però ara mateix la marató de BCN és en la que millor m'ho paso amb diferència.

I es que com jugar a casa no hi ha res :yes:. Gràcies!

Salut!
  Kurt.-

Beyond repair.

15 Mar 2015 21:27 #1050 per mario.cat (Associat/da)
Amb quasi 53 anys, van parlar-me d’una SENYORA que cada any visitava pels voltants de la primavera, la ciutat de Barcelona. Els que van parlar-me d’ella, van dir-me que m’agradaria i que gaudiria molt amb ella. No ho entenia, ja que estic feliçment casat amb la millor dona del món i tenim un fill la mar de” bon nano”, però ells insistien que havia de conèixer-la i estimar-la una mica.  :glasses: :glasses: :glasses:

Tant varen parlar-me d’ella que poc a poc van anar convencent-me de que havia de veure com era aquesta SENYORA i si realment era tan maca i atractiva com deien. El que no varen dir-me és que per poder veure-la, primer havia de fer una sèrie de preparatius tres mesos abans que vingués a Barcelona i que per a que no em veiés lleig i poc atractiu, havia de posar-me en forma i presentable per rebre-la.  :neutral: :neutral: :neutral:

I dit i fet, el dia 1 de desembre de l’any passat, vaig començar tots els preparatius que un atleta havia escrit en un full de ruta setmanal, i quina va ser la meva sorpresa, que allò no parlava de posar-se guapo comprant un traje del Hermenegildo Zegna i una corbata de seda ben maca i llampant. No, tant sols parlava de fer molts quilòmetres corrent, fer una cosa que li deien sèries, una cosa que li deien canvis de ritme, i que al final tindria que fer una altra cosa anomenada “tapering”. :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Bé vaig pensar jo, almenys anirem de tapes i a prendre unes cervesetes al final de tants quilòmetres.  :whistle: :whistle: :whistle:

I després de fer 700 quilòmetres amb sol, pluja, de dia, de nit, després d’estar cansat de treballar cada dia i haver de sortir a preparar-se per rebre a aquesta SENYORA, va arribar una prova que deien que havia de fer que es deia Maratest. La vaig fer amb molta força i empenta, fins que al dia següent vaig lesionar-me i no podia ni caminar per problemes al bessó i a la part frontal de la tíbia de la cama dreta. I és clar, vaig tenir que deixar de córrer i deixar de fer aquell pla d’entrenament que van dir que havia de fer per rebre a aquesta SENYORA.  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Tres setmanes a molt baix ritme, amb poques sortidetes, per veure si quedàvem una mica guapot per rebre-la.  :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:

I així, vaig arribar al diumenge 15 de Març, que era quan deien que arribava aquesta dama a Barcelona, amb molts temors per la parada que havia fet i que a ella no li agradés. Amb por, però convençut de que havia fet tot el possible per estar en condicions.  :yes: :yes: :yes:

I així, a les 8:30 del matí estava a la línia de sortida, ja que també m’havien explicat que per rebre-la, havia de fer abans 42,195 metres per tornar al mateix lloc on estava. Molta gent que no és corredora i  que parlava amb ella, no ho entenien que havia de córrer això, però jo sabia que havia de fer aquesta distància per poder conèixer a la tan difícil de veure SENYORA a Barcelona. :neutral: :neutral: :neutral:

Durant aquesta distancia, he gaudit, he patit, he cantat, he pensat en mil i una coses, i fins i tot, en el quilòmetre 38, m’he trobat a tots els grans COMPANYS que m’havien dit de conèixer-la. Ha estat genial passar per la Catedral  i trobar-te’ls allà. Fins i tot, m’han gravat i fotografiat mentre passava, i uns altres han corregut uns metres amb mi i preguntant-me fins i tot, com anaven les meves cames. Això sí, m’han banyat d’aigua.  :gasp: :gasp: :gasp:

Ja quedava poc per trobar a la desitjada dona, i tan sols devia encarar el Paral·lel. Realment estava molt cansat i tenia ganes de veure-la i comprovar si era tan maca com tothom deia. Arribo a la Plaça del país del costat, giro lleument a la esquerra, i la veig allà al fons, amb una gran diadema de color blau i blanc, amb un rellotge digital al seu coll, esperant-me a que arribés. Només em faltaven 195 metres per conèixer-la i veure si m’abraçava. Estava convençut de que sí, de que li agradaria.  Situació de “gallina de piel” amb un gran ambient de gent que cridaven: “va, que ja la tens”. I sí, ja la tenia, ja la coneixia. Era molt, però que molt maca. He mirat el Garmin per veure quan temps m’havia fet esperar avui, i he comprovat que he trigat 03h, 59m i 49 segons en conèixer-la. És a dir, que quasi 4 hores, però que a això  li diuen sub-4.  :party: :party: :party:

Contentíssim de haver-la conegut, però quina estat la meva decepció que quan m’he recuperat una mica del esforç fet, i al preguntar per ella, m’han dit que havia marxat i havia deixat un missatge per mi de que fins l’any que ve ja no tornaria. I per que no m’enfadés amb ella, em deixava una medalla commemorativa del nostre encontre.  :'( :'( :'(

No sé si el proper any podré tornar a conèixer a aquesta dama, ja que els meus genolls no estan per tirar masses coets, però del que sí estic segur, és que tot l’esforç que he fet durant aquestes darreres setmanes, han valgut la pena. Avui he tingut una experiència difícil d’explicar, però que el resum final seria que al fi i amb 53 anys, he pogut fer la meva primera SENYORA.  :party: :party: :party:

I'm finisher !!!!  :yes: :yes: :yes:

15 Mar 2015 21:35 #1051 per pirata agus (Associat/da)
Mariooooo  :love:
Que chulo t'ha quedat,  :he:
Molt bona cronica company, estic molt content per tu..
Veus com no era tan dolenta aquesta SENYORA ...

:party: :party: :party: :party: :party: :party:

hoy empieza el resto de mi vida

15 Mar 2015 21:58 - 23 Mar 2015 13:48 #1052 per JoanDeGracia (Associat/da)
2013 - 5h 41m 00s
2014 - 5h 02m 14s
i al 2015..................
4h 14m 16s   nova mmp, millorant en 47'58" la marca de l'any passat    :party:

Vaig sortir a buscar Sub 4h. He començat molt bé, molt còmode i evitant deixar-me anar per l'ímpetu inicial, regulant bé a les pujades i recuperant una mica de ritme a les rectes i baixades, sempre sense pasar-me

Ens hem anat alternant amb el R61 i la Mireia684.... paso la mitja en el temps previst 1h59m57s, just Sub 2h. hem anat així fins a la Diagonal, un cop fet el canvi de sentit he vist a la Maria Luisa (la meva entrenadora del Repte) que m'ha donat molts ànims, pero no gaire després, just pasat el 30, no he pogut seguir el ritme dels meus companys....  he començat a notar uns forts dolors a la cama dreta   :grrrrrr: (també a l'esquerra pero menys) els genolls que mai m'havien molestat, han fet acte de presència, total... que no tirava de cap manera.... m'he intentat centrar i no perdre gaire ritme  pero els dolors cada cop eren més grans i he entés que la marató m'estava donant un cop molt dur en aquell moment..... així he anat afluixant fins trobar un ritme cómode..... 6:00, 6:15, 6:30, 6:45 i així creixent fins a 7:15 !!!   :grrrrrr:

Pero no m'he enfonsat en cap moment....  senzillament, no podia més!!!! no se si aixó es el mur, pero segurament es algo molt semblant.... he anat refent càlculs i he recordat tot el que havia entrenat, tots els moments compartits amb tots vosaltres, i he re-defenit el meu objectiu.... Sub 4h.15 que ja era una millora brutal respecte als 5:02 del 2014 i era quedar-me a menys d'un quart d'hora del Sub 4 i a un ritme, al menys.... inferior als 6'/Km.....
Dit i fet..... he anat regulant dins d'aquest objectiu.... encara amb dolor.... molt dolor!!! a estones gairebé coix.... pero sense defallir!!! i sense deixar de còrrer en cap moment.... petites revifades gràcies als ànims dels aficionats i coneguts (per cert, de les 3 maratons que he fet, totes a Bcn, es on he trobat millor ambient en general), especialment als Km's 35 i sobretot 38, el de la catedral amb tots els correcats animant (gràcies a tots!!! sou molt grans!!!) .... aixó m'ha donat forces pels darrers 4 kms....  :love: inclús m'han baixat una mica els dolors i amb aixó he millorat el ritme.... pas pels 40Km encara per sota de les 4h!!! 3h59:35.... al menys sí que puc dir que he fet Sub 4h als 40Km....

La pujada al Paral.lel, no ha sigut, ni de bon tros per mí, el pitjor de la marató.... amb el "nou objectiu" de Sub 4h15 al meu abast i amb el gran ambient per aquella zona i la proximitat a meta, he fet els darrers 2,2 Km eufóric..... els dolors estaven, pero molt mitigats!!! i acompanyat durant una bona estona per la Zaldivia
Vinga va!!! un esforç final i darrers 200 metres amb els braços enlaire sense parar, gaudint com un nen el dia de Reis i gairebé animant jo al públic!!! buuuffff, gallina de piel !!!
4:14:16 !!!!! que no es Sub 4h?? i queee??? estic feliç, eufòric, emocionat.... difícil explicar-ho.... la tercera marató al sac!!!! i amb una "mossegada" a la mmp superior als 3/4 d'hora!!!  :party:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

15 Mar 2015 22:05 #1053 per mario.cat (Associat/da)

Mariooooo  :love:
Que chulo t'ha quedat,  :he:
Molt bona cronica company, estic molt content per tu..
Veus com no era tan dolenta aquesta SENYORA ...

:party: :party: :party: :party: :party: :party:

Jo també t'estimo "carinyu"  :love: :love: :love: :love: :love:

15 Mar 2015 22:20 #1054 per jordi mas (Associat/da)

Hola
Avui he fet la meva cinquena marató de BCN. Aquesta vegada no l'he fet de color pastanaga, si no col·laborant amb el projecte "corre amb mi".
Avui no comptaba la marca, ni la posició, però us puc assegurar que ha estat la meva MMP.
Emocionant des del principi fins al final.

Felicitats !!  Una sorpresa molt agradable veure't en aquest grup.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

15 Mar 2015 22:21 #1055 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda

Més enlla del resultat te raó en kurt, avui ha valgut i molt corre aquesta cursa, jo només he corregut a barcelona i no puc comparar; però avui de llarg l´animació ha estat esplendida, a la sortida, al km, 11, passeig de gracia una gentada bestial, al km 37, plaça catalunya, al Km 41 al paralel, anavem molt tocats, però semblavav una etapa alpina de tour de france, la gent quasi et tocava i molt a sobre abans de arribar a les valles; moltes vegades et questiones si va la pena, preparar una marató, pero dies com avui ho compensen tot, per unes hores hem sigut els grans protagonistes de la ciutat, i teniem el reconeixement de la gent aquesta es la percepció que tinc;

gracies a la gent correcat en el avituallement del km 38 en un km crític, on hi ha vas realment molt castigat;  i atota la gent que ha fet un seguiment per diferents punts kilometrics;

menció especial,  pel Josep aguilar ( Josep jaipur); me le he trobat al guardaropia de casualitat; i ah decidit ajudar-me a mi;tenia molts companys per ajudar, però ha apostat per a mi; Gràcies¡¡¡¡ ; del Km 28 al 41 m´ha animat, m´ha donat avituallament, ha marcat ritme ; ha dit quan tenia que frenar-me; quan anar mes fort, i ha sigut de gran ajuda  en uns km on les forces hi ha anaven justes; s´ha portat molt bé i ha sigut clau també.

Aquest matí jo no volia sortir, per baixar de tres hores, i no era comedia era reial, sabia que podia baixar la meva marca personal però no hi creia lo de baixar de tres hores i si que m´hagues molestat i molt no aconseguir una cosa i l´altre, per això calia ser prudent;  poquet a poquet m´he anat autoenganyant que ho havia de provar, i he anat interioritzant que tenia que arribar al Km21 amb possibilitats pero especialment, que la marato començava el Km 30, una veritat com un temple, i que vaig aprendre l´any passat, el company amadeu, em va donar una lliço de com es corria una marató de menys a més; passo el 5km en 21´35, el segon 5lm molt més rapid, i tot rutlla, tinc a distancia les llebres de sub 3h i el grupet que formaven el grupet de sub 3h a uns metres endavant, fins el km 8 tots units,

després he preferit, baixar el ritme i tenir-los a distancia, el passeig de gracia el faig tranquil i passo el km 15, per sota de les tres hores, i fins al 18 a ritme de marató; del 108 al 20 tranquilets, i passo la mitja 12 segons per sobre del previst, volia passar en 1h 29´45, i passo en 1h 30 segons els meus calculs, no m´amoina, segueixo viu; fins el km 25 vaig rapid i recupero, però continuo veient lluny tant a la llebre com els meus companys de sub 3h m pero segueixo viu; i el més important dintre de les 3h; del 25 al 30 potser el mopment, que m´ha costat més., de cardio,i muscular, vaig bé, pero tinc amago de flato, no em puc permetre el luxe de veure molta aigua; i tiro de gel, si una cosa que jo mai em prenia, pero avui he fet i ha anat bé; passo i arribo el km 30; pregunta interna

¿ Com et sents ERIC?, RESPOSTA; bé, molt millor que l´any passat, i aqui. ja amb la inestimable ajuda, del Josep jaipur, que fa una feina fantastica, anem superant i passant a gent, estic viu i no hi ha crisi; segons el temps de pas he fet en aquest parcial 21´51 , jo no m´ho crec no controlava cronos, pero no ha hagut davallada, potser he perdut, segons pero ni de conya el que diu la organitzacio; km 35 l´any passat va ser un drama, el passem i el superem junt amb el kim 36, 37 arribem al km 38, la gent correcat, animant a dojo, jo ni una mueca, la veritat, les forçes justes, quedar la part més dificil, i opcions realms de baixar de les les 3h; aribem al fatidic, 40, al nostre estimadissim, PARALEL;

i alla la gent està molt a sobre, etapa alpina de tour de france, pell de gallina, amago de rampa, en el km 41, tremolo, perque sè que ho tinc, pero una rampa seria una desgracia a escasos km de la meta; davant meu un corredor es desploma, no se si per fatiga muscular, o ves a saber, anava agafat de un altre corredor, la imatge fa angunia...; crec que ha sigut per rampa; es sent un crit de la gent, de tristesa pq s´aixecat per seguir però ha tornat a caure, 195 metres per la gloria, i ......... SUB 3H HORES, aixeco les mans i creu la meta; TEMPS FINAL: 2H 59´18 SEGONS; ens abraçe, amb el Josep jaipur, i la veritat molt content. Uf quin rotllo., deu meu

15 Mar 2015 22:28 #1056 per pinelli (Associat/da)
felicitats a tots per vostres maratons.... i mmp..  :party: :party: :party:
mencio especial a tots els que la feian per primera vegada..  :great:
joandegracia quasi 48 min de millora..  :surprised: , enhorabona..
jorfer increible lo teu..  :great:
manu 1.1 no se que has fet..  :neutral: ( t'he vist molt be)..
mario.cat ets un crack.. has passat per l'avituallament que semblava una festa.. m'alegro molt per tu.. et mereixies coneixer la s'enyora..
tottu enhorabona .. primera al sac i amb molt bon temps.. a veure si et tornes asfaltero..

15 Mar 2015 22:34 #1057 per bernaus (Associat/da)
Enhorabona Eric!!

Et mereixies aquest Sub 3. Es anat progresant any darrera any fins aquesta fita.

Me n´alegro molt perque fà uns anys recordo que de vegades anavem estones junts al començar alguna cursa i mira quin progrés més meteoric que has fet.

A reveure.

15 Mar 2015 22:40 #1058 per Jaiol (Associat/da)
Segona marató de la meva vida, totes dues a Barcelona.
La primera amb un sub'4h per pocs segons i avui sub3h45 també per poc. :great:
A totes 2 he patit tot i que he anat a ritmes que en principi havien de ser còmodes... :grrrrrr:
En tot cas, molt content pel resultat, per l'ambient viscut...he vist bastanta més gent avui als carrers o m'ho ha semblat? 8)
L'únic tema a arreglar d'organització, la recollida de les bosses, aquesta cua m'ha sentat fatal! :beurk:
Felicitats a tots els correcats que hi heu participat! :party:
I gràcies als fotògrafs! :love:

15 Mar 2015 22:54 #1059 per Dabit (Associat/da)
Bona nit, companys,

Un matí excepcional per córrer, així que no em sorpren aquestes magnífiques marques que heu fet molts correcats. Felicitats a tots!

Per la meva part, al final no he aconseguit l'objectiu de sub3h (sabia que aquest any no arribava amb les cames a punt) però m'ha sortit una cursa ben gestionada on després de caure sobre el km 25 de la magnífica barqueta amb què anava (Car-Pat, Jaume86, Hansi, Koldo, Lucius, Dela, Koldo i l'ajuda inestimable de Raúl Màrtínez) he canviat el xip, patir, buscar un ritme còmode i fer uns 10 últims km avançant a gent fins a meta. Al final, 3h04' i amb la satisfacció de compartir km amb companys maquíssims i molt content del sub3h de Jaume86, David77, Eric i Dela, de la força de Car-Pat per tirar endavant després de petar, de que Lucius ho hagi donat tot fins a meta i de les grans marques de Hansi i Joan33.

Us deixo la primera part de l'àlbum de fotos que he fet després de la cursa:

plus.google.com/photos/10117246704935941.../6126481329206433937

Com m'agrada la nostra Marató!

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

15 Mar 2015 22:55 #1060 per RafaB (Associat/da)
Hola,

primer de tot felicitats a tots els que heu sortit i heu arribat. I també un record molt especial a aquelles persones que feu fotos i les pengeu en aquest fòrum. Sou uns cracks !!!!

La cursa a anat molt bé, seguint el grup sub3h. Al km37, just al començar  baixar per plaça Catalunya la musculatura de una cama se m'ha pujat i he hagut de parar més d'un minut. NO tenia molt clar que passaria, però per sort he pogut continuar.

L'avituallament del Correcats ESPECTACULAR. Sou els millors. Allò m'ha donat ales per agafar de nou ritme i arribar a meta en 3h01m05s

Ens veiem a la següent.
Salutacions.
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats