37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

15 Mar 2015 18:10 #1021 per David1978 (Associat/da)

Ori gràcies per els ànims. Anava tocat i m'has revifat. M'ha fet molta ilu poder saludar-te. Gracies

Unes quantes fotos que us he fet al km33, just a la rampa del pont que creua la Ronda Litoral. Ho sento si se m'ha escapat algú. Pràcticament no tinc veu, us he vist a tots moooolt bé. Quina enveja.

plus.google.com/u/0/photos/1093857829122.../6126459009861806865

Ori

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2015 18:13 #1022 per XiK3ta (Visitant)
Hola a tots!

M'ha encantat veure'us córrer aquest matí. És admirable el què feu. I tot i que només he pogut estar tres hores, he animat tant com podia!
Enhorabona a tots als que l'heu acabat i als que heu fet MMP.

Aquí us deixo algunes fotos
plus.google.com/photos/11827250564763734...thkey=CPrrs_DMwNrOcA

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

15 Mar 2015 18:31 #1023 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Aquest any a diferencia d'altres on la climatologia no havia estat tant favorable, he vist grandissimes maratons ¡¡¡

M'heu fet disfrutar molt aquest matí.

Moltes felicitats i enhorabona a tots ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

15 Mar 2015 18:37 #1024 per jorditogores (Associat/da)
Hola a todos /as.
Yo también he participado como corredor de esta gran fiesta del Marathon de Barcelona, con toda probabilidad y a pesar de las colas de la guardarropia y el precio, :grrrrrr: :grrrrrr:, el mejor Marathon de la peninsula.
Por mi crono 3:04:50, tengo que confirmarlo a nivel real, ya que tardé algo en poner en marcha mi reloj.Todo lo que sufrí en la edición anterior, este año ha sido a la inversa,he disfrutado mogollón,  en el km 22 he ido con Anna(amiga de Manolo M) y he hemos hecho una progresión increible, los kms volaban, gracias noia porque me lo he pasado en grande, tienes el sub 3  muy cerquita.
Primera Media en 1:32 largos, y segunda parte igual o incluso más rápida.
Gracias a todos por los ánimos, piel de gallina en muchos lugares del recorrido a pesar de los años, me siento en el limbo en un Marathon,.
Resumen corto y sincero, no quiero que nadie mal interprete mis aportaciones, hablaré de mi experiencia, no es una apología del anarquismo atletico, pero a mi me funciona, y es otro modo de correr, ni mejor ni peor.
20 Maratones,0 abandonos.
15 años sin estiramientos.
0 geles en carrera(solo bocata de fuet y almendras)
0 visitas al fisio
3/4 entrenos por semana incluyendo la cursa del domingo
2 tiradas de 27 KMs
12 Mitjas de preparación
0 planes de entrenamiento, por sensaciones.
Ninguna semana por encima de 62Kms
Genética,suerte experiencia de mas 35 años en el atletismo, no ,lo se, pero  hoy he sacado 2 conclusiones.
1ª- La marathon de Barcelona  es  a nivel de perfil mucho mas dura la primera parte(subida al Nou Camp,Paseo de Gracia,Meridiana) que la segunda parte, y muchos compañeros atletas, intentan coger un buen colchón, son maneras de correr, pero creo que es un suicidio)
2ª Sigo diciendo que la gran mayoría de atletas populares, estan sobre entrenados, :yes:, en los años 80 se hablaba de la escuela japonesa de acumular Kms y kMS,  y veo que la cosa no ha cambiado mucho.

Felicitar  a todos los que han salido(ya es un gran triunfo el estar en la linea de salida, superando,lesiones,enfermedades o compromisos laborales o familiares).
Mas felicitaciones para los que han conseguido acabar el Marathon, la carrera más mítica del calendario atletico.
Y a los que han hecho MMP, pues ya ni lo cuento a disfrutar del momento
Jaume 86, y Jorfer, chapeau, sois un ejemplo a seguir, me he alegrado mogollón al conocer vuestros registros,es un privilegio poder competir y entrenar con vosotros.
Joan33, llàstima pero tu tranquil, ja veuràs com a la propera vegada sortirà, ets valent,  i al final tindras el teu premi, de totes maneres has fet una gran Maratò, amb el temps ho veuras mes clar.
Mención aparte a mucho componentes del gran Komando Kañero(Anfeca,Cachirulo,Ruben6,MiguelSbd) que se han dejado caer a participar de la gran fiesta, haciendo tareas de liebres a otros compañeros, lo de MiguelSBD haciendo de guía a Jaume no tiene nombre, que gran labor :yes:
Gracias también a todos los voluntarios, y en especial a los correcats del km 38, (Buzz) tus animos me han hecho volar  :great:
Resumiendo, yo estuve en BCN 2015 :party: :party: :party:

15 Mar 2015 18:51 #1025 per atmos (Visitant)
Gràcies a tots per les fotos!!!!  :yes:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

15 Mar 2015 18:52 #1026 per Carlos (Associat/da)
Felicitats a tots els que heu corregut avui !!!!

Gran marato inclus a nivell europeu.

En el meu cas he passat la mitga en 1:30 i cap al 26 he tret una marxa ja que mhauria estrellat

Al final 3.07:20. Molt content tenint en compte que el 2014 va ser un any practicament de descans i no vaig a entrenar en serio fins finals de novembre.

:great: :great:

15 Mar 2015 18:52 #1027 per Josep80 (Associat/da)
ENHORABONA A TOTS, COMPANYS !!! :great: :great: :great:

Finalment no he anat de voluntary, no podia estar 11 hores al peu del canó, coses de la feina, pero si que m'he buscat una estona per acompanyar a un amic debutant els darrers 5km, fins a meta.
he pogut animar a alguns de vosaltresm 'ha fet il·lusió  :love: :love:
Un dia esplendit, bona temperature, encara que massa humitat.
Gaudiu del moment  :party: :party: :party:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

15 Mar 2015 18:58 - 15 Mar 2015 19:04 #1028 per Antirco (Associat/da)

Una maratón es una experiencia inolvidable. Todas tienen algo especial.

Para mi esta ha estado muy especial. casi una pesadilla.  :666: :666:
Normalmente dejo todo muy bien preparado el dia anterior, no obstante a primera hora queria estar seguro se tener cargado el Garmin, pues bien no cargaba ni encendia, despues de unos minutos de desesperacion consigo acordarme de como hacer un reset i cobra vida.  :beurk:
Ya situado en linea de salida a las 8:30 y revisar los cordones de las bambas me doy cuenta que no llevo el chip  :grrrrrr:, rapidamente vuelta al guardarropia por si estaba en la bolsa (una previa inprevista, casi al sprint), ¡¡No estaba¡¡ de vuelta al cajon, me ha costado encajar el golpe, no me lo podia quitar de la cabeza, pero al final me ha salido una buena maraton, con mejor tiempo de lo esperado, mi cronica mas adelante, mi tiempo 3:35:59, mas que contento. super satisfecho, mejor 4ª MMP  :yipi:
El chip quedó enganchado en un jersey que mi mujer puso encima sin querer donde tenia yo todo preparado, un accidente.

Josep80, te he buscat per que ara si en colcoquesis la medalla, no te he vist

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

15 Mar 2015 19:12 #1029 per grimi (Associat/da)
Bon dia estimats maratonians
Quina sana enveja que m¡he fet avui!!!
I que em feu ara mirant totes aquestes fotos amb el dia tant especial que us ha fet
un sol radiant un cel clar una temperatura perfecte!!!!
m'ha sabut greu no poder-hi ser!
pero ha seguit els comentaris de l'arcadi en viu ;-)
espero l'any vinent poder compartir aquesta gran festa a casa nostra!!
enhorabona a tots els finishers i a tots els que han fet mmp!!!
salut i cames
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

15 Mar 2015 19:15 #1030 per butanitoforever (Visitant)
Primera marato i objectiu acomplert. Acabar i si era possible baixar de les 4 hores.  A la fi 3:58:18.  Aixo de ser la primera tens MMP garantida  :rofl:
 Despres de passats tots els nervis del mon. No podeu imaginar com m´he rallat a un Metro ple de guiris, tots amb chip blanc. Vinga a pensar: era obligatori el chip de l´organitzacio i jo no l´he vist i el groc no serveix ?  Per sort, al arribar a Plaça Espanya he trobat els catalanets amb el su chip groc  :yipi:
 Despres una bona sortida, bones sensacions i quan al km 33 a vingut la devallada, calculadora i ritme per arribar a meta per sota de 4h. Tot rodó.
 Tot rodó fins arribar al guardarropies. No hi havia manera de trobar la bossa, salta la valla i mira-ho tu. Cony per saltar valles estava jo, despres dels 42 km, ...... pero l´he trobat i despres de 45 minuts he sortit d´aquell caos.  :party: Un consell que passin per Granollers i "Aprenguin". :no: :no:

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

15 Mar 2015 19:20 #1031 per Chute (Associat/da)

15 Mar 2015 19:25 #1032 per Ignasi65 (Associat/da)
Atenent a la meva forma actual i als resultats d’aquest any en mitges estava clar que el temps previsible per a fer avui rondava al voltants dels 03:15:00.

Malgrat això, havia decidit sortir amb la barqueta de 03:08 d’en Jorfer i Cia. Per diversos motius i un d’ells era pel fet que disposava de la millor llebre del món mundial, en ManoloM i una altre era pel fet que la meva anarquia a l’hora d’entrenar i de córrer fa que prefereixi sortir a un ritme superior i així patir menys estona o quilòmetres (ja sé que no és correcte...., però..).  :neutral:

Quan s’acostava el dia de la Marató m’he trobat amb l’agradable sorpresa de la previsió de temps, motiu pel qual he pensat que en lloc d’arribar fins a la mitja dins de la barqueta igual arribava una miqueta més lluny.  :biggrin:

Hem començat la cursa i he pogut gaudir de la barqueta fins el quilòmetre 30. Anar amb en ManoloM, ja ho sabeu tots, és un espectacle. A més, avui s’ha sumat en Jordi de los Rios. Ens han distret, donat aigua, marcat el ritme... Només havíem de anar darrera i córrer.  8) :love:

Tot plegat ha fet que s’anés afegint gent a la barqueta,  en algun moment era fins i tot massa nombrosa, i que gaudís de la cursa fins el quilòmetre 30 moment en que he vist que ja no podia seguir el ritme.  :oops:

A partir d’aquí ha començat la meva particular marató de 12 quilòmetres en la qual he patit per tal de perdre el mínim temps possible. Finalment he pogut arribar en 03:11:36, la meva 2a MMP.  8)

Menció especial al impressionant avituallament del Qm 38 (moltíssimes gràcies) i hem finalitzat la jornada amb un fantàstic dinar al Port Olímpic amb una bona colla dels companys.

Per tant, molt content!!  :party: :party:

15 Mar 2015 19:27 #1033 per jorditogores (Associat/da)
Gràcies als fotografs(Chute soc a la numero 261 :great:)

15 Mar 2015 19:28 - 15 Mar 2015 19:32 #1034 per ivanlazaro (Visitant)
Enhorabona companys, i moltes gràcies a tots els que no corrieu però estaveu allà, o als que no heu pogut estar però en ànima si, sou tots molt grans.

Jo molt content, tenia els dubtes de que tornés a passar lo de Sevilla, on vaig viure un calvari, ho vaig passar malament. Però he sortit amb en Polgi, amb qui vaig compartir molts km a la marató de València i tot ha anat sobre rodes, o quasi ja que no he aconseguit el sub3h20min que buscaba, però he aconseguit la meva segona millor marca, la primera data de 2012, temps final 3h24min14seg. Fins al km 30 he aguantat amb en Polgi, ell marcant molt bé els kms, de no ser per ell m'hagués embalat i segurament la petada hagués sigut més gran. Al km 29 s'ha afegit en Pol26 , però jo ja he vist que havia d'afluixar una mica i he anat reduïnt però sense parar, cosa que a les últimes maratons no puc dir doncs en totes he parat una mica a caminar.
M'ha alegrat molt saber al final que ha aconseguit MMP i també en Jorfer, dos correcats a qui admiro molt, enhorabona!! I Carles22, per fi et poso cara!!! Molt bon debut crack. Bé i un plaer saludar a tants correcats, també m'ha fet il·lusió veure a en bebop animant, amb qui vaig compartir uns kms a Sevilla, o veure en Rugbyman de llebre, bona feina! I a en Jord1 en un punt crític que debia ser el km 35? les forces m'han arribat  :mdr: , sort a Roma! I l'Amadeu.D , que t'hauré vist com 8 vegades en tota la cursa, molt bona feina de supporter de la Carla.D, estarà molt orgullosa segur. Y Brigante y Nadiuska, muy buena marca, ahora recuerdo en qué carrera me pasasteis también en los últimos km, la Mitja de Terrassa!! He tenido un lapsus con la maratón de Sevilla  :rofl:
Dani75, molt bon debut també, ja ets maratonià!!  :yipi:
Més endavant em tornaré a passar que m'estic deixant a gent segur, quan hagi descansat i fagi més memòria  8)
El sub3h20min caurà més endavant, a la tardor espero.

Pell de gallina quan algú et cridava correcat! o pel teu nom, i al km 38...

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

15 Mar 2015 19:40 #1035 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Avui he fet quatre fotos, soc nou amb això de fer-les i pujar-les, espero que es puguin veure  ;)

plus.google.com/photos/11462975079838488.../6126530266892973281

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

15 Mar 2015 19:45 #1036 per Jorfer (Associat/da)
No sé el que escriu però us llegiré a tothom.
Passo per dir-vos que estic en un núvol i després de 48 maratons i quasi 51 anys he fet, de nou MMP, baixant més d'un minutet: 03:07:19  :party: :party: :party: :party:

Gran mèrit d'aquesta marca és del pòquer de llebres que hem tingut a la nostra disposició la barqueta: JordiRio i ManoloM des de la sortida, RugbyMan des de la mitja i en Stelvio des del 30,  :party: :party: :party: :party: :party: Heu sigut molt grans ens heu mimat com mai, ens heu cuidat, ens heu tapat el vent, ens heu avituallat,...menys córrer per nosaltres l'heu fet tot. Moltes gràcies amics!!!
Aquesta generositat de pastanagues ajudant a pastanagues és el que fa gran aquesta associació que formem entre tots.  :love: :love: :love:

Dia espectacular per córrer i pluja de MMPs.
Fantàstic, excepcional, brutal, estratosfèric, magnífic, impressionant  :party: :party: :party:

Estimo la marató de Barcelona  i estimo CoRReCaTS  :love: :love: :love:

Zenon gràcies per estar a la Merdiana, que sàpigues que m'ha donat molta força veure't i el petó que t'he donat.
Ets molt gran i t'admirem. M'has emocionat company  :love: :love:

15 Mar 2015 19:51 #1037 per atmos (Visitant)
Quins cracks!!! enhorabona  :yipi:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

15 Mar 2015 19:52 #1038 per Karnaplosky (Visitant)
Con la meteo que parecía que habría y la mañana tan chula que ha quedado  :smile: Tv3 ha hecho un seguimiento cojonudo de la carrera y he podido ver a alguno de vosotros.. bueno a los cracks del avituallamiento más que a nadie..  :smile:

Enhorabuena a todos, estoy deseando leer cronicas  :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

15 Mar 2015 19:55 #1039 per pirata agus (Associat/da)

No sé el que escriu però us llegiré a tothom.
Passo per dir-vos que estic en un núvol i després de 48 maratons i quasi 51 anys he fet, de nou MMP, baixant més d'un minutet: 03:07:19  :party: :party: :party: :party:

Gran mèrit d'aquesta marca és del pòquer de llebres que hem tingut a la nostra disposició la barqueta: JordiRio i ManoloM des de la sortida, RugbyMan des de la mitja i en Stelvio des del 30,  :party: :party: :party: :party: :party: Heu sigut molt grans ens heu mimat com mai, ens heu cuidat, ens heu tapat el vent, ens heu avituallat,...menys córrer per nosaltres l'heu fet tot. Moltes gràcies amics!!!
Aquesta generositat de pastanagues ajudant a pastanagues és el que fa gran aquesta associació que formem entre tots.  :love: :love: :love:

Dia espectacular per córrer i pluja de MMPs.
Fantàstic, excepcional, brutal, estratosfèric, magnífic, impressionant  :party: :party: :party:

Estimo la marató de Barcelona  i estimo CoRReCaTS  :love: :love: :love:

Zenon gràcies per estar a la Merdiana, que sàpigues que m'ha donat molta força veure't i el petó que t'he donat.
Ets molt gran i t'admirem. M'has emocionat company  :love: :love:

Jordi  :'( "gallina de piel" el llegir-te ... estic molt feliç per tu i per la teva MMP .... Zennon és dels grans  d'aquesta associació, però tu estàs en el mateix sac que ell... :great:  :love: :love: (moment bambi total). :he:

hoy empieza el resto de mi vida

15 Mar 2015 20:13 - 15 Mar 2015 20:15 #1040 per Hansi (Associat/da)
Com m'agrada córrer la marató de Barcelona! :party: :party: M'ho he passat molt bé, he tingut molts companys i bons amics a la vora, el dia ha sigut perfecte per córrer una marató (si la segueixen fent en aquesta època de l'any, poques vegades es repetirà, crec jo :arf:) i a sobre he rebaixat més de 2' la meva anterior marca personal :happy:. Estic ja a un petit pas del sub3h famós! :he:

Jorfer, estic molt content per tu amb la nova marca! 8) 8)

Del grupet sub3h, he parlat amb l'ERIC que ho ha aconseguit (felicitats de nou!), i m'han dit que també el Jaume86 (enhorabona!!, era el primer dia que corria a prop teu i se't veu un estil keniata del Garraf... :wink2: :great:), no sé més resultats que ho hagin aconseguit, però sé que molts heu lluitat com valents (Car-Pat, Joan33, Dabit, Lucius...). Aniré llegint a veure què més informeu! I moltes felicitats a tothom que ha fet la marca o la cursa que desitjava :smile:.

Estic molt agraït a les meves llebres particulars (Khryz, Koldo, Elena) que m'han ajudat moltíssim i han fet encara més intensa la vivència d'aquesta marató. També moltes gràcies a tothom que ha cridat ànims entre el públic, al danili per les seves prediccions calculístiques :great: :great:, als fotògrafs, i a l'avituallament del km 38 en pes :love:, que gairebé no us he pogut dir res perquè anava molt cansat a aquelles alçades.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats