Hola
Primer de tot felicitar a tots els animadors, al avituallament Correcat, a tots els fotògrafs, a tots els companys que han fet de llebres total o parcialment i a tots els que heu participat en aquesta Gran Marató :love:. La Nostre...
La meva Marató de Bcn 2015, va començar quan va acabar la de Valencia. Allà em vaig quedar a 55" de baixar de 3h20' :grrrrrr:. Recordo que un tal
Jorfer :yes: va obrir al dia següent la seva barqueta de BCN i jo vaig fer el mateix amb la de 3h20'
En el meu interior no ho veia factible donat el perfil més favorable de Valencia, però ho vaig deixar com a motivació. En aquestes entre el post-marató i una petita intervenció quirúrgica em vaig quedar com un mes sense córrer. La tornada va ser horrible i quasi com començar de cero :beurk: Els ritmes no sortíen i els temps en cursa lluny dels que teníem. Nomes vaig creure en entrenar i entrenar per tornar-hi.
Pel camí les mitges fatals, la de Bcn petat per acumular kms i no descansar i la de Gavà a 15 dies, tres quarts del mateix però aquesta la vaig córrer amb grip i sense saber-ho. La febre va sortir al vespre. :arf:
I a sobre en
Pol26 :love: em superava les meves marques

Va ser dur

Vaig escoltar el que sempre diuen i el
amic em deia. Si prepares una Marató i fas mitjes els kms no surten, per tant estem preparant la Marató. Jo vaig continuar omplint la meva guardiola de kms per el gran dia i ho vaig aconseguir :wink2:
La darrera setmana em vaig preocupar i cuidar molt de la hidratació i alimentació. I divendres i dissabte de descansar be amb la experiència de València

.
Vaig arribar just per la foto Correcat. Per error vaig colocar els dos despertadors mitja hora mes tard del que volia. :grrrrrr:
Foto i salutacions. Guarda-roba amb cua caòtica i lenta en un principi, que es va agilitzar desprès.
Som al calaix i ja em trobo amb en
Ivanlazaro 
, company amb que ja havíem remat junts a València

. Sortida i a agafar el ritme (4'44") de 23'40 cada 5 kms. Vam afluixar molt a les pujades i amb passa curta, però vam pasar el km 10 amb 30" de marge i anàvem be, parlant el mínim i guardant forces. :eyes:
Continuem fins al km 15 guanyant 16" al parcial i al km 20 son 6" mes cap al calaix. A Meridiana baixem el ritme a la anada per no cremar cartutxos i l'hi comento amb el
Ivanlazaro que portem marge i ho hem de fer. Aquests kms els fem en companyia de l'
squash que fa part de la Marató com entrenament

.
Passem la mitja en 1h38'52" (teòric 1h40') i del km 25 al 30 (Rambla Prim i Diagonal Mar) perdem 7". Al 28 en
Ivanlazaro em comenta, que quan al 29, s'incorpori en
Pol26, igual afluixa uns segons el ritme

.
Al km 30 ja em quedo amb en
Pol26 i fins al km 35 em surt el pitjor parcial perdent 47". Sòc conscient que a part del cansament anava amb cautela per si apareixien rampes o el mur. Resumint que al km 35, teníem nomès 33" de marge i quedava el Paralel :mdr:
Vaig veure que estava sencer i vaig començar a apretar amb en
Pol26. Vaig fer els millors 7 km finals de les maratons que porto.
Del 35 al 40 el parcial mes rapit de tots, retallant 40" i pujant el paralel 10" mes rapit que el ritme teòric.
Gràcies
Pol26 
l'any que ve si debutes jo seré la teva llebre :yes:
Al final 3h18'36" mmp i a Barcelona, com a mi m'agrada :yes:
Agraïr als companys JB's i en el míster la ajuda que m'han donat i sobretot en els moments en que les coses no surten com un voldría, els anims i omplir la guardiola de kms son la millor solució
Així que...
Continuem