37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

16 Mar 2015 20:08 #1101 per Edu Bullich (Visitant)
Enhorabona a tots, tan si heu fet MMP o no, acabar aquesta cursa ja és un èxit. :great:
quan pugui, durant aquesta setmana, intentaré penjar les fotos que vai fer (al km 21). Vaig haver de marxar quan passava la llebra de 3h30. Sry pels qui anaveu darrere pero tenia un compromis

5k - 19:11 - sant andreu 2013
10k - 39:59- Can mercader 2015
(10k - 40:25 - Dir guardia urbana 2013)
21k - 01:37:03 - Mitja marató de barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2015 20:43 #1102 per bebop (Associat/da)
Felicitats a tots. Llegint les vostres cròniques veig que en general molts de vosaltres heu aconseguit l´objectiu marcat i la majoria esteu contents i satisfets.

Jo aquest any he fet d´espectador. Era la primera vegada i he pogut veure a prop els que van al davant de la cursa. He vist la sortida, després he anat a fer un café,  he pres el sol una estona i m´he situat bastant amunt del Paral.lel. He gaudit mirant el ritme dels primers i a partir de les 3 hores han començat ha passar molts més corredors. Aquí se m´ha despertat una enveja sana pensant en les vegades que jo també he fet aquesta última pujada. He vist a molts correcats i ara no els nomenaré a tots perquè segur que em deixo més d´un i no vull que passi això. Sí que vull destacar, perdoneu la resta, el gran Jorfer. Les seves barquetes ja son part de la história de corredors.cat. He tingut la sort de ser integrant d´alguna d´aquestes barquetes i el 2011 (ell buscava el sub 3:10) ja vaig fer la meva MPP. Moltes felicitats per aquesta gran marca.

Ha hagut una cosa que m´ha sorprès i és la quantitat de corredors que he vist pujant pel Paral.lel sense dorsal. La majoria anaven acompanyant altres corredors que sí que portaven dorsal però m´ha semblat que eren molts.

Estic d´acord que aquesta marató es espectacular però hi ha un tema que crec que es inadmissible i és el tema del guardarroba. Crec que els corredors ens mereixem un millor tracte i arribar al calaix de sortida sense patir un atac de nervis. Jo, l´any passat em vaig indignar molt i vaig decidir que aquests any no la faria. Trobo que és un menyspreu als corredors, que per cert es deixen una pasta, i dona una imatge molt dolenta sobretot a la quantitat de corredors estrangers que venen. Per la informació d´un company aquest any els problemes també s´han produit per recollir les bosses. Una llàstima. L´any passat vaig proposar en aquest mateix forum que la nostra associació fes una queixa a la organització. Si no actuem, no faran res, i l´any vinent ens trobarem igual. Torno a proposar lo de la queixa/reclamació. Per ells es només una questió de diners perque  aquest servei funcionava molt bé abans o sigui que saben com fer-ho.

16 Mar 2015 21:07 #1103 per butanitoforever (Visitant)

Estic d´acord que aquesta marató es espectacular però hi ha un tema que crec que es inadmissible i és el tema del guardarroba. Crec que els corredors ens mereixem un millor tracte i arribar al calaix de sortida sense patir un atac de nervis. Jo, l´any passat em vaig indignar molt i vaig decidir que aquests any no la faria. Trobo que és un menyspreu als corredors, que per cert es deixen una pasta, i dona una imatge molt dolenta sobretot a la quantitat de corredors estrangers que venen. Per la informació d´un company aquest any els problemes també s´han produit per recollir les bosses. Una llàstima. L´any passat vaig proposar en aquest mateix forum que la nostra associació fes una queixa a la organització. Si no actuem, no faran res, i l´any vinent ens trobarem igual. Torno a proposar lo de la queixa/reclamació. Per ells es només una questió de diners perque  aquest servei funcionava molt bé abans o sigui que saben com fer-ho.
[/quote]

Ja ho vaig dir nomes acabar pero lo del guardarropia va ser totalment caotic.Boses mal endresades i poc numero de cues (mil numeros per cua es massa). I les boses tirades una sobre l´altre i a molta distancia, amb la qual cosa la gent no podia veure la seva i ajudar.
L´aplicacio apps, per lo que m´han comentat un "trunyo". La majoria encara estem al km 10. I ara ja no surt per numero de dorsal, sino que et demanen el dorsal i vol dir la posicio. El videos fixes, potser a la primera sortida funcionen, pero els companys que sortiem mes enrrera no estabem alla. A mi, en un dels meus, surt Empar Moliner que va fer mitja hora mes que jo.
Respecte a la gent sense dorsal...  Si van a acompanyar uns km a algu, avui seria tant facil falsificar un dorsal fent ballar els numeros del dorsal del amic, que quasi millor que vagin sense dorsal i saber qui no ha d´utilitzar els avituallaments (es una opinio personal).
  Amb tot, a la cursa m´ho vaig passar genial i penso repetir. Potser deixant les coses a la moto enlloc de al guardarropia. Pero per un moment he pensat que pel fet de tenir corredors un avituallament, no es podia fer critica constructiva del que havia fallat.

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

16 Mar 2015 21:09 #1104 per XaviPapell (Associat/da)
Primer de tot donar l'enhorabona a tots els que heu participat en la marató.
Anem a veure, tinc dues fotos de una noia que ha corregut amb una samarreta correcat que posa Laura, els hi vaig fer a Diagonal Mar.
Si algú la coneix digueuli si us plau.
Salut
XP

16 Mar 2015 21:12 #1105 per Antirco (Associat/da)
Avui a la feina, veïns amics i coneguts del barri, la pregunta era constant, ¿Com te anat la marató?, cosa que me ha sorprès, soc mes aviat introvertit, tímid  i diguem per dir algú poc mediàtic, tothom estava assabentat, dels etíops kenyaïtes, sorpresos de la gran participació estrangera, i això no es fàcil, la marató te aquesta màgia que enganxa tant al qui la fa com al que la observa. Aquest diumenge el públic a animat com mai, amb ganes, cada vegada mes la gent so passa be, sap el que costa el que pateixes i ho reconeix i ajuda i estic segur que això creixerà mes  i mes. El temps que facis es secundari. per tu un minut mes o meys pot se molt. per als altres ni ho saben si tres hores esta molt be o molt malament. pero el que segur valoren es arribar.
Jo vaig sentit de la SENYORA al voltant dels 12 anys, fa basant de això doncs ja conto amb 55 camí dels 56 i en aquells temps gairebé no havia tele  , però quan en vaig entera recordo que vaig al•lucinar i el meu somni sempre va ser algun dia ser maratonià, als 27 ho vaig ser per primera vegada, quin gran dia.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

16 Mar 2015 21:13 #1106 per CarlosHB (Visitant)
Amics/amigues!!!
D'entrada moltes felicitats a tots els MMP!!! No em vull deixar a ningú TOTS heu guanyat la batalla!!
Estic molt content de poder portar la mateixa samarreta pastanaga que tots vosaltres! Sou tots MOLT BONA GENT aixó es conegut per tothom!!
Personalment la meva marató va ser un error de plantejament, bo vaig fer cas a ningú ( i mira que em vau avisar ) i vaig decidir sortir a sub 3h i no... No es per mi encara! M'ho vaig passar d'alló més bé en aquella Mega-Barqueta feta de tanta qualitat!
Em van presentar a un tal "Hombre del Mazo" al km 29! Tot i així els parcials fins al 30 surten sub 3h ara a partir d'aqui... Quina manera de patir! Si no es pel meu gran amic Raúl Martinez que va tirar del meu cap perquè no em deixes caure.. Vaig estar a punt de parar, no ho vaig fer...nose com no ho vaig fer! Només puc tenir pel sr.Raúl paraules d'agraiment d'admiració! Gràcies a ell no vaig plegar i vaig trepitjar Meta en 3:09:31 al final si es MMP però no era la manera de fer-ho!
Estic molt emocionat molt més que la de l'any passat ( que era la meva 1era ) potser xk no vaig tenir cap desig de parar em va anar molt rodada! Aquest any he patit molt,molts km! Al arribar en sub 3:10 em vaig adonar del que havia fet...
Per la propera ho tinc clar...el sub 3h haurà d'esperar... Primer hi ha un pas... 3:05

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

16 Mar 2015 21:17 - 16 Mar 2015 21:25 #1107 per danili (Associat/da)
Enhorabona a tots. Posar-se a la línia de sortida ja és un èxit. Mostra determinació i que es creu en les il·lusions. Tots, doncs, guanyadors!

Vaig reprendre la meva tasca d'anunciador de parcials amb la novetat que vaig acotar-ho específicament al tram 2h59'-3h01' amb prediccions de temps final sobre desviacions de només 0.25 s/km als quals ja havia descomptat el decalatge dels 27 segons perduts a la sortida. Fent-ho així em va permetre poder situar-me fins a sis punts de control. Vaig veure grans batalles i m'enduc altre cop un sentiment d'admiració. Qui més em va impressionar va ser l'esrafiki que va fer una bona progressió venint del darrere, d'igual manera que l'Eric. Molt satisfet d'haver donat un cop de mà al jaume86 que va retallar uns bons set minuts la marca i va controlar la marató de totes totes com també ho van fer en Bhryz i en XAVI-NAD que ja és M45. La lluita d'en Hansi va ser molt meritòria perquè la marató perfecte surt quan moltes variables s'ajunten favorablement i això, ja ho sabem, passa molt poc. Alhora, ja fora del meu control, en Jorfer, que amb 50 anys fa marca al, crec, 49è intent. No en conec cap altre cas.

Em deixo noms, segur. Com també els noms de tots aquells que van animar. Ma mare, que viu al Clot, em deia fa un moment que no recordava tanta gent i que es podien escoltar bandes de percussió des de les 9 del matí. Els qui la corríem fa vint o trenta anys (amb l'excepció de l'edició de 1992, ara modesta amb 5.700 arribats, però que aleshores va ser remarcable) no donem crèdit.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

16 Mar 2015 21:17 #1108 per Oriol_R (Associat/da)
El temps final 3h13'51". Diumenge vaig fer dues coses que encara no havia fet: fer sub3h15 i fer dues meitats equilibrades (SPLIT NEGATIU!!!).

L'objectiu inicial era fer 3h12: fer la primera part a ritme de 3h10 (1h35) i intentar no morir en els últims Kms. Per això vaig sortir amb n'AMIC i en M@RCUS que volien fer 3h11 i 3h10 respectivament, em considerava el més fluix. Recordo que em M@rcus m'aconsellava anar tota la cursa al mateix ritme (i jo pensava...IMPOSSIBLE).
Durant les pujades (Sants-Camp Nou) vam perdre pistonada, era normal, ja les recuperaríem a les baixades, però pel carrer València vaig notar que m'avançava al grup sense voler i jo frenava (despistat buscant la meva parella ELA abans d'encarar la Meridiana). No em preocupava calculant els ritmes, em deixava portar.
Arribem a la mitja amb un temps de 1h37 (2 minuts de retard!!! PANIC) i decideixen els companys estratègies oposades, AMIC continuarà el ritme i en M@rcus accelerarà per recuperar temps. Això significava per a mi fer la resta de la cursa tot sol...i poso la marxa per un ritme objectiu en una forquilla de 4:30-4:35. Tiro endavant. Pensant que només tenia 1 minut de marge per baixar de 3h15. En aquell moment no vaig inquietar-me (inconsciència?), no, penso que ho tenia tot perdut però que el millor era continuar i aprendre del error, veure fins a quin Km aguantava el ritme.
Els Kms anaven passant i el ritme controlat, però no veia a cap dels companys de barqueta (esperava veure'ls avançar-me d'un moment a l'altre). Com alguns altres, el moment psicològicament més dur va anar des del Forum fins a l'Arc de Triomf (Km30 a 35 els pitjors 5Km en temps @4:45). A partir de l'Arc de Triomf vaig ser conscient que havia despistat al MUR i que era ben viu (35 a 40Km per sota de 4:30!!!) i feliç d'anar avançant corredors. Amb l'animació de Pç Catalunya i la de la Catedral les cames anaven soles. La pujada del Paral·lel no ho va semblar tant dura (10'10" del Km40 a meta @4:37).

He sentit molt no poder compartir l'alegria amb els companys de barqueta...la marató no perdona  :grrrrrr:

Admirat JORFER, quan més m'apropo a tu (en temps), millor ho feu (ho fas)...així no hi ha manera d'atrapar-te  8)

16 Mar 2015 21:28 - 16 Mar 2015 22:40 #1109 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Primer de tot felicitar a tots els animadors, al avituallament Correcat, a tots els fotògrafs, a tots els companys que han fet de llebres total o parcialment i a tots els que heu participat en aquesta Gran Marató  :love:. La Nostre... ;)

La meva Marató de Bcn 2015, va començar quan va acabar la de Valencia. Allà em vaig quedar a 55" de baixar de 3h20'  :grrrrrr:. Recordo que un tal Jorfer  :yes: va obrir al dia següent la seva barqueta de BCN i jo vaig fer el mateix amb la de 3h20'  :whistle:

En el meu interior no ho veia factible donat el perfil més favorable de Valencia, però ho vaig deixar com a motivació. En aquestes entre el post-marató i una petita intervenció quirúrgica em vaig quedar com un mes sense córrer. La tornada va ser horrible i quasi com començar de cero  :beurk: Els ritmes no sortíen i els temps en cursa lluny dels que teníem. Nomes vaig creure en entrenar i entrenar per tornar-hi.

Pel camí les mitges fatals, la de Bcn petat per acumular kms i no descansar i la de Gavà a 15 dies, tres quarts del mateix però aquesta la vaig córrer amb grip i sense saber-ho. La febre va sortir al vespre. :arf:
I a sobre en Pol26  :love: em superava les meves marques :whistle: :whistle: Va ser dur  ;)
Vaig escoltar el que sempre diuen i el amic em deia. Si prepares una Marató i fas mitjes els kms no surten, per tant estem preparant la Marató. Jo vaig continuar omplint la meva guardiola de kms per el gran dia i ho vaig aconseguir  :wink2:

La darrera setmana em vaig preocupar i cuidar molt de la hidratació i alimentació. I divendres i dissabte de descansar be amb la experiència de València :whistle:.

Vaig arribar just per la foto Correcat. Per error vaig colocar els dos despertadors mitja hora mes tard del que volia.  :grrrrrr:
Foto i salutacions. Guarda-roba amb cua caòtica i lenta en un principi, que es va agilitzar desprès.

Som al calaix i ja em trobo amb en Ivanlazaro  ;), company amb que ja havíem remat junts a València  8). Sortida i a agafar el ritme (4'44") de 23'40 cada 5 kms. Vam afluixar molt a les pujades i amb passa curta, però vam pasar el km 10 amb 30" de marge i anàvem be, parlant el mínim i guardant forces. :eyes:

Continuem fins al km 15 guanyant 16" al parcial i al km 20 son 6" mes cap al calaix. A Meridiana baixem el ritme a la anada per no cremar cartutxos i l'hi comento amb el Ivanlazaro que portem marge i ho hem de fer. Aquests kms els fem en companyia de l'squash que fa part de la Marató com entrenament  ;).

Passem la mitja en 1h38'52" (teòric 1h40') i del km 25 al 30 (Rambla Prim i Diagonal Mar) perdem 7". Al 28 en Ivanlazaro em comenta, que quan al 29, s'incorpori en Pol26, igual afluixa uns segons el ritme  ;).

Al km 30 ja em quedo amb en Pol26 i fins al km 35 em surt el pitjor parcial perdent 47". Sòc conscient que a part del cansament anava amb cautela per si apareixien rampes o el mur. Resumint que al km 35, teníem nomès 33" de marge i quedava el Paralel  :mdr:

Vaig veure que estava sencer i vaig començar a apretar amb en Pol26. Vaig fer els millors 7 km finals de les maratons que porto.
Del 35 al 40 el parcial mes rapit de tots, retallant 40" i pujant el paralel 10" mes rapit que el ritme teòric.
Gràcies Pol26  8) l'any que ve si debutes jo seré la teva llebre  :yes:

Al final 3h18'36" mmp i a Barcelona, com a mi m'agrada  :yes:

Agraïr als companys JB's i en el míster la ajuda que m'han donat i sobretot en els moments en que les coses no surten com un voldría, els anims i omplir la guardiola de kms son la millor solució  :party:

Així que...

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

16 Mar 2015 21:49 #1110 per MIGUEL SBD (Associat/da)
ManoloM
Te trasmito la felicitacion de un compañero del CNS que corrio con vosotros le gusto mucho como lo llevates y le he pregunatado ai contaba chistes tambien  :he: ;) :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

16 Mar 2015 22:25 - 16 Mar 2015 22:27 #1111 per RunnerSantBoi (Visitant)
bueno según mis entrenos, corto de kms este año por varios motivos. creo que no pasé de lo 400 kms. desde el 30 de noviembre de 2014, asi que visto los cronos de las tiradas largas, 21/24/25/30 kms. auguraba un crono final de 3:55´30" y ayer lo clavé entrando en meta en 3:55´04" parando para la voll damm en el km.38 con el avituallament de Corredors.cat sensacional, gracias a tod@s

crónica en cuanto pueda , fue mi 7ª y última maratón  :rofl:
salutacions

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

16 Mar 2015 22:32 #1112 per xevifisio (Associat/da)
Pels que teniu relació amb l'organització:
Crec que l'entrada al guarda roba és un clar aspecto a millorar, és el segon any (com a mínim) que es fa un tap considerable... :whip:
Per altra banda, molt bé als avitualaments, tinc la sensació que les taules estaven més separades que altres anys,  amb banderoles que facilitaven trobar el que buscaves i el de meridiana ha millorat la ubicació 8)

16 Mar 2015 22:59 #1113 per jcarpa (Visitant)
Hola,
  primer de tot....
.... MOOOOLTES FELICITATS A TOTS!!!!: :party: :party: :party: :party: :party:
- als que la vau correr i vau fer MPP
- als que la vau correr i vau acabar
- als que vau sortir i no la vau acabar , però almenys ho vau intentar
- als que vau estar de públic
. als que vau acompanyar alguna estona a algún amic, familiar o conegut una estona per ajudarlo a conquerir la Glòria!!!

Jo ahir vaig venir de rebot, dijous rebo una trucada d'un amic que estava lesionat, i em diu si volia el dorsal gratuït per córrer. Li dic que busqui algú altre, que no estic entrenat ara. Al final dissabte, parlo amb la meva dona i em diu que hi vagi, com sabia que no estava preparat per intentar atacar les meves darreres marques perquè darrers 2 mesos no he passat de mitja marató, i hi tenia un company anava a fer 3h30', li comento de acompanyarlo en plan llebre i amb idea de plegar km30, 35 o 37 però obrint la porta a completar-la, i li sembla una magnifica idea.
Agafo un tren que arribava a les 8:05 a Sants però va arribar a les 8:12 passades, corrent cap avall i arribo 8:18h i ja no trobo al amic Xavi, que li havia dit que esperen fins 8:15 en un punt concret fira tocant plaça espanya. Ell tenia el dorsal i xip, però teníem plan B que era que aniria per darrera del tot grup llebre 3h30' a la part esquerra, i ja el trobaria. Al entrar al calaix de 3h15'-3h30' snese dorsal, aprofitant l'entrada massiva del darrer moment, el trobo dintre, quina casualitat, tinc 7 minuts per la sortida, dorsal, imperdibles xip, una mica de preses però bé. Just passar les alfombres, ja en cursa ens adonem, que les llebres de 3h30' surten al següent grup, llavors, doncs a fer de llebre jo, ara si que no queda un altra, perquè esperar grup serien minuts de penalització, poso el forerunner amb el virtual a 4'55'' que es el que toca per fer 3h30', descomptant 2'' per km per poder fer els 195m finals, i 3'' per km pel 1% de més que marquen els GPS (almenys el garmin).

Tot va bé, passant els kms guanyant algun segons sobre temps previst, i al km 10 que feia baixada es marca un 4'30'' que l'he de frenar, i ell ho agraeix, perquè no es vol passar, i així que va passar la mitja amb 40'' per sota de 1h45', però a partir del km 25 la cosa es va torçar, i el vaig acompanyar fins l'arribada, animant-lo, etc, que es remulles, lo típic de llebre vage i va arribar content, sense marca, però molt agraït per acabar en 3h35'44''. Ser llebre, i viure la cursa sense la pressió d'anar apretat he de dir que permet gaudir força la cursa. Vaig poder fer-li fotos per cada pas cada 5kms i anava informant als companys del club, dels temps que anava passant cada 5kms i enviant les fotos que li anava fent.

La llastima va ser, que com no tenia idea de venir, ja vaig venir tard i no vaig passar-me per la foto de sortida, que us hauria saludat a alguns que us conec, sols vaig reconeixer en cursa al Miquel SBD, i a l'arribada al noi alt de cua que fa triatlons.
I ara he vist temps amb moltes MMP i he flipat amb l'Esrafiki, per treures el barret!!!! Encara recordo el primer cop que va baixar de 3h, lo content que estava, doncs lo d'ahir, la seva cara ja devia ser apoteòsica.

I segur que la de tots els que vau complir l'objectiu, doncs per sort practiquem un esport on no guanya un de sol, bé la cursa si, però els sentiments i les alegries les guanyem molts i això és lo bònic, independentment del sector de temps que estiguem.

Us deixo que seguiu amb el fil, CRACKS que sou uns CRACKS!!! :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

16 Mar 2015 23:06 #1114 per aurelian (Associat/da)
Jo aun flipo con vuestras marcas y historias...

El domingo he salido a animar y hacer fotos. Aqui van...

KM 3 - Plaça del Centre (hasta el ultimo corredor)

KM 29 - Diagonal (hasta 11:20am)

Luego he ido en Paral•lel... asi que empiezando con 3:10-3:15 hasta 4:15-4:30...

KM 41 - Paral•lel I

KM 41 - Paral•lel II

KM 41 - Paral•lel III

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

16 Mar 2015 23:42 #1115 per crisrun (Visitant)
Moltes felicitats a tothom!

Jo no vaig poder terminar. Em vaig fer mal al km 13, vaig continuar fins el 34...però no podia ni trotar. Vaig passar la mitja en 2.02 y els 30 en 2.58...al menys vaig baixar 5 minuts la meva mmp de 30km que vaig fer a maratest...

Em va donar rabia però ara toca descansar i recuperar-me.

16 Mar 2015 23:48 - 17 Mar 2015 10:37 #1116 per carsobe (Visitant)
Tothom, que no va petar es clar, té el pàrcial més lent del 30 al 35 i el més ràpid del 35 al 40.
La catifa estaba posada bastant més enllà del 35.  :jap:
Pensava que ho havia somiat pèro veig que és ben real.
Ningú no es va fixar? :neutral:

Aprofito per donar les gràcies i felicitar a tots en general:
Gràcies a tots els fotògrafs, especialment a un, que després de currar-se tota la marató es baixa al paral·lel a fer més de dues mil fotos. :surprised:
Ets molt gran!!! Dabit :great:

Gràcies també a tots els voluntaris, animadors, avitualladors i públic en general que va sortir a animar al carrer. Recordo que em vaig emocionar de veure l'ambient que n'hi havia al acabar meridiana i girar cap a València. Va ser increíble. :yes:

Gràcies a tots els companys correcats que ens estaveu animant al llarg de tot el recorregut. Vaig sentir cridar el meu nom moltes vegades. Quina passada!!!.   8)
Gracies també, al millor avituallament del món del quilòmetre 38. Pell de gallina. :love:

Felicitats a tots els que vam tenir la sort de ser a la sortida en un dia tan gran.
Felicitats als que van debutar en la mitica distancia. Ja sou maratonians!!! ;)
Felicitats a tots als que van fer marca. Quina alegría!!! :party:
Felicitats també als que ho van intentar, segur que més d'hora que tard, caurà. :whip:

I molts ànims als que no van poder acabar-la i als que no la van poder fer. De ben segur que n'hi hauran dies millors. :yes:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

16 Mar 2015 23:48 #1117 per jordi40 (Visitant)
Hola a tothom
Aquesta era per a mi la 5 edició de la marató de Barcelona
El test de la mitja marató 1:36 4 setmanes abans no era gaire optimiste
de cara a baixar de 03:30.
Tot el contrari al final 03:27:15 millor marca personal, suposo q me estava entrenant
per fer una marató i no una mitja, a vegades les previsions no son del tot exactes
Felicitar a tots els corredors hagin o no acabat
al public q no ha parat d animar i a una organització magnífica
Moltes gracies a tots.

17 Mar 2015 00:40 #1118 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics aquí deixo les FOTOS que vaig fer el diumenge, una mica tard perquè vaig ser segrestat per la family. :he:
Deixo  la Galeria de fotos perquè son moltes. També hi ha fotos d’un company nostre el Fernando Yika.
picasaweb.google.com/115987154532863258650

Moltes felicitats als que heu fet marca i també a tots els que la heu pogut gaudit de una forma o d’altre d’aquest dia.
Jo aquest any no he fet els deures i he preferit no fer-la, a veure si l’any que be em trobo en millor forma.

17 Mar 2015 00:49 #1119 per solteron (Associat/da)
Hola !  :happy:
Una crònica curteta
Quarta marató de Barcelona acabada, son les 4 úniques maratons d'asfalt que he fet i en totes he perdut molt de ritme als últims quilometres tot i així he millorat la MMP en 14 minuts i he acabat en 4h 2'

Pensava que podia haver fet una millor marató però la veritat es que tampoc l'he preparat massa bé, sabia que si em trovaba millor fisicament que les altres vegades doncs ho faria millor i així ha estat  :smile:.

Ni tampoc he preparat massa els detalls, diumenge vaig sortir sense gels, i vaig anar menjant algun tros de platan dels avituallaments i un parell de gels dels que donaven al km 30 i al 35, segurament ja massa tard.  :whip:

Destacar la gran quantitat de gent que havia animant als carrers , més que d'altres anys.
Una gran festa en la que he pogut participar de nou, i com sempre un plaer compartir amb la gran familia correcat !

i gràcies per les fotos !!

17 Mar 2015 01:45 - 17 Mar 2015 12:27 #1120 per JosepJaipur (Visitant)
M'encanta llegir les cròniques de les maratons, i més les de casa.  Ha estat un dia fantàstic per córrer, el temps ha acompanyat, la ciutat s'ha volcat amb la cursa i tots hem gaudit molt.  Enhorabona a tots, especialment als que heu aconseguit els vostres reptes particulars. 
Eric, no es mereixen.  Vas fer una cursa brutal i va ser un plaer acompanyar-te en un d'aquests moments que es recorden tota la vida. Per cert, a la retransmissió de TV3, www.ccma.cat/tv3/alacarta/zurich-marato-....VQW8JDlnwZM.twitter a partir de les 2h 56`ens han fet un petit reportatge, des de Ronda de St. Pere gairebé fins a la Catedral.  Llàstima que no han vist el nostre pas per l'avituallament del 38, perque ha estat espectacular.
Fins la propera.

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats