Hola a tothom!
Bé, aquí va idò sa meua crónica d'aquesta marató :^^: Bé, no tenc paraules, va sortir tot molt bé, perfecte, fantàstic… no me'n sé avenir. Estic exageradament content amb com va sortir sa marató es diumenge. Per moltes coses, i pes últims mesos de sacrifici on havia de donar-li sa volta a tot, as meu estat anímic, de forma, de pes, etc… a contrarellotge fins es 15 de març… i ho he aconseguit. Sa sensació és inexplicable, no sé, estic ple de joia :yes:
Vaig acabar en un temps de
4h13'14" que és sa meua millor marca en marató, mai havia corregut 42,195 km tan de pressa… molt i molt content, sa veritat. Aquest diumenge era sa meua 4a marató (després de fer Barcelona 2013 i 2014 i València 2014), a ses quals sa meua millor marca va ser l'any passat ara fa un any a Barcelona amb 4h38'55" i s'última marca amb un estat de forma que ja era francament dolent es passat novembre a València amb 4h52'41" (es meu pitjor temps de ses 3 maratons). Per tant, aquet diumenge vaig fer 25 minuts menys que sa meua MMP de fa un any, i 40 minuts menys que fa tan sols 5 mesos a València :surprised: . Estic molt content, després d'uns mesos durs en es tema personal que van influir-me molt també en es meu estat de forma i físic, i tenir sa satisfacció que he assolit sa fita i de sobres :smile:
S'objectiu inicial era córrer amb bones sensacions i intentar no arrossegar-me, i pensant molt poc en es temps, però sí que tenia clar que un objectiu era intentar baixar sa meua MMP de l'any passat de 4h38'55", donats es temps que venia fent a ses 3 últimes mitges (Granollers 1h54' - Barcelona 1h52' MMP - Gavà 1h49' MMP i sub1h50' per primer cop); i un objectiu idíl·lic que no em veia amb cap obligació d'intentar assolir intentant valorar que venia d'on venia (de començar a caure dins es pou a València 2014 i tocar fons a Sitges amb 2h05' i arrossegar-me miserablement)… era és d'intentar baixar de 4h30'. Mai de la vida se m'hauria ocorregut pensar que podria ni tan sols apropar-me a 4h15'… i finalment van ser 4h13' !!!!!! Encara no m'ho crec… estic molt feliç.
Bé, vaig anar-hi amb dos amics meus que debutaven en sa distància, i que els hi va anar molt bé, i amb un d'ells dos vam dir d'intentar anar junts i fer una mini-barqueta (o potser un kayak millor dit no? jeje :mdr: ) per provar d'anar a 6'00"/km es primers 30 km i reservant prou per lo que pogués passar. Bé, doncs ell va voler que li fes de llebre perquè deia que jo ja en haver-ne corregut tres abans ja tenia sa distància més interioritzada que no pas ell que debutava, i vam anar a 6'00" com un rellotge a "rajatabla" durant es primers 30 km, fins es final des tram de tornada de Glòries fins a Diagonal Mar. Ell volia tirar més perquè tenia sa sensació d'anar molt a poc a poc, però jo ja li deia que ja ho trobaria després i que havíem de ser lo més precabuts possible i que necessitaríem energia per as darrers 10km i que no era bo malgastar-la abans. Bé, doncs com un rellotge vam anar a ritme constantíssim fins es 30 km… només vaig haver de parar unes quantes vegades a "fer un pipi". Després a partir des km.30 ell va començar a baixar molt es ritme perquè ja no podia més, i em va dir que tirés en solitari… em va saber molt de greu, però sa veritat és que ell ja començava a anar a 6'30"-7'00" i jo em trobava molt bé… res que as km.30-32 me vaig trobar beníssim de forces i m'ho vaig prendre com una cursa de 10K i vaig començar a tirar a 5'20"-5'30"/km… més de pressa que es 30 km anteriors… no m'ho creia… estava fent sa marató somiada per jo en es millor des somnis… i tot això, només vaig beure aigua i isotònic, a tots es avituallaments això sí, no me'n vaig saltar cap, i no vaig menjar res de sòlid, res! Ni una barreta, ni un gel, ni una peça de fruita… perquè notava que si me'n prenia m'hauria caigut malament… i vaig arriscar-me a provar a tirar només amb aigua i isotònic, i sa jugada em va sortir molt bé… ah bueno, i una "voll-damm" as km.38 que estava boníssima!!!! :wink2:
Bé, doncs vaig encarar ronda litoral, arc de triomf, urquinaona, catalunya, barri gòtic, catedral (km.38… :love: ), paral·lel… en molt bones condicions… i vaig fer sa marató totalment de menys a més, des des principi fins as final. Ho recordaré sempre… :yipi: :^^:
Em va encantar trobar-me amb tants i tantes correcats tant corrent, com animant, fent fotos i a s'avituallament (increïble… ja ho he comentat as fil corresponent :wink2: )… molt grans en
Ramon_B, en
Xeix, en
dabit, en
CarlesCat… moltes gràcies per ses fotos a tots… hi tendrem feina suposc a trobar-nos perquè n'hi ha moltes!!! :surprised: :biggrin: i fa molta il·lusió
Ramon_B trobar-te amb sa samarreta pastanaga a punts tan diferents de sa marató com es km.4-5 a Numància i es km.40 a Paral·lel… i també me va fer molta il·lusió es amics i amigues que van venir a animar, en especial a na
Marta M. una molt molt bona amiga i que va llevar-se ben d'hora ben d'hora un diumenge per donar-me ànims as principis de sa marató a Travessera de les Corts, me va encantar aturar-me i poder donar-te dos petons :^^: i també a na
Maria R., que estava donant-t'ho tot a sa batucada des km.18-22 aprox. as principi des tram d'anada i tornada de Meridiana, ets molt crack i me va encantar poder-te saludar… i també es que no van poder venir i que volien venir tan sí com no, i que l'any passat alguns d'ells sí que van venir (segueix sense oblidar-ho mai, lo de l'any passat va ser increïble :yes: ), i que per algun motiu o altre no van poder venir… em refereixc a na
Irene V. (que l'any passat era esperant-me a Glòries i va córrer un kilometret amb jo que no oblidaré mai, però que va tenir una feina a última hora a sa mateixa hora de sa marató, però que me tenia es meu avituallament personalitzat preparat i tot

), en
Carlos B. (que tenia a sa mateixa hora concert amb sa OBC a s'Auditori i que l'any passat es va presentar per sorpresa vestit de cur a Ronda Litoral per fer uns km. amb jo quan estava literalment mort) i na
Flor A. (que es va posar malaltona a última hora… recúperate pronto). També va ser una sorpresa molt grata trobar-me amb una companya de col·legi major de fa molts anys, uns 7-8 anys, quan acabava d'arribar a Barcelona, na
Mariona T., i que no havia vist més pràcticament… i va ser molt polit poder xocar-li sa mà :smile: També vull agrair es suport a na
Maria Antònia S., companya correcat també i que no va poder venir as final…… I ja menció molt molt molt especialíssima per es meu germà, en
Joan, que era esperant-me as km.41 per córrer s'últim quilòmetre amb jo… i que ho va fer de putíssima mare… moltes gràcies germà!!!!!

Sense ell animant-me i estirant de jo… no hauria fet ni de conya es sub4h15'… m'hauria posat a caminar s'últim km, perquè ja no podia més… vaig arribar as límit de ses meues possibilitats.
Ara sí, menció a part… vull fer una menció molt i molt especial per a una persona molt i molt especial per a tots naltros. Lo que vaig vore as sopar correcat de l'any passat no ho oblidaré mai, encara se'm posa sa pell de gallina. És sa prova que som es resultat de ses nostres actituds, es nostros comportaments, i sa manera de vore, encarar la vida, ses coses no tan bones i ses bones… Aún recuerdo, cuando en esa primera cena correcat que fui, cuando hacía muy poco que me había asociado a corredors.cat, a la que me acompañó mi compañero de piso y uno de mis mejores amigos, tú nos acogiste de una manera más agradable y dulce posible… no lo olvidaré jamás…
Zenon, iba por la Meridiana mirando a lado y lado, tanto subiendo como bajando, sobretodo por el km.19 y el medio maratón, por la zona de tu casa, a ver si te veía con tu mujer… para saludarte, quería pararme y agradacerte todo lo que haces, lo que eres y el ejemplo de vida que nos das a todos nosotros. Desafortunadamente, no conseguí verte… y pensé que a lo mejor te encontraría más adelante en el avituallamiento del km,38 un año más… pero ya he visto en alguna foto con ManoloM y Xeix que sí que estabas en Meridiana y no conseguí verte… fue el punto más negativo y que más lamento de mi maratón del pasado domingo… incluso le dije a Paco, el compañero que corría conmigo y que debutaba que en cualquier momento, si veía que me salía a un lado, que él tirase que ya le cogería… por mala suerte, no conseguí verte… supongo que como todos los correcats que estábamos corriendo, corríamos ese maratón por ti, que no para ti (que también), sino por ti, por la fuerza descomunal que nos transmites… pese a que no he tenido la ocasión de coincidir demasiadas veces contigo, muchísimas menos de las que me gustaría… pero que son más que suficiente para ver de lejos que clase de compañero de vida tenemos todos los correcats. No olvidaré en mi vida el avituallamiento del km.38 del maratón de Barcelona 2014.
Res, una marató fantàstica per ses meues expectatives i molt i molt content per sa meua 4a marató, i amb moltes ganes de seguir i tirar endavant! :yes: Moltes gràcies a tots es companys i companyes correcats, amb especial menció a na
G3mma, companya correcat que m'ha animat a seguir entrenant en es meus moments més baixos i on he estat a punt de plegar, aquesta marató que vaig fer també hi tens part (a part de s'extraordinària marató que vares fer tu…

)… i res, que amb moltíssimes ganes de tirar més km!
En últim lloc vull agraïr molt i moltíssim, i molt fervorosament, a tots es companys correcats de s'avituallament mític i llegendari des km.38… en
Sufridor, wolves, miqueljardi, cristina, profe, i tots es demés i que éreu allà, perdonau que no recordi tots es noms… i en
Ferny que me va donar una Voll fresqueta fresqueta fresqueta que estava boníssima!!!! :mdr: Es altres corredors i sa gent des públic per sa Via Laietana jo crec que flipaven bastant amb s'entusiasme amb es que me bevia sa Voll mentre corríem jaja :rofl:
També vull donar sa meua més sincera enhorabona as meus dos amics i companys, que van debutar sobradament en una marató aquet diumenge i que van completar per primera vegada 42,195 km… en
Paco P. i en
Jordi L. que van acabar en temps de 4h33' i 4h18', respectivament. Mi más sincera enhorabuena compañeros!!! Sois enormes!

Jordi nos vemos en la próxima maratón… :wink2: y Paco P. … y si nos volvemos a hacer compañía en Valencia…??

(como me pique el gusanillo… tengo una espina clavada con ese maratón…) :arf:
Bé, ara sí, i per últim últim ja, no m'he pogut llegir encara ses vostres cróniques… perquè n'hi ha moltes i són llargues també, i pareixen molt interessants, i les aniré llegint poc a poc, perquè val molt la pena disfrutar-les i saborejar-les com es mereixen…

però per lo que he pogut veure a primer cop d'ull… hi han hagut magnífiques maratons i han caigut un bon grapat de MMPs!!!!!! :yipi:

Lo que dic ho he vist a primer cop d'ull… però sí que per molt per sobre que es miri, m'ha cridat molt s'atenció sa MMP des capitaníssim
Jorfer… sa meua més sincera enhorabona… fas més honor a sa paraula constància, esforç i regularitat que sa pròpia paraula en ella mateixa… i sa magnífica marató d'en
ManoloM per lo que he vist que és tot lo que qualsevol corredor pot desitjar i molt més en qualsevol marató o cursa… formidable, per lo que he vist… y las fotos con Zenon, de lo más bonito que he visto en mi vida. Enhorabona a totes i tots plegats!!!!
Bé idò… [move]
salut i km!!!!
[/move] :yipi: