37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

20 Mar 2015 10:56 #1181 per jtorremade (Visitant)
Hola a tots!

Al final resulta que vaig correr la Marató amb el menisc fotut!  :oh:
Dilluns resonància i a creuar els dits! Estic acollonit!  :aww:
Al final resultarà que acabar la Marató va ser tot un éxit!

Salut!

Jordi Torremadé Borges
10km: 47:17 (Jean Bouin 2013)
Mitja: 1:53:06 (Sitges 2014)
Maratest: 2:48:52 (Badalona 2015)
Marató: 4:46:32 (Barcelona 2015)
Muntanya: 3:19:34 (Cursa del Cèrvol 2014 26km)
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2015 10:58 #1182 per al (Visitant)
Gràcies antirco,

els darrers 15 dies abans de la marató he pensat cada dia si la faria o no, al final he valorat el risc i he decidit corre per sensacions convençut que podia fer sub 3h30'.

Cada dia que passa estic més content de la meva decissió, ara toca recuperar aquesta lessió amb paciència i si tot va bé a preparar la de Florencia al novembre

Salut i kms

entrenar com una guineu, competir com un llop

20 Mar 2015 13:18 #1183 per Altair (Visitant)
Uep transkibeixo un article que re-sona.

La serenor de còrrer

El filosof Francesc Torralba reflexiona sobre la seva experiencia d'alliberament emocional i mental com a corredor.

Còrrer , en la seva aparent simplicitat i senzillesa, implica la persona en la seva totalitat, des de la superficie de la pell fins al seu fons, el jo profund. Es una experiencia de llibertat en la qual s'obre un espai propi, un acte alliberador de les passions tòxiques. Aixi ho explica Francesc Torralba, filosof, professor d'Etica (URL), assagista i corredor de fons al llibre Còrrer per pensar i sentir, en que plasma les seves reflexions sobre l'acte de còrrer i el seu impacte en les emocions, la ment, la identitat. Un acte, diu, que genera gust per la vida.

Torralba ha utilitzat aixi a la seva professió de "pensador" per descodoficar el que succeeix cada mati des de fa 25 anys. Amb un frontal per il.luminarquan encara no ha sortit el Sol, es posa a còrrer durant una hora pels camins a la recerca d'una pau interior que no arriba a trobar d'una altre manera. Explica que 'es un regal que es fa cada dia, apratant les urgencies que sempre sotgen. Quan corro-assenyala- tot es posa al seu lloc".

S'ha escrit molt sobre l'auge del còrrer de les curses de fons i de montanya des d'un punt de vista fisiològic o de repte personal, pero Francesc Torralba posa el mirall en alló que molts dels que corren senten però desconeixen, i en fer-ho li dona un sentit mes enllà de la descarrega d'endorfines amb que normalment es vincula la pracica d'aquest esport.

Torralba corre pel bosc per "impregnar-se del món" i fer volar els sentits: olorar, tocar, sentir el sol o el vent i, sobretot gaudir del silenci. Alla aconsegueix oblidar-se del sue personatge social. Als boscos no hi ha personatges, cadescu fa el que li correspon. No hi ha espai ni ocasio per la vanitat (....) ni cameres, ni diaris, ni xarxes socials". Sent que forma part de la natura en una accio gratuïta que precisament per  aquesta gratuïtitat es una declaracio de llibertat. Moltes de les coses que es fan durant el dia, indica, arriben de condicionants que no es busquen, de compromisos, obligacions, responsabilitats. En canvi, la decisio de sortir a correr és lliure, perque ningu no obliga, ni reporta cap benefici economic o social.

En la societat actual, tenallada per la pressa, la productivitat i un punt d'ansia, posar-se a trotar es una vindicacio de la lentitud, de posar la vista al camí i no en la meta. I en aquesta societat electrica , aquest professor d'Etica posa sobretot l'accent en l'experiencia emocional, en el fluix d'emocions positives que li genera. En ocasions em sento trist, amb rabia, fins i tot indignat, i tinc la necessitat de buidar aquest farcell emocional. Sempre que corro -escriu-, percebo que deixo darrere aquest residu emocional. I en fer-ho no l'aboco sobre les persones que esimo....., queda darrera meu formant un nùvol invisible que es dissol en el no-res.

es per tant una via d'higiene interna de relativitzar els problemes, i de diluir els pensaments alienadors que enterboleixen la ment. Ho defineix com una font de benestar emocional, ja que es buida la ment i l'esperit, que queden en calma. Un buit imprescindible en uns temps hipersaturats de missatges i estimuls que, assenyala, col-lapsen i ofeguen el jo. Un buit que omple.

Emocions i pensament i per aixó enten que es tambe una experiencia mental -sense afany d'elaborar teories cientifiques- que fa fluir un riu d'idees, de forma desenfrenada i sense planificacio previa, un caos que allibera la ment i per aixo en acabar l'ejercici esta mes desperta. Pero el corredor de fons tambe es pot quedar absort en una idea sense a penes adonar-se del seu moviment o planificar algunes qüestions, anticipar conseqüencies, avaluar riscos o examinar la consciencia. Es una manera de prendre distancia del present immediat.

I la meditacio pot arribar quan fa mitja hora que un corre , assenyala, quan s'han alliberat els residus emocionals i mentals els dimonis interiors que aïllen, llabors la ment veu com flueixen els pensaments. "Jo mateix -comenta- no sabia que meditaba corrent"-

Frances Torralba reflexiona a partir de la seva experiencia personal , de la seva manera d'estar al mon construïda tambe sobre la seva condicio de corredor de fons. Les decisions mes importants de  la seva vida personal, afectiva i laboral les ha pres corrent. Amb la ment desperta, en aquest acte de celebracio de l'existencia en el qual es pren distancia dels llaços afectius i professionals...........

Companys esper que us hagui complagut aquest article, que per altre banda resona en el meu taranna. I tambe he escollit el dia en que el Sol LLuna es casan,

salutacions

salut

20 Mar 2015 13:34 #1184 per Joan3 (Associat/da)
ToniVLC: Et diré milantamil vegades (per fer servir les teves paraules), que només per llegir les teves cròniques, no vull que paris mai de fer maratons.

Magnífica marató, magnífica crònica. El nivell cada cop més alt en totes dues coses. M'alegro moltíssim que hagi anat tot tan bé, perquè t'ho mereixes.

Ganes de compartir, on sigui, alguna altra "cremà". Una abraçada que baixa volant cap al cap i casal,

Joan

20 Mar 2015 16:44 #1185 per Grinta (Associat/da)
Encara emocionada amb la teva crònica Toni VLC.

Quan pugui expressar alguna cosa que estigui mínimament a l'alçada, ho faré (igual això no passa mai  :'( )

Però avançar que la marató no la vaig viure, ni de bon tros, com expliques.
Per començar, no et vas queixar ni vas ser agorer, simplement les polseres anaven una mica descompensades, la teva anava molt per sota de les teves capacitats.

D'altra banda, ens vam ajudar els dos. Mai oblidaré els dos últims km amb el bessó pujat, lluitant per no perdre't de vista i tu frenant i girant-te contínuament. Qui va ajudar a qui? Vam fer un bon tàndem que espero que es repeteixi a la teva estimada València.
Company, vés preparant el sub 3h30'  :yipi:
I gràcies una vegada més per les teves paraules  :love: De veritat que no es mereixen, va ser un plaer córrer al teu costat.

I si algun dia, l'associació Corredors.cat necessita un Relació Públiques, no dubteu! Si no va saludar mitja Barcelona, no va saludar ningú. Em sentia una guiri al seu costat.

Per acabar i com a anècdota, m'ha sobtat que parlis d'una de les imatges literàries que més m'han captivat.  Sota la meva polsera d'ASICS hi ha un tatuatge que evidentment quedava tapat, te l'ensenyo a València però ja t'avanço que té a veure amb la noia del Murakami  :mdr: I ja m'agradaria a mi ser la Fallera Major!!!

Amunt València!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

20 Mar 2015 17:21 #1186 per jordi40 (Visitant)
la marató de Barcelona ja es història
el record quedara gravat a les nostres memories per sempre
pero ha valgut la pena, tots els entrenaments, tot el patiment
la pluja, el fred, el maleit vent, tot aquest sacrifici
mesos interminables de entrenament per conseguir el nostre objectiu
per un moment de gloria?...
espero continuanr pensant que si
espero tenir la ilusio intacte
com la primera vegada...

20 Mar 2015 17:28 #1187 per sandmannn (Associat/da)
Bé, doncs després de 2 setmanes intenses de mudança, ja tinc internet i puc fer la crònica. Tot i que de crònica més ben poqueta jejej-

Vaig sortir amb el trans atlàntic del 3H30' i a la pujada del Camp Nou ja em vaig despenjar ja que sempre a les pujades soc més lent.
Tot i així vaig clavar els parcials fins el k.30
Del 30 al 34 la cosa va afluixar algo, tot i que no era res preocupant.
Això só, al 34 la meva Marató es va "acabar" per fortes rampes al múscul petit que tenim per sobre el genoll (no sé el nom tècnic xD) I a partir de allà vaig fer CA-CO per les rampes que tenia al genoll.

Temps final de 3h 47' ja que al final "ya me daba lo mismo 8 que 80"

La de Donosti me la prepararé bé

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

20 Mar 2015 20:09 #1188 per carsobe (Visitant)
Aquest vespre, de nou a nou i mitja, a Teledeporte:
Marató de Barcelona ;)

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

20 Mar 2015 20:54 #1189 per Wallaby (Associat/da)
Moltes gràcies a tots els fotògrafs  :great:

Moltes felicitats a tots els que vàreu tenir els nassos de posar-vos un dorsal, als qui la veu acabar i als que a mes veu fer MMP.

La meva crònica:

Arribava un pel curt de preparació dp de la lesió a l'aquiles pero les sensacions deien que podia buscar el sub 2:50.

Des de divendres amb faringitis em vaig llevar diumenge amb dècimes de febre  :grrrrrr:.

Vaig sortir amb el gran mestre Xavi Nadal a ritme objectiu. Cap al km 3 ens agafa el Bhryz que s'en va cap endavant com un avió. De bon principi veig que vaig còmode amb el ritme pero que no em trobo tot lo fresc que requeriria tenint en compte que la distància és molt llarga  :whistle:.

Gaudeixo de l'animació en tots els punts de la ciutat, la veritat es que en molts moments et deixes portar i vas fent km's sense ni adonar-te'n.  :yes: Cap al km 15 crec que era que ens atrapa l'Esrafiki amb qui havia d'anar en teoria des del principi pero que no vaig trobar al calaix de sortida  :whip:. Se'l veu que roda molt fàcil i s'intueix que farà una cosa gran. :yes:

Passem la mitja en 1:23:50 i el Jordi amb l'R3 se'ns comencen a distanciar. Jo segueixo amb el Xavi fins aproximadament el 25 on ja em començo a despenjar una mica. Tot i això fins al km 33 vaig per fer sub 2:50 encara.

A partir d'aquest moment vaig veure que si intentava seguir acabaria petant i decideixo baixar una mica el ritme per assegurar fer MMP i deixar per dies millors intentar acostar-me als 2:45 que crec que els tinc a les cames des de la marató desgraciada del 2014 on si que hi arribava en plenitud.

Creuo la meta en 2:51:40, amb satisfacció per haver lluitat una bona marca en un mal dia de salut i amb ganes de recuperar be l'aquiles (que va aguantar com un campió  :yipi:) per que la següent marató pels meus c...... que rebento el crono  :666:

Saludo i felicito a l'Esrafiki, al Xavi Nadal , al Bhryz i a la resta de companys que van arribant, sou uns cracks nanos  :yipi:

Ara toca gaudir corrents una temporada sense planificació ni objectius concrets, pero algun 10K decent també el buscarem no?  :whistle:

Fins aviat!

5KM: 17'07" (5K El Prat 2016)
10KM: 34'25" (Nassos 2016)
21KM: 1h16'58" (Mitja Barcelona 2014)
Behobia/SS: 1h15'47'' (2013)
Marató: - 2h44'52" (Marató de Barcelona 2017)

20 Mar 2015 21:05 #1190 per ERIC (Associat/da)
Bestial el teu resultat, wallaby, felicitats, es un troç de marca

20 Mar 2015 22:19 #1191 per mk30 (Associat/da)
Hola,

Aquí va la meva crònica :yipi:

Primer de tot, tinc que dir que es la primera vegada que faig 2 maratons la mateixa temporada i no sabia que tal sortiria, però es veu que al resultat a estat bo.

La veritat es que tot va començar molt be el dia de la marató, vaig dormir be, no moltes hores però ben dormides, em llevo a les 5:30h, esmorzo una mica i ja marxo cap a la plaça espanyà, deixo el cotxe al pàrquing del centre comercial i vaig cap al bar que havíem quedat uns quants.

Al bar ens trobem el Jorfer, ManoloM, Jaume86, Carles#22, amic i molts altres,  el ManoloM s'adona que no porta el dorsal i el chip i marxa corrents a buscar-lo a casa. :mdr:

Quedem per sortir a una barqueta liderada pel ManoloM i en el grupet anem el Jorfer, Ignasi, Amic, TociBDN i no ser si em deixo algú més.

Sortim tots plegats menys el TociBDN que no el veiem, de seguida el Amic ens deixa, ja ens va dir que no volia anar tant ràpid, així que no ens sorprèn.

El ManoloM ens va portant el ritme i es increïble com el sap portar tots els km, el Jorfer intenta parlar en algun moment i el ManoloM el fa calla :rofl: :rofl: :rofl:, es que quan es troben 2 capitans ja se sap :whistle: :love: :love:
El més increïble es que en els avituallaments no fem absolutament res, res, res de res, el Manolo es anava recollint les aigües i ens les anàvem passant.

Els ritmes els portàvem molt be i jo em trobo perfecte, però amb les dubtes si quan arribi el "muro" seguiré igual.

El el km. 21 s'incorpora el Rugbyman i algú més que crec que es diu Jordi (ho sento no ho recordo) i ajudant al ManoloM a portar-nos a meta sense fer res, be només córrer :whistle:

En el km 32 veig al Jorfer amb ganes i s'avança una mica, però el ManoloM el frena, jo miro de seguir el Jorfer, per si decideix marxar i deixar-me tirat :grrrrrr: :grrrrrr: :666: :love:.  De moment seguint tots junts, però jo quan arriba el km.33 em noto molt be i m'adono que en aquesta marató per fi sabre el que es corre sense petar, així que no ser que fer si marxar o anar amb el grup per si de cas.  Com el ManoloM ja veu que tinc ganes de tirar, m'anima a marxar, m'ho penso 10 segons i al final dic quins collons dons marxem i a per totes, li comento un parell de cops al Jorfer que vingui amb mi, però no contesta ( quina pena :grrrrrr:), així que al final marxo.

Durant els primers km, encara sento al ManoloM parlant al darrera, així que penso que tinc que donar una mica més o em passaran i ja m'enfonsaré, miro de agafar un bon ritme i em sento be.

En el km 39 crec passo al Car-pat que ja el veig que no pot, llàstima, però ho vas intentar i al final MMP.

La part més difícil es la pujada fins la Plaça Catalunya, es fa llarga i dura, però per fi arribo a la Plaça Catalunya i be la baixada del Portal del Angel i aquí em deixo porta i recupero un mica, passo pel gran avituallament correcat i em fa molta il·lusió.

Aquí em sento molt be, així que ja ser que tinc la marató feta, pujo pel paral·lel i no sembla que sigui de pujada, el faig a bon ritme i la gent anima moltíssim, així que encara vaig més ràpid.

Al final del paral·lel passo al Lucius que ja veig que va molt just i arribo a meta en 3h07'01'' i super content. 

Un cop arribat començo a saludar als amics correcats i la majoria molt contents amb bones marques, al cap de pocs segons arribant el Jorfer i ManoloM.  Això vol dir que ells també han anat ràpids els últims km.

M'alegro molt pel Jaume86, que tenia dubtes, però al final ho a fet superbe i seguirà creixent, però sense pressió que a ell no li agrada :love:

Carles#22, collons no et podies haver posat un altre nick, mai trobo la almoadilla  :grrrrrr: :love:  Vas arribar a meta super content i no es per menys.  Portes una progressiu molt bona i sobretot es veu que gaudeixes molt corrent i ets molt feliç.  En un parell d'anys farem la marató al mateix ritme, seguríssim.

Polgi, semblava que no arriba com ell volia, però al final a resultat que a fet MMP i per més del que ell creia. Felicitats

Amic, es tot un mestre d'aquest esport i jo sempre aprenc molt d'ell.  Últimament s'està regulant una mica, però ja era hora, sinó ja el veia fent 3 h quan tingui 80 anys.  Llàstima que va tenir molèsties en la marató per culpa d'una butllofa, però segur que va quedar dels primers de la seva categoria.

David77
, tot i portar 2 setmanes malalt va poder córrer i has fet una marca impressionant.

Joan33
, aquest cop a no pogut ser baixar de 3h, però estàs a la porta, la propera seguríssim.

Felicitats també a tots, Robert, Xavier Nadal, R3, Esrafiki, ToniVLC, Hansi, Teresa, etcccccccccccccccc

Per ultim vaig dir que la propera temporada només faria una marató, que serà Roma, però els companys del JB Team estan preparant Valencia i ja m'estan fent dubtar.

Principalment, a part de la família, dedico la marató al Mister JB per fer entrenament pensats en mi, al  Jorfer per ser la meva referencia en aquest mon del córrer i a corredors.cat i ManoloM per portar-nos com uns Reis durant tota la marató.  Gràcies gràcies gràcies  :love: :love: :love:

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

20 Mar 2015 23:03 #1192 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Diumenge passat després de 5 anys fent aquesta marató (la darrere l'any 2011) es ben cert tot el que expliqueu, amb aquest ja son 4 els anys que hi he estat però com a espectador / animador, aquesta marató ha crecut en tots els aspestes  :great:.

Si en les tres anteriors edicions com a espectador, seguint el pas a la primera part de la cursa i després cap al final, era com el dia i la nit segurament perquè la climatologia no era massa favorable (això em va portar personalment a pensar en altres maratons) enguany tal com anava sentint les previsions metereologiques veia que enguany seria un luxe la temperatura i vist el resultat final i global crec no haver-me equivocat. Quina sana enveja de no haver estat a la linia de sortida però enguany tampoc hi hagué pogut estar.

Em calia temps per llegit les vostres cròniques i ja puc que ho fet fet. M'agrada llegir-les de totes les curses, però en el cas de les maratons, són per mi molt més emotives  :love:

Joan de Gracia, Kurt, ToniVLC, mariocat, MiguelSBD, Eric, Dabit, Rafa Barrachina, Lucius, Oriol_R, Darth Vader, Car-Pat, Antirco, TOCIBDN, al, atmos, alcal, Sergi42195, Grinta, jtorremade, Tiny, Jona3, Altair, m@rcus, esquimal, jcarpa, butanitoforever, carles#22, javieraray, Manu 1.1, Joan33, Lluis74, Som, Raf@, carsobe, solteron, JosepJaipur, dani75, mas, Jaume86, jordicp3, Angel, tottu, Hansi, RunnerSantBoi, xevifisio, sadmann, jordi40, wallaby, mk_30 moltes gracies per explicar-ho i moltes felicitats per les vostres maratons  8)

Espero continuar llegint-ne moltes més crònques que a la foto n'ereu molts i molts i quasi no hi entraveu tots  ;)

Si tingués la certesa que el dia 13 de març de 2016 fes la temperatura que va fer, com m'agradaria ser a la línia de sortida.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

20 Mar 2015 23:33 #1193 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Josep58

moltes gràcies a tu per lleigir-les la propera et toca a tu  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

21 Mar 2015 10:23 - 21 Mar 2015 10:38 #1194 per Antirco (Associat/da)
Ey companys !!! , com porteu la depressió post marató  :666:,això es resolt planificant la següent.  :party: :party: :party:, no pares sigue sigue, no pares sigue sigue  :whip:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

21 Mar 2015 10:49 #1195 per krilinmvp (Visitant)
Hahahahahahahhahaha com es nota que la Marató de BCN ja ha passat!!

Avui he anat a fer el meu primer rodatge de recuperació i a les 9:00 plovisquejava una mica, però al riu (Besós, Santako) no havia ni Deu, però vull dir ni Deu, estava sol. Aquestes setmanes pre-marató de BCN fes el temps que fes sempre havia gent corrents.

Bé, pel que fa a la meva marató, sensacions agredolces.

CONTENT per haver acabat amb l'objectiu B (menys de 4:30) en 4h 18' 33" . Tenint en compte que abans de la Maratest el màxim que havia fet eren 23 Kms. puc estar satisfet.

DECEBUT per haver hagut de caminar/còrrer des del km 33 no per falta de forces, si no pel mal de peus, solis, genolls, quadríceps etc.

PICAT per la propera... més i millor

Salutacions

21 Mar 2015 13:31 #1196 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Ey companys !!! , com porteu la depressió post marató  :666:,això es resolt planificant la següent.  :party: :party: :party:, no pares sigue sigue, no pares sigue sigue  :whip:

jo tinc una al mes de maig i un altre al novembre  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

21 Mar 2015 18:36 #1197 per RunnerSantBoi (Visitant)

Hola,

Diumenge passat després de 5 anys fent aquesta marató (la darrere l'any 2011) es ben cert tot el que expliqueu, amb aquest ja son 4 els anys que hi he estat però com a espectador / animador, aquesta marató ha crecut en tots els aspestes  :great:.

Si en les tres anteriors edicions com a espectador, seguint el pas a la primera part de la cursa i després cap al final, era com el dia i la nit segurament perquè la climatologia no era massa favorable (això em va portar personalment a pensar en altres maratons) enguany tal com anava sentint les previsions metereologiques veia que enguany seria un luxe la temperatura i vist el resultat final i global crec no haver-me equivocat. Quina sana enveja de no haver estat a la linia de sortida però enguany tampoc hi hagué pogut estar.

Em calia temps per llegit les vostres cròniques i ja puc que ho fet fet. M'agrada llegir-les de totes les curses, però en el cas de les maratons, són per mi molt més emotives  :love:

Joan de Gracia, Kurt, ToniVLC, mariocat, MiguelSBD, Eric, Dabit, Rafa Barrachina, Lucius, Oriol_R, Darth Vader, Car-Pat, Antirco, TOCIBDN, al, atmos, alcal, Sergi42195, Grinta, jtorremade, Tiny, Jona3, Altair, m@rcus, esquimal, jcarpa, butanitoforever, carles#22, javieraray, Manu 1.1, Joan33, Lluis74, Som, Raf@, carsobe, solteron, JosepJaipur, dani75, mas, Jaume86, jordicp3, Angel, tottu, Hansi, RunnerSantBoi, xevifisio, sadmann, jordi40, wallaby, mk_30 moltes gracies per explicar-ho i moltes felicitats per les vostres maratons   8)

Espero continuar llegint-ne moltes més crònques que a la foto n'ereu molts i molts i quasi no hi entraveu tots  ;)

Si tingués la certesa que el dia 13 de març de 2016 fes la temperatura que va fer, com m'agradaria ser a la línia de sortida.

gracies Josep58
salutacions crack

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

21 Mar 2015 18:59 #1198 per Jorfer (Associat/da)
Estic escrivint crònica i he començat a llegir el fil...vaig per la plana 68  :whistle: :whistle:

Atmos Víctor ja ets un maratonià piltrafilla però maratonià. L'important és que tens més ganes de tornar a repetir i ja estàs mirant calendari.  :yes: :yes:
Koose, bravo per aquesta MMP tant ben lluitada i entrenada. M'alegro molt  :yes: :yes:
Tiny, estaves en forma i diumenge has recollit el fruit del bon treball fet les darreres setmanes. Ara a gauidr del marcón MMP
Pirata Agus  :love: :love:
Guillem Gandol a gaudir de la segona MMP. T'has quedat a molt poquet de la primera.  8) 8)
Juan, ergofo, Jord1, Ori moltes gràcies per la col·lecció de fotografies compartides  :great: :great:
Buff! felicitats per ser de nou maratonià i amb el temps previst. Crec que tens feina...pel rànquing maratonià  :yes:
Ergofo i Quicu111 felicitats per aquestes noves MMPs. Ergofo aviagt estaràs a la meva barqueta  :yes: :yes:  :wink2:

22 Mar 2015 13:05 - 22 Mar 2015 13:08 #1199 per Hansi (Associat/da)
ToniVLC, quin relat 8)! Èpic i emotiu...i valencià, com no podia ser d'altra manera. Enhorabona per la marató que vas fer i per saber gaudir tant de les vivències! :happy: Grinta, crec que et mereixes també una felicitació associada a la del ToniVLC :wink2:

Jaume86, m'has deixat de pasta moniato amb l'anècdota de Sant Llorenç d'Hortons, primera notícia! Llavors no tenia ni idea de qui eres! :he: Et puc assegurar que si vas avançar-me al final, ni em vaig adonar, perquè mai dono importància a aquests esprints finals, i menys aquell dia, que recordo que era un entrenament i no anava a competir. Així que tranquil, que "no mhabía quedao con tu cara" :rofl:. Em segueixes caient molt bé! :wink2:

22 Mar 2015 15:30 #1200 per atmos (Visitant)

Atmos Víctor ja ets un maratonià piltrafilla però maratonià. L'important és que tens més ganes de tornar a repetir i ja estàs mirant calendari.  :yes: :yes:

Jajajajajaja!!!! piltrafilla amb dius!!!!!!!  :winktongue:
Doncs si, tinc ganes de tornar a sentir, tant, les sensacions de saber que tinc 42 km per davant com tot el que bé després..... :yes:
Estic per fer la de València.....

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats