- Missatges: 28
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
jo tinc una al mes de maig i un altre al novembreEy companys !!! , com porteu la depressió post marató
,això es resolt planificant la següent.
![]()
![]()
, no pares sigue sigue, no pares sigue sigue
Hola,
Diumenge passat després de 5 anys fent aquesta marató (la darrere l'any 2011) es ben cert tot el que expliqueu, amb aquest ja son 4 els anys que hi he estat però com a espectador / animador, aquesta marató ha crecut en tots els aspestes.
Si en les tres anteriors edicions com a espectador, seguint el pas a la primera part de la cursa i després cap al final, era com el dia i la nit segurament perquè la climatologia no era massa favorable (això em va portar personalment a pensar en altres maratons) enguany tal com anava sentint les previsions metereologiques veia que enguany seria un luxe la temperatura i vist el resultat final i global crec no haver-me equivocat. Quina sana enveja de no haver estat a la linia de sortida però enguany tampoc hi hagué pogut estar.
Em calia temps per llegit les vostres cròniques i ja puc que ho fet fet. M'agrada llegir-les de totes les curses, però en el cas de les maratons, són per mi molt més emotives :love:
Joan de Gracia, Kurt, ToniVLC, mariocat, MiguelSBD, Eric, Dabit, Rafa Barrachina, Lucius, Oriol_R, Darth Vader, Car-Pat, Antirco, TOCIBDN, al, atmos, alcal, Sergi42195, Grinta, jtorremade, Tiny, Jona3, Altair, m@rcus, esquimal, jcarpa, butanitoforever, carles#22, javieraray, Manu 1.1, Joan33, Lluis74, Som, Raf@, carsobe, solteron, JosepJaipur, dani75, mas, Jaume86, jordicp3, Angel, tottu, Hansi, RunnerSantBoi, xevifisio, sadmann, jordi40, wallaby, mk_30 moltes gracies per explicar-ho i moltes felicitats per les vostres maratons
Espero continuar llegint-ne moltes més crònques que a la foto n'ereu molts i molts i quasi no hi entraveu tots
Si tingués la certesa que el dia 13 de març de 2016 fes la temperatura que va fer, com m'agradaria ser a la línia de sortida.
Atmos Víctor ja ets un maratonià piltrafilla però maratonià. L'important és que tens més ganes de tornar a repetir i ja estàs mirant calendari. :yes: :yes: