37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

26 Mar 2015 22:27 #1241 per MIGUEL SBD (Associat/da)
https://scontent-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10941860_10152941940638462_7262108150340883256_n.jpg?oh=a92e50a4ac5a7d8598d302539ac16002&oe=55AC8E09

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2015 01:26 #1242 per jaume86 (Associat/da)
ManoloM genio y figura hasta en la escritura!! :love:

A ver si os encontrais http://www.42195.es/fotos/MARATO-BARCELONA-2015/MARATO-BARCELONA-2015-ALBUM1?page=10

També hi ha el TociBDN, l'amic i en M@rcus i molts altres correcats més als 2 albums!!

Però la foto que buscava, la que es van fer a un gran grup a l'arribada  :neutral: :neutral:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

27 Mar 2015 01:49 #1243 per jaume86 (Associat/da)
Ja l'he trobat!!!

http://www.42195.es/fotos/MARATO-BARCELONA-2015/MARATO-BARCELONA-2015-Album-3/Marato-Barcelona-2015-1-1048

L'anterior també és del mateix grup de xiflats però mirant cap a l'arribada!!

I unes abans hi ha la celebracions de l'arribada de la vostra barqueta  :yipi: :yipi:

(Disculpeu els fotògrafs de l'associació, és l'única foto que sabia segur que sortia, i amb molta més gent en un gran moment d'euforia  :party: :party: :party: )

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

27 Mar 2015 06:45 #1244 per atmos (Visitant)
La foto dels cracks.....quin subidón....qualsevol diria que venieu de marxa..... :mdr: :great:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

27 Mar 2015 09:59 #1245 per JJ_SBD (Associat/da)
Hola,

Jo per la meva part MMP 3h26'29'.  :party:
Vaig sortir amb la barqueta de 3h30' amb molts companys ( no posso noms perquè segur en deixo algú).
Tot perfecte fins a la mitja marató encara que vaig pensant que vaig un pelet ràpid i no sé si aguantarem fins a final. Cap al quilometre 20-25, la barqueta finalment s'estira i crec recordar que anem Apintu,Tiny,Xevifisio, Boix i LLuis74.
Tota la diagonal fins a glories vaig amb el Tiny fent molt quilometres junts i a bon ritme. El veia molt bé desde l'inici de la marató i penso que es un bon company per la travessa.
Parlem poc i anem fent. Crec recordar que cap al 30 ens juntem amb el Xevifisio que anaba uns metres per davant nostre. Jo penso que del 30-35 he d'asegurar el temps de la marató i fer un bon parcial per arribar al paral.lel sense patir pel crono.
Arribant al Parc de la Ciutadella, parlem el Tiny,Xevifisio i comentem que el que pugui tirar més que apreti. Fem molt quilometres tots junts durant la marató. Arribem al km38 a l'avituallament :love:. Xevifisio uns metres abans ha parat a veure la family i amb en Tiny he perdut la referencia visual, però intueixo que va darrera meu  a pocs metres. Passat l'avituallament torna contactar amb mi el Xevifisio que anirem junts a bon ritme fins al km40 a l'inici del paral.lel  aben passant alguns companys de barqueta de 3h30' que s'havien avançat alguns quilometres abans. Li dic al Xevifisio que apreti si pot, que m'he buidat i que podré mantenir el ritme a para.lel pero no apretar mes, content veig que tinc el sub 3h30 assegurat.
Finalment Xevifisio puja molt bé paral.lel i s'en va uns metres que ja no recuperaré.
Veig a la family i m'emociono, linea d'arribada 3h26'29' i felicito al Xevifisio a l'arribada, hem fet molt bona marató, llàstima que no trobo al Tiny a l'arribada per felicitar-li i parlar de la bona companyia que he tingut durant la marató, pero sé que arriba pocs segons despres de mi.
Fins la propera i ens veiem a les curses.

27 Mar 2015 16:19 - 27 Mar 2015 19:34 #1246 per Tiny (Associat/da)
Repassant des de la pàgina 68... :surprised:  i comentant els post dels companys de 3h30:

Guiri
Un debut boníssim i molt regular. L'any vinent, 3h 15
Koose Un  altre sobrat a la barqueta
Guillem Gandol Amb bon entreno i descans, MMP segura. Cuida't company
Antirco Bona marató! Auténtic company de 3h30...2016?
jaiol  4h, 3h45,...3h30 el 2016  ;)
ToniVLC Ara si que la propera ja no ten's excusa. Quina gran crònica!!!
CarlaD T'he vist a la càmara de meta molt a prop. Gran segona part!
xevifisio Sobrat als darrers km. Aviat 3h15. Jo també vaig enyorar els Dire Straits  :neutral:
dani75 Debut prometedor!
esquimal Aguantaste hasta el final...felicidades
Lluis74 El dia que puguis entrenar regular cau el 3h30...
sandmann No va ser el teu dia..Però tu en fas moltes i un dia caurà una bona rebaixa!
JJ_SBD També vaig pensar en tú a l'arribada...Quina gran marató ens va sortir!
Veient la marca que vas fer pràcticament deuries doblar el temps! L'any que ve, 3h25?

Finalment felicitar als companys per les cròniques amb tanta emoció... :party:
Proposaria un premi pastanaga per les millors cròniques...

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

01 Abr 2015 15:37 #1247 per David1978 (Associat/da)
Mágradaría compartir amb tots vosaltres la crónica de la meva marató de Barcelona

dlopezcar1978.blogspot.com.es/2015/04/ma...15-de-marzo-del.html

desitjo que us agradi

01 Abr 2015 21:32 #1248 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Mágradaría compartir amb tots vosaltres la crónica de la meva marató de Barcelona

dlopezcar1978.blogspot.com.es/2015/04/ma...15-de-marzo-del.html

desitjo que us agradi

lleigida crak molt bona crónica com la teva marató moltes felicitats  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

01 Abr 2015 22:41 #1249 per jorditogores (Associat/da)
Gran Maratón David 1978 :great:, y la crónica no tiene desperdicio, refleja el espiritu de la gran mayoría de nosotros(emociones,sentimientos,miedos,alegrias,sacrificios,etc), y creo que lo mejor de todo es que a la mayoría de nosotros nos quedan ganas de volver el próximo año,que tiene esta maldita distancia que a todos nos tiene pillados? :whistle:

03 Abr 2015 21:12 #1250 per seocuenta (Visitant)
buen precio, o es que cada día todo lo otro sube? Jajajaj

19 Gen 2017 18:19 #1251 per No Surrender (Associat/da)

Amb quasi 53 anys, van parlar-me d’una SENYORA que cada any visitava pels voltants de la primavera, la ciutat de Barcelona. Els que van parlar-me d’ella, van dir-me que m’agradaria i que gaudiria molt amb ella. No ho entenia, ja que estic feliçment casat amb la millor dona del món i tenim un fill la mar de” bon nano”, però ells insistien que havia de conèixer-la i estimar-la una mica.  :glasses: :glasses: :glasses:

Tant varen parlar-me d’ella que poc a poc van anar convencent-me de que havia de veure com era aquesta SENYORA i si realment era tan maca i atractiva com deien. El que no varen dir-me és que per poder veure-la, primer havia de fer una sèrie de preparatius tres mesos abans que vingués a Barcelona i que per a que no em veiés lleig i poc atractiu, havia de posar-me en forma i presentable per rebre-la.  :neutral: :neutral: :neutral:

I dit i fet, el dia 1 de desembre de l’any passat, vaig començar tots els preparatius que un atleta havia escrit en un full de ruta setmanal, i quina va ser la meva sorpresa, que allò no parlava de posar-se guapo comprant un traje del Hermenegildo Zegna i una corbata de seda ben maca i llampant. No, tant sols parlava de fer molts quilòmetres corrent, fer una cosa que li deien sèries, una cosa que li deien canvis de ritme, i que al final tindria que fer una altra cosa anomenada “tapering”. :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Bé vaig pensar jo, almenys anirem de tapes i a prendre unes cervesetes al final de tants quilòmetres.  :whistle: :whistle: :whistle:

I després de fer 700 quilòmetres amb sol, pluja, de dia, de nit, després d’estar cansat de treballar cada dia i haver de sortir a preparar-se per rebre a aquesta SENYORA, va arribar una prova que deien que havia de fer que es deia Maratest. La vaig fer amb molta força i empenta, fins que al dia següent vaig lesionar-me i no podia ni caminar per problemes al bessó i a la part frontal de la tíbia de la cama dreta. I és clar, vaig tenir que deixar de córrer i deixar de fer aquell pla d’entrenament que van dir que havia de fer per rebre a aquesta SENYORA.  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Tres setmanes a molt baix ritme, amb poques sortidetes, per veure si quedàvem una mica guapot per rebre-la.  :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:

I així, vaig arribar al diumenge 15 de Març, que era quan deien que arribava aquesta dama a Barcelona, amb molts temors per la parada que havia fet i que a ella no li agradés. Amb por, però convençut de que havia fet tot el possible per estar en condicions.  :yes: :yes: :yes:

I així, a les 8:30 del matí estava a la línia de sortida, ja que també m’havien explicat que per rebre-la, havia de fer abans 42,195 metres per tornar al mateix lloc on estava. Molta gent que no és corredora i  que parlava amb ella, no ho entenien que havia de córrer això, però jo sabia que havia de fer aquesta distància per poder conèixer a la tan difícil de veure SENYORA a Barcelona. :neutral: :neutral: :neutral:

Durant aquesta distancia, he gaudit, he patit, he cantat, he pensat en mil i una coses, i fins i tot, en el quilòmetre 38, m’he trobat a tots els grans COMPANYS que m’havien dit de conèixer-la. Ha estat genial passar per la Catedral  i trobar-te’ls allà. Fins i tot, m’han gravat i fotografiat mentre passava, i uns altres han corregut uns metres amb mi i preguntant-me fins i tot, com anaven les meves cames. Això sí, m’han banyat d’aigua.   :gasp: :gasp: :gasp:

Ja quedava poc per trobar a la desitjada dona, i tan sols devia encarar el Paral·lel. Realment estava molt cansat i tenia ganes de veure-la i comprovar si era tan maca com tothom deia. Arribo a la Plaça del país del costat, giro lleument a la esquerra, i la veig allà al fons, amb una gran diadema de color blau i blanc, amb un rellotge digital al seu coll, esperant-me a que arribés. Només em faltaven 195 metres per conèixer-la i veure si m’abraçava. Estava convençut de que sí, de que li agradaria.  Situació de “gallina de piel” amb un gran ambient de gent que cridaven: “va, que ja la tens”. I sí, ja la tenia, ja la coneixia. Era molt, però que molt maca. He mirat el Garmin per veure quan temps m’havia fet esperar avui, i he comprovat que he trigat 03h, 59m i 49 segons en conèixer-la. És a dir, que quasi 4 hores, però que a això  li diuen sub-4.   :party: :party: :party:

Contentíssim de haver-la conegut, però quina estat la meva decepció que quan m’he recuperat una mica del esforç fet, i al preguntar per ella, m’han dit que havia marxat i havia deixat un missatge per mi de que fins l’any que ve ja no tornaria. I per que no m’enfadés amb ella, em deixava una medalla commemorativa del nostre encontre.  :'( :'( :'(

No sé si el proper any podré tornar a conèixer a aquesta dama, ja que els meus genolls no estan per tirar masses coets, però del que sí estic segur, és que tot l’esforç que he fet durant aquestes darreres setmanes, han valgut la pena. Avui he tingut una experiència difícil d’explicar, però que el resum final seria que al fi i amb 53 anys, he pogut fer la meva primera SENYORA.  :party: :party: :party:

I'm finisher !!!!  :yes: :yes: :yes:

M'encanta llegir cròniques...abans no me'n deixava ni una...ara per falta de temps se me n'escapen moltes...se me van acumulant, però de tant en tant cau a les mans una lectura com aquesta, que fa que pensi que potser val la pena treure alguna estoneta per poder llegir-vos amb deteniment.
Amb molt retard.... :oops:...quasi dos anys, te felicit per la teva crònica i per la teva Marató....evidentment no optes als premi pastanaga, ja que està "caducada", però com a llegidora del fòrum, te convid a escriure alguna crònica més aquest recien esyrenat 2017!  :great:

19 Gen 2017 20:13 #1252 per mario.cat (Associat/da)
Wala Helena No Surrender. Com has rescatat això, si es de fa dos anys !!!! Quina sorpresa !!!  :love: :love:
A veure si aquest any ens veiem .  :whistle: :whistle: :whistle:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats