- Missatges: 168
L'any passat és veritat que va fer una temperatura altíssima per ser març. Recordo que fins ben entrat a Maig no vam repetir aquelles temperatures (molt mala sort) Al mes de gener, principis de febrer seria ideal per tema temperatura però per la gent que ve de fora, que són moltíssims, segurament no els hi seria tant atractiu. La gran nevada de març va ser només un dia després de la marató (crec any 2010) mentres que el 2007 va fotre una calorada de por per les mateixes dates.
Un gran problema es que l'entrenament de cara a la marató es fa en els mesos més freds (desembre gener febrer) Quan puja la temperatura el cos encara no està acostumat i baixa el seu rendiment MOOOLT. Recordeu una cursa de bombers a l'abril amb una sobtada pujada de temperatura ? Va ser un infern !
Si no fa el dia ideal, aviam qui és el guapu que diu "val, sortiré 15" més lent " :intello: :intello: :intello:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Obert el formulari per les inscripcions gratuites pels clients de Zúrich seguros.
Ara només falta que facin un formulari pels corredors locals, pels aturats, pels que ha han corregut més edicions,...![]()
![]()
Ori
Després de casi un any sense córrer cap cursa i podríem dir, casi sense córrer :'( , he vist el post del Solteron i m'he decidit!!! També he enviat el formulari de Zurich. Estic esperant confirmació. Veig que tarden casi una setmana. A esperar
I si es fa un repte, segur que m'apunto :yipi:
Espero parar una mica per aquí, que feia un munt de mesos que ni em connectava
Després de casi un any sense córrer cap cursa i podríem dir, casi sense córrer :'( , he vist el post del Solteron i m'he decidit!!! També he enviat el formulari de Zurich. Estic esperant confirmació. Veig que tarden casi una setmana. A esperar
I si es fa un repte, segur que m'apunto :yipi:
Espero parar una mica per aquí, que feia un munt de mesos que ni em connectava
:yipi: :yipi: :yipi: :yipi:![]()
![]()
![]()
:yipi: :yipi: :yipi: :yipi:
Hi han noticies que et fan començar el dia de forma molt mes agradable, en penso que aquest cop no et saludaré, pot ser coincidirem en tots dos llocs, repte i cursa.
Salut