37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

18 Jul 2014 13:54 #41 per Jord1 (Associat/da)

Alguna pista o intuición de quins poden ser els canvis?

El primer que penso es en el final. Serà el Paralel?  :grrrrrr:

Continuem

Jo estic convençut que no passarà pel Paral·lel, pq crec que encara estarà en obres que a dia d'avui estan acabades d'iniciar-se i que han de durar 10 mesos ... www.lavanguardia.com/vida/20140504/54407...obras-paral-lel.html

A mi, ja m'extranyava que l'organització de la marató pensés en el corredor i es plantejés modificar el recorregut... sinó és per un cas de força major  :whip: :whip: :whip: ... benvingut sigui  :mdr: :mdr: :mdr:

De totes maneres està molt bé que intentin vendre-ho com una millora, per afavorir marques i per revitalitzar la marató  :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2014 15:11 #42 per Dani (Associat/da)
Si surt i arriba a Plaça Espanya com així sembla, si no es puja pel Paral.lel, pujarà per Sepulveda. Tot i que la pujada es més llarga no es tant continuada com el Paral.lel que fa de puntilla. El punt més elevat és als primers km's, quan puja fins a la Diagonal. Jo eliminaria arrivar fins allà i es pot fer un Trav.Corts, Av.Madrid en plan anar i tornar.  També es podria estudiar l'opció d'agafar la Nacional direcció Marató i fer un anar-tornar. Fas la cursa super més plana però l'animació baixaria totalment.

I potser un circuit de dues voltes ? Més compacte i que es pot evitar més fàcilment les pujades sense recòrrer a bucles.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

18 Jul 2014 15:44 - 18 Jul 2014 23:11 #43 per Polgi (Associat/da)
Aqui hi ha un article a on es compara la Marató de Bcn amb Sevilla i Valencia. Els preus, porcentatges d'acabats i de sub 4 i sub 3h30' parlan per si sols  :yes:

El aquiles de la Marato de Barcelona

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

18 Jul 2014 19:30 #44 per ratadesants (Associat/da)
Plantejar-se avançar-la al febrer per evitar les possibles calorades  :beurk: si que seria un encert

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

18 Jul 2014 21:59 #45 per Jorfer (Associat/da)

Plantejar-se avançar-la al febrer per evitar les possibles calorades  :beurk: si que seria un encert

O a la primera setmana de març i/o sortir a les 8.00 del matí  :yes: :yes:

18 Jul 2014 23:47 #46 per Dani (Associat/da)
Una cosa a tenir en compte. Aquest any 15/03 no ens agafarà el canvi d'horari d'estiu. Millor  8) El canvi es fa 28-29 Març.

Crec que tenim bastanta mala sort a les últimes 7 edicions de la marató de Bcn. Com a mínim recordo tres amb molta calor. Una calor anormal. De fet, aquest any la màxima del dia de la marató era d'un dia de Maig. 24,0 graus no és normal !

19 Jul 2014 07:08 #47 per Mattu (Visitant)

De fet, aquest any la màxima del dia de la marató era d'un dia de Maig. 24,0 graus no és normal !

L'any passat va ser acollonant. Jo era animant a Urquinaona (dius, un lloc on no hi ha molt de lloc on passi el sol a les 11 del matí) i en 45 minuts vaig pegar-me una suada de pare i senyor meu.

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

19 Jul 2014 11:50 - 19 Jul 2014 11:53 #48 per Hansi (Associat/da)
Engrescadora possibilitat la d'un circuit més planer :yes:, quan facin públic el disseny veurem si ho aconsegueixen. Alguna de les opcions que diu el Dani estaria molt bé, com la de no arribar a pujar als primers km fins la Diagonal. Però per mi, el més important és el que diu ratadesants: avançar la data un mes i escaig.

Molt interessant l'article, Polgi. Crec que dóna en el clau del que li cal a la marató de BCN per ser encara més protagonista a nivell mundial. Recull els aspectes que estem comentant la majoria de nosaltres des de fa uns anys.

19 Jul 2014 13:00 #49 per ERIC (Associat/da)
Jo soc bastant novell en tema maratons només he corregut a Barcelona, i no conec altres ciutats, però si alguna cosa m´agrada de Barcelona, es la gentada que surt a animar;  en els moments més critics ajuden i molt, jo el recorregut de veritat, no penso que sigui gens dur, comparat amb la marato que es feia abans que acabava a Montjuih; el factor determinant es que entrenem en temperatures molt baixes, i el dia de la cursa, fa un temps primaveral i lògicmaent les marques es resenteixen;

Amb aquest mateix recorregut, si se celebres un mes abans, les marques serien molt més bones, Segur¡¡¡, i treient el paralel, que no ens enganyem es una pujadeta, si es que es pot considerar com a tal, però que en el Km 40 inevitablement, sembla el mortirolo, i a més de ser  un tram que els corredors odiem perque hi passem molts cops, i solem perdre-hi temps, no es un recorregut amb grans difiicultats,

Bé es una opinió personal, pot ser incompleta, perque jo no conec recorreguts d´altres maratons

Salutacions.

03 Set 2014 17:19 #50 per Ori (Visitant)
Informació d'interés pels que tinguin alguna assegurança amb Zurich:

A partir del dia 1 d'octubre inscripció gratuita per la Marató de Barcelona, això sí, només 2000 inscripcions.

Ori

5km   : 0:24:02 (Masnou 2011 - Curta?)
10km : 0:48:35 (Vilassar 2013)
21km : 1:47:55 (Mataró 2012)
42km : 4:24:51 (Barcelona 2013)

03 Set 2014 19:30 #51 per RugbyMan (Associat/da)

A partir del dia 1 d'octubre inscripció gratuita per la Marató de Barcelona, això sí, només 2000 inscripcions.

Ori

Mersi Ori, ens tindrem que afanyar aquest any...nomes 2000  :surprised:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

03 Set 2014 19:42 #52 per Jorfer (Associat/da)
Ja podrien regalar algunes inscripcions als corredors fidels a la marató, que jo en conec a alguns d'aquesta casa ,  i no només als que tenen un producte del patrocinador de torn.  :whip: :whip:

Seria un detall i un motiu per a fidelitzar a la gent. Proposta llençada  :whistle: :whistle: :whistle: :yes: :yes:

17 Set 2014 10:17 #53 per Angel.gd (Visitant)

Jo soc bastant novell en tema maratons només he corregut a Barcelona, i no conec altres ciutats, però si alguna cosa m´agrada de Barcelona, es la gentada que surt a animar;  en els moments més critics ajuden i molt, jo el recorregut de veritat, no penso que sigui gens dur, comparat amb la marato que es feia abans que acabava a Montjuih; el factor determinant es que entrenem en temperatures molt baixes, i el dia de la cursa, fa un temps primaveral i lògicmaent les marques es resenteixen;

Amb aquest mateix recorregut, si se celebres un mes abans, les marques serien molt més bones, Segur¡¡¡, i treient el paralel, que no ens enganyem es una pujadeta, si es que es pot considerar com a tal, però que en el Km 40 inevitablement, sembla el mortirolo, i a més de ser  un tram que els corredors odiem perque hi passem molts cops, i solem perdre-hi temps, no es un recorregut amb grans difiicultats,

Bé es una opinió personal, pot ser incompleta, perque jo no conec recorreguts d´altres maratons

Salutacions.

Este año a 27º el Paralelo era un cementerio de corredores, gente en el suelo, vomitando, andando...correr correr muy poca gente lo hacía.
Es un tema archi-comentado solo que se hiciera el primer domingo de Marzo como antes i último de Febrero y cambiando la parte final las marcas y sensaciones serían muy diferentes. La gente se va a Sevilla o Valencia para no sufrir tanto y gastarse mucho menos en la inscripción. Se ha comentado mucho pero de momento entre la organización y Ayuntamiento ni caso.
Alguien tiene algún adelanto del futuro recorrido?

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

17 Set 2014 12:04 #54 per kilometer (Associat/da)
La veritat és que si que podrien tenir en compte aquestes inciatives demandades pels corredors locals. Realment faria molt més atractiva la prova.

No sé, es pero que no pensin que és millor que vingui genrt de fora que pagui, amb el carmelet de que es tracta d'una atractiva ciutat com Barcelona i a una època que ja começa a fer bon temps. Per que si no, estaran privant més els aspectes no esportius i crec que ens faria tornar una mica enrera, i perdre pistonada davant la pujada de maratons com Castelló o València.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

17 Set 2014 17:06 #55 per Dani (Associat/da)
L'any passat és veritat que va fer una temperatura altíssima per ser març. Recordo que fins ben entrat a Maig no vam repetir aquelles temperatures (molt mala sort) Al mes de gener, principis de febrer seria ideal per tema temperatura però per la gent que ve de fora, que són moltíssims, segurament no els hi seria tant atractiu. La gran nevada de març va ser només un dia després de la marató (crec any 2010) mentres que el 2007 va fotre una calorada de por per les mateixes dates.

Un gran problema es que l'entrenament de cara a la marató es fa en els mesos més freds (desembre gener febrer) Quan puja la temperatura el cos encara no està acostumat i baixa el seu rendiment MOOOLT. Recordeu una cursa de bombers a l'abril amb una sobtada pujada de temperatura ? Va ser un infern !

Si no fa el dia ideal, aviam qui és el guapu que diu "val, sortiré 15" més lent "  :intello: :intello: :intello:

17 Set 2014 18:10 #56 per solteron (Associat/da)

Ori

L'any passat així em vaig inscriure i espero tornar a fer-ho, gràcies per la info  :great:

17 Set 2014 18:36 #57 per sergio (Associat/da)
Segurament si s'avancés al primer diumenge de març, com el 2007,08,09...tindríem millor temperatura, però jo la vaig córrer, per primera vegada, el 1983 i llavors ja es celebrava el diumenge anterior a Sant Josep (aquell any un 13 de març) més o menys com ara.

El placer de correr porque sí.

18 Set 2014 11:28 #58 per jordicp3 (Associat/da)

Ori

L'any passat així em vaig inscriure i espero tornar a fer-ho, gràcies per la info  :great:

Bon dia!

Una pregunta: com funciona la inscripció via "assegurança amb Zurich"? Serveix l'assegurança del cotxe? Quina documentació es demana?

Moltes gràcies!

Jordi Canadell

18 Set 2014 11:55 #59 per ManoloM (Associat/da)
jordicp3 creo que si vale la del coche, solo necsitas el número que te sale en el seguro y te puedes inscribir. Al cabo de unos dias te contestan y OK hecho  ;)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

18 Set 2014 12:35 #60 per solteron (Associat/da)

Ori

Bon dia!

Una pregunta: com funciona la inscripció via "assegurança amb Zurich"? Serveix l'assegurança del cotxe? Quina documentació es demana?

Moltes gràcies!

Jordi Canadell

Si serveix, fa falta el numero de pòlissa i les teves dades personals que tenen que coincidir amb les del titular de l'assegurança, es fa online, a partir de l'1 Octubre a la pagina d'inscripcions tindria que sortir l'opció pels clients Zurich, uns dies després rebràs un email confirmant la inscripció.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats